@Say (22.11.2012 00:43): No, možná nebylo pochopeno, že recenze znamená, jak se hra líbila recenzentovi, ne jak sw bude líbit hráči.
Diskuze
@Richmond (22.11.2012 08:01): Pár desítek ne, ale desítku možná ano =)
@Hokarul (22.11.2012 00:15): Máš pravdu. Bral jsem tak nějak automaticky, že budeš mít za sebou pár desítek rpg, ma culpa :)
@Hokarul (22.11.2012 00:15): Vidím, že tu jsi 9 dní... Časem si zvykneš=)
@Richmond (20.11.2012 19:40): Já jsem NEnapsal, že Zaklínač má nejlepší bojový systém. Já jsem napsal, že má nejlepší bojový systém v rpg, co jsem hrál, což je podstatný rozdíl.
@Matthew.J (21.11.2012 23:25): "...by sE měl přizpůsobit" ;);
V českém překladu je to lepší. Celý svět by sa měl podle toho přizpůsobit. :P
@RXQ79rudax (21.11.2012 19:57): Takže:
Při překladu prvních povídek přeložili Jaskiera jako Marigolda - protože Jaskier znamená v polšině pryskyřník. Bůh ví proč, možná překladatelům voněla jiná květina, a to měsíček lékařský, což je v AJ Marigold. Jaké pak bylo jejich překvapení, když se později objevila Triss Merigold. A tak zavzpomínali na hodiny latiny a hle - pryskyřník je latinsky Ranunculus. A zmatek byl na světě :)
Při překladu prvních povídek přeložili Jaskiera jako Marigolda - protože Jaskier znamená v polšině pryskyřník. Bůh ví proč, možná překladatelům voněla jiná květina, a to měsíček lékařský, což je v AJ Marigold. Jaké pak bylo jejich překvapení, když se později objevila Triss Merigold. A tak zavzpomínali na hodiny latiny a hle - pryskyřník je latinsky Ranunculus. A zmatek byl na světě :)
@RXQ79rudax (21.11.2012 19:57): Taky mě to zmátlo... taky jsem se ptal... taky to nechápu.
@RXQ79rudax (21.11.2012 19:57): Protože překladatel knih přeložil Jaskiera jako Marigolda a aby se jeho jméno nepletlo s Triss Merigold, tak ji přejmenoval na Triss Ranuncul (což je taky nějaká polní bylina). Proč to tak učinil, je mi záhadou. Naštěstí v tom českej překlad hry nedělá ještě větší bordel a terminologii a názvy z českých verzí knih přebírá.
@RXQ79rudax (21.11.2012 19:57): Nějak se to překladatelům hodilo do krámu. Bodkin nebo Zoltan ti to vysvětlí.
nevíte někdo proč je v české verzi Zaklínače změněno příjmění Triss na jméno toho barda - ten se jmenuje nějak Ieskir - ? nebo tak nějak - teď hraju Zaklínače 2 ( polský dabing, vysoká obtížnost, pak si dám Dark ) - kde neexistuje český dabing tak jsem se na začátku úplně divil proč na Triss volají Marigold.
Jo pravda ve W2 už není možné nepřátele prostě na sebe nechat naběhnout jako ve W1 a lehce je rozsekat skupinovým stylem, taky je třeba používat i jiné znamení než Aard a konečně jsou taky už k něčemu ty petardy.
Jo pravda ve W2 už není možné nepřátele prostě na sebe nechat naběhnout jako ve W1 a lehce je rozsekat skupinovým stylem, taky je třeba používat i jiné znamení než Aard a konečně jsou taky už k něčemu ty petardy.
@mazar1234 (21.11.2012 08:24): Už se to tu psal mnohokrát... Autor tohoto módu (Flash) dělal na W2 EE a stále pracuje u CD Projek Red, možná díky němu máme ve W2 souboje takové, jaké jsou.
@Say (21.11.2012 08:07): Ale dik, ak by som sa este niekedy dostal k hraniu Witchera, trebars by som to hral s Modom. Zatial som si stiahol ten 20-stranovy manual o Mode a prestudujem co a ako.
Aj ked samozrejme ako obhajoba bojovania original hry to sluzit nemoze to je jasne.
@Bodkin (21.11.2012 01:43): Radsej to neprehanaj, vies ty kolko revolucionarov kazdorocne zozeru levy?
Aj ked samozrejme ako obhajoba bojovania original hry to sluzit nemoze to je jasne.
