Walome
7326
Software
@Karasman (08.08.2012 09:42): Bridge Architect, Ceramic Destroyer, Line Runner, Fruit Ninja, Race Pilot, YooNinja, Edge. Ale většinou to jsou takové logické nebo postřehové blbinky, protože mi jinak nic lepšího na G Mini nešlape.
@Karasman (08.08.2012 09:42): zkus Ninja Fruit, je to jednoduché, ale já u toho vydržím fakt dlouho ;o) taky tu mam Air control beta a to zas dost baví kluky v mém okolí..a pokud chceš ještě oddechovku na wc tak Bubble shoot nebo Marble blast tě nezklamou..
@Karasman (08.08.2012 12:31): na googel.com/cz/atd, dneska je tam basket :)
@Walome (08.08.2012 12:11): Jaký?
Ty google hry jsou zlo, můj dnešní rekord 33.
@Karasman (08.08.2012 09:42): Údajně je dobrý Dead Trigger - ale jde o 3D akci.
@Karasman (08.08.2012 09:42): Nemohla bych být zaměstnanec Disney Mobile Games Prague, kdybych nedoporučila Pirates of the Caribbean: Master of the Seas :)
A od kolegů z Glandale je tu Where's my Perry?, v podstatě pokračování Where's my Water?
A od kolegů z Glandale je tu Where's my Perry?, v podstatě pokračování Where's my Water?
@Karasman (08.08.2012 09:42): Aktualne jsem vytvrdnul po nekolikate na Temple Run. Desna pycovina, ale navykova :)
Jinak vysel fajn remake Spy vs Spy
Jinak vysel fajn remake Spy vs Spy
@Karasman (08.08.2012 09:42): Kámoš tam má Max Paynea... blázen :)
Hrajete někdo na Andoidu? Dělal jsem wipe telefonu, takže Wheres my water nebo Angry Birds se mi od začátku hrát nechce a nemůžu najít něco, u čeho bych vydržel. Nechci žádnou 3D akci typu Nova, to se na telefonu stejně nedá ovládat, jinak je mi to jedno, vyzkouším cokoliv... Díky.
@MCZ (06.08.2012 15:25): Ó, ano, děkuji.
@Walome (06.08.2012 15:08): Mně se zdá, že je možnost sdílení dostupná u složek stejně jako u souborů.
@Danny (06.08.2012 15:06): To jo, no, ale nechce se mi nastavovat každý soubor zvlášť :/
@Walome (06.08.2012 13:07): Teď na to nemůžu kouknout, protože jsem v práci... nejsem si jist jestli můžeš sdílet složky, ale určitě můžeš sdílit jednotlivé dokumenty. Ve vlastnostech nastavíš, že jej může vidět kdokoliv, kdo zná link.
Můžu sdílet složky v gdocs s někým, kdo není na googleu registrovaný? A pokud ano, JAK?
Nestalo se tady někomu, že Mozilla po aktualizaci smazala veškerá uživatelská data?
@Nons3nse (05.08.2012 09:43): zrovna dneska mi nic nehlásil ale aktualizce steamu spadla s chybou. Mohl za to právě Avast. Udělal to ale porvé takže neřešim.
@Nons3nse (05.08.2012 09:43): Jo to je avastí přehnaná heuristika, nedávno se stalo že avast našel malware v nějakém dll, je to falešný poplach. Doporučuju dát složku se steamem do vyjímek.
Na steam foru o tom byl thread.
Na steam foru o tom byl thread.
Stalo sa Vám, že Avast hlásil malware pri zapínaní steamu? :O
Ak by niekto hrával staršie 2D hry, pre DDraw sa dala nastavovať vzorkovacia frekvencia monitora priamo cez DirectX. Aspoň vo verzii 9.0c pod WinXP.
http://i46.tinypic.com/35b5rfl.png
http://i46.tinypic.com/35b5rfl.png
@Karasman (02.08.2012 11:49): Zjednodušeně:
Srdcem hry je While smyčka, která se opakuje stále dokola, dokud není skrzevá nějakou událost(event) ukončena. A v této MainGame smyčce jsou většinou 3 důležité děje/funkce, které se spustí při každém jejím proběhnutí.
