Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ale toto ma fakt vie nasrat! Ked uz do prcic robim predvidatelny pribeh, tak dam hracovi moznost ho ovplyvnit. Nie aby som na toho svojho retarda musel kricat, nepito ty idiot, urcite je to otravene. Ja (hrac) som to nechcel vypit! Ale dali mi inu moznost? Nedali. Jaaaaj, za toto budu body v hodnoteni hoooooodne dole. Dishnoored 45%! ;)
Už se blížím ke konci... Že by konečně po dlouhé době dohraná hra?=)
Teleport není žádné zlehčovátko, ale celkem klíčový dynamický prvek hry.
Musím priznať že ma prekvapilo, keď som v misii Flooded District nenarazil na Granny Rags a Slackjawa hoci vo všetkých gameplayoch sú. A dlho som si lámal hlavu prečo je tomu tak, až potom mi došlo že hneď v prvej ostrej misii som sa jej vyhol a misie pre ňu neplnil hoci pre Slackjawa neskôr áno

Inak ma dosť bavilo hľadať si tú svoju správnu cestu k splneniu misií a zneškodnovať svoje hlavné ciele bez pomoci zbraní. Až na High Overseera u ktorého sa mi priamo núkalo dať mu ochutnať jeho vlastnú medicínu :) a celkovo sa moje zabitia dali spoćítať na prstoch jednej ruky. Akurát som neprišiel na to ako alternatívne zlikvidovať Mučiteľa ale aj tak som bol za svoju snahu odmenený koncom, aký som si prial :)
@pipboy (19.10.2012 18:29): A tak je to logický, když jsou ty lidi přes půl mapy jinde.

Ale jinak si myslím, že ta hra lze projít bez jakéhokoli nákupu čehokoli, teleport je dostatečným zlehčovadlem.
Pipboyi, přibližování je dobrý na poslouchání rozhovorů. A na míření. Já to teda používal hojně, třeba i na sledování lodí :)
Taky se mi párkrát stalo, že jsem přiškrtil strážnýho, hodil ho na rameno, a už u pokládání jsem si všiml, že je mrtvej...Prostě tam bylo pár takovejch podivností a bugů.
@USER47 (19.10.2012 13:40): Tak to mě se nestalo, to já ke konci někoho sejmul a stráž si ležícího těla všimla... zvláštní, je pravda, že jsem na to narazit moc nemohl, protože jsem skoro všechny mise hrál tak aby mě nikdo neviděl. Spíš se mi stávalo že jsem ukryl tělo a když jsem šel okolo později už tam nebylo. Prostě po nějaké chvíli začala těla mizet...
@USER47 (19.10.2012 13:40): Podle mě ta statistika funguje stejně jako ve Splinter Cell - když ho necháš někde viditelně válet, tak se Ti to prostě započítá.

@Bodkin (19.10.2012 13:34): Ježiš dík, já tam měl Outsider :-D Dneska se to vnímá jako konečný rozhřešení, ale ono to fungovalo i jako navádění hrdinů na správnou (určitou) cestu. Tak jsem to myslel. Ale je to jen v náznacích a velice šikovně provedené.
Mně na AI vadilo především to, že neviděla přes průhledný povrchy (alespoň většinou ne, což situaci dělalo ještě víc matoucí) a především to, že nijak nereagovala na nalezený těla. Na tohle jsem přišel až ke konci hry, a i tak jsem nadále těla skrýval, ale hodně mě to zarazilo. Zejména, když na konci mise je ve statistikách počet objevenejch těl.
Gerrete, taky bych čekal, že když dojde palivo, vezmou jednu z těch nádrží s tukem a zařízení doplní...
@Drolin (19.10.2012 11:33): Dohráno podruhé, nahráno 40 hodin.

Já nechci hry, které jedno dohrání trvá víc jak 20 nebo 40, či nedejbože ještě víc. Je to jen filler a vata a zdržování a cutscény. :P
Dohráno bez alertu, bez zabití a bez zakoupených nadpřirozených sil. Naráz.

Všichni jste mé čuby!
Ten Art Dealer tam prostě není. Nikde. Musel sem poprvé někoho vědomě zapíchnout.
Vzdávám to, kde najdu klíči od sejfu u Art Dealera pro Slackjawa? Je buglý a pořád na mě útočí, pokud pro něj nemám označený úkol=/
@Kubulus (18.10.2012 20:02): To je ještě prd, mladej pane. Mě naprosto dostalo, když jsem vyvraždil celou hru, každého strážného, uklizečku, psa i štětku a nakonci se na vrcholu majáku zjevil Outlander a nabídl mi možnost vrátit se na úplný začátek a zabít Císařovnu.

To jsem fakt nečekal!
@Arcee (18.10.2012 10:24): Tak nejak. U me jde jen o teorii, me se to nepovedlo, protoze jsem mel bloudeni po baraku dost, tak jsem ho kuchnul. :-) Ale zni to vcelku logicky. A kdyz to rika Bodkin, da se tomu myslim verit. :-)