@Chuck (08.10.2012 22:31): Pokud máš miny, minuj. Kdežtak tam sem tam ležej zbraně, jdi po nich. Anebo si sniž obtížnost. Ale jo, dá zabrat.
Diskuze
@Walome (08.10.2012 22:30): Hm, tak to mám o zábavu postaráno. :-/
@Chuck (08.10.2012 22:25): Ale tenhle je spešl - dá se tam ukládat jen po částech.
Mám "Dej mi výzvu", tedy druhou ze tří a u předchozích dvou bossů jsem si během souboje normálně ukládal.
@Walome (08.10.2012 22:20): Netuším, ale obtížnost jsem rozhodně neměl normální (tu nedávám snad nikdy). Buď easy v případě, že mě hra začne s*át svým respawnem (zdravím HL2 a DA:0), nebo na těžkou (DE:HR či ME).
@Say (08.10.2012 22:18): A jeli jste na "give me deus ex"? Asi jo, že jo. Tak mě možná klame paměť.
Každopádně u toho Singapuráka to jde až po určitý chvíli.
Každopádně u toho Singapuráka to jde až po určitý chvíli.
@Walome (08.10.2012 22:17): Mě fungovalo. Pokud mě paměť neklame.
@Zoltan (08.10.2012 21:46): To máš pravdu, že tuhle havěť + popř. prostředí z dávné historie já opravdu nerad a v tom je HR pro mě snesitelná.
Mimochodem, zná někdo důvod, proč v Singapuru nemůžu během souboje s bossem používat quicksave, když jindy normálně funguje, tj. i u bossů předchozích? To mě docela nasírá.
Mimochodem, zná někdo důvod, proč v Singapuru nemůžu během souboje s bossem používat quicksave, když jindy normálně funguje, tj. i u bossů předchozích? To mě docela nasírá.
@Walome (08.10.2012 21:43): JJ, vím že chuck monstra a podobou havěť nerad, ale pro jednou by to mohl překousnout, ta hra za to stojí :)
@Zoltan (08.10.2012 21:40): Dobrej nápad, i když nevim jestli jsou upíři Chuckovo gusto :/
@Chuck (08.10.2012 21:30): Na Vampire: The Masquerade - Bloodlines se necítíš? :)
@Chuck (08.10.2012 21:30): Omg, Chucku... Ty jsi taky jak zaseknutý gramofón s přemírou estrogenů=P
@Chuck (08.10.2012 21:30): Je to hra s RPG prvky. To Ti musí stačit ;)
No jo, takže se nakonec dozvím, že vlastně moje druhé RPG není zas tak moc RPG, jak jsem si myslel. :-(
@Chuck (08.10.2012 17:04): Ó, ty nešťastný a zmýlený.
@Say (08.10.2012 17:00): Njn, nechme ji radši spát. ;-) I když stejně mě občas štve, že jsem ji nedal celou. Ale i kdyby se mi to povedlo, bylo by to spíš o pocitu "dala ji většina, tak jsem ji dal taky".
@Chuck (08.10.2012 16:59): Ale kuš... Jednička rozhodně není horší protože "je víc RPG". Ta chybuje jinde. Ale to už se tu řešilo 878839390 krát ;)
@Bodkin (08.10.2012 16:09): No je teda fakt, že nějaký extra markantní rozdíl oproti jiným hrám v téhle moc nevidím a možná právě proto se mi hraje velice dobře. A možná také právě proto se mi jednička hrála tak blbě. :-)
Mimochodem, když jsi mluvil o té střílečce, tak marně si u téhle hry vzpomínám na okamžik, kdy jsem kromě bossů použil střelnou zbraň. Vlastně vím - nebylo to nikdy. A to přitom mám s sebou rotačák a samopal s maximem munice.
Mimochodem, když jsi mluvil o té střílečce, tak marně si u téhle hry vzpomínám na okamžik, kdy jsem kromě bossů použil střelnou zbraň. Vlastně vím - nebylo to nikdy. A to přitom mám s sebou rotačák a samopal s maximem munice.
@Chuck (08.10.2012 15:39): Velmi dobře a na distribuci volného času do her bych nikdy, nikdy, nenarážel.
Jen jsem se pozastavoval nad řazením HRka mezi RPG. Obávám se, že dohraješ pouze další střílečku, akorát o něco 'chytřejší' než je běžné.
@Walome (08.10.2012 15:54): Ovšem!
