@Indian (14.10.2012 01:32): Je to kapku lepší než DMoMaM.
Diskuze
Podle videii z toho cejtim hodně Dark Messiah :-) Sakra a to je více než dobře, že se Arkane drží svého stylu v tomhle ohledu :-)
@Walome (13.10.2012 23:34): A zabiješ tam spoustu vlivných lidí! :P
15 hodin a konec je (asi) blízko.
15 hodin a konec je (asi) blízko.
Úplná RADOsť hrať :) už mám nahratých 6 hodín a to som ešte len v 2 levely. Všetko pekne pomaly, žiadny zhon, hrám sa a hra sa hrá so mnou.
@Bodkin (13.10.2012 23:07): Já Tě praštim, spoileráku!
Přestávám sledovat diskuzi, aby zase někdo něco neprokec :)
Přestávám sledovat diskuzi, aby zase někdo něco neprokec :)
A abych nezapoměl, souboj na pistole! To jsou body nahoru!
@Ebb (13.10.2012 20:31): Tebe vidím na 'fašistu pravého RPG' ať je to co je to.
@Say (13.10.2012 21:43): Dobrá otázka čoveče. Já ale provádím trollení, které ukrývá mou dětskou zvídavost a radost z debaty!
@marwel (13.10.2012 20:50): Ah, to je zlo!
@Menttor (13.10.2012 21:45): Já hraju celou dobu na very hard a raději utíkám a plížím se, ty další levely jsou zlo, všichni jsou lepší šermíři než já (dodgují a kopou).
Obecně, ta hra nemůže být těžká, když se snaží držet reality (headshot = smrt), tudíž tam neexistují situace, kdy hra podvádí jen proto, aby byla těžší. Kdo chce výzvu ať hraje bez zabití a bez přistižení, to musí být docela peklo.
@Say (13.10.2012 21:43): Dobrá otázka čoveče. Já ale provádím trollení, které ukrývá mou dětskou zvídavost a radost z debaty!
@marwel (13.10.2012 20:50): Ah, to je zlo!
@Menttor (13.10.2012 21:45): Já hraju celou dobu na very hard a raději utíkám a plížím se, ty další levely jsou zlo, všichni jsou lepší šermíři než já (dodgují a kopou).
Obecně, ta hra nemůže být těžká, když se snaží držet reality (headshot = smrt), tudíž tam neexistují situace, kdy hra podvádí jen proto, aby byla těžší. Kdo chce výzvu ať hraje bez zabití a bez přistižení, to musí být docela peklo.
Mimochodem, slyšeli jste?:)
http://www.youtube.com/watch?v=PPg8qKIbIYU
http://www.youtube.com/watch?v=PPg8qKIbIYU
Ha, prý Vista a 4GB ram min. požadavky :).
Dobrá práce Arkane.
Dobrá práce Arkane.
@Maximus (13.10.2012 21:26): Dobrý vědět, že v tom pokračují i dnešní hry :) Já na ty utopené dojel kdysi ve druhém díle Thiefa, to pak po chvilce následoval game over, jelikož bylo jedním z úkolů nikoho nezabít.
@marwel (13.10.2012 21:52): Až tu další, zatím jsem prošel tou první zdí + splnil úkoly pro babku. Asi přepnu na nejtěžší obtížnost (a to většinou hraju poprvý na normal)...
Je fakt, že fight s plivačema jsem párkat projel, ale to bylo spíš proto, že jsem blbnul se schopnostma.
Je fakt, že fight s plivačema jsem párkat projel, ale to bylo spíš proto, že jsem blbnul se schopnostma.
@Menttor (13.10.2012 21:45): Myslis misi ve vezeni, nebo az tu dalsi? V te dalsi totiz uz strileji a obtiznost je tam uz vyrazne vyssi. Zvlaste kdyz ty smejdi plivou ohen. Jakmile se jich na tebe vrhne vic jak dva, pak uz zacina byt docela problem. Ale je fakt, ze lecivych lektvaru je stale velky nadbytek, takze ani tak neni problem no.
@konvice (13.10.2012 21:37): Tak já předpokládám, že se obtížnost zvedne...jsem teprve u druhé mise. Pokud ne, tak to bude dost špatný, páč hraju na druhou nejtěžší a opravdu není problém vybít celou oblast...a to klidně bez použití jakýkoli superschopnosti, jen s tím pižlátkem.