@Bodkin (21.11.2012 01:43): Radsej to neprehanaj, vies ty kolko revolucionarov kazdorocne zozeru levy?
@Bodkin (21.11.2012 01:43): Jen tak, for fun.
@Say (21.11.2012 01:11): A co sem taháš nějaké módy?
@Isair (20.11.2012 20:09): Ovsem je tam spousta krve! :)
@mazar1234 (20.11.2012 20:07): Myslím, že tě začínám nenávidět. Měl bys přijít do Brna na pivo.
Btw - neměl zrovna witcher snižování zkušeností podle levelu? Že by pak utopenci byli za 0 nebo 1 xp?
Btw - neměl zrovna witcher snižování zkušeností podle levelu? Že by pak utopenci byli za 0 nebo 1 xp?
Ukázka soubojového systému, myslím, že je na tom krásně demonstrována jeho "sofistikovanost".
Aneb neustálé kombinování stylů, kouzel a nutné taktizování, ehm;).
Aneb neustálé kombinování stylů, kouzel a nutné taktizování, ehm;).
@Bodkin (20.11.2012 19:43): Aaale nekecaj, si bol grindovat v bazinach a teraz to prekrucas do kritiky hry :-). Priznajte saaaa odkaz
[/i]re]hp123095[/re]: Ja uz jim pak odvazne utikal, bylo to nejrychlejsi.
@Richmond (20.11.2012 19:40): Já si ze soubojů vybavuju, jak jsem znova táhl bažinama kvůli nějaké prkotině a zase na mě vyskočil tucet utopenců, které jsem vykosil na tři máchnutí. Asi už po sté.
@Matthew.J (20.11.2012 19:32): "Geralt je snad čístý bojovník?"
Není větší problém za něj takovým způsobem hrát. Navíc těch pár kouzel, které ovládá (většina z nich založené na prostém zranění, posílení)...
"Dostanu z tebe že jich má zaklínač nadstandardní? "
Ne, asi nedostaneš, zahraj si třebas BG 2, případně Brány Skeldalu, případně něco jiného.
"Asi máš moc dobrů paměť a pozorovací schopnosti oproti mně, protože mně to prosté nepřišlo"
Asi ano.
"pokud klikání, tak jen velice nepatrně "
Neřekl bych, koneckonců jsem to nyní spěšně vyzkoušel a porovnal...
Není větší problém za něj takovým způsobem hrát. Navíc těch pár kouzel, které ovládá (většina z nich založené na prostém zranění, posílení)...
"Dostanu z tebe že jich má zaklínač nadstandardní? "
Ne, asi nedostaneš, zahraj si třebas BG 2, případně Brány Skeldalu, případně něco jiného.
"Asi máš moc dobrů paměť a pozorovací schopnosti oproti mně, protože mně to prosté nepřišlo"
Asi ano.
"pokud klikání, tak jen velice nepatrně "
Neřekl bych, koneckonců jsem to nyní spěšně vyzkoušel a porovnal...
Vono staci, ze si zpetne nevybavim zadny zajimavy moment ze souboju. Je ale fakt, ze ty moje pamatne souboje jsou snad vsechny z party turn-based a ten vubec nejvetsi orgasmickej mam stejnej jako crpg addict z Kobold Mansion :-) Chapu, Zaklinac ma v tomhle proste nevyhodu,ty souboje uz z logiky veci nemohou byt velka zabava a nastesti autori aspon nabidli slusnej pribeh a fajn atmosferu, ze se to dalo dohrat. Ale pokud jsou souboje vydavane za to skoro nejlepsi, co je na poli RPG, tak to uz proste tezko zkousavam :-)
@Isair (20.11.2012 19:05): Geralt je snad čístý bojovník?
+" Uznávám, že tyhle samotné přípravy před bojem byly to nejzábavnější "
-Dostanu z tebe, že jich má zaklínač nadstandardní?
+" O nějakém větším kombinování stylů a zbraní nemůže být řeč. "
-Mno já jsem o kombinování stylů zbraní znamení kouzel lektvarů olejů správného klikání atd mluvil. Pokud o tom mluvit nemožu tak sa asi fakt nemáme o čem bavit.
+" Pokud vím, platilo prosté "
-Asi máš moc dobrů paměť a pozorovací schopnosti oproti mně, protože mně to prosté nepřišlo a u hodně nepřátel jsem to neuhodl před prvním sůbojem.
