Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Zero (05.11.2012 20:16): Nevidel by som to az tak moc cierne....

IMO "opravdu příšerný level scaling" bol v Oblivione nie vo Wiz8, oproti tomu je Wiz8 luxusna pohoda a genialita.



@Sadako (05.11.2012 20:05): Mody nejake su, niekde som pocul aj o mode ktory prekopava prave scaling a respawn ale nemam ho a ani som ho nikdy nezohnal, sice nie ze by som sa jeho zhananiu venoval ale aj tak... VRAJ existuje. Ja pouzivam iba urychlovac pohybu priser v boji, inac idem Vanilla verziu (samozrejme s oficial patchom).

Nejake mody su tu odkaz ale moc sa v tom nehrabal. Mozno je tam aj ten spominany mod na scaling, neviem.
Kdyby jen level scaling, ale opravdu příšerný level scaling. Hlavně ve venkovních lokacích, tam je to nejvíc znát. Pokaždé, když tam vlezeš, tak se tam objeví noví a silnější protivníci.
@Sadako (05.11.2012 14:23): Kuzlo Magic screen citelne zvysuje odolnost proti magii a da sa pustat preventivne tak ako Enchanted blade - teda hocikedy a trva hodiny nie len pustat v boji. Takze ho treba pouzivat. Samozrejme vratit sa da neskor, ale Wizardry 8 ma urcity level scaling nepriatelov takze to nie je az taka vyhra.
Nějaký tip na Oak Saplings v Seventh Bought v Tryntonu? Respektive...dá se tam vrátit, až budu mít postavy na vyšší než 9. úrovni, že ano...? Parta, jejíž rozmezí HP se pohybuje mezi 33 a 88 nějak nemá na trojici zkurvených hovad metajících kouzla, která ti moji nešťastníci neviděli ani z větve.
@Sadako (04.11.2012 14:11): Podla mojho nazoru ide iba o skill a poradie je bezvyznamne, aspon taky mam pocit ziskany praxou. Ono je pomocne kuzlo Knock-knock ktore ked zakuzlis na zamok tak sa automaticky niekolko tych pidizvykov zasunie natvrdo a tak trebars pri 5-stupnovom zamku sa ti 3 zakvacia a uz potom manipulujes iba s 2 ostavajucimi takze je to lahke otvorit.

Pri pasci zasa pomaha Divine trap.
@mazar1234 (04.11.2012 13:45): Á díky, já si říkala, že to s těmi barvami bude takto nějak.

A ještě něco - zámky. Fungují na základě nějakého principu, tzn. když s nimi pohnu v určitém pořadí, odemknou se bez ohledu na výši dovednosti, nebo je úspěch závislý pouze na výši skillu?
Už mám s sebou Vi Dominu (kombinace zjevu a jména tedy olol), jsem zvědavá, na jaké osoby narazím dále.

Mimochodem, ten otravný backfire nebo fizzle při kouzlení se bude s přibývajícmi body v příslušných dovednostech doufám už jen snižovat...chvílemi mám dojem, že mě ani nemusí mlátit nepřátelé, družina si na sebelikvidaci vystačí sama.
Některé z najímatelných postav stojí minimálně za vyzkoušení. Vyhodit je můžeš vždycky... Některé postavy navíc odstartují zajímavé slovní přestřelky.
Hm, tady může člověk nabírat NPC? Ochudím se o něco, když budu hrát čistě se svou vytvořenou partou? Dala jsem si na její skladbě dost záležet a asi se mi je nebude chtít měnit. Nebo počet šesti postav není konečný?
@Nefarit (13.10.2012 18:31): tak odkaz stále neběží páč na tomhle foru je asi zakázaný znak, který link obsahuje a tím je vlnovka..., kdyby se někdo na prográmek chtěl podívat, tak vlnovka patří mezi ...cvut.cz/ <vlnovka> stojdlad...
Zdravím, tak jsem se konečně rozhoupal a rozhodl se, že si tuhle dlouho odkládanou pařbu zahraju. Po shlédnutí intra na mě skočila klasická tvorba družiny a jelikož jsem klasickej munchnkin, pokusil jsem se vytvořit družinu, která pokryje veškeré dovednosti. Dokonce jsem si kvůli tomu udělal i jednoduchej prográmek (http://fsh.fsid.cvut.cz/~stojdlad/index_soubory/Downloads.htm), kterej mi měl pomoci s konfigurací družiny, ale bohužel jsem zjistil, že všechny dovednosti ve hře prostě 6 postav nepokryje. Nějaké nápady, jaké dovednosti nejsou tak moc důležité? Či se bez nich hraní obejde?
Tak jsem zas nainstaloval Wizardry... Ten český dabing je dokonalý :)) Vichr z hor, hadr! :))
Naštěstí je možno u DJ stáhnout rozumné save pozice (pro šestku i sedmičku). A to v lokacích odpovídajících možným začátkům hry.
Faerie ninja je strasna hovadina, zasadne si tym nekazim hru a nikdy ju nedavam.

