@Ebb (01.06.2012 14:40): CD Projekt v době vývoje W2 neměl víc jak 100 členů a už vůbec ne jen programátorů. Člověče, wake up.
Diskuze
@Matthew.J (01.06.2012 14:42): Ono, že je finančná situácia dobrá a pár miliónov hore dole hovorili aj predstavitelia Funcomu po vydaní Age of Conan: "Sme v dobrej finančnej kondícií!". Oni to síce vyrovnali ale zo zásob 80 miliónov išli po AoC na 50 miliónov a ich akcie klesli o 30%.
Väčšinou keď developeri hovoria, že absencia pár milionov ich neovplyvní, to znamená, že ich posledný projekt bol mierne stratový, ale majú stále dosť zásob aby to pokryli.
Ale nehovorím, možno máš pravdu a sú na tom dobre. Ja CD Projektu fandím, ale voči no-DRM som skeptický. Čím ďalej tým viac AAA hier vychádza so silným DRM a tie firmy tam to DRM nedávajú len tak for fun. Ich analýzy zjavne naznačujú, že bez DRM sa AAA titul tak jednoducho nezaplatí. W2 možno je výnimka, i keď ja si stále skôr myslím, že to mali dosť na hrane.
Väčšinou keď developeri hovoria, že absencia pár milionov ich neovplyvní, to znamená, že ich posledný projekt bol mierne stratový, ale majú stále dosť zásob aby to pokryli.
Ale nehovorím, možno máš pravdu a sú na tom dobre. Ja CD Projektu fandím, ale voči no-DRM som skeptický. Čím ďalej tým viac AAA hier vychádza so silným DRM a tie firmy tam to DRM nedávajú len tak for fun. Ich analýzy zjavne naznačujú, že bez DRM sa AAA titul tak jednoducho nezaplatí. W2 možno je výnimka, i keď ja si stále skôr myslím, že to mali dosť na hrane.
@Ebb (01.06.2012 14:26): Domíváš sa špatně. Zaklínač 2 sa zaplatil eště před prodáním toho milionu, akorát teď nemožu najít to prohlášení kde jsem to četl.
@Ebb (01.06.2012 13:18): CD Projekt předpokládá, že během jednoho roku prodají 1,3 milionů kopií.
@Ebb (01.06.2012 13:54): To je nesmysl žádné zoufalství ze slabých prodejů nebylo. :D Právě naopak.
"Nicméně naše finanční situace je momentálně velmi dobrá a absence pár milionů nebude mít vliv na naše současné aktivity,"
Ty žaloby použili enom aby postrašili piráty. To je snad každému jasné.
@Ebb (01.06.2012 13:54): To je nesmysl žádné zoufalství ze slabých prodejů nebylo. :D Právě naopak.
"Nicméně naše finanční situace je momentálně velmi dobrá a absence pár milionů nebude mít vliv na naše současné aktivity,"
Ty žaloby použili enom aby postrašili piráty. To je snad každému jasné.
@Daemon (01.06.2012 14:34): To áno, pokuta by musela ísť do desiatok miliónov.
Inak, ešte ak by som sa chcel vrátiť k tomu rozpočtu.
Plat programátora vo východnej europe je v priemere 2000 Eur. 100 členný tím, pri priemernom plate 2000 mesačne, ktorý vývíja hru 4 roky (2007-2011), znamená 9,8 miliona Eur náklady len na plat. K tomu prirátaj hardvér + softvér + údržba + nájomné + distribúcia + provízie pre obchody + reklama. Aj vrchná hranica môjho odhadu 30-60m EUR je značne konzervatívna.
Inak, ešte ak by som sa chcel vrátiť k tomu rozpočtu.