+"pokud klikání, tak jen velice nepatrně"
-tady mně přijde, že tvoje pozorovací schopnosti trochu selhávajů...
+" Uznávám, že tyhle samotné přípravy před bojem byly to nejzábavnější "
-Dostanu z tebe, že jich má zaklínač nadstandardní?
+" O nějakém větším kombinování stylů a zbraní nemůže být řeč. "
-Mno já jsem o kombinování stylů zbraní znamení kouzel lektvarů olejů správného klikání atd mluvil. Pokud o tom mluvit nemožu tak sa asi fakt nemáme o čem bavit.
+" Pokud vím, platilo prosté "
-Asi máš moc dobrů paměť a pozorovací schopnosti oproti mně, protože mně to prosté nepřišlo a u hodně nepřátel jsem to neuhodl před prvním sůbojem.
+"pokud klikání, tak jen velice nepatrně"
-tady mně přijde, že tvoje pozorovací schopnosti trochu selhávajů...
@Bodkin (20.11.2012 19:20): Say asi namiesto toho aby lovil tak zozral nejaku zdochlinu a teraz ho boli brucho tak ma zlu naladu.
Kaslite na to, najlepsi subojovy system a takticky mal Indiana jones and the fate of Atlantis a hotovo, ten bol real-time rubacka, panecku a akaaaaaa!
Osobne ma ale tiez Witcher system nejako moc nebavil, ale vysloveny hate k nemu nemam. Co na tom ocenujem je skutocnost ze je to nieco ine, novy napad - bez ohladu na kvalitu - a to sa ceni, ze niekto dokazal spravit nieco ine ako uplne primitivne klikanie ala Diablo, mne je to sympaticke ze isli svojou cestou hoci osobne to nepovazujem za nejako zvlast stastne riesenie v tej podobe v akej to je. Ale Isair to naozaj IMO az moc zjednodusuje s tym 2-zbrane a klik-klik-klik.
Kaslite na to, najlepsi subojovy system a takticky mal Indiana jones and the fate of Atlantis a hotovo, ten bol real-time rubacka, panecku a akaaaaaa!
Osobne ma ale tiez Witcher system nejako moc nebavil, ale vysloveny hate k nemu nemam. Co na tom ocenujem je skutocnost ze je to nieco ine, novy napad - bez ohladu na kvalitu - a to sa ceni, ze niekto dokazal spravit nieco ine ako uplne primitivne klikanie ala Diablo, mne je to sympaticke ze isli svojou cestou hoci osobne to nepovazujem za nejako zvlast stastne riesenie v tej podobe v akej to je. Ale Isair to naozaj IMO az moc zjednodusuje s tym 2-zbrane a klik-klik-klik.
Ale notak, hosi. Preci se tu nebudeme hadat. Snad vsichni musime vedet, jak debilni RPG zanr je a ze takticke RPG je jen vyplod fantazie fanousku techto debilnich her. Zaklinac je megahovadina. S tim proste nic nenadelate. A BG je smesna radoby takticka hardcore hra. Stejna hovadina jako vsechna dalsi RPG. Prozrete panove a zahrajme si COD, aktivujme hacky a pojdme drtit ty ubohe snazici se duchodce, kteri jeste nepoznali, jak uzasne je hrat hry s cheaty a hacky. A jako hudebni kulisu nesmime poslochat nic mensiho nez zpevaka roku, co roku, desetileti, Justina Biebera!
@Say (20.11.2012 18:45): Dohral som Witchera dva krát na hard obtiažnosti a na celú hru mi stačil ten fire AoE spell, občas group štýl a pobehovanie okolo kým sa dobije mana na ďalší fire. Taktika nula, reflexy viacmenej nula, a ostatné veci (bomby, potiony, atď) som prakticky ignoroval.
Tie bomby a pasce a potiony, ... mi pripomínali tie zbytočnosti z Mass Effectu, kopa predmetov čo nič nerobila, +15% vs robotic targets, +15% vs organic, proste nemá cenu riešiť keď je hra aj tak príliš jednoduchá.
Tie bomby a pasce a potiony, ... mi pripomínali tie zbytočnosti z Mass Effectu, kopa predmetov čo nič nerobila, +15% vs robotic targets, +15% vs organic, proste nemá cenu riešiť keď je hra aj tak príliš jednoduchá.
@Say (20.11.2012 19:18): K tomu bychom se snad nesnížili.
