Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Software

@Karasman (08.08.2012 09:42): Bridge Architect, Ceramic Destroyer, Line Runner, Fruit Ninja, Race Pilot, YooNinja, Edge. Ale většinou to jsou takové logické nebo postřehové blbinky, protože mi jinak nic lepšího na G Mini nešlape.
@Karasman (08.08.2012 09:42): zkus Ninja Fruit, je to jednoduché, ale já u toho vydržím fakt dlouho ;o) taky tu mam Air control beta a to zas dost baví kluky v mém okolí..a pokud chceš ještě oddechovku na wc tak Bubble shoot nebo Marble blast tě nezklamou..
Hrajete někdo na Andoidu? Dělal jsem wipe telefonu, takže Wheres my water nebo Angry Birds se mi od začátku hrát nechce a nemůžu najít něco, u čeho bych vydržel. Nechci žádnou 3D akci typu Nova, to se na telefonu stejně nedá ovládat, jinak je mi to jedno, vyzkouším cokoliv... Díky.
@Walome (06.08.2012 13:07): Teď na to nemůžu kouknout, protože jsem v práci... nejsem si jist jestli můžeš sdílet složky, ale určitě můžeš sdílit jednotlivé dokumenty. Ve vlastnostech nastavíš, že jej může vidět kdokoliv, kdo zná link.
Můžu sdílet složky v gdocs s někým, kdo není na googleu registrovaný? A pokud ano, JAK?
@Karasman (02.08.2012 11:49): Zjednodušeně:

Srdcem hry je While smyčka, která se opakuje stále dokola, dokud není skrzevá nějakou událost(event) ukončena. A v této MainGame smyčce jsou většinou 3 důležité děje/funkce, které se spustí při každém jejím proběhnutí.

EventManager zkontroluje události a podle nich nastaví případné podmínky (nebo hru ukončí), pak je tam nějaký Key_Handler(ten je často v EM), který kontroluje vstup klávesnice/myší/ostatních vstupních zařízení a dle toho spustí odpovídající funkci/metodu (například při zmáčknutí šipky do prava se xová pozice změní o 0.5) a poslední je nějaký render, který podle dodaných údajů vykreslí na obrazovku všechny předměty (a posune panáčka o 0.5 doprava). A takhle to tiká těch 60 snímků za vteřinu, takže to 60 krát za vteřinu zkontroluje, zda je něco zmáčknutého. Když to běží 100 fps, tak to 100 za vteřinu zkontroluje, zda bylo něco zmáčknuto... Někdy je to kontraproduktivní, protože tak často se kontrolovat vstup nemusí, tak se to omezuje, aby se vstup nekontroloval při každém kliku, ale ob-několik. Někde ne.

