Dual classovat bojovníka na druhé úrovni je hodně (ale opravdu hooooodně) velká blbina.
Diskuze
@Jab (01.07.2012 14:51): Vím vím, ale mě se nechce dohánět 7 levelů fightera dalšími 7 levely klerika. To je na moc dlouho a mě to s fightery ani nebaví.
PS: "Kuš" bylo jen do větru=D
PS: "Kuš" bylo jen do větru=D
@Jab (01.07.2012 13:45): No vida, asi pri ďalšej hre skúsim druido-bojovníka. Síce mi budú chýbať kúzla na odstránenie paralyzácie, strachu, ochranný kruh proti presvedčeniu a obnova, ale Entropy Shield je pri ťažkých bojoch aj tak prospešnejší. Druid tuším nemôže nosiť kovové zbroje, ak si dobre spomínam, ale v Dorn's Deep mu potulný druegar vyrobí pekný pancier zo švába, hehe.
@Jab (01.07.2012 13:45): Iron skin tu není, nicméně tu má zase spoustu užitečných útočných kouzel (úžeh, růst bodláků, statický výboj, tříštivá vlna, bodavé kameny, smršť etc.). On se zde vůbec od klerika liší znatelně více (co se kouzel týče), než je tomu v BG... což je celkem fajn.
Ne, další už na výběr nebude. Btw válečníci se dual-classují většinou na sedmé nebo třinácté úrovni.
P.S. Zarazilo mě ono "kuš" nikoliv zbytek tvého příspěvku.
P.S. Zarazilo mě ono "kuš" nikoliv zbytek tvého příspěvku.
@Jab (01.07.2012 14:39): No že už mám 1 lvl fightera, pak budu mít 30 lvl klerika a další už na výběr nebude. Třeba hraničáře.
@Say (01.07.2012 14:07): Pardon? :-o
@Jab (01.07.2012 13:51): Kuš. A další povolání mi to nedá, že?
J, nicméně u původního povolení už nebudeš tak či tak moci zvyšovat úrovně.
@Jab (01.07.2012 13:45): No dyť. Můj klerik je člověk, dual-class.
J. Žádný přechod na jiné povolání ti hra nenabídne. :) Během hry tohle rozhodnutí mohou učinit pouze lidé s jejich dual-classem. A jak říkám... V IWD bych dual-class nevolil. Vždy raději multiclassy.
Valcik: Tohle kouzlo má zrovna i druid. A insect plague k tomu. :)
P.S. Připomeňte mi... Je v IWD vůbec iron skin? Protože jej na seznamu kouzel nevidím, ale zároveň si nevzpomínám, že by můj F/D chodil bez téhle ochrany...
Valcik: Tohle kouzlo má zrovna i druid. A insect plague k tomu. :)
P.S. Připomeňte mi... Je v IWD vůbec iron skin? Protože jej na seznamu kouzel nevidím, ale zároveň si nevzpomínám, že by můj F/D chodil bez téhle ochrany...
@Bodkin (01.07.2012 12:43): Njn, čert aby se v tom vyznal. Když teď paralelně přepínám mezi NwN-SoU, BGT a P:T a teď ještě IwD. A IwD2 příležitostně taky zapnu a pokročím s OP klerikem a mágem.
@Say (01.07.2012 12:42): Pořád jsi v úplně jiné edici. Tohle je AD&D, nikoliv trojka
Já druidy nemám rád. Vyvolávání nemrtvých a zraňující kouzla nekromancie mi sedí víc, jak měnění své podoby a chození s vlkem... Navíc v léčení a podpůrných kouzlech je na tom klerik líp.
@Jab (01.07.2012 11:44): Po dosažení 30lvl u klerika mi pak bude nabídnuta možnost přechodu na další povolání, ne?
@Jab (01.07.2012 11:44): Po dosažení 30lvl u klerika mi pak bude nabídnuta možnost přechodu na další povolání, ne?
@Jab (01.07.2012 10:02): F/C je výborný multiclass, kúzlom Entropy Shield si môže dočasne navýšiť AC na hodnotu 22-25. Okrem toho je v IWD veľa mapiek s nemŕtvymi, tam má klerik oproti druidovi výhodu.