@Say (20.11.2012 19:18): Tak se vysmrkej :P Třeba pak začneš cítit lépe
@Isair (20.11.2012 19:10): Čitím tu konzervativního hatera, který se nedokáže přenést přes minulé tisíciletí. Inu, já se o zážitky nepřipravuji=) Howg na toto téma, než se to tu zvrtne na házení talířů a urážení celé famílie.
@Say (20.11.2012 19:00): Zatím mi nikdo nepředložil přesvědčivý argument, abych si o nich mohl myslet opak;), resp. jediný, s kým se tu dá jako s "opozicí" nějak rozumně diskutovat, je právě Matthew.
A volba obtížnosti jím opravdu (alespoň v mém případě) býti nemůže;).
Ale cítím tu zaslepeného fanouška;).
A volba obtížnosti jím opravdu (alespoň v mém případě) býti nemůže;).
Ale cítím tu zaslepeného fanouška;).
@Matthew.J (20.11.2012 18:53): Upravil bych to na "pouze při sólu", avšak také pouze s čistým bojovníkem, kdy se to pak opravdu tolik neliší a celá hra ztrácí naprosto svůj potenciál. A ano, klikačka s popíjením lektvarů se z ní víceméně stává (byť také pekelně těžká).
Uznávám, že tyhle samotné přípravy před bojem byly to nejzábavnější, avšak ten samotný boj již nikoliv. O nějakém větším kombinování stylů a zbraní nemůže být řeč.
Pokud vím, platilo prosté: Silný styl= obrněné cíle.
Rychlý styl= pohyblivější, slabší cíle.
Skupinový styl= překvapivě na skupinky nepřátel.
Řekl bych, že se spíše měnily opravdu pouze ty pohyby (po vizuální stránce)... resp. pokud klikání, tak jen velice nepatrně (alespoň po první investici do bojového stylu).
Uznávám, že tyhle samotné přípravy před bojem byly to nejzábavnější, avšak ten samotný boj již nikoliv. O nějakém větším kombinování stylů a zbraní nemůže být řeč.
Pokud vím, platilo prosté: Silný styl= obrněné cíle.
Rychlý styl= pohyblivější, slabší cíle.
Skupinový styl= překvapivě na skupinky nepřátel.
Řekl bych, že se spíše měnily opravdu pouze ty pohyby (po vizuální stránce)... resp. pokud klikání, tak jen velice nepatrně (alespoň po první investici do bojového stylu).
@Isair (20.11.2012 18:47): Až začneš s něčím jiným, že je Witcher pitomá klikačka, tak možná změním tón, deal?
@Isair (20.11.2012 17:58): Kule mám a party based RPG, zvlášť když jich nekdo sóluje sů opravdu blízko.
Tyto všecky věci sa kombinujů. Když napíšeš každů zvlášť možná to vypadá směšně. Tím spíš, když jich půlku zjednodušíš nebo shodíš... S tím stříbrným a železným mečem to néni tak snadné (prostuduj si bestiář). Příprava před bojem má v zaklínačovi hodně specifické věci a to je toxicita lektvarů a možnost zjistit informace o potvorákoch z knih nebo vyprávění. Taky lektvar instantně doplňující zdraví je enom jeden (s vysoků toxicitů). Naopak hodně lektvarů má k pozitivním účinkom přímo aj nejaké negativní. Myslím že sa nepletu a další komba (klikání) sa opravdu odemykaly s talentama a časové intervaly mezi něma (1.2.3.4.) nebyly stejné nebo aspoň geraltovy pohyby ne.
Jinak z revenanta jsem viděl zatím enom pár krátkých videí. Tak mňa překvap kam až epické bitvy armád šplhajů? 1v2 1v3? Myslím že Revenant je úplně jinak designovaný takže si može dovolit sůbojvý systém s různýma kombama. Sůbojový systém zaklínača je unikátní a pro mňa zábavný. Tupá klikačka je to leda na easy a možná částečně na normal.
Tyto všecky věci sa kombinujů. Když napíšeš každů zvlášť možná to vypadá směšně. Tím spíš, když jich půlku zjednodušíš nebo shodíš... S tím stříbrným a železným mečem to néni tak snadné (prostuduj si bestiář). Příprava před bojem má v zaklínačovi hodně specifické věci a to je toxicita lektvarů a možnost zjistit informace o potvorákoch z knih nebo vyprávění. Taky lektvar instantně doplňující zdraví je enom jeden (s vysoků toxicitů). Naopak hodně lektvarů má k pozitivním účinkom přímo aj nejaké negativní. Myslím že sa nepletu a další komba (klikání) sa opravdu odemykaly s talentama a časové intervaly mezi něma (1.2.3.4.) nebyly stejné nebo aspoň geraltovy pohyby ne.