Plat programátora vo východnej europe je v priemere 2000 Eur. 100 členný tím, pri priemernom plate 2000 mesačne, ktorý vývíja hru 4 roky (2007-2011), znamená 9,8 miliona Eur náklady len na plat. K tomu prirátaj hardvér + softvér + údržba + nájomné + distribúcia + provízie pre obchody + reklama. Aj vrchná hranica môjho odhadu 30-60m EUR je značne konzervatívna.
http://bonusweb.idnes.cz/diablo-iii-vide ... 25224_bw-magazin_vdp
To sem házím jen proto, abych si to šoupnul do záložky a doma se na to podíval, tady nemám zvuk :)
To sem házím jen proto, abych si to šoupnul do záložky a doma se na to podíval, tady nemám zvuk :)
@Ebb (01.06.2012 14:26): K DRM - Zní to hezky, ale pokuta by musela být sakra ohromná, aby to vyvážilo jejich zisk. Kromě prodeje hry do toho určitě započítají i podíl na prodeji předmětů mezi hráči.
@Daemon (01.06.2012 14:31): Čo nie je jasné. Ak som povedal rozpočet 30-60milionov, tak už v tom počítam provízie. A teda potom pri predaji 1mil kusov, zisk 40E za kus im dáva +40m. EUR.
Tie provízie som odpočítal zo zisku len vtedy keď si dal link na 8,5 rozpočet, ktorý nemal započítané provízie.
Tie provízie som odpočítal zo zisku len vtedy keď si dal link na 8,5 rozpočet, ktorý nemal započítané provízie.
@Ebb (01.06.2012 14:26): Vždyť ty provize ve svých odhadech připočítáváš k rozpočtu a zároveň odečítáš z výdělku, takže je započítáváš dvakrát. Ale dost už, viz poslední odstavec v mym přechozim příspěvku.
@Daemon (01.06.2012 14:22): To nie je pravda, všetky projekty v rozpočtoch rátajú už aj provízie pre obchodníkov + náklady na distribúciu, reklamu atď.
Ok, možno W2 mal výrazne nižší rozpočet, obaja sa môžeme len dohadovať. Ja sa domnievam, že im predaj len tesne zaplatil budget, ak vôbec. Za pravdu jednému či druhému môže dať len budúci trend vo vývoji DRM.
Ok, možno W2 mal výrazne nižší rozpočet, obaja sa môžeme len dohadovať. Ja sa domnievam, že im predaj len tesne zaplatil budget, ak vôbec. Za pravdu jednému či druhému môže dať len budúci trend vo vývoji DRM.
@Ebb (01.06.2012 14:08): Do rozpočtu můžeš počítat náklady na reklamu a ne provize obchodníkům. Ty odečítej z výdělku.
Ten rozpočet byl v dolarech a ne v eurech. Neprodává se jen v kamenných obchodech. Je tu GOG, jak zmiňuješ. Pak Steam si bere něco mezi 30 až 50 procent. Ale i kdyby vzal ten nízký vidělek 15E (edit: původně jsi psal 15, teď už máš 12, koukám, že snižuješ :) ) z každé kopie, který sám odhaduješ, tak pořád vydělali, protože za rok 2011 prodali víc jak milión kopií (1,110,055 copies in 2011 - http://www.gamasutra.com/view/news/12975 ... copies_last_year.php).
To, že tomu nevěříš, je tvůj problém. Najdi nějaký zdroj informací, který podloží tvou doměnku. Jen proto, že vývoj spousty her je zbytečně předražený, neznamená, že to tak muselo být i u druhého Witchera.
Každopádně už toho necháme, ne? Půlka čísel je vycucaná z prstu nebo jen hrubé odhady a stejně jsem dost OT.
Ten rozpočet byl v dolarech a ne v eurech. Neprodává se jen v kamenných obchodech. Je tu GOG, jak zmiňuješ. Pak Steam si bere něco mezi 30 až 50 procent. Ale i kdyby vzal ten nízký vidělek 15E (edit: původně jsi psal 15, teď už máš 12, koukám, že snižuješ :) ) z každé kopie, který sám odhaduješ, tak pořád vydělali, protože za rok 2011 prodali víc jak milión kopií (1,110,055 copies in 2011 - http://www.gamasutra.com/view/news/12975 ... copies_last_year.php).
