@John Mirra (30.10.2012 15:51): Jojo, to je legendární.
Diskuze
"Neposlouchejte je, je to past! Postupujte se-ve-ro-vý-chod-ně, O-P-A-K-U-J-U-S-E-V-E-R-O-V-Ý-C-H-O-D-N-Ě!" Z toho jsem fakt nemohl, kam se hrabe dabing k Warcraft III :)
Vypnout, všechno vypnout, ffs!
Ještě že to jde a jsou tam titulky, jinak bych asi rozbil repráky kladivem. Nebo si vrazil hřebíky do uší.
Ještě že to jde a jsou tam titulky, jinak bych asi rozbil repráky kladivem. Nebo si vrazil hřebíky do uší.
Dabing je tak hrozný, až je geniální... :D
Sovětští vědci jsou připraveni šlápnout na plyn, soudruhu!
Dabing je fajn. Najlepší boli drsňácki mechanici z americkej kampane, jeden mal hlas akoby každé ráno zožral namiesto raňajok dve hrste siberitu. A Frank s vtípkami o bombajskej kanalizácii, alebo jeho monológy s opičákmi! xD
@AlieN (30.10.2012 10:22): Jo, naprosto geniální.
Co to je proboha za dabing?! Nikdy v životě jsem neslyšel nic tak strašného.
@Malignus (12.06.2012 22:06): Já jen tak odhadem, kdyby náhodou.
Nestopoval jsem to, ale nejde dát misi napoprvé, pokud si ji hned na začátku nezapauzuješ a nebudeš přemýšlet nad tím, kudy asi přijde nepřítel a čím na tebe zaútočí. A při dalším loadu mise pak už budeš vědět, který jednotky si na misi najmout... :-)
@Malignus (12.06.2012 22:00): A hodinově?
Pokud si dobře vzpomínám, tak 14 misí krát 2, takže 28 misí celkem + 2x7 misí v datáči... Ale hrál jsem to naposledy před 4 rokama, tak už si nejsem jistej... :-)
@Malignus (12.06.2012 21:56): Pravda :( Jenže dvojku jsem měl jako první.
e: A jedničku mám na GOGu, paráda. Jak je asi dlouhá?
e: A jedničku mám na GOGu, paráda. Jak je asi dlouhá?
Bodkin: Do rozjetýho vlaku úhlopříčne nenaskočíš. Je třeba začít s jedničkou, kde se příběh začíná vyprávět a v datadisku zamotá.
@Malignus (12.06.2012 21:50): To jsem hrál jen dvojku a první dvě mise. Moc mě to nechytilo, ale hodlám se k tomu ještě vrátit.
Bodkin, když už jsi u těch modernějšícj strategií, tak se mi líbil i Ground Control. :-)
@Bodkin (12.06.2012 18:25): Dík za zájem.
@Bodkin (12.06.2012 18:25): Ale tak silně hnaná příběhem jako OW není.
@Walome (12.06.2012 18:12): Ty jsi taky nudná srágora a bavím se s tebou.
A ne, tahovka to rozhodně není.
A ne, tahovka to rozhodně není.
@Bodkin (12.06.2012 16:27): Afterlight je přece jen nudná tahovka :(
@Všivák (12.06.2012 15:51): Za to můžou sami hráči(recenzenti), kteří od OW nedostali C&C a tak to propadlo.
Original war je nejblíže asi totok - UFO: Afterlight. Jinak, velmi dobré modernější strategie: Faces of War, Men of War, Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution, Company of Heroes a především ultimátní AI War: Fleet Command
Original war je nejblíže asi totok - UFO: Afterlight. Jinak, velmi dobré modernější strategie: Faces of War, Men of War, Warhammer 40,000: Dawn of War II - Retribution, Company of Heroes a především ultimátní AI War: Fleet Command
@NateLogan (12.06.2012 15:49): Asi máš pravdu, možná jsem jenom moc zaujatej. Alespoň se díky konzolím trochu spomalil vývoj, a nemusíme si tak často kupovat lepší počítače.
@Všivák (12.06.2012 15:42): Konzole za to nemohou. Je to prostě stav trhu. Moderní strategie na úrovni je drahá věc, zvlášť něco inovativního a komplexního, a na PC se skoro určitě nezaplatí, respektive moc nevydělá. I tak je tu ale spousta zajímavých her, viz Paradox, Total War hry, menší indie scéna, King Arthur série, Larian kutí strategii s draky s jetpacky :D...
Řekl bych, že ještě hodně komplexní strategie je Knights and Merchants. Jinej koncept, ale taky tam nejde všechno tak snadno..
@Všivák (12.06.2012 15:42): :)
Taky mě to občas rozohní.
Ale pokud se nepletu, Original war je vskutku originální, podobný koncept jsem nepotkal (to neznamená, že neexistuje).
Taky mě to občas rozohní.
Ale pokud se nepletu, Original war je vskutku originální, podobný koncept jsem nepotkal (to neznamená, že neexistuje).