ed: A někdy je to omezené až moc a pak má člověk pocit, že ho to neposlouchá nebo že je to celé opožděné. Dalším průserem jsou více jádrové procesory, kdy pokud to nemají ošetřené, tak se jádra předbíhají a mohou nadělat solidní paseku (například pozice nepřítele se bude měnit rychleji, než bude brán vstup od uživatele, takže hráč nebude nikdy dost rychlý, aby se trefil atp)
Jj, při vyšších FPS se zlepší prodleva klávesnice a myši (jak, to nevim). Kamarád hrál profi Quake 3 a vždycky měl grafiku osekanou na minimum, aby měl co nejvíc FPS (i když měl tenkrát jen 100 Hz CRT), protože měl plynulejší pohyby, dál doskočil apod... Kdysi mi to ukazoval a fakt to tak bylo...
@Eru (01.08.2012 22:54): Vyšší FPS na grafické kartě by mohlo znamenat menší prodlevu mezi stiskem klávesy a vykonáním akce, jak moc se to ale projeví ve skutečnosti, to netuším, ona je to docela věda. Ale taky ti tam může něco zlobit (nebo je blbě udělaný engine) a sem tam spadne FPS pod 60, ale ne na moc dlouho (Fraps to nezaznamená), což jde podvědomě cítit.
@Eru (01.08.2012 16:07): Vždyť je to totéž, co jsem psal já o pár postů níž. Grafická karta je schopna do vyrovnávací paměti chrlit stovky obrazů za vteřinu, ale co z toho, když monitor si z té paměti dokáže sebrat jen šedesát znímků za vteřinu. V situacích kdy je ten nepoměr příliš velký to pak kvalitu obrazu ještě zhoršuje.
@Eru (01.08.2012 16:07): Je úplně jedno, kolik snímků vyprodukuje grafická karta (to ti píše Fraps a na tom závisí vytížení karty). Problém je v tom, že monitor jich prostě víc jak 60 nezobrazí
@Eru (01.08.2012 14:08): Jestli ti jde o plynulost a máš jen 60Hz monitor (jako my všichni asi :-) ), tak bych to nechal limitované na 60, aspoň v těch hrách, kde vSync nedělá problémy, popř. to lze nastavit jinak. K čemu je dobré, že grafická karta zvládne chrlit stovky obrazů za vteřinu, když LCDčko si jich z bufferu za vteřinu vybere jen 60...
Je nějaký program, kterým bych mohl snížit maximální FPS v PC hrách? V některých hrách mám FPS třeba i přes 200 což je až zbytečně moc a žere to dost systémových prostředků, ale s vertikální synchronizací mám zase "jen" 60 FPS a chybí mi tak volba něčeho mezi (bral bych 100-120). Některé hry to sice umožňují v ini souborech, ale je jich málo. Víte o nějakém programu pro všechny nebo aspoň většinu her?
imo, solidní client pro IM (Jabber, FB, dokonce i Steam) běžící v prohlížeči. Nejspíš bude na čase se konečně rozloučit s Mirandou.

Snad je zase nekoupí Google nebo tak.
@MiDlo (28.07.2012 15:58): Zní to fakt "kvalitně" - jedna ztrátová komprese -> druhá ztrátová komprese -> třetí ztrátová komprese... Snažíš se získat nějaký "achievement", či co? .-)

Avidemux je v tomhle směru z free programů asi nejlepší (minimálně nejvíc user-friendly). Jinak bych samozřejmě doporučil AviSynth, ale je nelineární a vyžaduje trochu víc znalostí pro rozumné používání.
Jenže tady nejde o pouhou kompatibilitu, ale přímo vývoj na míru pro PC.
@Eru (28.07.2012 20:15): Jsem teda nainstaloval novou verzi FF a pak znovu RP, ale nic se nezměnilo. Po spuštění FF mi vyskočila zpráva jestli chci nainstalovat doplněk RP button, tak jsem ho nainstaloval, v doplňcích je povolen, ale stejně to nefunguje. Když spustím Recording manager a dám v nabídce otevřít RP downloader, tak tam je v možnostech umožnit download v nabídce právě pouze IE8.

Jsem o tom četl, že některé verze spolu nefungují, ale když v léta nepoužívaným IE to funguje hned a bez problémů, tak je to teda divný, že nová Opera nebo FF dělá blbýho. Naštěstí mě to tolik nepálí, protože z těch obskurních stránek stejně nestahuji každý den, takže se ten IE dá na chvíli strpět :-)
BTW s videem je dobré pracovat v bezeztrátovém kodeku (já doporučuji huffyuv) a až nakonec jej konvertovat do něčeho schůdného pro internet, pokud vůbec (záleží na rychlosti uploadu a omezení YT. Jo a YT používá WebM kodek pro enkódování videa, který ale není zrovna moc kvalitní (h264 je lepší, ale je zatížený stovkami patentů). Každopádně pro HD videa bych se snažil vyvarovat xvidu, to raději ffdshow s x264.

Jinak co Vimeo? Videa mají imho kvalitnější.

PS: A taky já osobně raději dávám přednost Avidemuxu před VirtualDubem (šíleně zastaralý).