To, že tomu nevěříš, je tvůj problém. Najdi nějaký zdroj informací, který podloží tvou doměnku. Jen proto, že vývoj spousty her je zbytečně předražený, neznamená, že to tak muselo být i u druhého Witchera.
Každopádně už toho necháme, ne? Půlka čísel je vycucaná z prstu nebo jen hrubé odhady a stejně jsem dost OT.
@Daemon (01.06.2012 14:05): Ja som v tých 30-60mil rátal už aj s províziou pre obchodníkov, a teda pri 1 milionovom predaji na úrovni 40E by to mali pripísané ako čistý zisk.
Ak mali 8,5 E budget, tak potom z 1 miliona predaných kusov je treba odrátať 70% provízie pre kammených obchodníkov. A teda zisk z predaja by sa pohyboval na úrovni 12E, zrejme o niečo viac kedže GoG má omnoho nižšie provízie než kamenný obchod.
V každom prípadne, neverím, že mali len 8,5m budget. Ja viem aký budget mala hra Elveon v BA štúdiu kde som pracoval, a pochybujem, že W2 mal o toľko horšie podmienky. Budget bez provízií by som videl okolo 20 + provízie pre obchody + výrazná reklamná kampaň.
@Say (01.06.2012 14:07): To som tak úplne netvrdil. Ja som tvrdil, že sú na hrane, možno mierne v pluse možno mierne v mínuse. Určite si však myslím, že očakávali omnoho lepší predaj.
Ak mali 8,5 E budget, tak potom z 1 miliona predaných kusov je treba odrátať 70% provízie pre kammených obchodníkov. A teda zisk z predaja by sa pohyboval na úrovni 12E, zrejme o niečo viac kedže GoG má omnoho nižšie provízie než kamenný obchod.
V každom prípadne, neverím, že mali len 8,5m budget. Ja viem aký budget mala hra Elveon v BA štúdiu kde som pracoval, a pochybujem, že W2 mal o toľko horšie podmienky. Budget bez provízií by som videl okolo 20 + provízie pre obchody + výrazná reklamná kampaň.
@Say (01.06.2012 14:07): To som tak úplne netvrdil. Ja som tvrdil, že sú na hrane, možno mierne v pluse možno mierne v mínuse. Určite si však myslím, že očakávali omnoho lepší predaj.
Nehledě na to, že kdyby fakt prodělávali, tak by se nehrnuli do Cyberpunku...
@Ebb (01.06.2012 13:54): Prosinec není už tak úplně po vydání. A informace, že hned v lednu žaloby stáhli, mi přijde celkem zásadní s ohledem na to, co jsi psal.
Jinak ten tvůj odhad rozpočtu mi přišel hodně přestřelený. Tak jsem trochu ze zvědavosti pátral, co jsem jen tak v rychlosti našel, že rozpočet Witchera 2 byl asi 30 miliónů zlotých, takže zhruba 8,5 m dolarů. Zdroj: http://www.rp.pl/artykul/522367_Krocie_z_nowego_Wiedzmina.html
Jinak ten tvůj odhad rozpočtu mi přišel hodně přestřelený. Tak jsem trochu ze zvědavosti pátral, co jsem jen tak v rychlosti našel, že rozpočet Witchera 2 byl asi 30 miliónů zlotých, takže zhruba 8,5 m dolarů. Zdroj: http://www.rp.pl/artykul/522367_Krocie_z_nowego_Wiedzmina.html
@Say (01.06.2012 13:59): Viacmenej je od veci pretože v decembri (pol roka po vydaní, kedy cena išla dole a už to bolo viacmenej jedno), vyšli správy o žalobách. A mesiac na to, CD projekt vyhlásil, že s tým skončil. Ak chceš zastrašovať pirátov, tak nie je najlepšie vyhlásiť, že všetky žaloby boli stiahnuté, len mesiac na to ako ich podáš.
Navyše to, že boli podané nebola správa od CDP, s tým vyšli spotrebitelia.
