Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dual classovat bojovníka na druhé úrovni je hodně (ale opravdu hooooodně) velká blbina.
@Jab (01.07.2012 14:51): Vím vím, ale mě se nechce dohánět 7 levelů fightera dalšími 7 levely klerika. To je na moc dlouho a mě to s fightery ani nebaví.

PS: "Kuš" bylo jen do větru=D
@Jab (01.07.2012 13:45): No vida, asi pri ďalšej hre skúsim druido-bojovníka. Síce mi budú chýbať kúzla na odstránenie paralyzácie, strachu, ochranný kruh proti presvedčeniu a obnova, ale Entropy Shield je pri ťažkých bojoch aj tak prospešnejší. Druid tuším nemôže nosiť kovové zbroje, ak si dobre spomínam, ale v Dorn's Deep mu potulný druegar vyrobí pekný pancier zo švába, hehe.
@Jab (01.07.2012 13:45): Iron skin tu není, nicméně tu má zase spoustu užitečných útočných kouzel (úžeh, růst bodláků, statický výboj, tříštivá vlna, bodavé kameny, smršť etc.). On se zde vůbec od klerika liší znatelně více (co se kouzel týče), než je tomu v BG... což je celkem fajn.
Ne, další už na výběr nebude. Btw válečníci se dual-classují většinou na sedmé nebo třinácté úrovni.

P.S. Zarazilo mě ono "kuš" nikoliv zbytek tvého příspěvku.
J, nicméně u původního povolení už nebudeš tak či tak moci zvyšovat úrovně.
J. Žádný přechod na jiné povolání ti hra nenabídne. :) Během hry tohle rozhodnutí mohou učinit pouze lidé s jejich dual-classem. A jak říkám... V IWD bych dual-class nevolil. Vždy raději multiclassy.

Valcik: Tohle kouzlo má zrovna i druid. A insect plague k tomu. :)

P.S. Připomeňte mi... Je v IWD vůbec iron skin? Protože jej na seznamu kouzel nevidím, ale zároveň si nevzpomínám, že by můj F/D chodil bez téhle ochrany...
Já druidy nemám rád. Vyvolávání nemrtvých a zraňující kouzla nekromancie mi sedí víc, jak měnění své podoby a chození s vlkem... Navíc v léčení a podpůrných kouzlech je na tom klerik líp.

@Jab (01.07.2012 11:44): Po dosažení 30lvl u klerika mi pak bude nabídnuta možnost přechodu na další povolání, ne?
Všechny zbraně na blízko jsou závislé na síle. Backstab multiplikuje základní zranění zbraně, do kterého se počítá i síla postavy. Obratnost roli nehraje. 30. úrovně se dvěma multiclassy (tzn. 30/30) asi nedosáhneš během jedné hry (byť se budeš blížit). Ale jako maximum to tam je.
@Jab (01.07.2012 10:02): Toho 30 lvl tu vážně dosáhnu? Jinak s tou sílou... Opravdu má nějaké bonusy na backstab? Není dýka závislá na obratnosti? Nebo to jsou zase jiná pravidla?
Um... V IWD má asi spíše smysl jen multiclass. A to vzhledem k tomu, že stropem není maximální zkušenost, ale úroveň. Tzn. 30 level, kterého můžeš dosáhnout u postavy s jedním povoláním. Nicméně u multiclassů je to 30/30 nebo i 30/30/30. A místo klerika bych bez debat se dvěma postavami bral druida (tzn. F/D). Bez iron skin se budeš hodně (a zbytečně) trápit.

Taky si uprav tu M/T. Odolnost stačí na 16 a moudrost na 10. A jářku hned máš osm bodů volných, které vraž do síly pro líbeznější backstab (ve dvou postavách jej budeš používat často).
@Say (01.07.2012 01:02): U mága má vliv na počet kouzel, které si může zapsat do knihy. U kněze pak na kouzlení vliv nemá vůbec (naopak moudrost ano). A pokud inteligenci nakombinuješ s vysokou moudrostí, hodí se na identifikaci předmětů, ale na to ti bohatě stačí jedna postava (třebas ten druhý zloděj/mág), případně kouzlo. Na rozhovory v IWD příliš vliv nemá a pokud tak jen kosmetické. V ukecanějším BG se občas s vyšší inteligencí pouze lehce liší nějaké věty (ale je jich opravdu jen naprosté minimum), ale více možností v rozhovorech se nekoná.
Já jednou IWD rozehrál jako:
Bard
Bard
Bard

To je skupina pro drsňáky
Tak tohle by mohlo na zábavné dohrání fungovat:

- SHUMAFUK, dualclass (fighter 1 lvl, dál klerik)
- SOCKA, multiclass (nekromant / zloděj)

Použil jsem DK na úpravu mága na nekromanta. Prostě se mi líbí víc=)
Dokonce mám teď víc chuť rozehrát krásný IWD, než pokračovat v P:T=/
K čemu dual-class, když se mi body u zbraní zruší? Zkoušel jsem bojovníka a na druhé úrovni přešel na klerika. Body ale nezůstaly. Takže asi není důvod dual vůbec dávat...?

EDIT: Nebo se ty body vrátí až po překročení úrovně předchozího povolání, tedy 2?
Zajímalo by mě, jak rozjet hru se 60FPS, aniž by se zrychlilo celkové dění hry. Jestli to vůbec nějak jde. Protože defaultně hra jede na 30FPS, což je při pohybu kamerou znatelné. Když si vybavím takový Temple of Elemental Evil, kde to jelo krásně hladce...
Jen se zajímám... Existuje něco jako TuTu, ale pro IwD? IwD1 s pravidly D&D 3.5 jako jsou v IwD2.
Někdo tráví čas olizováním oken, takže na tom ještě nejsi tak špatně .-)
To je fakt zvláštní... Jak to, že mé hráčské potřeby dokáže uspokojit mnohem spolehlivěji večer trávený neustálým loadingem a ničením 2 sněžných trollů (holt se objevili když jsem spal v tom městečku kolem velkého stromu - a s dvěma postavama na 3 úrovni je to fakt oříšek=D), než třeba vystřílením celé planety od gethů a zachráněním půlky galaxie?
Tiež som narazil na podobné špekulácie, zvlášť po tom, ako spoločnosti Atari pred pár mesiacmi vypršala zmluvná licencia na pravidlá D&D. Podľa článku to ale vyzerá na nejakú Flash/Java verziu s malým rozsahom, určenú pre mobilný trh.
Malignus: Nepokládal bych 5 fighterů v družině za univerzální záležitost=D
Mně se to takhle líbí. Je to univerzální. Zatím to takhle zkusím a dám vám vědět. :-)
Paul von Talaczek: Přesně tak. Dualy a multiclassy... S těmi jsem snad ani nikdy nehrál. Nebo vlastně jo... Mág / zloděj - Emoen.