Jen jsem se pozastavoval nad řazením HRka mezi RPG. Obávám se, že dohraješ pouze další střílečku, akorát o něco 'chytřejší' než je běžné.
@Walome (08.10.2012 15:54): Ovšem!
@Chuck (08.10.2012 15:39): Bodkin je bohém!
@Bodkin (08.10.2012 10:27): To víš, někteří lidé nejen hrají, ale i pracují a já se mezi ně řadím. Víš aspoň trochu, o čem mluvím?
@Chuck (08.10.2012 10:03): O.O Hraješ Arcanum?
Jestli to dobře půjde a budu stíhat, mohl bych do konce týdne pokořit první RPG. ;-)
@Chuck (27.09.2012 11:32): Asi do polovice zatial. A nevravim, ze je to zle. Mne sa koniec koncov pacila aj dvojka. Ale v tomto to je rozhodne horsie jak jednicka.
@marwel (30.09.2012 15:44): Ne, mně pořád nic, stále hláška o přetížených serverech. Ale to už je fuk, stejně pojedu do školy, tímto má u mě Steam velké mínus.
Tak jsem to zkusil stahnout a normalne to jde. Sice ne maximalni moznou rychlosti, ale jde.
@7c (30.09.2012 09:08): To už jsem zkoušel, měnit servery a nic. Prostě Deus Ex nejde přinejmenším celý tento víkend stáhnout, fakt debilovina toto, hlavně že jsem za to dával asi 15€ a ani zahrát si to teď nemůžu.
@KRoman47 (30.09.2012 08:18): Ještě mě napadá - jestli jsi měl Steam už dlouhou dobu nainstalovaný, ale nepoužíval jsi ho, tak by mohlo pomoci smazat clientregistry.blob.
Jinak nějaké tipy zde.
Jinak nějaké tipy zde.
A Deus Ex se stále nekoná, to tedy ať jde Valve pěkně do p*dele!
@Chuck (29.09.2012 19:32): To urcite jde. Jakmile je to nainstalovane, je mozne to hrat i offline.
Takže to nejde ani spustit, přestože hra nainstalovaná je? Jsem v práci, proto si to nemůžu ověřit.
Já už tomu dal asi 9 hodin a pořád nic, vyzkoušel jsem přepnout asi 20 serverů (USA, Kanada, Indie, Austrálie, UK,...) a nic. Člověk je doma dva dny v týdnu a ani si kvůli tomu nic nezahraje, to mě tedy Steam pěkně nasral, kdybych to stáhl z torrentu, tak to mám hned. Na co mi je v takových případech ten 50Mbit net, k ničemu.
Steam takhle blbne furt, dal bych tomu pár hodin...
@USER47 (29.09.2012 17:33): Tak to asi fakt nejde.
Píše mi to, že servery jsou busy...
Zkuste někdo tuhle hru nainstalovat (začít stahovat) na Steamu. Se mi zdá, že to u nás (ČR, možná i EU) vůbec nejde.
@7c (28.09.2012 01:18): Ale já to myslel tak, že nemáš motivaci zachránit Megan, když ji vlastně neznáš. Nemáš čas se s ní seznámit a hra ti vtlouká do hlavy, že ji zachránit musíš, protože prostě proto. Samozřejmě, že pozadí tam je, ale není hráči předkládáno tak osobně jako v prvním DE.
Ale i kdybych nesrovnával DE a DE:HR, tak osobní motivace ke hraní DE:HR mi prostě chyběla.
Ale jak už jsem naznačil, chci si to zahrát znovu - třeba DE:IW jsem si musel zahrát 2x, abych mu přišel na chuť. Ale DE:HR je o dost kvalitnější zážitek, takže to bych taky nerad srovnával.
Ale i kdybych nesrovnával DE a DE:HR, tak osobní motivace ke hraní DE:HR mi prostě chyběla.
Ale jak už jsem naznačil, chci si to zahrát znovu - třeba DE:IW jsem si musel zahrát 2x, abych mu přišel na chuť. Ale DE:HR je o dost kvalitnější zážitek, takže to bych taky nerad srovnával.