Navyše to, že boli podané nebola správa od CDP, s tým vyšli spotrebitelia.
Takže "kec, aby zastrašili" není až tak od věci.
@Daemon (01.06.2012 13:42): Áno, hľadal som aj tento link, aby som ešte podporil info, že naozaj tie žaloby podávali. Písal som, že to bolo medzi októbrom a decembrom 2011, takže nič som nevynechal.
Možno im to niekto vyplatil, väčšina zrejme nie, v každom prípade to nepriamo dokazuje ich zúfalstvo zo slabého predaja. V momentálnej situácii, je takmer nemožné urobiť AAA produkt s vysokým budgetom bez intruzívnej formy DRM, a každý väčší PC release je len toho dôkazom. Všetky veľké projekty sa buď predávajú cez Steam, alebo cez iné DRM (Ubisoft Launcher, Origin, Online-DRM atď).
Možno im to niekto vyplatil, väčšina zrejme nie, v každom prípade to nepriamo dokazuje ich zúfalstvo zo slabého predaja. V momentálnej situácii, je takmer nemožné urobiť AAA produkt s vysokým budgetom bez intruzívnej formy DRM, a každý väčší PC release je len toho dôkazom. Všetky veľké projekty sa buď predávajú cez Steam, alebo cez iné DRM (Ubisoft Launcher, Origin, Online-DRM atď).
@Ebb (01.06.2012 13:27): Nemám zájem vstupovat do téhle diskuze, ale jen tak mimochodem menší upozornění: Když už něco zmiňuješ a linkuješ, neměl bys z toho vynechávat půlku zásadních informací. Totiž, že CD Projekt krátce na to žaloby stáhnul: http://gamasutra.com/view/news/129085/Wi ... _against_pirates.php
@Ebb (01.06.2012 13:27): To mi přijde jako dost zkreslené info.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-1 ... from-alleged-pirates
CDProjekt: "We've seen some of the concern online about our efforts to thwart piracy, and we can assure you that we only take legal actions against users who we are 100 per cent sure have downloaded our game illegally"
ďalej z článku:
"Those gamers that CDP was convinced had pirated The Witcher 2 were asked, by a persuasive German law firm, for €911.80 ($1230) to clear their apparent debt."
..."some gamers whose IPs were pin-pointed had reportedly never even heard of The Witcher 2."
CDProjekt: "We've seen some of the concern online about our efforts to thwart piracy, and we can assure you that we only take legal actions against users who we are 100 per cent sure have downloaded our game illegally"
ďalej z článku:
"Those gamers that CDP was convinced had pirated The Witcher 2 were asked, by a persuasive German law firm, for €911.80 ($1230) to clear their apparent debt."
..."some gamers whose IPs were pin-pointed had reportedly never even heard of The Witcher 2."
@Say (01.06.2012 13:20): Za prvé tri mesiace nepredal ani 1 mil. potom išla cena dole, čiže zvyšný milión sa mohol predať počas sales (aj na GoG išiel za 14.99), teda ak rátame plnú cenu 40-50E, tak to je okolo toho milióna.
Tie žaloby podali, správy o tom sú z približne obdobia medzi októbrom a decembrom 2011, čiže po release. Dajú sa nájsť aj fotokópie z listov a e-mailov.
Tie žaloby podali, správy o tom sú z približne obdobia medzi októbrom a decembrom 2011, čiže po release. Dajú sa nájsť aj fotokópie z listov a e-mailov.
@Ebb (01.06.2012 13:18): Prodal jich přes 1.7m + 2.2m záložních kopii na Gogu. To s tím torrentem byl kec ještě před vydáním, aby postrašili.
@Say (01.06.2012 13:16): Podľa mňa W2 sa predal ďaleko pod očakávaniami. Nepoznám ich budget, ale podľa odhadu to mohlo byť medzi 30-60m a pri predaji niečo nad 1mil, sa to možno ani nezaplatilo. Preto aj po vydaní CD Projekt reagoval ako reagoval: podal stovky žalôb na ľudí, ktorí stiahli hru cez torrent, ktorý "tajne" vypustil sám CDP.
