Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

hrál jsem pouze druhého Thiefa, mechanisty jsem ještě zkousnul, ale ty opičí příšery co se vyskytovaly ke konci a nadpřirozeno obecně byly důvodem, proč jsem ho nakonec nedohrál, kdyby se tématika držela pouze středověku a ještě tak těch mechanistů, tak by to šlo
Boha nic z prvních dvou dílů neodebírat. Oboje je super jak je. Zombíků se aspoň bojíte víc než stráží. Kamery proč ne. Mechanisti jsou holt vynalézavý. Magie, mystično - paráda. Navíc s poslední komunitní verzí enginu lze hrát oboje ve 32bit barvách v HD. Co víc si přát.

Souhlas že trojka je o dost slabší. Hodně to kurví engine.
@Chuck (14.01.2013 10:17): Jaké rozhodování, Thief I/II je pro hráče stealth žánru povinnost jako BG pro ty vyznávající RPG žánr.

A ano, také mi 3. díl přišel o mnoho horší než předchůdci. Engine je opravdu špatný, design také doznal zhoršení a především Deadly Shadows postrádají atmosféru dílů minulých (jedna mise to nezachrání).
@Chuck (14.01.2013 10:17): Ty na to rovnou zapomeň, je to fantasy :)

@Marty McFly (14.01.2013 09:15): Jo, není to nic moc, ale roky tomu chci dát druhou šanci. Jednička mě zklamala fantasy prvky a dvojka bezpečnostníma kamerama, Kdysi jsem hrál demo, které se jmenovalo Thief: Gold, a to ve mně vyvolalo určité dojmy, které se ukázaly jako liché, protože hra je prostě steam punk s příšerkama, na takovej gameplay by se mi víc líbil reálnej středověk.
Zklamání velké - po mnoha letech jsem se koncem prosince 2012 rozhodl dohnat další rest - začal jsem Thief 1. Trvalo asi tři mise, než jsem si zvykl na ovládání, grafiku, systém obecně. Začal jsem si mise užívat. Dvojka byla o kus méně zajímavá co se týče level-designu (asi tou orientací na mechaničnost místo spousty "přírodních" misí).

Pak jsem nainstaloval a spustil trojku. Oh boy, to se nedalo ... ale sérii mám rád, trojka má přinést některé dobré změny a tak se zkusím přenést přes ty nevýhody. Zjistit co je problém jen na mém přijímači a co obecně (nějak divně se mi třese obraz).

Pokrok by ale měl jít dopředu, jak se asi cítili vývojáři, když museli použít sice hezčí, ale na některé věci omezenější engine. To bych raději hranatost, než svázanost :- /

(z pochopitelných důvodů to neposílám jako komentář, až tu hru pořádně zkusím a dopíšu víc o hře konkrétně, tak možná)
@KRoman47 (11.02.2012 09:28): offtopic - do KotORů můžeš widescreen rozlišení nacpat taky, akorát musíš použít cracklej exe soubor. Steam to asi nepozná, protože to nemá VAC, a podle toho, že je to hojně diskuzovaný na steam fórech a hodně lidí to tam používá, to asi Valve nijak neřeší.
Tak 3x hurá! Zkoušel jsem různé postupy a nakonec zafungovalo toto:
Ve Steamsteamappscommonthief deadly shadowssaveSaveGamesUser Options editovat Options.ini , hodnotu Resolution dát -1.
Stáhnout http://uloz.to/xLvQ6rS/t3-widescreen-exe a vložit do složky hry System, spustit a dát C (Crash fix).

Po tomto vše funguje, širokoúhlé zobrazení i nahrávání uložených pozic i dokončení misí.
Ten T3FovPatch vůbec nepoužívat!
Pravděpodobně to bude problém se Steam verzí, ale znovu za to platit na GoGu nebudu, až tak bohatý opravdu nejsem.

@Daemon (11.02.2012 01:26): Jo širokoúhlé zobrazení vždy řeším jako první, až na Star Wars Knight of the old Republic jsem ho dostal do všeho.

EDIT: Tak jsem si pročetl fóra a padání opravdu způsobuje ta úprava na širokoúhlé zobrazení, bez toho to jede normálně, ale ten roztažený obraz je opravdu hrozný.
Chuck: Tady je problém spíš 64 bit systém. Na 32 bitovejch sedmičkách jede Thief: DS úplně v pohodě, stejně jako 99,9% her mladších než 15 let. A ty starší jedou zase v dosboxu, takže není problém prakticky s ničím.:)
@Chuck (10.02.2012 23:43): Tak podle mě jsou sedmičky také lepší, dost her, co měly na XP problém, jsem na nich rozjel úplně bez problémů.