@Walome (27.09.2012 22:27): Ad příběh - antagonisté v HR nejsou tzv. "záporáci". Jsou to jen lidé a kupodivu ani nějaké zvlášť karikatury nebo parodie (jako, Gunther se snad vážně ani moc brát nedal - aspoň že nenabízel, že spraví ty trubky...). Není to o tom, že "přijdeš na scénu a hra ti řekne nesnášíš je, zabij je" .-) Naopak bych antagonisty hodnotil dost pozitivně (vytušit o jejich pozadí se dá poměrně dost z různých informací ve hře i z dialogů).
Stejně Megan Reed a spol. - čekat tady pohádku o princezně, drakovi a princi by bylo poněkud naivní, život je zpravidla poněkud komplikovanější.
Příběh i hlavní zápletka sice v podstatě nejsou až tak úplně originální (autor má zřejmě zálibu v podobných zdrojích jako já - i když nejspíš ani to nebylo úplně původní), ale zpracování mě potěšilo. Tedy až na ten divný konec, ale popravdě, čekat u hry dobře zpracovaný konec je jako čekat v Mc Donalds přibory na stole (alespoň soudě podle toho, že takové hry můžu spočítat snad na prstech jedné ruky).
Stejně Megan Reed a spol. - čekat tady pohádku o princezně, drakovi a princi by bylo poněkud naivní, život je zpravidla poněkud komplikovanější.
Příběh i hlavní zápletka sice v podstatě nejsou až tak úplně originální (autor má zřejmě zálibu v podobných zdrojích jako já - i když nejspíš ani to nebylo úplně původní), ale zpracování mě potěšilo. Tedy až na ten divný konec, ale popravdě, čekat u hry dobře zpracovaný konec je jako čekat v Mc Donalds přibory na stole (alespoň soudě podle toho, že takové hry můžu spočítat snad na prstech jedné ruky).
@Chuck (27.09.2012 22:06): Nevšiml jsem si otázky :)
Řeknu to takhle: DE:HR je supr hra, finální hodnocení dám, až si ji projdu podruhé. Ale pro mě tam byly dvě zásadní "chyby" - 1) nezajímavé NPC, hlavně co se záporáků týče - záporáky z jedničky jsem nesnášel mnohem dřív, než se staly záporáky. Tady prostě přijdou na scénu a hra ti řekne: "nesnášíš je, zabij je".
2) příběh se snaží být osobní, ale není, protože si k Megan nevytvoříš žádný vztah. Pak ještě jedna věc, kterou nechci vyspoilerovat, ačkoli je jasná od začátku.
Ale to s Megan a se záporákama je vlastně stejnej problém - neosobnost příběhu.
Ale je v tom taky to, že před těmi deseti lety jsem měl za sebou asi tak pět deset her, z toho ani jedna fps/rpg s důrazem na příběh, to je taky tím. Nostalgie dělá hodně.
Za sebe můžu říct, že DE:HR rozhodně nebylo zklamání, je to taková velká pocta jedničce, ale nechytlo mě to za srdce - prostě některý hry ve mně vyvolávaj emoce, DE:HR se to (zatím) nepovedlo - když pominu momenty, které měly připomenout první díl :)
ps: při ukázce z DE mi běhá mráz po zádech, z DE:HR nikoli :)
Řeknu to takhle: DE:HR je supr hra, finální hodnocení dám, až si ji projdu podruhé. Ale pro mě tam byly dvě zásadní "chyby" - 1) nezajímavé NPC, hlavně co se záporáků týče - záporáky z jedničky jsem nesnášel mnohem dřív, než se staly záporáky. Tady prostě přijdou na scénu a hra ti řekne: "nesnášíš je, zabij je".
2) příběh se snaží být osobní, ale není, protože si k Megan nevytvoříš žádný vztah. Pak ještě jedna věc, kterou nechci vyspoilerovat, ačkoli je jasná od začátku.
Ale to s Megan a se záporákama je vlastně stejnej problém - neosobnost příběhu.
Ale je v tom taky to, že před těmi deseti lety jsem měl za sebou asi tak pět deset her, z toho ani jedna fps/rpg s důrazem na příběh, to je taky tím. Nostalgie dělá hodně.
Za sebe můžu říct, že DE:HR rozhodně nebylo zklamání, je to taková velká pocta jedničce, ale nechytlo mě to za srdce - prostě některý hry ve mně vyvolávaj emoce, DE:HR se to (zatím) nepovedlo - když pominu momenty, které měly připomenout první díl :)
ps: při ukázce z DE mi běhá mráz po zádech, z DE:HR nikoli :)
Tak ještě mj. zbývá Walome, Caelos a Kubulus.