@Ebb (01.06.2012 12:58): Tady ty "ACTA" a čachry s DRM upřímně nechápu. Jediný CD Projekt RED to pochopili a řídí se pravidlem, že dobrou hru s dobrou distribucí prostě prodají. A to by mělo být pravidlo pro většinu studii. Aspoň by si dávali záležet na tom, co tvoří. Utopická vize, ale Poláci ještě ukážou...
@Say (01.06.2012 12:46): No pretože tí ľudia žiadajú refund kvôli tomu, že im nejde singleplayer, ktorý je závislý od funkčnosti Blizzard serverov. Blizzard môže tvrdiť čo chce, nutnosť byť online aj pri singleplayer je v prvom rade DRM, t.j. boj proti pirátstvu. Ak by mali dostať v JK nejakú mastnú pokutu, ktorá by do značnej miery znížila zisk z dodatočne predaných kusov (ktoré by inak nepredali ak by nemali online-DRM -- určite nejaké štúdie na to majú vypracované), tak by firmy museli do budúcnosti možno hľadať iné spôsoby ako sa chrániť voči pirátom - možno menej intruzívne, možno viac.
@Say (01.06.2012 12:46): Vydavatelé sa budů bát cpat jich do her pokud kvůli tomu bude mět blizzard problémy (nebo bude moset dokonca vracat peníze). Aj ten AC2 měl problémy kvůli tej DRM enom myslím ne tak dlůho a intenzivně.
@Ebb (01.06.2012 09:30): Nerozumět řečí tvá kmen. Jak to může ovlivnit DRM?
Podle diskuze vidím, že Blizzard ani nemusí být napadený hackery. DDoS útok na něj podnikají samotní hráči...
Diablo III mi má přijít v nejbližších dnech, tak uvidím jak to půjde.
Diablo III mi má přijít v nejbližších dnech, tak uvidím jak to půjde.
Juhokorejská vláda dostala toľko sťažností a žiadostí na refund, že sa rozhodla raidnúť office Blizzardu v Soulu a zhabať všetky dokumenty. Teraz vyšetruje či ich "no refund" policy je v súlade s ich nariadeniami. Rozhodnutie by mohlo do budúcnosti ovplyvniť všetky no-refund shopy a online-DRM. http://massively.joystiq.com/2012/05/30/ ... -diablo-iii-wrongdo/
Už to jede
Mě to vyhodilo okolo desáté večer a už jsem se do hry nedostal. Ani teď ráno to ještě nejelo.
Od cca půlnoci do teď to prostě nejde.
teď mně to připojilo
@valcik (31.05.2012 20:28): Spíš tohle.
Možno len pápeženci pokropili servery svätenou vodou. Bandwidth musel byť doslova pekelný!
@MiDlo (31.05.2012 20:12): Člověk skoro pochybuje, že jde opravdu o firmu, provozující MMO s nejvíce uživateli na světě. Není provoz D3 náhodou outsourcovaný do ČR? Kvalita služeb by tomu napovídala...
odpoledne začlo hrát víc lidí, servery se ucpaly, maj jich málo no
@krudd (31.05.2012 19:53): Já tedy ano...
@krudd (31.05.2012 19:53): Hmm, a to to rano i odpoledne jelo :(
To je výsměch. Že to dnes zase nepojede jsem teda nečekal. :)
@7c (30.05.2012 20:16): Netřeba, já se díval pořádně, ale 6procentní (např) šanci na najití magického předmětu neberu jako unikátní vlastnost. To prostě není řešené tak dobře jako to bylo ve dvojce.
Ano bylo to také o tom shromáždit správnou výbavu, přesto se dalo hrát relativně v pohodě a s výbavou jsem problémy neměl.
Ano bylo to také o tom shromáždit správnou výbavu, přesto se dalo hrát relativně v pohodě a s výbavou jsem problémy neměl.