Ale nadruhou stranu protivníci zatím nestřílí a ještě jsem nepotkal ty maníky na chudách :-D
Ale nadruhou stranu protivníci zatím nestřílí a ještě jsem nepotkal ty maníky na chudách :-D
@Bodkin (13.10.2012 20:28): Podle sebe soudím tebe?=)
@Bodkin (13.10.2012 20:28): :DDD
@Menttor (13.10.2012 21:10): to je právě to čeho jsem se bál, zní to jako obtížnost o hovně podle toho co říkáš.
@Menttor (13.10.2012 21:10): to je právě to čeho jsem se bál, zní to jako obtížnost o hovně podle toho co říkáš.
No, ten prvy level som prešiel bez zabijania, teda aspon som si to myslel, kym mi tabulka na konci hodila 4 zabitia, čo to jeeeeeeee??? a potom som si spomenul, že tela omračenych som hadzal do vody :D :D :D
Zatím jsem z toho docela nadšenej, jen mě štve, že zabíjení je taková sranda...to člověka prostě nutí hrát ne-stealth způsobem :-D
@Bodkin (13.10.2012 20:25): Ja pouzivam malo vseho. Rad bych si totiz jeste udrzel nejakou hybnost v prstech. Gamepad je skutecne svinstvo.
@konvice (13.10.2012 20:12): To ma jiste radost.
@konvice (13.10.2012 20:12): To ma jiste radost.
@Bodkin (13.10.2012 20:28): Také pomenovania tu aj ja dostávam pravidelne za tie 4 roky.
@konvice (13.10.2012 20:27): Já ho tedy osobně považuji za 'attention whore' :P
@Bodkin (13.10.2012 20:25): Jakej mučedník, já se za něj stavím aby pochopil že ne každej tu má v hlavě skutečně nasrano. Jen je mi trošku líto že zachvilu přisviští svišti a za jeho názor jej budou označovat za diletanta co chce být in, případně za trolera. Smutná tvář dh.
@konvice (13.10.2012 20:12): Ty abyses nepostavil za kdejakého sebejmenovaného mučedníka :P (rozuměj: Pozéra)
@marwel (13.10.2012 19:50): Vím co děláš špatně. Málo používáš Blink!
@marwel (13.10.2012 19:50): Vím co děláš špatně. Málo používáš Blink!
@PERKman (13.10.2012 15:44): Perkmane máš mé sympatie!
@NateLogan (13.10.2012 13:21): Nate chvílema působíš jako paranoidní převozník.
@NateLogan (13.10.2012 13:21): Nate chvílema působíš jako paranoidní převozník.
No tak jsem nakonec dal tu prvni misi a non-lethal to tedy rozhodne nebylo. Snazil jsem se, ale nakonec to dopadlo tak, ze jsem musel zabit vse nac jsem narazil (nechtelo se mi ty situace opakovat, coz je asi hlavni rozdil mezi Dishonored a jinymi stealth akcemi). A jeden z vedlejsaku se mi nepodarilo splnit, protoze kdyz jsem si chtel odlozit telo omraceneho, propadlo se do zeme. Nebo ho mozna sezraly krysy. :-)
Sakra já bych se nejraději naklonoval, stále hraju Mass Effect 3 jenž je naprosto enormní, baví mě neskutečně, ale přitom mám neskutečnou chuť i na Dishonored...těžký to život :-)
Steam mi píše, že jsem dojel Alpha Protocol za hodinu a půl, podle toho bych se moc neřídil.:-D
@AppleCore (13.10.2012 17:31): Já myslil, že se se musí jet přes steam. Je fakt, že to není nijak extra přesný...
@Walome (13.10.2012 17:27): Je to jenom odhad, ale sfouknul jsem to fakt rychle a to jsem ještě coural všude možně a kochal se :D Ono mi to ale uteklo rychle asi proto, že se mi to fakt líbilo, je klidně možný, že ten můj odhad je založenej na tomhle a že to vlastně mohlo bejt, jak ty říkáš, přes deset.
8 hodin? Já mám za sebou jedenáct a nevypadá, že bych se blížil ke konci :-D
@marwel (13.10.2012 16:15): Proto taky hodnotím pro sebe a pro pár dalších lidí, kteří se třeba s mým hodnocením ztotožňují (kamarádi!).
Zábava je individuální věc. Že existuje víc druhů zábavy mě nedojme, beru to, co mě baví. Co mě obohatí. Co mi něco přidá. Po čem mám kurva chuť napsat komentář a nedávat 20 procent. Složitý, nesložitý. Ke tvému úžasu, nehraju jenom krupicový kaše!