Jinak z revenanta jsem viděl zatím enom pár krátkých videí. Tak mňa překvap kam až epické bitvy armád šplhajů? 1v2 1v3? Myslím že Revenant je úplně jinak designovaný takže si može dovolit sůbojvý systém s různýma kombama. Sůbojový systém zaklínača je unikátní a pro mňa zábavný. Tupá klikačka je to leda na easy a možná částečně na normal.
@Say (20.11.2012 18:45): Až začneš s něčím argumentačně hodnotným, nežli pitomé "hrajete to určitě na easy", pak se tebou možná budu zabývat;).
@Isair (20.11.2012 17:58): Stříbrný na nestvůry a ocelový na lidi? A co oleje? Lekvary s substancemi? Kombinace těžkého, rychlého a hromadného stylu boje? Nic? Kombinace znamení a petard, popř. střídání úplně jiných zbraní podle slabostí nestvůr? Furt nic?
Vážně si to přepni z easy na aspoň ten normal. Ušetříš nás svých pohádek a ještě zjistíš, jaký potenciál ta hra má. Rovnou tam nahoď FCR... Pak pochopíš, co je to nutnost trošku zapřemýšlet, než se pustíš do souboje ve Witcherovi ;)
Vážně si to přepni z easy na aspoň ten normal. Ušetříš nás svých pohádek a ještě zjistíš, jaký potenciál ta hra má. Rovnou tam nahoď FCR... Pak pochopíš, co je to nutnost trošku zapřemýšlet, než se pustíš do souboje ve Witcherovi ;)
@Hokarul (20.11.2012 18:40): Kůl, v tom případě má Lionheart: Legacy of the Crusader taktické souboje, co se zde nedovím:).
@Matthew.J (20.11.2012 16:48): True story. S přidáváním bodů se ti odemykají další "cast" útoky můžeš udělat delší kombo.
@Isair (20.11.2012 17:58): Ta pauza slouží k zakouzlení quen a vypití lektvaru v boji. Pravda, kafe si u toho můžeš dát taky.
@Isair (20.11.2012 17:58): Ta pauza slouží k zakouzlení quen a vypití lektvaru v boji. Pravda, kafe si u toho můžeš dát taky.
@Matthew.J (20.11.2012 16:48): Jako porovnávat party based RPG a souboje v Zaklínači, to chce vážně koule.
Dobrý fór, tak vy už je tu chcete označovat dokonce i za taktické, heh. Zaklínač opravdu není taktický, v podstatě ani netuším, k čemu by ta možnost hru zapauzovat měla sloužit (vyjma momentu, kdy si chceš jít udělat kávu).
Ta volba bojového stylu je snad vtip, zajímalo by mě, čím by to z těch soubojů mohlo udělat něco taktického, když na zjištění jejich správného použití ti stačí pár minut strávených ve hře a... pak už jen klik klik klik.
Zbraní? Stříbrný meč na nestvůry, ostatní na humanoidy... hmm, strašně sofistikovaný prvek, jen co je pravda.
Ty různé přípravy před bojem by měly být, jak jsem již mimochodem zmiňoval, snad základem každého správného RPG. Navíc je Zaklínač nemá nikterak nadstandardní.
Myslím, že pleteš, klikání bylo stále stejné, tím skills tree sis povětšinou zvyšoval pouze udělený dmg a odolnosti.
Mimochodem, v Revenantovi též nejsou pouze 1V1;).
Dobrý fór, tak vy už je tu chcete označovat dokonce i za taktické, heh. Zaklínač opravdu není taktický, v podstatě ani netuším, k čemu by ta možnost hru zapauzovat měla sloužit (vyjma momentu, kdy si chceš jít udělat kávu).
Ta volba bojového stylu je snad vtip, zajímalo by mě, čím by to z těch soubojů mohlo udělat něco taktického, když na zjištění jejich správného použití ti stačí pár minut strávených ve hře a... pak už jen klik klik klik.
Zbraní? Stříbrný meč na nestvůry, ostatní na humanoidy... hmm, strašně sofistikovaný prvek, jen co je pravda.