EventManager zkontroluje události a podle nich nastaví případné podmínky (nebo hru ukončí), pak je tam nějaký Key_Handler(ten je často v EM), který kontroluje vstup klávesnice/myší/ostatních vstupních zařízení a dle toho spustí odpovídající funkci/metodu (například při zmáčknutí šipky do prava se xová pozice změní o 0.5) a poslední je nějaký render, který podle dodaných údajů vykreslí na obrazovku všechny předměty (a posune panáčka o 0.5 doprava). A takhle to tiká těch 60 snímků za vteřinu, takže to 60 krát za vteřinu zkontroluje, zda je něco zmáčknutého. Když to běží 100 fps, tak to 100 za vteřinu zkontroluje, zda bylo něco zmáčknuto... Někdy je to kontraproduktivní, protože tak často se kontrolovat vstup nemusí, tak se to omezuje, aby se vstup nekontroloval při každém kliku, ale ob-několik. Někde ne.
ed: A někdy je to omezené až moc a pak má člověk pocit, že ho to neposlouchá nebo že je to celé opožděné. Dalším průserem jsou více jádrové procesory, kdy pokud to nemají ošetřené, tak se jádra předbíhají a mohou nadělat solidní paseku (například pozice nepřítele se bude měnit rychleji, než bude brán vstup od uživatele, takže hráč nebude nikdy dost rychlý, aby se trefil atp)
Srdcem hry je While smyčka, která se opakuje stále dokola, dokud není skrzevá nějakou událost(event) ukončena. A v této MainGame smyčce jsou většinou 3 důležité děje/funkce, které se spustí při každém jejím proběhnutí.
EventManager zkontroluje události a podle nich nastaví případné podmínky (nebo hru ukončí), pak je tam nějaký Key_Handler(ten je často v EM), který kontroluje vstup klávesnice/myší/ostatních vstupních zařízení a dle toho spustí odpovídající funkci/metodu (například při zmáčknutí šipky do prava se xová pozice změní o 0.5) a poslední je nějaký render, který podle dodaných údajů vykreslí na obrazovku všechny předměty (a posune panáčka o 0.5 doprava). A takhle to tiká těch 60 snímků za vteřinu, takže to 60 krát za vteřinu zkontroluje, zda je něco zmáčknutého. Když to běží 100 fps, tak to 100 za vteřinu zkontroluje, zda bylo něco zmáčknuto... Někdy je to kontraproduktivní, protože tak často se kontrolovat vstup nemusí, tak se to omezuje, aby se vstup nekontroloval při každém kliku, ale ob-několik. Někde ne.
ed: A někdy je to omezené až moc a pak má člověk pocit, že ho to neposlouchá nebo že je to celé opožděné. Dalším průserem jsou více jádrové procesory, kdy pokud to nemají ošetřené, tak se jádra předbíhají a mohou nadělat solidní paseku (například pozice nepřítele se bude měnit rychleji, než bude brán vstup od uživatele, takže hráč nebude nikdy dost rychlý, aby se trefil atp)
Jj, při vyšších FPS se zlepší prodleva klávesnice a myši (jak, to nevim). Kamarád hrál profi Quake 3 a vždycky měl grafiku osekanou na minimum, aby měl co nejvíc FPS (i když měl tenkrát jen 100 Hz CRT), protože měl plynulejší pohyby, dál doskočil apod... Kdysi mi to ukazoval a fakt to tak bylo...
@Eru (01.08.2012 22:54): Vyšší FPS na grafické kartě by mohlo znamenat menší prodlevu mezi stiskem klávesy a vykonáním akce, jak moc se to ale projeví ve skutečnosti, to netuším, ona je to docela věda. Ale taky ti tam může něco zlobit (nebo je blbě udělaný engine) a sem tam spadne FPS pod 60, ale ne na moc dlouho (Fraps to nezaznamená), což jde podvědomě cítit.