A COD jsem hrál jenom jedničku, ale mám pocit, že ta série šla do těžkých sraček .)
Zábava je individuální věc. Že existuje víc druhů zábavy mě nedojme, beru to, co mě baví. Co mě obohatí. Co mi něco přidá. Po čem mám kurva chuť napsat komentář a nedávat 20 procent. Složitý, nesložitý. Ke tvému úžasu, nehraju jenom krupicový kaše!
A COD jsem hrál jenom jedničku, ale mám pocit, že ta série šla do těžkých sraček .)
@PERKman (13.10.2012 15:44): Zalezi na tom pro koho neco znamena. Pro me takove hodnoceni nema zadny vyznam, dokud nebudu mit alespon nejaky dukaz o tom, ze jsi tu hru vubec hral. A v dobe pouzivani stupnic 70-100% v recenzich a udelovani nul uzivateli na metacritics i jinde ciselne hodnoceni smysl ztratilo uplne. Ne, pro me ciselne hodnoceni nic neznamena. Pokud se rozhoduji, zda si neco zahraji, pustim si video, prectu recenzi na mnou overenem hernim webu nebo komentar nekoho zde na databazi.
A ano, zabava je klicova vec. Jenze je vice druhu zabavy. K nektere je potreba se dopracovat slozitejsi cestou, ale vysledny pozitek je mnohem vetsi. COD dokaze zabavit kazdeho. Jde preci jen o oldschoolove strileni stupidnich nepratel tak, jak to maji hraci radi uz od prvniho Wolfa. A ja proti tomu nic moc nemam (snad jen, ze by se mohlo upustit od filmoveho zpracovani a delat hry osobitejsi). Ale existuji hry, filmy i knihy, ktere nechytnou ihned, ale cesta k zabave je slozitejsi a v idelani pripade zanechaji i neco v hraci samotnem.
O COD se v budoucnu bude mluvit, ale jen v souvislosti s vysokymi prodeji. O Dishonored myslim uslysime v souvislostech kvality hry. To myslim dela kvalitni hru, resp. hru lepsi nez jine. A zamaskovane COD to neni. Jinak by ses preci bavil.
A ano, zabava je klicova vec. Jenze je vice druhu zabavy. K nektere je potreba se dopracovat slozitejsi cestou, ale vysledny pozitek je mnohem vetsi. COD dokaze zabavit kazdeho. Jde preci jen o oldschoolove strileni stupidnich nepratel tak, jak to maji hraci radi uz od prvniho Wolfa. A ja proti tomu nic moc nemam (snad jen, ze by se mohlo upustit od filmoveho zpracovani a delat hry osobitejsi). Ale existuji hry, filmy i knihy, ktere nechytnou ihned, ale cesta k zabave je slozitejsi a v idelani pripade zanechaji i neco v hraci samotnem.
O COD se v budoucnu bude mluvit, ale jen v souvislosti s vysokymi prodeji. O Dishonored myslim uslysime v souvislostech kvality hry. To myslim dela kvalitni hru, resp. hru lepsi nez jine. A zamaskovane COD to neni. Jinak by ses preci bavil.
@pavouk2 (13.10.2012 16:09): V širším měřítku nic neznamená, pro mě znamená zpětně feedback, jestli se k něčemu vracet, nebo ne (opakuju se). Reagoval jsem na to, že by každý hodnocení mělo u sebe mít rodný list a vysvětlení, proč je takový a ne makový. A to nasrat, že :) Znova říkám, někde mě hra donutí něco přidat a napsat komentář jako bonus, někde ne, někde je mi to jedno.
Když už je tu řeč o hodnocení her tak na tom neni snad nic světobornýho, že hodnocení jednotlivce nic neznamená. Když dá 700 lidí z tisíce hodnocení nad 70 procent. tak je jasný, že ta hra stojí za vyzkoušení a že Pepík nebo Tonda jí dá 20 procent tak už je přece jedno:-)
@marwel (13.10.2012 13:44): Co je to za blabol? Samozrejme ze samotny hodnoceni neco znamena. Nikde nevidim duvod, aby kazdy hodnoceni na svete muselo jit ruku v ruce s komentarem nebo jeho obhajobou. Mozna tak v Cine.
Uprimne je mi u prdele, jestli je tahle hra "znacne dobra" nebo jestli jsem prilis "konzervativni" a neumim jist nic jinyho nez krupicku (velky wtf). Hodnotim podle toho, jak me neco bavi, jako kazda jina lidska bytost na tyhle modry kouli. End of the story.
