@KRoman47 (14.10.2012 14:40): Padá asi jak komu.
Diskuze
Tédy taky pěkný ojeb od vývojářů DE, že hra v DX11 režimu na NVIDIA GTX5xx neustále padá, už mě to vážně rozčiluje. Zkoušel někdo tento fix? Moc se mi do něj nechce, hýbat s napětím.
Ano, přísun XP za kdejakou pitomost byl demotivující :/
@USER47 (12.10.2012 22:24): Tak ja som toho mal aj stealth postupom dosť nazbieraného z mŕtvol, vzhľadom na to, že som sa väčšinou pokúšal vyčistiť celú lokáciu bez toho, aby ma zbadali.
Oni to asi zamýšleli vybalancovat tak, že při akčním stylu sice dostaneš míň XP, ale zase máš loot z mrtvol. Navíc akčně zaměřenejch augmentací není tolik, takže udělat si nezničitelnýho ramba stojí míň praxis bodů než udělat si ultimátního plíživce.
@NateLogan (12.10.2012 16:54): HR ma dosť bavil a v každú lokáciu som mal preskúmanú zo všetkých strán. :D
@mazar1234 (12.10.2012 18:22): Presne, to vyrovnanie v HR chýba. Hlavne je obrovský rozdiel medzi tým, čo dostaneš za akčný štýl hry a tým, čo dostaneš za stealth. Pri stealthe dostaneš za jedno tiché omráčenie zo zadu (napríklad, presné hodnoty si nepamätám) 300 XP, ale keď niekoho zastrelíš dostaneš 50 XP za to, že si niekoho zabil.
@mazar1234 (12.10.2012 18:22): Presne, to vyrovnanie v HR chýba. Hlavne je obrovský rozdiel medzi tým, čo dostaneš za akčný štýl hry a tým, čo dostaneš za stealth. Pri stealthe dostaneš za jedno tiché omráčenie zo zadu (napríklad, presné hodnoty si nepamätám) 300 XP, ale keď niekoho zastrelíš dostaneš 50 XP za to, že si niekoho zabil.
Inac mne osobne toto "Extra XP quests" moc nevoni, lebo to ako keby "nuti" hraca v ramci pragmatizmu robit veci, ktore by pri rovnomernom XP bonuse nerobil. Tak nejako sa mi to v principe nepaci, lebo diskriminuje urcite styly gameplay, podla mna by to malo byt absolutne vyrovnane co sa tyka celkovych XP za kazdy typ hrania. Asi mali nechat XP len za splnenie questov a tak, nie este navyse davat za preliezanie potrubia a podobne.
@CJ (12.10.2012 16:14): V takovém případě bych se na hledání hesel úplně vybodl. Prostě moc práce navíc. Takové věci patří do víc old-school RPG, u kterých lidem nevadí bloudění z místa na místo a hledání cesty dál.
@Walome (12.10.2012 16:06): Veď o tom hovorím. Ja som sa tešil, že miniem aspoň 20 papierikov, kde budem mať popísané heslá a oni to takto zjednodušili. :D
@CJ (12.10.2012 15:56): Si ho musel napsat, ale měl jsi ho už napsaný vedle :)
@Walome (12.10.2012 15:23): Škoda, že keď si zistil ten kód, automaticky si ho mal napísaný. Aspoň to mohli spraviť tak, že by si si ho musel zapísať.
A AUD som využíval hlavne zo začiatku, hlavne na policajnej stanici, kde bola jedna nepovinná úloha a musel si hacknúť zámok s úrovňou 4. Vtedy som ešte nevedel, že na všetky miesta existujú vstupy cez vetracie šachty, takže som to vyriešil trocha rýchlejšie. :D
A AUD som využíval hlavne zo začiatku, hlavne na policajnej stanici, kde bola jedna nepovinná úloha a musel si hacknúť zámok s úrovňou 4. Vtedy som ešte nevedel, že na všetky miesta existujú vstupy cez vetracie šachty, takže som to vyriešil trocha rýchlejšie. :D
@CJ (12.10.2012 14:51): Ačkoli to nedává smysl, protože je na jednu stranu hloupost ochudit se o XP z hackování - stejně tak když už máš ode dveří kód, tak je lepší ty dveře hacknout a sbírat tak XP a viry apod.