@Eru (01.08.2012 22:54): Ne nutně, ta hra může být citlivější na ovládání, protože může častěji snímat KEY_PRESSED(KEY_DOWN či KEY-UP). Jen to prostě neuvidíš.
@Akhera (01.08.2012 16:13): @Borghal (01.08.2012 22:48): Prohledával jsem internet a vypadá to, že máte pravdu a já jsem se mýlil. Nicméně mi asi zůstane záhadou proč jsem se zdánlivě vyšším FPS, než je teoretické maximum, měl závodních hrách lepší časy kol, ve střílečkách bojoval efektivněji a ostatní hry se mi zdály plynulejší. Že by placebo efekt?
@Eru (01.08.2012 16:07): Vždyť je to totéž, co jsem psal já o pár postů níž. Grafická karta je schopna do vyrovnávací paměti chrlit stovky obrazů za vteřinu, ale co z toho, když monitor si z té paměti dokáže sebrat jen šedesát znímků za vteřinu. V situacích kdy je ten nepoměr příliš velký to pak kvalitu obrazu ještě zhoršuje.
@Eru (01.08.2012 16:07): Je úplně jedno, kolik snímků vyprodukuje grafická karta (to ti píše Fraps a na tom závisí vytížení karty). Problém je v tom, že monitor jich prostě víc jak 60 nezobrazí
@Akhera (01.08.2012 15:53): Nejsem odborník, pouze uživatel. Ale jelikož Fraps, Free EjoyShot i měriče přímo ve hře ukazují FPS vyšší než 60, tak to nějak jít musí. Nebo taky některé hry nemají FPS Cap v menu (např. Skyrim) a při 3 000 FPS mi piští grafická karta. Jak to vysvětlíš? Hm?
@Eru (01.08.2012 15:17): Obvykle se mu říká zdravý rozum. Když ten monitor zobrazuje 60 snímků za vteřinu, kdy asi tak zobrazuje ty další snímky, co mu poskytuje karta při FPS > 60?
@Akhera (01.08.2012 15:11): Jak se ten zákon nazývá a kdo je jeho autorem?
@Eru (01.08.2012 14:08): Teda jestli dokážeš poznat rozdíl mezi 60 FPS a 100 FPS na 60Hz monitoru, tak porušuješ fyzikální zákony :)
@Eru (01.08.2012 14:04): Odpovím si sám: RTSS
@Eru (01.08.2012 14:08): Jestli ti jde o plynulost a máš jen 60Hz monitor (jako my všichni asi :-) ), tak bych to nechal limitované na 60, aspoň v těch hrách, kde vSync nedělá problémy, popř. to lze nastavit jinak. K čemu je dobré, že grafická karta zvládne chrlit stovky obrazů za vteřinu, když LCDčko si jich z bufferu za vteřinu vybere jen 60...
@Borghal (01.08.2012 14:06): Plynulost. Ne, mám LED monitor o 60 Hz.
@Eru (01.08.2012 14:04): (OT) Nevím, ale v čem se prakticky projeví rozdíl mezi 60 a 120 FPS? Ty máš doma ještě CRT monitor, který jede nad 100 Hz?
Je nějaký program, kterým bych mohl snížit maximální FPS v PC hrách? V některých hrách mám FPS třeba i přes 200 což je až zbytečně moc a žere to dost systémových prostředků, ale s vertikální synchronizací mám zase "jen" 60 FPS a chybí mi tak volba něčeho mezi (bral bych 100-120). Některé hry to sice umožňují v ini souborech, ale je jich málo. Víte o nějakém programu pro všechny nebo aspoň většinu her?
@MCZ (31.07.2012 11:35): Takisto funkcne aj na ios. Nutno ale podotknut, ze maju trochu problemy so sukromim (historia sa uklada na serveri aj pokial mas nastavene, aby sa neukladala)
imo, solidní client pro IM (Jabber, FB, dokonce i Steam) běžící v prohlížeči. Nejspíš bude na čase se konečně rozloučit s Mirandou.