Ty různé přípravy před bojem by měly být, jak jsem již mimochodem zmiňoval, snad základem každého správného RPG. Navíc je Zaklínač nemá nikterak nadstandardní.
Myslím, že pleteš, klikání bylo stále stejné, tím skills tree sis povětšinou zvyšoval pouze udělený dmg a odolnosti.
Mimochodem, v Revenantovi též nejsou pouze 1V1;).
@valcik (20.11.2012 16:37): Ale prdlajs. Zkus zvýšit obtížnost ;)
@valcik (20.11.2012 16:37): Či Pool of Radiance: Ruins of Myth Drannor na čo sa často zabúda. Čistý dungeon s taktickým turn-based combatom, veľmi podobné k ToEE bez tej "kecacej" časti v dedine.
@Isair (20.11.2012 15:54): Já bych řekl, že sůbojový systém v zaklínačovi je o volbě bojového stylu, zbraní, znamení, olejů a lektvarů. Taky klikání ve správný čas, které sa mění s přidáváním bodů do bojových stromů (pokud si to s nečím nepletu, ale myslím že ne). Sůboje v zaklínačovi nejsů 1vs1 (na rozdíl od toho co jsem zatím viděl z Revenanta) a využívajů pauzování (na rozdíl od gothica a revenanta) taky první witcher obsahoval FPS a TPS režim a v každém z nich ty sůboje vypadajů trochu jinak (FPS je těžší a akčnější i když o nic míň taktický řekl bych). Napsat o nich, že je to tupý clickfest mně přijde neuvěřitelné. Sůboje v Balduroch sů taky tupý clickfest?
Základné kombo je aj v Zaklínačovi. Po dvojitom klepnutí na smerovú klávesu robí úhybné manévre. o:-)
@Red (20.11.2012 14:41): Len doplním, že v D2 stačí kliknúť na súpera a držať myšítko, hrdina dokluše a naporcuje zombíka. Holt, premakané a taktické súboje si treba vychutnávať napríklad v ToEE alebo JA2, Diablo a Zaklínač sú akčné rubačky. ;-)
@Red (20.11.2012 14:41): Len doplním, že v D2 stačí kliknúť na súpera a držať myšítko, hrdina dokluše a naporcuje zombíka. Holt, premakané a taktické súboje si treba vychutnávať napríklad v ToEE alebo JA2, Diablo a Zaklínač sú akčné rubačky. ;-)
@Hokarul (20.11.2012 13:58): S prominutím, ale popíjení lektvarů (popř. boostování kouzly) je základ každého správného RPGčka... byť uznávám, že Zaklínač měl tuhle složku dostatečně propracovanou.
Samotné souboje jsou založeny na klikání v určitém časovém horizontu, který se od začátku do konce hry nemění. Tudíž jakmile hráč chytne grif, jedná se tak či onak jen o trochu mírnější klikfest.
@Hokarul (20.11.2012 14:43): Nah, kdyby sis vyzkoušel, co nabízí, pak bys takovou ptákovinu jistojistě neplácl.
@Hokarul (20.11.2012 14:52): Jistě, ale my tu řešíme ten boj;). Ono kdyby o nic jiného nešlo, pak by toho příliš nenabízel.
Samotné souboje jsou založeny na klikání v určitém časovém horizontu, který se od začátku do konce hry nemění. Tudíž jakmile hráč chytne grif, jedná se tak či onak jen o trochu mírnější klikfest.
@Hokarul (20.11.2012 14:43): Nah, kdyby sis vyzkoušel, co nabízí, pak bys takovou ptákovinu jistojistě neplácl.
@Hokarul (20.11.2012 14:52): Jistě, ale my tu řešíme ten boj;). Ono kdyby o nic jiného nešlo, pak by toho příliš nenabízel.
@Drolin (20.11.2012 15:40): Asi máš pravdu. Skončil bych u toho, že tahové souboje jsou v "Herousech" :)
@Richmond (20.11.2012 14:58): Také, že jsou v obouch hrách nepovedené - a to i ve srovnání s realtime konkurencí, viz zmíněný Revenant oproti Diablu a např. Gothic oproti Witcheru.
Těžko však vysvětlovat ne-Albion/Wiz/PoR... hráčům, co to kvalitně provedený combat v rpg je :).
Těžko však vysvětlovat ne-Albion/Wiz/PoR... hráčům, co to kvalitně provedený combat v rpg je :).
@Richmond (20.11.2012 14:58): Jo, ty jsi omezený na Heroesy=P