@Walome (12.10.2012 13:10): AUD. Áno bolo to celkom užitočné, aspoň som nemusel dávať pár bodov do hackovania.
@CJ (11.10.2012 19:51): A nějaký elektrošmejdy co ti sami odemykaj dveře - což jsem využíval. Ty zbraně ne.
@Chuck (11.10.2012 20:51): Pri bossfightoch som využil aj granátomet, ešte aj Namira s aktivovaným čipom som zabil asi tromi ranami. :D
@CJ (11.10.2012 20:50): Tak to jsme dva, akorát že já jsem ji nevyužil ani jednou. :-)
@Bodkin (11.10.2012 20:21): Tú som využil v hre asi raz, pri jednom bossfighte, ale aj tak som ju nosil stále v inventári. :D
@CJ (11.10.2012 19:51): A dvojhlavňovou brokovnici.
@Walome (10.10.2012 18:09): V Augmented edition dostaneš na začiatku 10000 kreditov a tuším sniperku s tlmičom, nie?
Tak já mám tu augmented edition a ta dělá hru dost snadnější...
@USER47 (10.10.2012 16:27): A já zrovna nejvíc kreditů nasbíral v Singapuru.
Chuck: Kliniky potkáváš po celou hru. Jedna je v Detroitu, další v Heng-Sha, pak jedna na Panchee a možná ještě nějaká mezi tím.
@Chuck (10.10.2012 15:41): Zhruba ke konci druhé třetiny hry není problém mít drtivou většinu vylepšenou.
@Chuck (10.10.2012 15:12): První odstavec!
@USER47 (10.10.2012 15:30): Ale jo, na té klinice jsem párkrát byl, ale tehdy jsem si toho moc za ty kredity koupit nemohl. A v pozdější fázi jsi to bral kde? To jsem měl kreditů jak sena.
Chuck: Už jen v každý klinice si můžeš koupit pár kitů. A za nic jinýho při stealth hraní stejně prachy utrácet nemusíš.
Walome: Třeba v závěru se mi velmi hodila upgradovaná neviditelnost, ačkoli jsem ji do tý doby téměř nepoužíval:). Maxnutej stealth hacking se taky hodí...
Walome: Třeba v závěru se mi velmi hodila upgradovaná neviditelnost, ačkoli jsem ji do tý doby téměř nepoužíval:). Maxnutej stealth hacking se taky hodí...
@USER47 (10.10.2012 13:47): Asi jsem okolo těch hromad chodil a nekoukal na ně.
@Bodkin (10.10.2012 13:25): Copak se Ti nelíbilo na mém komentu? :-)
@Bodkin (10.10.2012 13:25): Copak se Ti nelíbilo na mém komentu? :-)
@USER47 (10.10.2012 13:47): A neni to jedno? Stejně celou hrou projdeš jako nůž máslem bez nějakejch augmentací. Jako jo, byly tam drsnější momenty, ale myslim, že by to člověk dal.
edit: jako já ne, ale...
edit: jako já ne, ale...
Přesně tak, praxisů byly hromady, na konci jsem měl plně upgradovaný i věci, který mi k ničemu nebyly. Později jsem to hrál s modem, kterej velmi výrazně zdražil upgrady prakticky všeho, a to už bylo zajímavější.
:P
@Chuck (10.10.2012 12:49): Nooo, tak je to zajímavý. Třeba Praxisů jsem měl mraky, že jsem nevěděl co vylepšovat - resp., jen asi 4 věci stály za to je vylepšovat, takže proto jsem měl praxisů hodně.
Ale pěkný koment, asi jediný, ve kterém chybí nostalgie a rozplývání se nad prvním dílem :)
Ale pěkný koment, asi jediný, ve kterém chybí nostalgie a rozplývání se nad prvním dílem :)
@Walome (10.10.2012 12:48): Všemi ne, ale většinou možná jo. :-)
ááá, všemi očekávaný koment je tu :) jdu na to.
Velke S, - no mat vase problemy......
Ale tu zenstinu pokial si spominam tak tam bola nejaka hovadinka, ze sa tam dali odpalit nejake generatory ci co to bolo za masiny a to ju nejako postupne odrovnalo. NIeco sa mi take mari ze som ju tak nejako zabil.
