Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Musím Arcane přiznat jednu věc. Podařilo se jim vytvořit docela sympatickou dětskou postavu, kterou jsem neměl chuť po pěti minutách předhodit vlkům. To je v oblasti videoher poměrně ojedinělej ečívment:).
Oh, za ani né den 30 plusek. Děkuji a klaním se. Je vidět, že upřímné emoce umí lidé ocenit :)
@MickTheMage (18.10.2012 10:45): Tam je supr, že když umírá a ty seš schovanej pod stolem, tak tě vidí a natáhne k tobě ruku. Pak stačí zastavit čas, vyběhnout na parapet a zbytek událostí sledovat z bezpečí okenní římsy, protože jeden z vševidoucích poklekne k mrtvole a pod stolem tě uvidí.
Pri High Overseerovi som toho co chcel otravit neuspaval, kedze to tam uz bolo vycistene, proste usiel. Najlepsie bolo, ze ked prisli do tej miestnosti reagovali na to, ze su flaska aj pohare rozbite :)

Co ma, ale v tejto misii nastvalo bolo, ze chlapik, ktory sa tam nechal zabit (mal ten mor - asi), tak zapocitali mne ako jedinu obet. Grrrr.
@Bodkin (17.10.2012 22:50): To mi klidně nevěř. Ale já všechny dnešní hry hraju na nejtěžší, i FC2 :-p :) Jako ta AI je děsná, asasíni na mě čuměli přes kanál a já je mezitím kosil šipkou, no problemo. Ale jako vydržet v souboji třeba proti třem/dvěma, to už chce velkou dávku umu a lektvarů.

Jinak koukám, že je tu většina hodných chlapců. Já je všechny vraždil jako psy :) kromě vraha císařovny. Nad čímž se Outsider dost podivoval :-D "všechny bez milosti zabiješ, ale vraha své milované císařovny necháš žít"... to je na tý hře to skvělý - jelikož Tě neovlivňují žádné xp, můžeš si skutečně dělat co chceš. A ne dělat každej quest jen proto, abys dostal XP.
A taky se mi líbila absence veškerý vlézavý hudby, což jsem oboje zapomněl zmínit v komentu.
cha tak konecne dohrano, ale teda ze bych mel motivaci vylepsit si statistiky to ne, parkrat mi nekdo umrel a netusim jak.

ale mel sem radost ze posledni 3 mise - krome flooded district - sem zvladl na ghosta a nezabijet, na bale mi to prekazil jen ten duel. zkousel ho nekdo zduelovat kusi s uspavaci sipkou? :-D
Lidi jsem tu z vás zmatený, koho máte odtáhnout do výslechové místnosti a koho do popelnice? :-D
Počítám že je řeč o té první assassínské misi, zabít toho jednoho vševidoucího.
@marwel (17.10.2012 22:56): Já počkal až do tý místnosti oba odkráčej , a tam sem jeho uspal a toho druhýho stabnul. Horší bylo ho z tý lokace dostat do popelnice, když sem si to zkomplikoval ještě tim že sem nikoho nekilloval :) Z tý konfereční místnosti , by se ten uspanej daleko snáz přes střechu odtáhnul.
Jo a asi jsem dohrál, hraju mise na ghosta, bez zabíjení a bez nadpřirozených schopností a jsem na začátku flooded district a netuším jak se dostanu přes první dva strážné. :D

Jo a co se toho safe spotu týče právě jsem zjistil, že to jde udělat tak, že odejde sám a není ho třeba nikam nosit!
@CloisteR (17.10.2012 22:52): Taky taky... Pak, jak uz jsem zminil nize, jsem si telo odhodil na zem, zabil pak strazi, otocil se a telo nikde. Tak jsem se na to vysejril. A ten smejd, ktereho jsem mel zabit nebo omracit a odnest do vyslechove mistnosti, mi taky utekl dolu do toho sveho doupete a nez abych ho prenasel pres celou budovu, tak jsem ho radsi zabil. :-)
@USER47 (17.10.2012 22:46): Cha to byl přesně můj osmi minutovej zásek , kde sem prostě nevěděl kam ho kurva mam odhodit :D Cítil sem se jako lama že to nedam z vlastní hlavy. Sem rád že v tom nejsem sám :) Jinak mi Marker nechyběl, i když sem párkrát bloudil.
Já hrál celou dobu bez objective markerů, ale občas je znát, že je to designovaný na hraní s nimi. Například hned v první ostrý misi, když máš odnést nejmenovaný tělo na bezpečný místo, je bez objective markerů celkem nemožný odhadnout, že tím hra myslí jeden z kontejnerů na ulici.

Dál už jsem ale velký problémy neměl, ty mise jsou v principu celkem dost lineární a skoro není možný důležitý věci minout.
@Paul (17.10.2012 20:32): Paule já to hrál úplně bez všeho a no problem , až na jeden případ kdy sem objetive marker musel zapnout. Mapy tam jsou na tabulích , ale koukáním na ní sem ze sebe dostal jen HMMMM :D Fakt si jí do hlavy nenaboucháš a při první odbočce by sem se musel vrátit WTF tam vlastně bylo.

Ani ten Marker by nebyl nutnej v tom jednom případě. Ale fakt sem nemohl vydedukovat co hra myslí tím Save spotem. Lustr, místnost bo za barákem ?
&Walome: Bossfighty jsem měl dva a na jakou jsi to hrál obtížnost? Protože strážní odmávli jen když jsem se přikrčeně objevil v jejich periferním vidění nebo vykouknu moc z boku, jakmile mě viděli celého tak po mě hned šli.
Hrajete to s vypnutými objective markers? Já jo a docela mi chybí jakákoliv ingame mapa.
@USER47 (17.10.2012 17:06): No jo, to je fakt... :-D

Ale pravda je, ze absence cutscen je jedna z mala veci, ktera mi na COD sedi. Podle me to tak ma byt. Jedna vec je udelat hru filmovejsi, ale druha je pak vyuzit prednosti her, tedy moznosti byt primo ve hre, byt soucastni deje. Ale na druhou stranu je COD plne tech predskriptovanych wow momentu. Narozdil od filmu tak ve hre znacne absentuje i pribeh, resp. jeho radne vypraveni.
Však CoD taky s Dishonored sdílí spoustu ctností, o kterejch Walome píše:). Žádný bossfighty, můžeš zabít společníky (u důležitejch následuje load), žádný cutscény...:-D
Dobry koment. Tedy az na ten optimisticky pohled na dnesni hracskou populaci. Az se nejakeho soucasneho parana nekdo zepta, co je jeho best game ever, rekne bez premysleni "Modern Warfare 3 je supa mega bomba gamesa" a nasere si do gati. :-) Cest vyjimkam.
Tak ho tady máte. Omluvte délku a zamilovaný tón. Člověk nehodnotí 100% každý den.
@Bodkin (17.10.2012 14:54): No proto to píšu :) abys věděl.

Month of rain byl např. dešten. Což píšu i v komentu, kterej sem vložím. A ta bába byla Bába Hadrová. Ale třeba tallboye nechali jako tallboye, což je jedině dobře. Fakt byl na té češtině vidět cit pro jazyk dotyčných autorů. Už jsem to Chalidovi chválil :)