Mě to bavilo taky. Pro mě je to jenom malý zápor. Tuhle hru mám za jednu z nejlepších realtime strategií co kdy vznikla. Modernější konkurenci jsem moc nezkoušel, ale už jenom tím jak málo strategií dnes vzniká, tak si myslím, že tenhle žánr stagnuje, a vývojáři nějak nemají zájem ho rozvíjet. Stejně zato můžou ty debilní konzole. Hlavně aby se na tom co nejvíc vydělalo. Udělat hru co nejjednoduší. Dát tam rozmázlou grafiku a co nejvíc dodržovat pravidla ovládání pro gamepad. Do tohohle konceptu strategie nějak nezapadají. Jak já nesnáším konverze z konzolí. To už jsem ale odbočil:-)
@Všivák (12.06.2012 13:34): Jo počkej, Tys myslel výběr mezi aliancí a svým národem. Promiň, já myslel, že Ti vadily časový smyčky, který se tam objeví. No ale i tak mě to bavilo. Hlavně za Amíky, kde stačilo postavit atomovku a bylo vystaráno :)
Nevim, já měl vždycky rád v příběhu jeden směr. Jakmile se to zdvojí, jsem z toho nějak zmatenej a trošku i otrávenej. Vracet se o několik misí zpět se mi už nějak nechtělo. I když o pár let později jsem zkusil i ten druhý směr. Už to nemělo takové grády.
No vidíš, právě to rozvětvení děje mě posadilo na zadek. Ono to je logický, když je tam časová smyčka, možná několik a pro mě to mělo neskutečnej náboj.
Jinak hra parádní samozřejmě.
Jinak hra parádní samozřejmě.
Pěknej komentář, ta ztráta motivace při rozvětvení se mi taky udála. Ten dabing byl dobrej až například na intro za sověty (viz video tady), to je čistý amatérismus:)
To na mě vyskočilo na seznam.cz
A na to jsi přišel sám, nebo ti pomáhala babička?
Krucinál, teď jsem vytáhl tátův nbook a on tam má owar :) Mám rozpařenejch asi tak 5 her, neůžu začít další :-D
Ale je to bomba...
Jediná strategie, kterou jsem dohrál 2x
Ale je to bomba...
Jediná strategie, kterou jsem dohrál 2x
Chcelo to väčšie mapky, sakriš! Dvojnásobné, trojnásobné! A viac misií, ktoré by boli založené na stavbe a obrane základní. Na parádnu hudbu a skvelé ručne kreslené americké intrá ale tak skoro nezabudnem. Majstrštych.
Džavor: Asi se bojí Johna. :)
John Mirra: Sakra, proč ji nechávat naživu, její odkrouhnutí je jeden z nejlepších momentů hry.
Jinak Powell v anglickém znění je mnohem vyrovnanější, ztrácí ale dost ze svého kouzla.
Jinak Powell v anglickém znění je mnohem vyrovnanější, ztrácí ale dost ze svého kouzla.
Malignus: no to je fakt, vyléčit jí nejde... tak to možná nejde :)
Tož dík oběma :D
Mně se to teda nikdy nepovedlo. Zkoušel jsem ji postřelit a vyléčit jako Heike, ale nejde to. A k útěku se taky nemá. Takže ji musíš zabít, jinak to nejde.
Jo, jde to, ale nevim jak :)
Hele, hraju teď misi za Rusy, kde mám zničit americké výzkumné laboratoře (a ideálně je místo zničení zajmout) + zabít všechny výzkumníky. Je tam ale Joan- jde ta mise udělat tak, abych ji nezabil a MacMillan na mě nebyl na*ranej?
Na netu píšou, že to jde (asi), ale mně se to nedaří- všechny laborky mám zajmutý a zbývá mi na mapě jenom ta Joan, která mi střílí po lidech... a jakmile ji sejmu do červených hodnot, John mi odpřísáhne pomstu a mise je splněná o_O Tak teda nevím...
Na netu píšou, že to jde (asi), ale mně se to nedaří- všechny laborky mám zajmutý a zbývá mi na mapě jenom ta Joan, která mi střílí po lidech... a jakmile ji sejmu do červených hodnot, John mi odpřísáhne pomstu a mise je splněná o_O Tak teda nevím...
Jojo, já to dohrál oboje 2x, ačkoli se obávám, že poslední misi za Rusáky jsem vzdal... ale min. jednou jsem to dohrál za obě strany. Měla být fan kampaň za Araby, ale nevím, ta mi nějak neseděla.
Právě to pařím znova, za rusáky. Včera běžel dokument o Druhý světový z ruský fronty a já na to nějak dostal chuť :)
Mě tam nejvíc baví komentář arabů "Ten chlap je cvok!", když přitom oni mají technologie sebevražedných vozidel...
Mě tam nejvíc baví komentář arabů "Ten chlap je cvok!", když přitom oni mají technologie sebevražedných vozidel...
HUŠ!
Ach, ty vzpomínky... to je tak děsně vychytaná hra... už jenom to, že ten Powell je sice magor, ale neni to úplnej hajzl...
Ach, ty vzpomínky... to je tak děsně vychytaná hra... už jenom to, že ten Powell je sice magor, ale neni to úplnej hajzl...
tvle, mas pravdu, ja sel vzdycky po tom moste na severu a tam me vzdycky zlikvidovali, nevedel jsem ze po te cesticce z druhe strany ty jejich vozidla neutaoci :)