Ale tu zenstinu pokial si spominam tak tam bola nejaka hovadinka, ze sa tam dali odpalit nejake generatory ci co to bolo za masiny a to ju nejako postupne odrovnalo. NIeco sa mi take mari ze som ju tak nejako zabil.
@USER47 (09.10.2012 13:57): Aha, promiň, máš pravdu, tam má být velké, jsem koukal jen na co Say reagoval.
Ee, v tom "edit" odstavci, kde jsem psal o turretě, by mělo být velké:).
@USER47 (09.10.2012 12:45): Měls to dobře, má tam být malé.
@USER47 (09.10.2012 12:45): Umm, dal bych si=)
Na správný psaní velkých písmen jsem byl včera až příliš opojen medovinou:).
@USER47 (09.10.2012 12:17): Jo v Singapuru. Já že v singleplayeru. Používej velká písmen=P
Však o turretě jsem psal v souvislosti se singapurským bossem, což je ten svalovec. Tam se turret přitáhnout dá.
@USER47 (09.10.2012 01:15): Kecáš. Já si hacknutý turret sebou taky tahal, ale u té nemluvící bosskyně mi dveře turret nepustili tak jako tak. Ale udolal jsem jsi vytuněnou pistolí asi 20 ranami do hlavy (lol) a pak zjisitil, že se kolem účelově povalují granáty, bazuky a podobné srandy. No využil jsem je později na toho svalovce, hehe=)
@Chuck (09.10.2012 08:58): Missing Link si určite skús, je trošku iný ale stále zaujímavý. (narozdiel od DLC Mafie II :) )
@Walome (09.10.2012 09:13): To víš, já bossáky chci mít co nejdřív z krku, takže jsem do toho třetího nasypal i pár ran z rotačáku. Sichr je sichr. ;-)
To já tajfun vůbec nepoužíval. Příliš destruktivní, já byl dycky posera.
@USER47 (09.10.2012 01:15): U té bosskyně jsem si říkal, jestli ty generátory nemají pro mě svůj smysl (vzpomněl jsem si na jednoho bosse v Doom 3: Resurrection of Evil), ale nakonec jsem ji udolal vytuněnou útočnou puškou a jednou Typhoonem, to samé u toho třetího, akorát že ten se mi zdál o něco zákeřnější. A Missing Link? V nejbližší době ne, ale později určitě.
@USER47 (09.10.2012 01:15): DLC je asi lepší až potom, je to dost... zdržující.
Já to hrál na nejvyšší obtížnost, zbraně jsem nehromadil a stejně jsem u žádnejch bossů neměl moc problémů. A to ani přes to, že mi u nich padal framerate na téměř nehratelný hodnoty. Druhá bosskyně se dá v klidu oddělat několika ranami z upgradovaný pistole. Nemluvě o možnosti ničení těch generátorů, o zbraních roztroušenejch okolo či o typhoonu.
U každýho bosse je několik možností, jak ho oddělat, a savování je v zásadě zbytečný. Zejména na nižších obtížnostech.
edit: vlastně v singapuru není bosskyně, ale boss. Ten může bejt bez augmentací trochu nepříjemnej, ale i na něj fungujou různý triky. Například si můžeš přinést hacknutou turret která ho vyřídí celkem snadno. Případně se dá využít ten takedown exploit.
Mimochodem, zahrál sis mezi Heng-Sha a Singapurem Missing Link DLC, nebo plánuješ na později? Nebo neplánuješ vůbec?:)
U každýho bosse je několik možností, jak ho oddělat, a savování je v zásadě zbytečný. Zejména na nižších obtížnostech.
edit: vlastně v singapuru není bosskyně, ale boss. Ten může bejt bez augmentací trochu nepříjemnej, ale i na něj fungujou různý triky. Například si můžeš přinést hacknutou turret která ho vyřídí celkem snadno. Případně se dá využít ten takedown exploit.
Mimochodem, zahrál sis mezi Heng-Sha a Singapurem Missing Link DLC, nebo plánuješ na později? Nebo neplánuješ vůbec?:)
@Walome (08.10.2012 22:32): Tak on nejde jen quicksave, specialní save jde. Naštěstí! Už to má za sebou, svině!