No rád bych si to nějak zahrál, ale nějak nevím, kde bych začal. Sám na to asi nepřijdu...Jediný pokrok byl HW směšovač zvuku, pak fungovalo nahrávání uložených pozic, ale nefungoval zvuk a přes výukovou misi jsem se stejně nedostal, VSync žádná změna, hrabat v konfigu...když to může být čímkoliv, asi taky nemá moc smysl.
No mne se ta hra ani nezapne. Je to jedna z tech her, kvuli kterym jsem instaloval dual boot s Win Xp.
Hrál to tu někdo na Win7 x64? Na konci první výukové mise hra vždy přestane odpovídat, pokud hru uložím a pokouším se načíst, tak také. =/ Nevím, jestli je na to nějaké řešení, na Steam fóru žádné není a hlásí se tam lidé se stejným problémem (http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1383613 kontkrétně Akerfeldt). Když jsem v nastavení dal zvuk s HW směšováním, tak se hra načetla, ale na konci výuky zase konec, ale stejně nešel zvuk.
Nutno podotknut, ze citlive miesta nie su "v priestore", ale len v rovine (aj napriek tomu, ze pohybujes "trojrozmerne".
V skratke prechadzas styri smery (hore, vpravo, dole, vlavo) a na kazdom skus kliknut, ci je spravny... Ak ano, tak sa ti odomkne jeden okruh.
Na zlozitejsich zamkoch sa pocet smerov zdvojnasobi (vpravo hore, vpravo dole, vlavo hore, vlavo dole)
Fingon: K páčení zámku je potřeba najít jedno aktivní místo na "kruhu" (poznáš jej podle zvuku a pohybu) a pak již stačí pár sekund na tom bodě setrvat... stejným způsobem pokračuj až do středu (tj. přes všechny další "kruhy", na nichž opět musíš najít "aktivní místa").
Vydaj-li ctvrteho Thiefa, prisaham Bohu a Jezisi, ze si na to poridim seriozni hardware:-)
Nate: na jednu stranu to takto presvetlene trochu AC pripomina. Na druhu stranu - ked si tam predstavim farebnu paletu z T3, tak skoro nevidim rozdiel :)
Hlavne to placate okienko vlavo je autenticke :)
Hlavně to smrdí konzolovitostí.

Dokud se budu moci všude proplížit, tak s tím nemám problém. Ono, myslím že i v DS se šlo přepnout do TPS pohledu....
:-(

Konečně bych mohl zkusit dohrát jedna a dvě. Jestli na ně seženu ten engine patch, či co.
Prakticky vobec. Ale pokial mas rad stealth, tak by sa ti to pacit mohlo.
Hmm, tak jsem to jen pro jistotu vyzkousel a kupodivu to normalne jde. Zajimave. A pred tydnem to jeste neslo. (edit. to je k tomu .ini)

No nic, tak to znovu zkusim instalovat, hodit tam patch 1.1 a treba to pujde. Kdyz jsem projizdel fora a zjistoval jestli jde zprovoznit widescreen ve hre, tak jsem narazil na poznamku, ze ktere jasne vyplyva, ze to na Sedmickach fungovat musi. Uvidime.

edit: Tak jsem prisel na to cim to bylo. Ja pro nedostatek mista obcas instaluji i na druhy, datovy disk a na nem mam par souboru ze starych Windows (ktere nejdou zadnym zpusobem vymazat, dokonce ani formatovani nefungovalo) a ty Win co mam ted si stale mysli, ze tam ty Xpecka nainstalovane jsou, takze mam co se tyce ukladani a upravovani souboru na tom disku znacne omezene moznosti (nemam totiz logicky prava administratora toho OS). Dokonce nemuzu ani tagovat empetrojky.xD
Na margo toho druheho - ked to je rovnako ako v ostatnych Win, tak to skus ukladat ako "subor.ini" (vratane uvodzoviek).
Tak jsem si rekl, ze bych znovu rozjel tuhle legendu a konecne ji dojel, ale jaksi mi nefacha pod Win 7. Ojedinely pripad nebo vam to taky neslape? Popr. jestli to resi nejaky patch ci mod?

a btw. Nejak nemuzu prijit na to, jak udelat ve Win 7 aby mi pri uprave .ini souboru ukladal system pod koncovku .ini a ne jako textovy dokument. (?)
Potřeboval bych pomoc,počeštil jsem Thiefa Deadly Shadows,ale úkoly jsou v angličtině. Jde to nějak dát do češtiny? Díky Janko