Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemyslím guest pass, je to normální account za litr a půl, na kterém už má skoro dohraného monka.

Takže jestli to dobře chápu... Když mi dá přihlašovací údaje, lognu se na battle.net, stáhnu klienta, spojím s klíčem (nebo ne, stačí asi login do hry) a můžu hrát?
@Say (25.07.2012 22:05): Předpokládám, že myslíš "guest pass", tak ten si můžeš aktivovat pod svým battle.net účtem a hrát. Ale pokud ti půjčil cd key k plné hře, tak to ti bude na nic, protože to už má tvůj kamarád svázané se svým účtem. To by ti musel leda půjčit login a heslo, případně ještě klíč k aktivátoru.
Kámoš mi nabídl na zkoušku klíč... Předpokládám, že nebude problém s aktivací na jiném PC a klientovi, jen by mě zajímalo, jestli musí být klient "oficiální", nebo stačí nějaká digitální kopie?
No to je neuvěřitelné! Diablo 3 možná v prodejnosti natrhne kaďák Minecraftu! Co se do počtu prodaných kusů týče..držím klukům z blejzárdu palce :D
Lidi až to bude volně ke stažení s návodem, který pochopí i takový amatér jako jsem já, upozorněte mně na to prosím :-P
dobry komentar, prijde mi ze je na nem dobre videt, jaka je Diablo 3 zhovadilost. Ale ted nevim, jestli za to dat plus nebo minus :)
@RedDwarf_Cz (06.07.2012 10:05): Nema, navic to stoji necely 2 miliony a je to z hlediska obtiznosti a lootu spojenej 3/4 act. Jeste pred mesicem jsme farmili jenom whimsyshire, byl tam totiz i strom, o kterej se dali zasekavat elitni kone. Myslel jsem, ze to bylo schvalne, protoze jim trvalo 3 tejdny, nez ho s tim nerf patchem o kousek posunuli.

edit: to mi pripomina ten fail se zasekavanim mobu a tvorenim zataras o vyhozeny itemy. Byla to nejaka legendarni zbran, v AH se dala koupit za 100k.
@RedDwarf_Cz (06.07.2012 12:13): Az te prestane tahle bublina bavit,tak si rozjed Rangera. Vinikajici a znovuhratelna postava. Tedy az rozjedou treti akt samozrejme. Prvni akt celkem v klidu a v druhym jsem uz ve forestu dostaval na zadnici.
Pro mě jo, minimálně do vydání ostré verze PoE.
Zatím jsem v infernu 3.akt (progres) , nejedu smoke screen, takže to mám horší, ale momentálně není nic jiného, co bych měl hrát
@HELLER (04.07.2012 08:22): Jelikoz jde na aukci vyhledavat jen pomoci 3 kolonek, zadavej nejspis Dexterity, Critical hit damage a Attack Speed. Muzes to i nejak prohazet s tim, co napisu dal. Uplne nejlepsi je totiz mit vsechny pro tebe dulezity staty (na ringu), coz jsou

+dmg
dexterity
crit hit dmg
crit hit chance
attack speed

Ceny techto ringu se budou pohybovat ve vysokych castkach, takze bude na tobe, jak dobre a zajimave poridis. Pro ''top'' dh je zaklad mit Natalya's Mark, jehoz cena je ted od 24 milionu vys. Driv posledni set bonus byl 0,4 (disciple regeneration) a tenhle ring se dal poridit za 6 milionu. Po patchi se bonus zvysil na 2 (!), takze se cena vsech setovych casti neuveritelne zvedla.

Dulezity je mit 2h crossbow se socketem, protoze za jeji pouzivani dostanes 50 critical hit dmg bonus z pasivky + dalsich 70/80% ze socketu (max. 100%). Ja mam momentalne 2119 dext, 28.50% crit v zakladu (bez SS, ale hraju s nim) a 273% crit hit dmg. Neni to uplne moc, ale DH uz dlouho nehraju. Cely inferno jsem s tim dohral, zacal jsem hrat jiny postavy.

K tomu je jeste jedna alternativa (ber to jen tak informativne), a tim jest luk (ten ma mnohem vyssi attack speed, nez crossbow), ale musi mit ve statu(!) vysoky crit hit dmg (aby ti vynahradil bonus z pasivky za crossbow) a runu na socket (pri nejlepsim dalsich 100%). Na AH se jich da najit hodne, ale hodne stoji, protoze se uz docela pevne stanovilo, co lidi vyhledavaji a chteji - resp. co je nejlepsi. A tahle moznost je bez durazu na finance rozhodne nejlepsi.