Všechny zbraně na blízko jsou závislé na síle. Backstab multiplikuje základní zranění zbraně, do kterého se počítá i síla postavy. Obratnost roli nehraje. 30. úrovně se dvěma multiclassy (tzn. 30/30) asi nedosáhneš během jedné hry (byť se budeš blížit). Ale jako maximum to tam je.
@Jab (01.07.2012 10:02): Toho 30 lvl tu vážně dosáhnu? Jinak s tou sílou... Opravdu má nějaké bonusy na backstab? Není dýka závislá na obratnosti? Nebo to jsou zase jiná pravidla?
Um... V IWD má asi spíše smysl jen multiclass. A to vzhledem k tomu, že stropem není maximální zkušenost, ale úroveň. Tzn. 30 level, kterého můžeš dosáhnout u postavy s jedním povoláním. Nicméně u multiclassů je to 30/30 nebo i 30/30/30. A místo klerika bych bez debat se dvěma postavami bral druida (tzn. F/D). Bez iron skin se budeš hodně (a zbytečně) trápit.
Taky si uprav tu M/T. Odolnost stačí na 16 a moudrost na 10. A jářku hned máš osm bodů volných, které vraž do síly pro líbeznější backstab (ve dvou postavách jej budeš používat často).
Taky si uprav tu M/T. Odolnost stačí na 16 a moudrost na 10. A jářku hned máš osm bodů volných, které vraž do síly pro líbeznější backstab (ve dvou postavách jej budeš používat často).
@Say (01.07.2012 01:46): To ne, ve druhé edici pravidel žádné další body ke vlastnostem nedostaneš (tedy když nepočítám bonusy itemů a nějaký ten lektvar, který je trvale či dočasně navýší).
@Isair (01.07.2012 01:35): Jj, to vím. Takže body ke vlastnostem tu jsou podobně jako v NwN? Jednou za 4 levely?
@Say (01.07.2012 01:27): Nemáš zač. Jen ještě takový tip... u toho zloděje/mága nemusíš jít s odolností přes 16, anžto "neválečnická" povolání (tedy všechny krom bojovníka, hraničáře, paladina) nedostávají za vyšší odolnost (vyšší než těch 16) už žádné bonusy.
@Isair (01.07.2012 01:22): Ok, díky.
@Say (01.07.2012 01:02): U mága má vliv na počet kouzel, které si může zapsat do knihy. U kněze pak na kouzlení vliv nemá vůbec (naopak moudrost ano). A pokud inteligenci nakombinuješ s vysokou moudrostí, hodí se na identifikaci předmětů, ale na to ti bohatě stačí jedna postava (třebas ten druhý zloděj/mág), případně kouzlo. Na rozhovory v IWD příliš vliv nemá a pokud tak jen kosmetické. V ukecanějším BG se občas s vyšší inteligencí pouze lehce liší nějaké věty (ale je jich opravdu jen naprosté minimum), ale více možností v rozhovorech se nekoná.
@Isair (01.07.2012 00:44): Zrada. V tom případě to ještě doupravím. Inteligence tedy nemá žádný vliv na počet zapamatovaných kouzel či nějaké dialogy?
@Bodkin (01.07.2012 00:44): Až mi nějaké vhodnější vygooglíš (zlý klerik, škaredá nekromantka), třeba je pro tvůj dobrý pocit změním=)
@Bodkin (01.07.2012 00:44): Až mi nějaké vhodnější vygooglíš (zlý klerik, škaredá nekromantka), třeba je pro tvůj dobrý pocit změním=)
@Say (01.07.2012 00:40): V AD&D myslím povolují, až později nee.
Právě že pamatuji, proto mě to překvapilo.
Právě že pamatuji, proto mě to překvapilo.
@Say (01.07.2012 00:40): Tušil jsem, že si to pleteš se třetí edicí... zde (a stejně tak v Baldurech) bonusy k obratnosti dovolují:).
@Isair (01.07.2012 00:14): Protože plátovky nedovolují bonusy k obratnosti, nebo jo? Inteligence pak byla jako zbytek bodů... I když ona je fakt k ničemu. Hm.
Jinak nechci munchkiny. Chci zábavné postavy s variabilními skilly. Plně pod kontrolou, takže víc jak 2 prostě nee.
@Bodkin (01.07.2012 00:16): Pamatuješ na EMOen?