Bodkine; Dishonored jako mainstream beru, vzhledem k tomu hypu vsude kolem, co nejde nevidet. Jestli je to ale ve skutecnosti hra pro intose, ktera se ani nezaplati, nebo zamaskovany Call of Duty, ukaze teprve cas.
Uprimne je mi u prdele, jestli je tahle hra "znacne dobra" nebo jestli jsem prilis "konzervativni" a neumim jist nic jinyho nez krupicku (velky wtf). Hodnotim podle toho, jak me neco bavi, jako kazda jina lidska bytost na tyhle modry kouli. End of the story.
Bodkine; Dishonored jako mainstream beru, vzhledem k tomu hypu vsude kolem, co nejde nevidet. Jestli je to ale ve skutecnosti hra pro intose, ktera se ani nezaplati, nebo zamaskovany Call of Duty, ukaze teprve cas.
@mazar1234 (13.10.2012 14:12): A je pak vetsi nadeje, ze pujde skutecne o pecku. :-) Prumernych her jsou mraky, ale ty opravdu dobre byvaji prave znacne kontroverzni, protoze konzervativci nejsou schopni skousnout nic tvrdsiho nez krupicovou kasi. :-)
@Say (13.10.2012 13:41): Ne ne, vyssi nadpriemer je 75, 68 je len "lahky nadpriemer".
No aby sa to tu "nezvrhlo" na nieco ako je napr. Alpha Protocol. Priemer bude 55 pricom 90% hodnoteni bude bud 10 alebo 90 :-). (aj ked u AP je to trosku vyssie celkovo).
Ale na druhej strane cim kontroverznejsia hra tym lepsie, lebo to (apon u mna) potom motivuje vyskusat si to na vlastnej kozi kedze sa nebude dat utvorit rozumny nazor z komentarov Hate-Love-Hate-Love-Hate-Love..... presne ako u AP.
No aby sa to tu "nezvrhlo" na nieco ako je napr. Alpha Protocol. Priemer bude 55 pricom 90% hodnoteni bude bud 10 alebo 90 :-). (aj ked u AP je to trosku vyssie celkovo).
Ale na druhej strane cim kontroverznejsia hra tym lepsie, lebo to (apon u mna) potom motivuje vyskusat si to na vlastnej kozi kedze sa nebude dat utvorit rozumny nazor z komentarov Hate-Love-Hate-Love-Hate-Love..... presne ako u AP.
@marwel (13.10.2012 13:50): Ne to jim otrávíš něco jiného a vliv to mělo znatelný
edit: A bambitku jsem si upgradoval na pětiraňák (smajl se srdíčky místo očí).
edit: A bambitku jsem si upgradoval na pětiraňák (smajl se srdíčky místo očí).
@Bodkin (13.10.2012 13:46): Mam pocit, ze hned v prvni misi by melo jit ty jejich dryaky, ktere pouzivani na tvorbu ohne, otravit. Alespon tak se mi to zdalo. Zatim jsem se ale nedopracoval k vysledku. A pokud, tak jestli to ma nejaky vliv i do dalsich misi
@Walome (13.10.2012 13:38): To začnou dělat důstojníci. Nejen že tahají kvéry až příliš rychle, ještě k tomu uhýbají jako neo a kopou jako muly. Už je místy dost drsné přestát 1 na 1.
A to ani nemluvím o těch Lupičích, kteří tě poprskají ohněm. Stačí jeden a jsem dead.
Ed: A jinak za typický mainstream bych to nepovažoval, na to je to příliš pomalé a utahané, proto se na netu spousty lidí rozčilují, že je to nuda nebo stereotyp. A když se mainstreamem začne ohánět někdo, kdo má v TOP 5 Skyrim, DE:HR a Oblivion... :P
A to ani nemluvím o těch Lupičích, kteří tě poprskají ohněm. Stačí jeden a jsem dead.
Ed: A jinak za typický mainstream bych to nepovažoval, na to je to příliš pomalé a utahané, proto se na netu spousty lidí rozčilují, že je to nuda nebo stereotyp. A když se mainstreamem začne ohánět někdo, kdo má v TOP 5 Skyrim, DE:HR a Oblivion... :P
@Walome (13.10.2012 13:38): Nevim, jak jsi prisel na to, ze velikost mesta/lokace rozhoduje o tom, kolik budes mit moznosti jak koho zabit. Ale kdyz uz, tak bych rekl, ze je to presne naopak. Otevrene mesto vs. peclive nadesignovany koridor.
