Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Má někdo save z konce witchera? Ideálně zachráněná Adda, odkopnutá Triss a nabalená medička a vše ostatní zmasakrováno, včetně Smrtě či co to bylo.

Někde to tu kolovalo, ale ztratil jsem to.
@Say (02.10.2012 20:00): Taky hraju na hardcore, ale u drtivé většiny monster jsem si zatím jejich slabiny bezpečně pamatoval z předešlého hraní, kdy jsem bestiář nedal z ruky a když jsem si něco nepamatoval, velice rychle a snadno jsem tu slabinu náhodně objevil. Při tomto hraní jsem do něj zatím nekoukl ani jednou, a taky jsem na to doplatil - ta bitva byla docela šílená (vyhýbat se ifritovi, zatímco se dobíjela energie, přičemž se zároveň vyhýbat té ohnivé zdi...mág s profesorem šli do kopru v porovnání jako po másle -_- ). No, zase asi rozečtu.
Tááák a další bug (nebo vychytávka FCR, které poněkud nerozumím) a ještě takový, o kterém se nemůžu nic dogooglit - na konci druhé kapitoly nemůžu udeřit Ifrita, tu potvoru, co na mě Javed přivolá. Prostě to nejde, Geralt se napřáhne, ale nešvihne, ať už to zkouším jakýmkoliv stylem. A když už, dosti čudně, se mi povedlo mu srazit zdraví na minimum znaky, tak začal jenom tak slepě poletovat po prostoru a úplně mě ignorovat... ....začíná mě to poněkud srát.
@Say (01.10.2012 19:21): Tak jsem za dnešek stihl dopracovat se až tam, kde mě ten bug postihl (tedy k bitvě s Grampsem a jeho Adélami). A ještě jsem se stihl projít po druidském lese, umístit pár sephirotů a nasbírat pár jazyků. Ještě jsem se nezkoušel vrátit do města, tak snad...snad se to opravdu udrží.

Jinak mi ta hra momentálně dělá úplně to samé, co při prvním hraní. To se fakt hraje neskutečně dobře.
@HolyMeatball (01.10.2012 17:39): S tím bugem to je pech, Zaklínače jsem dohrál 2x a teď jedu potřetí a naštěstí žádné problémy nemám (tentokrát mi dokonce ani hra tak často nepadá). Jinak co se týče evropské krajiny, s tím naprostej souhlas, ta je prostě boží a umocňuje už tak výborný zážitek z parádního RPGčka.
Ta hra je magická. Řekl jsem si, že to přece jen začnu odznovu a budu si dávat větší pozor (ukládám už jen manuálně a pěstuju si hned 5 záložních pozic) a zatím dobrý. Když jsem to takhle zkoušel prvně, bug se znovu objevil už v hospodě v první kapitole. To jsem ještě neměl ani jeden manuální či quicksave. Napodruhé, již s manuálními savy, žádný problém, tak snad se to udrží. Nicméně na ofik. foru mi bylo řečeno, že kdyby se mi to stalo na manuálním savu, že to je ještě možné poslat a zachránit.

Mno, každopádně ta hra je magická, protože mě to furt baví úplně stejně a furt se nemůžu nabažit té evropské krajiny. *_*
@Say (30.09.2012 21:07): Jj, našel jsem i reporty od lidí, kteří neměli mod žádný, takže tam chyba určitě nebude.

Mno, reinstall nepomohl, při načítání editovaného savu to akorát padá, oblbnout to trainerem se z části povedlo (Geraltovi to úspěšně vpíchlo přes tisíc hp), ale na nohy ho to stejně nepostavilo, takže mám asi smůlu. Na cizí save se pořád odmítám obrátit, takže to patrně budu muset hodit zatím k ledu a vrátit se k tomu až někdy...a pro jistotu asi zase krabicovku.
Narazil jsem na dosti odporný bug. V jistých okruzích ho nazývají "líný Geralt" - po načtení jakékoliv uložené pozice Geralt leží na zemi, mrtvý, přičemž já můžu vesele točit kamerou, ale do žádného menu se nedostanu, takže pak mi nezbývá nic jiného než alt+F4. Jedno řešení by mohlo být jít zpátky k nejbližšímu funkčnímu savu, jenomže já je pravidelně promazávám a když jsem na bug narazil (Při návratu do Vizimy z močálu, Geralt se po načtení válel na molu), všechny ostatní savy už to stejně postihlo. Že prý údajně to někdo vyřešil uložením hry v tomto stavu, což já ale nemůžu, protože do menu se nedostanu a na quicksave to taky nereaguje (pouze na quickload).

