@Hokarul (20.11.2012 14:52): Mně teda nudily boje v Zakliínači i Diablu :) Ale asi jsem moc vysazenej na tenhle typ realtime soubojů, snesl jsem ho snad jen v Soulbringerovi. ale mě si nevšímej, já třeba nejsem ani milovník pauzovacích soubojů v BG hrách :)
Diskuze
@Red (20.11.2012 14:41): Jenže na rozdíl od Zaklínače je Diablo pouze klikfest. Povedený, ale klikfest Zaklínač je RPG, tam jde i o něco jiného než o boj
Dyť Witcher má komornější a klidnější pojetí boje, kde záleží spíš na taktické přípravě, než nějakém kouzlení s comby abych si připadal víc gangsta... Běžte s tím porovnáváním patentů někam. Witcher má originální soubojový systém a mě vyhovoval maximálně. Že je trochu zabugovaný, nebo pro někoho těžký (a tím pádem hrál na easy = lol), je věc druhá.
@Red (20.11.2012 14:41): Pochopitelně....ale boj, třeba za meelee chary je docela nudný...držím myš a koukám, jak barbar mlátí.....
@Isair (19.11.2012 23:54): Já neříkám, že v Zaklínači je nejlepší combat systém ze VŠECH RPG, ale pouze z těch, co jsem hrál. Nicméně, u revenanta taky mohu říct, že je to pouhé zaobalené mačkání klávesnice :D
Pokud si dobře vzpomínám tak Diablo II má těch znamení deset, flákónky má taky, 7 odlišných postav a narozdíl od Geralta tu jsou použitelné nejen dva meče různého kovu ale i střelné či házecí zbraně.
@Ebb (20.11.2012 14:18): Však si to zkus, skládat komba není o určité...frekvenci klikání, je to o reakci na situaci...a pak je jedno, jestli mačkáš tlačítka myši nebo kroutíš klávesnici....
@Say (20.11.2012 14:31): Já vím. Popravdě, nečekal jsem takhle těžkou kritiku mé recenze...A chápu, že někdo potřebuje ovládat boj celou klávesnicí a skládat komba na vykloubení prstů, jinak je ta hra okamžitě špatná. Behold, Skyrim, boje clickfest jako když vyšije, a kolik se ho prodalo....
@Hokarul (20.11.2012 14:28): To mu nevysvětluj, nedávno se nechal slyšet, že neumí RPGčka=P
@Say (20.11.2012 14:22): Pravda, ale jakmile se boj neovládá klávesnicí, tak přece není autentický :-)
U Zaklínače si ty kliky musíš načasovať....
U Zaklínače si ty kliky musíš načasovať....
@Bodkin (20.11.2012 14:18): U Diabla je sice díky animacím a zvukům pocit, že zabíjíš tuny potvor, ale je to velmi zábavné. Ale Zaklínač nestojí jen na boji...
@Ebb (20.11.2012 14:18): No však to samé můžeš tvrdit o Force Unleashed, kde se komba tvoří taky kombinací kláves. Ve Witcherovi to pojali jinak a komba se tvoří správným kliknutím, žádný click-fest ala "o něco málo promakanější Diablo", lolotrololo=)
@Say (20.11.2012 14:13): Nah, diablo je promakanější. O něco málo.
@Say (20.11.2012 14:13): Witcher je riadne zjednodušený, klikaš v určitom rytme left click a postava robí combá sama o sebe. Revenant je úplna iná liga.
Ještě se tu dozvíme, že Witcher je vlastně takové Diblo=)
@Isair (19.11.2012 23:54): To cos popsal sa podle mňa neslučuje s tupým klikáním... Teda když si uvědomíš co všecko k sůbojom v zaklínačovi patří.
Zaklínač ale nebol čistokrvná klikačka, nebláznite. S používaním znamení sa súboje stávali celkom pestré a zábavné, okrem toho zvládal Geralt aj skoky, saltá či otočky.