A nejsem si vedom, ze by v AC2 byly cutsceny, ktere by zasahovali do zabijeni. Bud jde o rzhovor sledovany zdalky (tak, jak je to i v Dishonored) a nebo jde o cutscenu, po ktere k zabiti nedojde.
@Bodkin (13.10.2012 13:35): Nahradili to tu spesl schopnosti no.
@PERKman (13.10.2012 13:40): Mas pravdu, samotne hodnoceni neznamena vubec nic.
A nejsem si vedom, ze by v AC2 byly cutsceny, ktere by zasahovali do zabijeni. Bud jde o rzhovor sledovany zdalky (tak, jak je to i v Dishonored) a nebo jde o cutscenu, po ktere k zabiti nedojde.
@Bodkin (13.10.2012 13:35): Nahradili to tu spesl schopnosti no.
@PERKman (13.10.2012 13:40): Mas pravdu, samotne hodnoceni neznamena vubec nic.
Kdyby náhodou... 68% je vyšší nadprůměr, takže no stress.
@PERKman (13.10.2012 13:28): Jupí, konečně někdo=)
@PERKman (13.10.2012 13:28): Jupí, konečně někdo=)
@marwel (13.10.2012 13:34): Kde mám potřebu něco říct, tam ten komentář napíšu, kde ne, hra mi za to nestojí nebo nemám chuť. Nevidím jedinej důvod proč by samotný hodnocení bez komentáře mělo znamenat, že se za něco schovávám. Utter bullshit :)
@marwel (13.10.2012 11:36): No právě - AC je (mělo by být) hlavní doménou zabíjení - a je to nuda - cutscéna, která tě šoupne pokaždý na stejné místo, takže svoboda žádná. Motivace dělat to stealth nulová, protože se probiješ i skrz 20 protivníků.
Tady je zabíjení jen část hry a i přesto je zábavnější než v AC, souboje jsou těžší (a pokud vytáhnou bouchačky, stačí dvě rány a už se kutálim). Máš větší volnost v tom jak koho zabiješ - což je paradoxní, když tady máš k dispozici "koridor" a v AC celý město...
@Bodkin (13.10.2012 13:35): Ježiš, žlutý dveře! Pryč s tim :)
Mě ještě nikdo nekop, tak nevim. Jen do mě mlátěj holomci v ulicích.
Tady je zabíjení jen část hry a i přesto je zábavnější než v AC, souboje jsou těžší (a pokud vytáhnou bouchačky, stačí dvě rány a už se kutálim). Máš větší volnost v tom jak koho zabiješ - což je paradoxní, když tady máš k dispozici "koridor" a v AC celý město...
@Bodkin (13.10.2012 13:35): Ježiš, žlutý dveře! Pryč s tim :)
Mě ještě nikdo nekop, tak nevim. Jen do mě mlátěj holomci v ulicích.
@PERKman (13.10.2012 13:14): Moderni je nehodnotit. ;-) Ale kdyz uz, tak slovne - rici, proc se nelibilo a ne se schovavat za ciselne hodnoceni.
@NateLogan (13.10.2012 13:21): Takze by bylo prvni, kdyby byly vsechny verze pocitane dohromady. Ja myslim, ze bude mit hra uspech. Doufam v to.
@NateLogan (13.10.2012 13:21): Takze by bylo prvni, kdyby byly vsechny verze pocitane dohromady. Ja myslim, ze bude mit hra uspech. Doufam v to.
@Matthew.J (13.10.2012 13:29): Cool story. Ale já hodnotím pro sebe abych věděl, k čemu se vrátit a k čemu ne, ne proto, aby to někomu něco pěknýho / nepěknýho řeklo.
@PERKman (13.10.2012 13:14): Mno dat witcherovi 2 pod 50% to chce hodně odvahy... A o tvojich hodnoceních to taky nic moc pěkného neříká.
@NateLogan (13.10.2012 13:21): Ale hovno. Totálně mi to nesedlo a nehodlám se schovávat za nějakých 60%, jenom abych nebyl anti-mainstream :)
@marwel (13.10.2012 00:24): Na US Steamu je Dishonored druhé za XCOMem...
@PERKman (13.10.2012 13:14): Zrovna těch 20 % vypadá spíš na snahu jít proti proudu a to hodnocení za každou cenu srazit dolů. :P
@PERKman (13.10.2012 13:14): Zrovna těch 20 % vypadá spíš na snahu jít proti proudu a to hodnocení za každou cenu srazit dolů. :P