Tohle je GOG verze, zrovna znovu stahuju instalačku a zkusím reinstall, i když to mi beztak vůbec nepomůže. Pak míním zkusit ten save editor, kterému věřím ještě míň. Ačkoliv nejsem bůhvíjak daleko, začínat to teď nanovo by se mi opravdu nechtělo. Použít save někoho jiného taky ne, na to jsem si dával až moc záležet se sběrem ingrediencí apod.

Nesetkal se s tímhle někdo? Momentálně jsem to měl poprvé rozehrané s tím FCR modem a těch modů tam mám víc (ostřejší textury, krvavé efekty, ad.). Mohlo by to být způsobeno tím?

Jsem zoufalý. ;_;
Zabrat daj řadové souboje kde se hned po vstupu na tebe vrhnou nepřátelé a ty musíš teprve vyndávat meč.
@Arantir333 (30.08.2012 08:27): Ano, Bethesdí obtížnost je založená na přidání HP všem NPC. V openworld světě se ti ani jiná možnost nenabízí.

Dragon Age od BioWare je zase úplně jiná třída, tam bych to raději nepitval.

Flash mod dělá souboje "realističtější" a pro mě těží maximálně všechen potenciál, který ve Witcherovi je. Tzn. oleje/lektvary/znamení musíš používat a před každým soubojem se takticky připravit, jinak si ani nevrzneš. Kromě toho NPC už nevydrží 20 záseků od meče (to samé platí pro Geralta), takže se souboje stanou i trošku svižnější. Co víc si přát. Jo a už se opakuju, ale autor tohoto módu nyní pracuje s CD Projektem. Měl podíl na úpravách soubojového systému v EE.
Vypadlo mi tam "nebo". :D No, srovnání s open-world RPG asi není ideální, ale třeba právě ten Dragon Age který jsem dohrál předtím než jsem se pustil do Zaklínače, mi přišel na 3. ze 4. obtížností, dost náročný už v začátcích a bylo potřeba hodně taktizovat... tohle hraju na 3. ze 3. obtížností a zatím pohoda, stačí jenom chytře rozdělovat talenty, při zdálnivě tužím boji vypít blizard+vlaštovku a projdu bezproblému dál... Co konkrétně mění ten mod, na úpravu soubojového systému?
@Arantir333 (29.08.2012 19:18): Nj, zabrať dajú iba boss fighty, ja som mal nejakú obtiažnosť, že som sa musel dopovať furt, ale v jednotke je dobré to, že ti účinky drijákov zostanú aj cez boj z bosom v II /neviem ako v EE/ už to tak nebolo.
Jak je u Zaklínače vlastně řešená obtížnost? Hraju to na těžkou a jsem sice jen v druhé kapitole, ale když to srovnám s max obtížností např. v Dragon Age: Origins her od Bethesdy, tak mi to nijak náročné nepříjde.
@Arantir333 (28.08.2012 11:37): Pokud ti nejede Alt+Tab, zagoogli "borderless windowed gamig". Např. u her od Bethesdy to kromě 100% funkčního Alt+Tab zvyšuje stabilitu hry (a to ku*evským způsobem!).
Zajímavé, po 2 týdenním poflakování se po Polsku jsem zjistil, že Wiedzmin je tam spíš znaný jako seriál, než kvalitní hra. Ale možná taky záleží na okruhu lidí...
Něco končí něco začíná jsem možná nečetl. Už si nepamatuji... Každopádně ve mě nevyvolává žádné emoce. Měl jsem ještě ty staré paperbackové verze povídek ze začátku devadesátek a pokud vím, tak Sapkowski se tenkráte k téhle povídce moc nehlásil právě proto, že nezapadala do univerza. Btw díky za názor. Pro mě jen další důvod, proč nehrát. Zpátky na zem byla v rámci Red Dwarf taky jen pocta původní sérii a jako to dopadlo. Pocty si tedy raději odpustit a vytvořit něco originálního. Původně měl holt být hrdinou zcela nový zaklínač. Geralt je v případě hry asi dost narychlo nacpaný a je to vidět...