Hadzanie postav vo Wizadry ako 6 tak aj 7 je v zaklade casova zhovadilost prvej triedy a zalezitost snad na niekolko dni :-).
Ale nastastie existuje patch, ktory sposobi ze stale padaju len vyssie cisla az najvyssie a nahadzat tak partu je otazka mozno hodinky. Aj ked bez DJ-a by som asi o jeho existencii vobec netusil.
@Richmond (13.09.2012 20:10): To jo. Já házel dobrou půlhodinu a nic - tak jsem to raději vzdal, navíc by to ze začátku s f ninjou nebyla úplná procházka (Kolik má životů ze začátku? Šest? :).
@Drolin (13.09.2012 19:45): Hmm, tak to vypada, ze tuhle kombinaci asi fakt slo vytvorit jen nejakou peknou shodou okolnosti pri hazeni kostek :) Jako ja Wiz7 hral nekdy pred 17 lety, uz je to hodne davno, musel jsem mit zrejme pri hazeni stesti :)
V sedmičce si tuším nahazuješ statistiky, a podle nich ti to pak vyhodí, na která povolání to sedí. A mám pocit, že na ninju jsou potřeba obzvlášť vysoké statistiky, takže pokud ho chceš, budeš muset s nahazováním strávit nějaký čas.
2 dotazy:
- Jak přepnu do windowed modu? Nefunguje Alt+Enter ani Ctrl+F12 (Win7 64bit).
- Které povolání je must have? Zatím vím, že tam chci samuraje a máka=)
Já třeba byl nadšený už jenom z té vypracované tvorby postavy. Pak přišel začátek hry a první boj. Ok řekl jsem si. Pak přišel další a další a přišlo mi, že těch bojů je strašně mnoho. Třeba boje (i noční přepady) v JA2 jsem zbožnoval. Však na tom stejně jako W8 hra staví, ale zrovna v tomhle fantasy RPGčku od toho samého tvůrce rychle opadlo nadšení a začal jsem se nudit. Ale jsou to roky, co jsem to zkoušel a jestli existuje nějaké modifikace, která hru upravuje tím způsobem, že je svižnější a obsahuje míň bojů (ruší respawn a balancuje na úkor toho mechaniku hry), tak jsem ochoten po těch letech to opět zkusit :-). Tuhle hru jsem si připomněl jenom náhodou, protože brácha po 13 letech rozehrál JA2 a já byl opět fascinován, jak ta hra je promyšlená, propracovaná atd prostě vytvořeno s láskou (v té době byly mainstream/casual prázdná slova). Pak jsem pátral jestli od toho samého vývojáře (češi dokonce!) existují další hry, našel jsem W8 a právě si vzpomněl, že jsem to zkoušel a nebavilo mě to :-/
Ja to este raz (druhy krat) budem musiet hrat. Mam totiz savegame so svojou partou povodne vygenerovanou vo Wizardry 6, potom import a prejdenie Wizardry 7 takze je logicke ze ti starci jednoducho musia ist aj do tej osmicky, akurat je skoda ze nebudem moct mat Gadgeteera kedze ten pribudol az vo W8 a pacil sa mi, pri prvej hre som ho v parte mal.
Takto som odsudeny na svojich sucharikov Samurai-Ninja-Valkyria-Monk-Bishop-Bishop :-).

Osobne mi najviac vadili prave tie strasen dlhe suboje ku koncu v tom Rapaxe a podobne. Ale hral som vanilla verziu a rozmyslam ze si tam ten urychlujuci MOD potom dam.

Zmeny povolani su urcite krokom k horsiemu, ja som to sice nikdy nevyuzival a hral som od zaciatku do konca s tymi istymi ale neodsudzujem powerenie a je to urcite prijemna funkcia k dobru hry. Sposob akym je to spravene vo W8 z toho robi prakticky uplne nepouzitelnu featuru. Naopak W6 a W7 su uplne ako stvorene na machinacie so zmenami povolani,.

ALe zase treba to brat ako to uplne najposlednejsie velke RPG zo starej skoly co vzniklo.... uz len ako tento hranicny prvok v historii hier na W8 nesmieme zabudnut!!!.
Nebyl to špatný začátek. Vlastně na W8 mi (kromě dalších nedostatků, pramenících z očekávání u Wizardry série a obecně - jako krátkost, malá rozloha a omezující systém změny povolání) objektivně nejvíc vadily ty levitující "pick up" předměty jak z Quake 3 (obzvlášť otravně to působilo v té době při srovnání s Unreal Tournament, kde předměty zpravidla nelevitovaly) a potom obligátní boje, kde i s 3rd party úpravou trval tah (a pohyb) nepřátel neúměrně dlouho).

@Longin (09.08.2012 00:38): Zahrej si za solo postavu - potom teprve dokážeš úvodní klášter opravdu docenit.
zatímco jsem v mládí u JA2 uchcával, tak ve Wizardry 8 jsem se nikdy nedokázal dostat přes tu nudu z první lokace. :-(