@Jab (27.11.2012 11:28): Proto jsem psal "až na výjimky". Jde o to, že BG bylo postavené úplně jinak než třeba staré díly série M&M (abychom nesrovnávali úplně časově diametrálně odlišné tituly). Někomu to sedělo, jiní to kritizovali už při vydání (třeba Runetek na dungeony.cz). Pár tajných chodeb v BG bylo, ale ve starých dungeonech byly hádanky s pákama, plošinky, propadliště, skrytá tlačítka nebo neviditelné zdi (a spousta dalšího). Ale jak říkám, není to nutně špatně, výborně to ostatně shrnul mazar1234. A aby to nebylo tak úplně jednoduché, co může jednomu člověku sedět u jednoho titulu, to mu může vadit u jiného. Například v Game of Throness mi linearita nevadila, v Dungeon Siege III mi přišla ubíjející běhěm prvních deseti minut.
@Bodkin (27.11.2012 11:35): Obávám se, že nemám primárně problém s technickou stránkou Roguelike her. Spíš než vizuálně mi přijdou na jedno kopyto herně (někomu jinému přijdou na jedno kopyto JRPG nebo dungeony, to se holt nedá nic dělat). Možná je to tím, že grinding mi v RPG nevadí jako prosředek, ale mám s ním problém, pokud se stane cílem. Možná je to něčím úplně jiným. Ale každopádně díky za doporučení.
@mazar1234 (27.11.2012 11:51): Jj, až přijde Mick, tak nám to natře všem. To mi ovšem připomíná, že bych se do toho Daggerfallu měl konečně pustit.
@Bodkin (27.11.2012 11:35): Obávám se, že nemám primárně problém s technickou stránkou Roguelike her. Spíš než vizuálně mi přijdou na jedno kopyto herně (někomu jinému přijdou na jedno kopyto JRPG nebo dungeony, to se holt nedá nic dělat). Možná je to tím, že grinding mi v RPG nevadí jako prosředek, ale mám s ním problém, pokud se stane cílem. Možná je to něčím úplně jiným. Ale každopádně díky za doporučení.
@mazar1234 (27.11.2012 11:51): Jj, až přijde Mick, tak nám to natře všem. To mi ovšem připomíná, že bych se do toho Daggerfallu měl konečně pustit.