@7c (27.09.2012 14:37): Ani to nebyl šermířský simulátor a páčidla jsem použil akorát na pár popelnic, ale mohl ses prosekat přes dveře, vytrénovaný jsi obuškem do týla dával insta omráčení a s Armor+Speed+Regen a Nanomečem jsem vykosil spoustu nepřátel.
HR je právě v close combatu naprosto tragická věc, kdyby alespoň obšlehli tenhle kousek z Alpha protocolu.
HR je právě v close combatu naprosto tragická věc, kdyby alespoň obšlehli tenhle kousek z Alpha protocolu.
@Bodkin (27.09.2012 12:44): Popravdě, "chladné" zbraně nebyla zrovna silná stránka ani Dark Engine ani Unreal Engine. Takedown je v podstatě jen taková opentlená ruka s obuškem napřažená za hlavou :P Teda, vlastně se nemusíš plížit, ale ve výsledku stejně ano (umělá incentiva XP).
Nějaké ty dýky pod pláštěnkou tam ale nikdy (dle mě) moc cítit nebyly.
Nějaké ty dýky pod pláštěnkou tam ale nikdy (dle mě) moc cítit nebyly.
@Falagar (27.09.2012 12:15): Ano, snaží se až příliš, ale to je spíše drobnější prohřešek. Více mě vždy naštve fakt, že odstranili chladné zbraně, aby člověk musel používat ty debilní takedowny.
@Chuck (27.09.2012 08:12): Já jsem HR zatím nedohrál, byť mám za sebou cca 60 hodin. Tomu číslu se moc nediv, stejné jsem měl napsané u profilu jedničky, pak to někdo zeditoval, že není reálné - a HR tuším lidé dohrávají cca po 30ti. :-) Abych shrnul, co mi na HR vadilo nejvíc, pak nejspíš musím použít takový zvláštní spoiler. Je spoilerem pro ty, co hráli (znají) jedničku a nehráli HR, ostatním může být klidně odkrytý. Na HR mi nejvíc vadilo, že strašně kopíruje jedničku - ne principielně, to je v pořádku, ale zvraty v příběhu, úkoly v příběhu apod. Nejvíc mne nas..štvala ta "záchranná" mise, víc to specifikovat radši nebudu. :-) A to i tím, že jsem ji nebyl schopen udělat stylem, který jsem si na začátku zvolil a musel styl změnit. A pak už nebyla motivace držet se původního stylu dál ve hře a pak už nebyla motivace hrát dál... :-(
@aoshi (27.09.2012 10:50): Jak dlouho jsi vlastně HR hrál? Podle absence hodnocení odhaduji, že moc dlouho ne.
Chuck: Na jedničce se mi líbila především zaměřenost na poměrně aktuální témata. Ukrajování svobody pod záminkou boje proti terorismu apod. Samozřejmě tam byla spousta nesmyslnejch konspirací, universal constructor byl úplnej bullshit, ale stejně to působilo aktuálněji než Human Revolution, kde se řeší neaktuální a sám o sobě dost nepravděpodobnej a vykonstruovanej konflikt odpůrců/příznivců augmentací.
Další velkej rozdíl byl v hratelnosti samotný, která poskytovala více svobody a levely nepůsobily až tak předpřipraveně pro určitý postupy (stejnej problém maj třeba nový Hitmani). Stejně tak už jsem tu zmiňoval ten resource management, kde ses opravdu musel rozhodovat, zda ti lezení šachtou stojí za šperháky či to zkusíš vzít jinudy.
Naopak postavy mi sedly víc v HR, hlavně Adam.
Další velkej rozdíl byl v hratelnosti samotný, která poskytovala více svobody a levely nepůsobily až tak předpřipraveně pro určitý postupy (stejnej problém maj třeba nový Hitmani). Stejně tak už jsem tu zmiňoval ten resource management, kde ses opravdu musel rozhodovat, zda ti lezení šachtou stojí za šperháky či to zkusíš vzít jinudy.
Naopak postavy mi sedly víc v HR, hlavně Adam.
@Bodkin (27.09.2012 10:46): Ano, hrál jsem SS2, ale až po DE1.
@Bodkin (27.09.2012 10:46): Ještě dodatek: HR je vpodstatě zlidštěná invisible war.
@Chuck (27.09.2012 08:12): Horsi pribeh a horsie postavy. Hlavna postava v 1 pre mna bola ovela sympatickejsia.