@Isair (19.11.2012 23:16): Sorry, revenanta sem fakt nehrál, ale u Zaklínače musíš ty kliky aspoň časovat, ne jen jeden klik=jeden sek...nehledě na vyšší obtížnost než easy se do boje zapojují lektvary, třeba bez regenerace toho moc nezmůžeš....
a vůbec, když ti hry nejsou v bojovém systému dostatečné, začni dělat šerm :-D
a vůbec, když ti hry nejsou v bojovém systému dostatečné, začni dělat šerm :-D
@Say (20.11.2012 02:10): Kdyby se s tou platformou neměnila i hratelnost, že...
@Isair (20.11.2012 01:13): Že to bylo určeno pro jinou platformu princip nemění=D
@Say (20.11.2012 00:50): Nikolivěk. Revenant není konzolová slátanina.
@Isair (19.11.2012 23:54): Jo takže takový Force Unleashed. Ok=)
@Say (19.11.2012 23:49): Podívej se prosím pěkně ještě jednou na to video, které jsem ti níže poslal. Nahradil jsem jej takovým, které se výhradně věnuje combatu bez magie (možná si shlédl ještě to původní před editací).
Zatímco veškerý soubojový systém v Zaklínači je založený na neustálém klikání ve správný čas (ať už jedním tlačítkem na klávesnici či myši), v Revenantovi je potřeba stisknout několik tlačítek v určitém sledu podle toho, jaké kombo chceš zrovna použít. Jednotlivá komba tě postupně učí mistr boje ve městě, kde si je zároveň můžeš i trénovat. Souboje se tak rázem stávají mnohem zajímavějšími a variabilnějšími, třebaže vypadají vizuálně podobně.
To je fantastické, ty jsi to ani nehrál a už víš jak se to ovládá... well, k tomu již asi není co dodat.
Jen ještě jednou podotýkám, prvně si to vyzkoušej (!!!), nežli tu budeš zaslepeně vynášet rozsudky;).
Zatímco veškerý soubojový systém v Zaklínači je založený na neustálém klikání ve správný čas (ať už jedním tlačítkem na klávesnici či myši), v Revenantovi je potřeba stisknout několik tlačítek v určitém sledu podle toho, jaké kombo chceš zrovna použít. Jednotlivá komba tě postupně učí mistr boje ve městě, kde si je zároveň můžeš i trénovat. Souboje se tak rázem stávají mnohem zajímavějšími a variabilnějšími, třebaže vypadají vizuálně podobně.
To je fantastické, ty jsi to ani nehrál a už víš jak se to ovládá... well, k tomu již asi není co dodat.
Jen ještě jednou podotýkám, prvně si to vyzkoušej (!!!), nežli tu budeš zaslepeně vynášet rozsudky;).
@Isair (19.11.2012 23:28): Jo, když si znamení, petardy a comboclick nabinduješ na klávesy, tak je to to samé. Vlastně ještě lepší, protože se to dobře ovládá a netváří kdo ví jak. Tyhle pohádky vyprávějte dětem=)
@Say (19.11.2012 23:22): Prvně si to asi vyzkoušej;), systém v Revenantovi je založen na používání komb a kombinaci kláves (ovládání převážně klávesnicí a kupodivu hned několika klávesami!;)... žádný klikfest myší se nekoná).
Třebas hard, se kterou jsem odehrál celou hru hned napoprvé?;) Jinak by to při všem tom zjednodušování ani nemělo smysl (jako koneckonců u většiny dnešní RP produkce).
Třebas hard, se kterou jsem odehrál celou hru hned napoprvé?;) Jinak by to při všem tom zjednodušování ani nemělo smysl (jako koneckonců u většiny dnešní RP produkce).
@Say (19.11.2012 23:22): Těžší obtížnosti představí komba?
To je to samé, co Witcherovi, jen si musíte dát jinou obtížnost, než easy ;)
@Hokarul (19.11.2012 22:46): "...kdy jde víceméně o tupé klikání..."
Ve Witcherovi jde o něco jiného?
@Say (19.11.2012 17:04): Tohle je na realtime poměry výborné;).
Ve Witcherovi jde o něco jiného?
@Say (19.11.2012 17:04): Tohle je na realtime poměry výborné;).