@Danny (30.05.2012 20:54): Buď zcela klidný, dělá to všem .. EU servery jsou v *** už mě tím začínají docela dost lézt na nervy.
Domnívám se, že tohle bude nejlepší Hell/Inferno build pro Monka.
(ta čísla označují prioritu)
Active skills
1, Fists of Thunder - Thunderclap (základní útočný skill, teleportuje monka k nepřátelům, 3.úder odhodí skupinku nepřátel před monkem trochu dozadu)
1, Deadly reach - Keen Eye (3.úder zasáhne na dálku a na 4sec zvýší armor o 50%)
1, Breath of Heaven - Circle of Life (léčí)
1, Serenity - Peacefull Response (na 3sec je monk nezranitelný a nestunnovatelný/nezpomalitelný/... a zároveň vyléčí Monka jako 2/3 "Breath of Heaven s Circle of Life")
1, Blinding Flash - Searing Light (obyčejné potvory na 3sec oslepí, u elitů je 60% šance že během těchto 3sec minou)
1, Mantra of Healing - Sustenance (s Sustenance mantra léčí dvojnásobně, tj. vyléčí jako "Breath of Heaven s Circle of Life" za 13sec a nikoliv za 23 sec) / nebo Time of Need (zvyšuje odolnost proti poškození o 20%)
2, Mystic Ally - Earth Ally (dává 40% dmg zbraně monka, může na sebe na 3sec dotáhnout pozornost toho, koho zasáhne)
Passive skills
1, One with Everything (nejvyšší odolnost na 1 element se stane odolností na všechny elementy)
1, Transcendence (každý strávený 1 spirit point obnoví 62 životů, tj. všechen spotřebovaný spirit vyléčí cca jako "Breath of Heaven s Circle of Life")
2, Seize the Iniciative (hodnota armor je vyšší o tolik bodů, kolik má postava dexteritu)
3, Pacifism (monk stunnutý/fearnutý/charmnutý utrpí o 75% dmg méně)
Vlastnosti na itemech
1, + life on hit (= each hit adds...). Vhodné k "Fists of Thunder" (více zásahů za jednotku času)
1, Fire resistance. Nutné mít passive skill "One with Everything".
1, Vitality
2, Reduce dmg from melee attacks
2, Resistance to all elements
2, Increase attack speed
2, Dexterity
2, Spirit regeneration
3, + Life per second
Gemy
- Fialove gemy: na brnění (vitality), helmách (+ % life) i na zbraních (+ life on hit)
- Zelené gemy: na brnění (dexterity) ...dexterity též zvyšuje dmg a s pasivním skillem "Seize the Iniciative" se zlepšuje o hodnotu dexterity hodnota armor
Zbraně
- obrana (inferno): 1h + shield = méně dmg, méně spirit regen, ale skoro nic ho nezasáhne
- damage: 2h = může dávat o 10-20% vyšší dmg než 2x 1h. Lze zrychlit spirit regen s spirit regen na zbrani + Guardians path + Air ally + Healing mantra s Circular breathing + Fists of Thunder. Vhodné k Mystic Ally (kvůli
vyšší dmg než 2x 1h).