Nejdulezitejsi je mit smoke screen (lingering fog) a preparation (backup plan). Ja pouzivam Hungering Arrow (devouring arrow), ale pokud mas godly gear (resp. vysoky crit-staticky treba nad 50), muzes si misto toho nastavit spray of teeth runu a Cluster Arrow (Cluster Bombs), ktery se po nerfu Nether Tentacles zacal hodne pouzivat. Je to trochu i otazka gearu. Ja to tak momentalne nepouzivam, zustal jsem u elemental arrow (ball lightning)

Bavi me ted barb, s nim mam 35% (45 s overpower) crit a 343% crit hit dmg, coz je vic, nez s DH. Znatelne a viditelne jsem schopnej (po nerfu DH) dat vic dmg s hur gearnutou postavou, ale problem je ten, ze jako melee potrebuju mit slusnou davku resistu, takze je to v podobnym pripade o investici par milionu, aby se dal prezit/farmit 2. a 3.+ act.
Tak Hell, solo, noAH dokonceno :) Ani to moc nebolelo. Ale inferno uz asi nedam :)
Můj současný Monk build. Po přechodu na Inerno Act2 jsem se začal posouvat k útočným skillům a zvyšování Dodge. Tenhle build se hraje velmi dobře, a na Actu 3-4 Inferna je lepší než ta prostá defensíva pomocí všech healing skillů. S hodně dobrým vybavením nejsou Eliti problém (až na výjimky koncem Actu3 a v Actu4).
Tak dps mi nespadlo o tolik, o kolik jsem cekal. Ovsem pratele wizardi, kteri meli docela dost vyhnane dps attack speedem, jsou na tom podstatne hure.

Dodatecne se omlouvam, ted to zkousim a nethel tentacles stale hituji vice targetu, ale pouze jednou.

@konvice (20.06.2012 05:56): Misto tech bodu bych se spise a proste drzel mimo neco, cemu nerozumim a nechci s tim mit nic spolecneho :) a co se tyce nasrani Guldyho, tak me jako hrace a pedagoga nevedomost urcite nenasira, takze setrit tvuj drahoceny cas a nervy se bude jevit jako velmi rozumny krok.
Já nad tím shitem ani neuvažuji, což je výhodné pro dvě strany a) nikdo mě nebude kritizovat za nízké hodnocení b) nikdo neutrpý psychickou újmu, že jsem mu sáhl na modlu a řekl o ní že je to jen děvka. c) a to je nejdůležitjější, ušetřím svůj čas a nervy...ale zas nasrat pořádně Guldyho a karasmana...hmmmm...no uvidíme ještě.. :DDDD
Tak vcera Kripparrian jako prvni na svete pokoril HC Inferno :) do patche zbyvalo jen par hodin, takze na pripravy a kill mel tech pouhych par hodin, ale dokazal to a ja byl po celou tu u toho. Hands down.

Z jedne strany se dnesni patch jevi jako kolosalni vtip. Drop chance na loot bude lepsi, ale MF uz se nebude vztahovat na nic krome nepratel. Zadne truhly, zadne stojany. Goldu pada mene, opravy jsou vetsi, elity jsou slabsi, attack speed nerfnut o 50%. Upraveno spoustu spellu. Neco u mini bossu/bossu nerfnuto a zase boostnuto.. k tomu pridany enrage. List je velmi dlouhy.

Hotfix pro nerf farmicich spotu jim nedela problem, co takhle opravit trivialni bugy? Po jakykoliv cinnosti ve hre se resetuje crit z pasivky, ktera vam zveda crit :D a uz tydny se vam pri pouziti smoke screenu po dostani konstantniho dmge bugnou hpcka na 0 (stale zijete) a jediny zpusob, jak z toho ven, je umrit nebo zopakovat celou akci, kterou jste se na nulu dostali. S timhle bugem jsem musel pri killu inferno diabla bojovat a nebylo to prijemne.

@Borghal (19.06.2012 09:46): To nebylo zadnych 165 minut nebo 8 minut stejnych utoku. Jeden pokus trval nekolik minut, takze slo jenom ciste o progress. Bohuzel ted je to uz jinak, ted je to mnohem lehci. Dnes jsem schvalne zkousel s par lidmi zabit inferno diabla a po par hodinach jsme toho museli nechat. Jde o natrenovani a aplikaci taktiky, adaptace k nepratelskymu chovani a utokum. Trochu neco jako ve wow boss fightech?