@Tulareanus (12.08.2012 19:47): Taky se mi zdá.
K tomu čo napísal bodkin ohľadom toho, čo je na jednotke epické a dvojke nie, by asi viac sedelo označenie, že príbeh v dvojke asi nie je (neviem, nehral som) tak pritiahnutý za vlasy nielen v rámci všeobecnej logiky a príbehovej podstaty, ale i zaklínačských reálií (knihy), ako takých.
@Bodkin (12.08.2012 16:56): Tak na tom se prostě neshodnem, u mě je všechno to cos vypsal při způsobu, jakým je to ve hře prezentováno, podstatně méně *cough* epické *cough*, protože ta vloupačka měla dopad pouze na Zaklínače samotné a všechno co pak následovalo klidně mohlo být jen (do jisté míry) výmyslem - jakékoliv Alvinovy magické vlasnosti, představy Velmistra, Geraltovo putování zimní pustinou, hint, že Velmistr=Alvin, atd.

Události ve dvojce, s nimiž je příběh úzce svázán, jsou zkrátka nezpochybnitelné s hmatatelným dopadem na tisíce lidí...

@Jab (12.08.2012 18:56): A měli by? Zkrátka je to herní "pocta" knihám, nikoliv nějaké pokračování, a slušná míra zkroucení univerza k účelům té "pocty" se dá čekat. Ne že bych si v tom liboval, ale nevytáčelo mě to.

Zmiňovaná povídka "Něco končí, něco začíná" tě musela taky hodně štvát, že? :-)
A to vás nederou všichni ti Zoltanové, Marigoldové, Yarpenové atd., kteří nedokáží říci Geraltovi nic kloudného k jeho minulosti? Ani je nezajímá, co se stalo s Yennefer atp.?

Podobně bych přísahal, že například stylového zabijáka "Profesora" už Geralt jednou ve velmi stručné knižní scéně zabil i s jeho kumpány. Autoři snad mohli prokázat více fantazie a vymyslet nějakého trochu nového (mohl mít třebas zálibu v básních, chytání motýlů či co já vím).
Ej, this is a spoiler country!

@Borghal (12.08.2012 16:33): Z nejtajnějšího sklepení tajného zaklínačského objektu odnese banda looserů epické houby a lektvary, které dělají nadlidské mutanty a bezbožné stvůry. Do toho se přisere ještě nejepičtější element - zřídlo, mizerná napodobenina Ciry, cestování časem a prostorem a pak to vyvrcholí horečnatým snem jednoho mocného mága a zabitím samotné Smrti.

Dvojka je oproti tomu jen o střetu království, kdy jedno znich využívá zaklínačů k likvidaci hlav království ostatních. Nejepičtější věci tam jsou - drak a prokleté bojiště. Ale je to o Geraltovi, který hledá odpovědi a jako nezastavitelný zabiják je zneužívám přiměřeně mocnými osobnostmi, které mají čím ho 'koupit'.

@Matthew.J (12.08.2012 16:37): Co je mi po třetí kapitole, když už znám celek. A ten prostě smrdí. Druhý zaklínač se drží při zemi celý, v tom je ten vtip.
@Bodkin (12.08.2012 16:19): Atmosféra světa je lepší v jedničce. Stylizace prostředí, barevná paleta a bestiář v jedničce sů pro mňa oproti dvojce neco úplně úžasného. A netvrď mně, žes první druhej nebo třetí kapitole věděl že budeš řešit osud lidstva. Kromě poslední nebo posledních dvůch kapitol sa celý první zaklínač držal při zemi. A hlavně co sa toho ztvárnění světa týče tak je oproti dvojce famózní.