- vysoký spirit regen: 2x 1h = zaručí vyšší attack speed tj. vyšší spirit regen
(ta čísla označují prioritu)
Active skills
1, Fists of Thunder - Thunderclap (základní útočný skill, teleportuje monka k nepřátelům, 3.úder odhodí skupinku nepřátel před monkem trochu dozadu)
1, Deadly reach - Keen Eye (3.úder zasáhne na dálku a na 4sec zvýší armor o 50%)
1, Breath of Heaven - Circle of Life (léčí)
1, Serenity - Peacefull Response (na 3sec je monk nezranitelný a nestunnovatelný/nezpomalitelný/... a zároveň vyléčí Monka jako 2/3 "Breath of Heaven s Circle of Life")
1, Blinding Flash - Searing Light (obyčejné potvory na 3sec oslepí, u elitů je 60% šance že během těchto 3sec minou)
1, Mantra of Healing - Sustenance (s Sustenance mantra léčí dvojnásobně, tj. vyléčí jako "Breath of Heaven s Circle of Life" za 13sec a nikoliv za 23 sec) / nebo Time of Need (zvyšuje odolnost proti poškození o 20%)
2, Mystic Ally - Earth Ally (dává 40% dmg zbraně monka, může na sebe na 3sec dotáhnout pozornost toho, koho zasáhne)
Passive skills
1, One with Everything (nejvyšší odolnost na 1 element se stane odolností na všechny elementy)
1, Transcendence (každý strávený 1 spirit point obnoví 62 životů, tj. všechen spotřebovaný spirit vyléčí cca jako "Breath of Heaven s Circle of Life")
2, Seize the Iniciative (hodnota armor je vyšší o tolik bodů, kolik má postava dexteritu)
3, Pacifism (monk stunnutý/fearnutý/charmnutý utrpí o 75% dmg méně)
Vlastnosti na itemech
1, + life on hit (= each hit adds...). Vhodné k "Fists of Thunder" (více zásahů za jednotku času)
1, Fire resistance. Nutné mít passive skill "One with Everything".
1, Vitality
2, Reduce dmg from melee attacks
2, Resistance to all elements
2, Increase attack speed
2, Dexterity
2, Spirit regeneration
3, + Life per second
Gemy
- Fialove gemy: na brnění (vitality), helmách (+ % life) i na zbraních (+ life on hit)
- Zelené gemy: na brnění (dexterity) ...dexterity též zvyšuje dmg a s pasivním skillem "Seize the Iniciative" se zlepšuje o hodnotu dexterity hodnota armor
Zbraně
- obrana (inferno): 1h + shield = méně dmg, méně spirit regen, ale skoro nic ho nezasáhne
- damage: 2h = může dávat o 10-20% vyšší dmg než 2x 1h. Lze zrychlit spirit regen s spirit regen na zbrani + Guardians path + Air ally + Healing mantra s Circular breathing + Fists of Thunder. Vhodné k Mystic Ally (kvůli
vyšší dmg než 2x 1h).
- vysoký spirit regen: 2x 1h = zaručí vyšší attack speed tj. vyšší spirit regen
Nedělají si z tebe p*del, dělají si jí ze všech. Takhle časté server maintenance výpadky a neplánované opravy battle.net service nejsou normální.
@Danny (30.05.2012 20:54): ne,ale ty prej s hodnocením :D
Tak dnes poprvé od nedostatečných kapacit při vydáni se nemůžu dostat do hry. Hlásí mi to errory 37 a 73. Na supportu nejsou o erroru 73 žádné informace, takže předpokládám, že si ze mě Blizzardi dělají prdel...
@Giovanni Antonio Kekelli (30.05.2012 20:11): Ad 1) tak se podívej pořádně :)
Ad 2) Diablo ale bylo vždycky o tom, shromáždit odpovídající výbavu. D2 pak samozřejmě mnohonásobně rozmanitější, ale D3 i ve své omezenosti nabízí více variant než jen tu jednu "správnou".
Ad 2) Diablo ale bylo vždycky o tom, shromáždit odpovídající výbavu. D2 pak samozřejmě mnohonásobně rozmanitější, ale D3 i ve své omezenosti nabízí více variant než jen tu jednu "správnou".
@7c (30.05.2012 20:00): Nemá, co jsem viděl tak opravdu jen zvedají sílu, inteligenci a tp a unikátní vlastnosti vesměs nulové. Je to prostě jednotvárné v téhle oblasti.
K obtížnosti- Právě proto že jde o to jaké máš vybavení. Ne každý má to štěstí že mu vypadne vhodné vybavení... Prostě to není jednoduché a mnohdy ani zábavné.
K obtížnosti- Právě proto že jde o to jaké máš vybavení. Ne každý má to štěstí že mu vypadne vhodné vybavení... Prostě to není jednoduché a mnohdy ani zábavné.
