@Grecza (30.06.2012 13:08): Tak teď jsem se krásně od srdce zasmál:-)
Diskuze
@Adieu (30.06.2012 13:05): kdyby nějaký takový byl, nejspíš by ses o něm dozvěděl ještě dřív, než bys něco takovýho začal vůbec hledat :)
Je nějaký mod, který by snižoval počty či dokonce odstranil ženské postavy z pozic strážců, banditů, lovců a tak?
Ono stačí testovat ini nastavení. To u toho člověk stráví pár večerů... A hlavě mě to baví narozdíl od nějakého konstruktivního poflakování se Skyrimem.
Z módů samozřejmě jen výběrová smetánka.
Z módů samozřejmě jen výběrová smetánka.
Já mody mám a ani jsem se nebabral. Kouknu na nexus, nainstaluju jejich utilitu, pak jsem u asi 10 modů klikl na stáhnout přes Mod Manager, a do půl hodiny od začátku do konce hotovo :-)
V grafice jsem se ale moc nehrabal, stejně na nějaké velké hrátky asi ani nemám výkon. Mě stačí jasnější vegetace, pěknější voda, hvězdná obloha a lepší bouřky.
Edit: haha, power armor!
V grafice jsem se ale moc nehrabal, stejně na nějaké velké hrátky asi ani nemám výkon. Mě stačí jasnější vegetace, pěknější voda, hvězdná obloha a lepší bouřky.
Edit: haha, power armor!
Na to, abych se babral s mody, je Skyrim dost rozsáhlá hra a stačí mi tak, jak je už z výroby :o) Zdržovat se s nějakým vylepšováním stromečků, vody a podobných kravin, na to opravdu nemám čas...
@Say (28.06.2012 21:19): jedině neoficiální patche (pokud chybí ty oficiální) a nástroje na zlepšení výkonu hry (málo fps), upravený gameplay mě nechává chladným
@Chark (29.06.2012 08:53): Moje řeč.
Taky to mám trochu jinak, kolečko bych měl úplně zelený, protože na mody zvysoka kašlu...
jů, jsem na druhé místě na DH i přesto, že mám bezkonkurenčně nejvíce mínusek v top hodnocených komentářích. to potěší. taxnad abych konečně napsal pořádný komentář na ten zatracený Skyrim... ;-)
@Say (28.06.2012 21:19): To je graf jen pro perfekcionisty. Běžní hráči, jako třeba já, mají poměr opačný a nižší.
Jak výstižné...
@Say (20.06.2012 17:42): Ne pane Sayi, nepoužívám. :)
A nepoužíváte ten oficiální HD pack?
Jo, to mne tiez chvilu robilo, som to riesil tym dll pre enb.
@HolyMeatball (20.06.2012 17:19): ^_^ možná to patch 1.6 vyřešil, já už ale Skyrim zase dlouho nepustil.
@RNDr. Gunár Pavel (20.06.2012 17:10): Mám dojem, že i mě to nějaký čas dělalo, ale pak se to nějak pořešilo...samo. Myslím. Já jsem ale modoval docela zkraje, takže možná se to nějak pořešilo přes to. Jsem rád, že jsem mohl pomoci. ^_^
@Say (20.06.2012 17:13): No hrál jsem to nakonec jen s FSAA, tedy "konzolovým vyhlazováním", ale zkoušel jsem to i bez něj, nic se nezměnilo. Má to ale co dělat s vodou, poněvadž ty artefakty mají tvar malých vodních cákanců rozdělených svislými čárami a nejsou k vidění vždycky, zpravidla musí být někde blízko zatravněné i vodní plocha.
@RNDr. Gunár Pavel (20.06.2012 17:10): Předpokládám, že AA a v-sync jsi vypnout zkoušel?
@Say (20.06.2012 16:18): Tady je rovnou video, ne moje, ale bug úplně stejný. Nepoužívám žádné mody.
@RNDr. Gunár Pavel (20.06.2012 16:14): Screen.
Nemáte někdo přes obrazovku vodový cákance, když se diváte do trávy? Já jsem je dost často měl. Opravuje tenhle hnusný bug ten nejnovější patch?
@Say (20.06.2012 15:41): Ne, nepoužívám vůbec žádný módy zatím...
@Kostěj (20.06.2012 15:39): Že ty používáš nějaký ENB či mód, který upravuje barvy a sytost/kontrast?
Jinak nemáš zač.
Jinak nemáš zač.
Já vim, jakou biologickou funkci se tím pokouší simulovat a schvaluju jim to, ale hrozně to přehnali. Při pohledu do slunce a pak na tmavý místo to chápu, ale při pohledu na nasvícenej obličej a pak na nenasvícenej (true story) už mě to poněkud vadí. Je to hrozně přepálený.
EDIT: Díky, Sayi, za tip, vyzkouším to doma.
EDIT: Díky, Sayi, za tip, vyzkouším to doma.
@Kostěj (20.06.2012 09:45): zkus se v reálu podívat do slunce po tom na nějaký tmavý místo a uvidíš, že nic nevidíš... ;o)
@Say (20.06.2012 11:55): Přesně... Podle mňa to normálně napodobuje chování oka. Přišlo mně to úplně přirozené.
@Kostěj (20.06.2012 09:45): To je jedna z vlastností HDR. Zkus ve SkyrimPrefs.ini změnit řádky na:
bUseBlurShader=0
bDoHighDynamicRange=0
Nemám to vyzkoušené, protože tento efekt je celkem normální věc. Jinak budeš mít na obrazovce dost nevyvážená světla. Expozice se ti na kameře / foťáku taky mění. Dokonce i ve tvém oku=)
Nebo vyzkoušej tento mód.
bUseBlurShader=0
bDoHighDynamicRange=0
Nemám to vyzkoušené, protože tento efekt je celkem normální věc. Jinak budeš mít na obrazovce dost nevyvážená světla. Expozice se ti na kameře / foťáku taky mění. Dokonce i ve tvém oku=)
Nebo vyzkoušej tento mód.