@RedDwarf_Cz (19.06.2012 12:23): Nether Tentacles po nerfu nemaji zadny smysl. Byl to nejsilnejsi spell, protoze jako jediny hitoval vic targetu a kazdy z nich nekolikrat zaroven. Ano, bylo to op jako krava, ale ted to bude naprosto USELESS. Bude to hitovat pouze jeden target, a to jednou. Alternativa za nethel tentacles bude asi razor disk nebo mozna jeste multishot. Uvidime dnes odpoledne.
Ještě k té aukci. .. Monka si tuním s pomocí AH i (v rozumné míře, i když to začíná být sporné...) RMAH. Demon Huntera jedu v partě (stejný lidi) bez AH/RMAH s jedinou vyjímkou - gemy, protože udržovat si gemy od Monka a gemy od DH na dvou různých místech by mi hned sežralo půl inventáře...
@RedDwarf_Cz (19.06.2012 12:37): Pockat, ja to takhle nehraju kvuli setreni penez... :) Uprimne receno AH moc nefandim (prijde mi to minimalne na nizsi obtiznosti az moc velkej "cheat"), takze me zajima, kam to pujde nejak rozumne dohrat bez nej :)
@Garion (19.06.2012 12:32): Podle mě se zbytečně zadíráš. Já teď chodím v 3 aktu na hell s gold find 230% a za hoďku udělám 200k zlata, takže těch pár drobných, co naškudlíš teď, ti tak moc nepomůže.
Dokoncil jsem NM solo noAH, zacinam hell, ale stejne tak zacina prituhovat :)
@Kostěj (19.06.2012 09:32): tzn. v coopu se zvýší počet životů potvor ale dmg zůstane stejná jako na sólu? Já konkrétně hraju tanka (Monk), mám dobré vybavení, a tankuju o stošet bez umírání (kromě elite packů od druhé půlky Actu3, tam se umírá .. někdy mockrát, někdy párkrát podle obtížnosti packu). Ale obyč.potvory ustojím i když jich je houf 10+. Možná se to vztahuje k těm tuhým velkým kulaým potvorám (krab? želva? :), které na Actu 3 tanka jedním zásahem přes 65% resistance, armor, dodge a kdo ví co ještě připraví o 35000 životů jen to fikne.
@7c (19.06.2012 00:01): Jo, měl jsem na mysli smoke screen, nějak nepobírám tu taktiku. Dát pár ran, zmiznout a znova.
A stejně, potvory s mortarem jsem nedával ani se screenem. Ono by to šlo, ale i s 60k DPS jim to zdraví moc dolů nejde a ty svině se po smrti hera uzdraví, takže pro mne konečná. A ten image, co jsem dal, tak toho frajera jsem nedal a to elite štípu v 1 aktu jak měkké dřevo. Uvidím, co vše přinese patch. Možná na tuhle obtížnost nemám skill, nebo co, ale tohle je terorizování hráče a hlavně jak jsem psal, byla by škoda, kdyby měl být jen jeden build na inferno.
Jinak sharp... je vcelku dobrý skill, původně jsem na něj měl jiný názor, co nepoužívám je steady aim, protože v horkých chvílích jsou ty mrdky stejně u mě, takže mám venegance, nebo jak to je. +25 hatred a hlavně za každý globe heal 20 hatred dobíjí + 2 disclipline, takže dokáži v pohodě uživit multishot a rapid fire.
Pouvažuji nad tím Nether Tentacles, ale až po nerfu.
Takže díky chlopi za rady.
@Guldy (18.06.2012 23:40): Fíha, a to vás bavilo, ubírat bossovi zdraví kousek po kousíčku 165 minut? To už je délka na epický celovečerní film :D Který bych si teda střihl radši, než něco takhle pižlat ve hře. Leda by se ten souboj během té doby tak 20x změnil, ale i tak by nejspíš bylo 8 minut na jeden typ útoku až příliš.

Osobně preferuji souboje s bossy, které nejsou založené na tom, že člověk musí vydržet půl hodiny uhýbat poměrně prostým útokům a úbírat bossovi kousek po kousku...
@konvice (19.06.2012 04:32): snižují obtížnost coopu (žádný nárůst obtížnosti za každého dalšího hráče ať už to znamená přesně to jak to píšu nebo něco trochu jiného .-), rozkládají skokovou obtížnost (např. Act1->Act2, Act3 1.půlka -> Act3 2.půlka) do plynulejší změny obtížnosti mezi jednotlivými questy, přidávají šanci na lepší dropy i v Actu1/2 inferna, nerfují attack speed (což bude hodně zvyšovat obtížnost hlavně tankům), zvyšují cenu oprav (6x?) a pár dalších kosmetických změň. Takže změny jsou to na obě strany.. Pokud platí ty informace o plošném nerfu AS, tak monkové (většina má build založený na AS a na vysokém life on hit) zažijí na infernu ze dne na den to opravdové inferno :). Overpowered DH údajně naopak (pokud platí ta nulová změna AS na toulcích) zůstanou zasažení změnami nejmíň... nepletu se?