@Giovanni Antonio Kekelli (30.05.2012 18:23): "Speciálně to vybavení opravdu nemá žádné unikátní vlastnosti takže tam jeho získávání také není moc zajímavé a na hratelnosti to taky dvakrát nepřidává."
Ale má... .-) Oranžové a zelené věci jsou velice zajímavé a často nejlepší možné v dané kategorii.
Dle mě je naopak Inferno dost jednoduché, opravdu je to jen o správné kombinaci vybavení pro tu kterou postavu (a nemluvím nutně o "nejlepších" možných předmětech). Kritizoval bych spíš krátkou hrací dobu, cut-scenes (jako, cut-scenes v akční hře jsou jako retardéry na dálnici), "příběh", a mizerné AH UI.
Autor článku zřejmě nikdy nedorazil v D2 1.10 s první postavou (s minimálním vybavením a znalostmi o hře) do Hell, kde zabít skupinku prvních zombií trvalo často déle než zabití Baala na obtížnost předcházející :)
Stejně jako další dost zastaralé informace. Barbar z papíru (ha ha ha).
Jediný problém u D3 je dle mě kultura herní komunity kolem Blizzardu - za těch pár let od vydání D2 se situace dost změnila, stejně tak dostupnost informací. Každý hráč je teď konfrontován s herní "elitou" která zabije Diabla na Inferno během prvního týdne dvou a na AH prodává předměty z afk-čištění Inferna za miliony - a takový normální hráč je pochopitelně nespokojený (jakto, že oni můžou a já ne...). Standardní QQ.
Ale má... .-) Oranžové a zelené věci jsou velice zajímavé a často nejlepší možné v dané kategorii.
Dle mě je naopak Inferno dost jednoduché, opravdu je to jen o správné kombinaci vybavení pro tu kterou postavu (a nemluvím nutně o "nejlepších" možných předmětech). Kritizoval bych spíš krátkou hrací dobu, cut-scenes (jako, cut-scenes v akční hře jsou jako retardéry na dálnici), "příběh", a mizerné AH UI.
Autor článku zřejmě nikdy nedorazil v D2 1.10 s první postavou (s minimálním vybavením a znalostmi o hře) do Hell, kde zabít skupinku prvních zombií trvalo často déle než zabití Baala na obtížnost předcházející :)
Stejně jako další dost zastaralé informace. Barbar z papíru (ha ha ha).
Jediný problém u D3 je dle mě kultura herní komunity kolem Blizzardu - za těch pár let od vydání D2 se situace dost změnila, stejně tak dostupnost informací. Každý hráč je teď konfrontován s herní "elitou" která zabije Diabla na Inferno během prvního týdne dvou a na AH prodává předměty z afk-čištění Inferna za miliony - a takový normální hráč je pochopitelně nespokojený (jakto, že oni můžou a já ne...). Standardní QQ.
@7c (30.05.2012 18:15): To nemohu souhlasit, podle mého článek rozhodně svou hodnotu má a ve všech bodech na tom něco je.
Píšeš že hra by ztratila na zajímavosti, dobře, beru že nelze aby to bylo stále stejně obtížné.. Jenže potíž je, že ta hra tak jako tak díky těm v článku zmíněným krokům ztrácí na zábavnosti, a ta je tu přece nejdůležitější.
Speciálně to vybavení opravdu nemá žádné unikátní vlastnosti takže tam jeho získávání také není moc zajímavé a na hratelnosti to taky dvakrát nepřidává..
Píšeš že hra by ztratila na zajímavosti, dobře, beru že nelze aby to bylo stále stejně obtížné.. Jenže potíž je, že ta hra tak jako tak díky těm v článku zmíněným krokům ztrácí na zábavnosti, a ta je tu přece nejdůležitější.
Speciálně to vybavení opravdu nemá žádné unikátní vlastnosti takže tam jeho získávání také není moc zajímavé a na hratelnosti to taky dvakrát nepřidává..