@Red (19.11.2012 17:39): Taky jsem si všiml :-) Ale chtěl jsem fakt vyjádřit všechna + a - té hry
@Richmond (19.11.2012 14:38): @Richmond: Tahová RPG neprovozuji, ale ten bojový systém mi přijde povedený ve srovnání s dnešními RPG, jako Skyrim nebo Oblivion ...kdy jde víceméně o tupé klikání...
S tím popisem si to trochu přehnal, po těch předchozích komentářích opačný extrém.
@Richmond (19.11.2012 14:38): Na realtime poměry je výborný,
@Richmond (19.11.2012 14:38): Klik, klik, klik, klik, klik, klik, klik.
@Hokarul - "Bojový systém je jeden z nejlepších, co jsem v RPG viděl." - máš na mysli i ty rpg s tahovými souboji? Protože mě fakt přišly ty souboje bídné i na realtime.
@Jumas (10.11.2012 12:59): Tak to jsi asi přišel o to lepší vydání... ale užij si to ;-)
@Jumas (10.11.2012 12:59): Jupí!
@Jumas (10.11.2012 12:59): Tak si teď nahoď maroda (aspoň týden) a pořádně si to užij ;)
@Jumas (10.11.2012 12:59): Zvolání které mělo zaznít už před pěti lety!
Konečně ho mám, dostal jsem ho k narozeninám, juchů.
@Garret (09.10.2012 19:43): Já ale nic nepopírám a nikým nepohrdám...
@Say (09.10.2012 18:58): chlapsky přiznej, že si mi jich nasázel stejný počet. a btw, jsi hned na druhém místě za Eruem ;-)
@Garret (09.10.2012 17:49): No tak si představ, že nejvíc mínusek mám zase já od tebe=)
@Garret (09.10.2012 17:49): Něco asi děláš špatně. :-)
@Say (09.10.2012 17:26): na co narážíš?
@Matthew.J (09.10.2012 17:29): že mám od Erua bezkonkurenčně nejvíce mínusek neznamená, že bych nerespektoval jeho hodnocení. já jím prostě jenom pohrdám. ;-)
každopádně to níže bylo myšleno spíše jako vtip nehledě na Erua a jeho hodnocení. kdyby napsal někdo jiný to co napsal Eru, ozval bych se stejně tak. btw, mínuska miluju, jen houšť ;-)
@Matthew.J (09.10.2012 17:29): že mám od Erua bezkonkurenčně nejvíce mínusek neznamená, že bych nerespektoval jeho hodnocení. já jím prostě jenom pohrdám. ;-)
každopádně to níže bylo myšleno spíše jako vtip nehledě na Erua a jeho hodnocení. kdyby napsal někdo jiný to co napsal Eru, ozval bych se stejně tak. btw, mínuska miluju, jen houšť ;-)
@Eru (09.10.2012 16:46): On si prostě chtěl rýpnůt (asi je jedním z těch co majů problém s tvojím přístupem k hodnocení komentářů). Neuvědomil si, že komentáře hodnotíš podle komentářů... a ne podle toho jaké kdo dal hodnocení, co napsal v diskuzi a pod.
@Garret (09.10.2012 16:42): No že to říkáš zrovna ty ;)
@Garret (09.10.2012 16:42): Těsně vedle.
@HolyMeatball (09.10.2012 16:25): to neomluvíš, u Erua máš prostě v případném komentu automaticky mínus ;-)
Když mě se momentálně nic psát nechce. >_>
@Eru (09.10.2012 15:05): Zdaleka nehodnotím jen modifikaci. Jak jsem napsal, zážitek to "pouze" umocnilo tím, že to doždímalo herní potenciál na max. No a ten potenciál už tam byl i bez modifikace, že. :)
A stejně, rozdíl je to jen pět bodů. Z percentuálního hlediska bych ale řekl, že to tu hru ... obohatilo o takových min. 30%. -_-
@Eru (09.10.2012 15:05): Zdaleka nehodnotím jen modifikaci. Jak jsem napsal, zážitek to "pouze" umocnilo tím, že to doždímalo herní potenciál na max. No a ten potenciál už tam byl i bez modifikace, že. :)
A stejně, rozdíl je to jen pět bodů. Z percentuálního hlediska bych ale řekl, že to tu hru ... obohatilo o takových min. 30%. -_-