Snad je zase nekoupí Google nebo tak.
Snad je zase nekoupí Google nebo tak.
@MiDlo (28.07.2012 15:58): Zní to fakt "kvalitně" - jedna ztrátová komprese -> druhá ztrátová komprese -> třetí ztrátová komprese... Snažíš se získat nějaký "achievement", či co? .-)
Avidemux je v tomhle směru z free programů asi nejlepší (minimálně nejvíc user-friendly). Jinak bych samozřejmě doporučil AviSynth, ale je nelineární a vyžaduje trochu víc znalostí pro rozumné používání.
Avidemux je v tomhle směru z free programů asi nejlepší (minimálně nejvíc user-friendly). Jinak bych samozřejmě doporučil AviSynth, ale je nelineární a vyžaduje trochu víc znalostí pro rozumné používání.
@NateLogan (29.07.2012 23:22): Ale fajné by to bylo. Kdo ví, co bude.
@NateLogan (29.07.2012 23:14): Technicky ano. Ale oficialne / legalne to tam nenarves.
@Say (29.07.2012 23:20): To mi nepřipadá moc reálné.
Jenže tady nejde o pouhou kompatibilitu, ale přímo vývoj na míru pro PC.
@aoshi (29.07.2012 23:10): Já se v tom sice nikdy nehrabal, ale není MacOS kompatibilní s x86/64 platformou už od doby, kdy Apple opustil PowerPC procesory (2006?).
@Say (28.07.2012 11:33): pocit, ze Apple zacal robit OS pre PC
(pominme, ze mac je de facto tiez personal computer)
(pominme, ze mac je de facto tiez personal computer)
@GodOfTheSick (29.07.2012 09:20): Ak používaš FireFox tak na sťahovanie videí je najlepší addon Video DownloadHelper, s ním stiahneš asi všetko. Poprípade ešte FastVideoDownload.
@NateLogan (29.07.2012 00:10): dík, na ten Avidemux se podívám :)
@Eru (28.07.2012 20:15): Jsem teda nainstaloval novou verzi FF a pak znovu RP, ale nic se nezměnilo. Po spuštění FF mi vyskočila zpráva jestli chci nainstalovat doplněk RP button, tak jsem ho nainstaloval, v doplňcích je povolen, ale stejně to nefunguje. Když spustím Recording manager a dám v nabídce otevřít RP downloader, tak tam je v možnostech umožnit download v nabídce právě pouze IE8.
Jsem o tom četl, že některé verze spolu nefungují, ale když v léta nepoužívaným IE to funguje hned a bez problémů, tak je to teda divný, že nová Opera nebo FF dělá blbýho. Naštěstí mě to tolik nepálí, protože z těch obskurních stránek stejně nestahuji každý den, takže se ten IE dá na chvíli strpět :-)
Jsem o tom četl, že některé verze spolu nefungují, ale když v léta nepoužívaným IE to funguje hned a bez problémů, tak je to teda divný, že nová Opera nebo FF dělá blbýho. Naštěstí mě to tolik nepálí, protože z těch obskurních stránek stejně nestahuji každý den, takže se ten IE dá na chvíli strpět :-)
BTW s videem je dobré pracovat v bezeztrátovém kodeku (já doporučuji huffyuv) a až nakonec jej konvertovat do něčeho schůdného pro internet, pokud vůbec (záleží na rychlosti uploadu a omezení YT. Jo a YT používá WebM kodek pro enkódování videa, který ale není zrovna moc kvalitní (h264 je lepší, ale je zatížený stovkami patentů). Každopádně pro HD videa bych se snažil vyvarovat xvidu, to raději ffdshow s x264.
Jinak co Vimeo? Videa mají imho kvalitnější.
PS: A taky já osobně raději dávám přednost Avidemuxu před VirtualDubem (šíleně zastaralý).
Jinak co Vimeo? Videa mají imho kvalitnější.
PS: A taky já osobně raději dávám přednost Avidemuxu před VirtualDubem (šíleně zastaralý).