Jinak nechci munchkiny. Chci zábavné postavy s variabilními skilly. Plně pod kontrolou, takže víc jak 2 prostě nee.
@Bodkin (01.07.2012 00:16): Pamatuješ na EMOen?
@Isair (01.07.2012 00:14): Zblbnutý z PS:T? Jeho zrcadlový obdraz?
Ale ty portréty jsou odporně emo, hamba. Kdy ses začal řezat žiletkou?
Ale ty portréty jsou odporně emo, hamba. Kdy ses začal řezat žiletkou?
@Say (30.06.2012 23:53): Proč ta nízká obratnost a vysoká inteligence u SHUMAFUKA?
Tedy ne že by to v posledku nějak vadilo, jednou jsem to rozehrál i bez štelování atributů a s prvním nahozením, ale na případné munchkinovské hraní to není.
Tedy ne že by to v posledku nějak vadilo, jednou jsem to rozehrál i bez štelování atributů a s prvním nahozením, ale na případné munchkinovské hraní to není.
Já jednou IWD rozehrál jako:
Bard
Bard
Bard
To je skupina pro drsňáky
Bard
Bard
Bard
To je skupina pro drsňáky
@Isair (30.06.2012 23:19): Jj, už jsem to tu objevil. To bude ono. No jeden level bez bonusů zvládnu. Ty výhody jsou z toho skoro jako cheat=)
@Say (30.06.2012 23:16): A když s tím klerikem překonáš úroveň bojovníka? Ono totiž do té doby se ti blokuje předchozí povolání, což je krapet vopruz.
K čemu dual-class, když se mi body u zbraní zruší? Zkoušel jsem bojovníka a na druhé úrovni přešel na klerika. Body ale nezůstaly. Takže asi není důvod dual vůbec dávat...?
EDIT: Nebo se ty body vrátí až po překročení úrovně předchozího povolání, tedy 2?
EDIT: Nebo se ty body vrátí až po překročení úrovně předchozího povolání, tedy 2?
Zajímalo by mě, jak rozjet hru se 60FPS, aniž by se zrychlilo celkové dění hry. Jestli to vůbec nějak jde. Protože defaultně hra jede na 30FPS, což je při pohybu kamerou znatelné. Když si vybavím takový Temple of Elemental Evil, kde to jelo krásně hladce...
@Jack_Dark (30.04.2012 13:57): Já toho mám rozehraného víc hodně dlouho. Nikam nespěchám ;)
@Say (30.04.2012 13:20): Nemáš to rozehraný už nějak dlouho? To je tak dlouhá herní doba?
Jen se zajímám... Existuje něco jako TuTu, ale pro IwD? IwD1 s pravidly D&D 3.5 jako jsou v IwD2.
Někdo tráví čas olizováním oken, takže na tom ještě nejsi tak špatně .-)
@Jack_Dark (18.02.2012 16:51): Možná senilita...
@Say (18.02.2012 13:24): Oldschool?
To je fakt zvláštní... Jak to, že mé hráčské potřeby dokáže uspokojit mnohem spolehlivěji večer trávený neustálým loadingem a ničením 2 sněžných trollů (holt se objevili když jsem spal v tom městečku kolem velkého stromu - a s dvěma postavama na 3 úrovni je to fakt oříšek=D), než třeba vystřílením celé planety od gethů a zachráněním půlky galaxie?
Tiež som narazil na podobné špekulácie, zvlášť po tom, ako spoločnosti Atari pred pár mesiacmi vypršala zmluvná licencia na pravidlá D&D. Podľa článku to ale vyzerá na nejakú Flash/Java verziu s malým rozsahom, určenú pre mobilný trh.
Prostě všechno univerzálně rozsekají :)
Malignus: Nepokládal bych 5 fighterů v družině za univerzální záležitost=D
Mně se to takhle líbí. Je to univerzální. Zatím to takhle zkusím a dám vám vědět. :-)
U zloděje beru dual/multi téměř vždy. U ostatních povolání je při plně obsazené družině též nemusím. Možná tak maximálně F/C v BG 2.
Paul von Talaczek: Přesně tak. Dualy a multiclassy... S těmi jsem snad ani nikdy nehrál. Nebo vlastně jo... Mág / zloděj - Emoen.