@
Jab (24.02.2025 08:33): Ano. AA není rozlišení.
Takže když renderuješ např. 3840×2160 tak je to native 4K rozlišení.
A je jedno jakou formu AA použiješ, native 4K to bude vždy, pokud renderuješ 3840×2160 pixelů.
3840×2160 bez AA = native
3840×2160 SMAA = native
3840×2160 FSAA = native
3840×2160 MSAA = native
3840×2160 TAA = native
3840×2160 DLSS quality = non-native (renderuje 1440p a upscaluje)
Že TAA není ideální forma AA, protože (zejména při špatné implementaci) může mírně mazat textury při pohybu nijak neovlivňuje, zda je obraz native. To ovlivňuje jen množství renderovaných pixelů.
I při svojí neideálnosti je ale lepší než ostatní formy AA (nebo dokonce absence AA) protože vyhlazuje hrany a eliminuje shimmer.
A DLSS4 kromě těchto předností ještě vylepšuje ostrost při pohybu.