Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tédy taky pěkný ojeb od vývojářů DE, že hra v DX11 režimu na NVIDIA GTX5xx neustále padá, už mě to vážně rozčiluje. Zkoušel někdo tento fix? Moc se mi do něj nechce, hýbat s napětím.
@USER47 (12.10.2012 22:24): Tak ja som toho mal aj stealth postupom dosť nazbieraného z mŕtvol, vzhľadom na to, že som sa väčšinou pokúšal vyčistiť celú lokáciu bez toho, aby ma zbadali.
Oni to asi zamýšleli vybalancovat tak, že při akčním stylu sice dostaneš míň XP, ale zase máš loot z mrtvol. Navíc akčně zaměřenejch augmentací není tolik, takže udělat si nezničitelnýho ramba stojí míň praxis bodů než udělat si ultimátního plíživce.
@NateLogan (12.10.2012 16:54): HR ma dosť bavil a v každú lokáciu som mal preskúmanú zo všetkých strán. :D

@mazar1234 (12.10.2012 18:22): Presne, to vyrovnanie v HR chýba. Hlavne je obrovský rozdiel medzi tým, čo dostaneš za akčný štýl hry a tým, čo dostaneš za stealth. Pri stealthe dostaneš za jedno tiché omráčenie zo zadu (napríklad, presné hodnoty si nepamätám) 300 XP, ale keď niekoho zastrelíš dostaneš 50 XP za to, že si niekoho zabil.
Inac mne osobne toto "Extra XP quests" moc nevoni, lebo to ako keby "nuti" hraca v ramci pragmatizmu robit veci, ktore by pri rovnomernom XP bonuse nerobil. Tak nejako sa mi to v principe nepaci, lebo diskriminuje urcite styly gameplay, podla mna by to malo byt absolutne vyrovnane co sa tyka celkovych XP za kazdy typ hrania. Asi mali nechat XP len za splnenie questov a tak, nie este navyse davat za preliezanie potrubia a podobne.
@CJ (12.10.2012 16:14): V takovém případě bych se na hledání hesel úplně vybodl. Prostě moc práce navíc. Takové věci patří do víc old-school RPG, u kterých lidem nevadí bloudění z místa na místo a hledání cesty dál.
@Walome (12.10.2012 15:23): Škoda, že keď si zistil ten kód, automaticky si ho mal napísaný. Aspoň to mohli spraviť tak, že by si si ho musel zapísať.

A AUD som využíval hlavne zo začiatku, hlavne na policajnej stanici, kde bola jedna nepovinná úloha a musel si hacknúť zámok s úrovňou 4. Vtedy som ešte nevedel, že na všetky miesta existujú vstupy cez vetracie šachty, takže som to vyriešil trocha rýchlejšie. :D
@CJ (12.10.2012 14:51): Ačkoli to nedává smysl, protože je na jednu stranu hloupost ochudit se o XP z hackování - stejně tak když už máš ode dveří kód, tak je lepší ty dveře hacknout a sbírat tak XP a viry apod.
Chuck: Kliniky potkáváš po celou hru. Jedna je v Detroitu, další v Heng-Sha, pak jedna na Panchee a možná ještě nějaká mezi tím.
@USER47 (10.10.2012 15:30): Ale jo, na té klinice jsem párkrát byl, ale tehdy jsem si toho moc za ty kredity koupit nemohl. A v pozdější fázi jsi to bral kde? To jsem měl kreditů jak sena.
Chuck: Už jen v každý klinice si můžeš koupit pár kitů. A za nic jinýho při stealth hraní stejně prachy utrácet nemusíš.

Walome: Třeba v závěru se mi velmi hodila upgradovaná neviditelnost, ačkoli jsem ji do tý doby téměř nepoužíval:). Maxnutej stealth hacking se taky hodí...
Přesně tak, praxisů byly hromady, na konci jsem měl plně upgradovaný i věci, který mi k ničemu nebyly. Později jsem to hrál s modem, kterej velmi výrazně zdražil upgrady prakticky všeho, a to už bylo zajímavější.
Velke S, - no mat vase problemy......

Ale tu zenstinu pokial si spominam tak tam bola nejaka hovadinka, ze sa tam dali odpalit nejake generatory ci co to bolo za masiny a to ju nejako postupne odrovnalo. NIeco sa mi take mari ze som ju tak nejako zabil.
Ee, v tom "edit" odstavci, kde jsem psal o turretě, by mělo být velké:).
Na správný psaní velkých písmen jsem byl včera až příliš opojen medovinou:).
@USER47 (09.10.2012 01:15): Kecáš. Já si hacknutý turret sebou taky tahal, ale u té nemluvící bosskyně mi dveře turret nepustili tak jako tak. Ale udolal jsem jsi vytuněnou pistolí asi 20 ranami do hlavy (lol) a pak zjisitil, že se kolem účelově povalují granáty, bazuky a podobné srandy. No využil jsem je později na toho svalovce, hehe=)
To já tajfun vůbec nepoužíval. Příliš destruktivní, já byl dycky posera.
@USER47 (09.10.2012 01:15): U té bosskyně jsem si říkal, jestli ty generátory nemají pro mě svůj smysl (vzpomněl jsem si na jednoho bosse v Doom 3: Resurrection of Evil), ale nakonec jsem ji udolal vytuněnou útočnou puškou a jednou Typhoonem, to samé u toho třetího, akorát že ten se mi zdál o něco zákeřnější. A Missing Link? V nejbližší době ne, ale později určitě.
Já to hrál na nejvyšší obtížnost, zbraně jsem nehromadil a stejně jsem u žádnejch bossů neměl moc problémů. A to ani přes to, že mi u nich padal framerate na téměř nehratelný hodnoty. Druhá bosskyně se dá v klidu oddělat několika ranami z upgradovaný pistole. Nemluvě o možnosti ničení těch generátorů, o zbraních roztroušenejch okolo či o typhoonu.

U každýho bosse je několik možností, jak ho oddělat, a savování je v zásadě zbytečný. Zejména na nižších obtížnostech.

edit: vlastně v singapuru není bosskyně, ale boss. Ten může bejt bez augmentací trochu nepříjemnej, ale i na něj fungujou různý triky. Například si můžeš přinést hacknutou turret která ho vyřídí celkem snadno. Případně se dá využít ten takedown exploit.

Mimochodem, zahrál sis mezi Heng-Sha a Singapurem Missing Link DLC, nebo plánuješ na později? Nebo neplánuješ vůbec?:)