Nevíte náhodou, jak se jmenuje tenhle efekt a případně co s tím udělat? Strašně mě to mrdá, protože ono se to děje i tam, kde změna světla není tolik extrémní, a když výrazněji hnu myší, nechce se mi čekat dvě vteřiny, až si blbec zvykne na nový osvětlení...
@Borghal (19.06.2012 23:52): Zatím ne, ale po vydání DLC a nějakého patche snad něco sesmolím. Hodlám se tomu podívat na chrup během prázdnin.
@Say (19.06.2012 15:38): Aha ho, pokračovanie Nehrimu! No to sa teším, dúfam, že sa chlapci z Nehrimu poučili (menej rozlohy - viac questov a žiadne neviditeľné steny!), i keď, áno, vyzerá to dosť gýčovo.
Existuje nějaký kvalitní seznam vhodných modů, které lehce vylepšují hru?
Kupříkladu když jsem to hrál poprvé, měl jsem mod, který měnil font v menu z toho moderního na nějaký, který mnohem lépe pasoval do fantasy, nebo mod, který zobrazoval aktuální čas na loading screen či mod, který dělal hvězdy v noci jasnější nebo trávu realističtější...
Prostě takové změny drobnějšího charakteru přispívající k lepšímu zážitku ze hry, nic co by dramaticky měnilo obsah či herní mechaniky.
Kupříkladu když jsem to hrál poprvé, měl jsem mod, který měnil font v menu z toho moderního na nějaký, který mnohem lépe pasoval do fantasy, nebo mod, který zobrazoval aktuální čas na loading screen či mod, který dělal hvězdy v noci jasnější nebo trávu realističtější...
Prostě takové změny drobnějšího charakteru přispívající k lepšímu zážitku ze hry, nic co by dramaticky měnilo obsah či herní mechaniky.
@Eru (19.06.2012 14:16): Odkazů, chceš-li.
@Say (19.06.2012 14:08): Z popisku o 0 slovech?
@Eru (19.06.2012 13:58): To si z popisku každý vyvodí, ne?=)
@Say (19.06.2012 12:58): Zapomněl si dodat, o co se jedná. :D
@Say (19.06.2012 12:58): Slušný kýč.
Čo to zase ten steam ťahá? Ten posledný patch má 1,5 Giga?
Spustil som, hra začala ťahať 1,5, potom som spustil hru, bola v eng, prepol som na CZ a zas cahá 1,5 giga, no zábava nehorázna.
Spustil som, hra začala ťahať 1,5, potom som spustil hru, bola v eng, prepol som na CZ a zas cahá 1,5 giga, no zábava nehorázna.
@Scar (17.06.2012 00:04): Jj zelenáče mám ze všech Elfů nejraději. V Morrowindu tak hezky kolaborovali s impériem, přičemž měli výsady za to, že se nechali obsadit téměř bez boje. Ten dábér Elfů má na svoji roli fakt dobrý hlas. :D Jen je mě líto, že zeleným vzali jejich chraplák z Morrowindu. S Orky problém taky nemám.
@Garret (17.06.2012 09:07): Vím, nenosí ani jedno. A ten plášť si bez hořejšku neumím představit. :)
@Garret (17.06.2012 09:07): Vím, nenosí ani jedno. A ten plášť si bez hořejšku neumím představit. :)
@RNDr. Gunár Pavel (16.06.2012 22:54): "bouřlivé kápě"? wtf?
Myslíte, že po vydání DLCčka 26.6. budou následovat nějaké patche? Asi jo... Já jen, že bych teď během volna to snad dohrál.
No primárně jsem jako ve všech TESech Dunmer assassin, bytostně nesnáším Thalmory ale kloním se spíš k Říši, protože vím, že vítězství Ulfrika by hrálo Thalmoru do karet. Jinak taky nepoužívám jiného způsobu dopravy, než vlastních nohou a občas kočáru, ale vyzkoušet jsem si to musel. Navíc se svou druhou postavou, blbým orkem, který se s tím nesere na koni jezdim docela často (když ho někomu ukradnu)
@Scar (16.06.2012 22:34): Já jako pravý Říman koně nepoužívám, nazuji opánky a pro svého Maratonce si běžím. :)
Myslím, že mounted combat bude stát skutečně za to až v TES VI. Co jsi vlastně za rasu a podporuješ Říši nebo Bouřlivé kápě?
Myslím, že mounted combat bude stát skutečně za to až v TES VI. Co jsi vlastně za rasu a podporuješ Říši nebo Bouřlivé kápě?
Tak teda zatim souboje na koních nic moc
@CJ (10.06.2012 15:46): @Borghal (10.06.2012 15:48): @MickTheMage (10.06.2012 15:38): Okej, pochopil som, nepresné pomenovanie. No ak je to jediný rozdiel, potom hovorím: ´Bring ´em on!´
Datadisk navíc v mnoha směrech mění/rozšiřuje základní hru v herních mechanismech. O tom si DLC může zpravidla nechat zdát.
Kdyby člověk chtěl být doslovný, tak datadisk je pouze takové rozšíření, které se prodává v kamenných obchodech, kdežto DLC je pouze stažitelné. Downloadable Content je to, co ta zkratka znamená, nic víc, nic míň - přidaný obsah, který lze stáhnout z netu. DataDISK je zastaralý pojem.
@Tarhiel (10.06.2012 15:42): DLC - downloadable content - je dostupné iba stiahnutím z internetu. Datadisky sa distribuovali krabicovo.