Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tiež som z príbehu nijak zvlášť odvarený nebol, na jednu stranu oceňujem že sa snaží o niečo hlbšie a prichádza so zaujímavým vyústením ale väčšinu deja, vrátane dialógov tvorí tuctová výplň. Gameplay ma na druhú stranu napriek nulovej originalite pomerne bavil aj keď mi v súvislosti s realistickejším poňatím a údajnou kritikou akčného žánru nesedeli mnohé overtop akčné sekvencie ktoré by sa nestratili ani vo filmoch Michaela Baya.
@Fatality (29.03.2013 23:29): na konci mi to ukázalo údaj 4,5hodiny a tom sem hodně čumivý typ, koukám na vše a na okolí, budovy a hodně hledám, vyšťourám každý kout, hledal jsem ty audiozáznami, byl ve všech místnostech, jedině, že by ta hra špatně počítala čas

BF3 a MoH byly taky o dost lepší, však si přečti proč, btw ikdyž jsem kritizoval, to neznamená, že hra by byl odpad, pro mne je 60% slušná známka

příběh je tahoun protože tam nic jiného zajímavého není, ale žádný zázrak to také není, je jen přehypován, jelikož je jiný, proto ho všichni protěžují, bez růžových brýlí už tak uber čupr není....

EDIT: btw MoH měl dobrý MP, tady ten MP :D
@Fg (komentář): ad ozvučení: Zvuky mi přišly naprosto parádní. Hra ale trpí technicky, kdy někdy zvuky jsou vykastrované jak z cutscén tak ze hry, pročti fóra, třeba to je ten problém. Pokud jsi je měl normální, tak nechápu co se ti na nich nelíbilo :D

ad Walker a příběh: právěže to je největší tahoun této hry. Nevím kde jsi sebral 4,5 hodiny, já to hrál taky na tu nejvyšší obtížnost co šla od začátku a 4,5 hodiny to teda nebylo, i když 12 také ne. Nicméně "...kde na vás střílí každý, koho potkáte, nikde se nezastavíte si odpočinout, si trochu zauvažovat, proč všechny musíte vraždit." mi přijde, že je trochu ujeté. Já teda na vojně nebo ve válce nebyl, ale mariňáci či prostě zelené hlavy obecně prostě poslouchají nadřízené, a když ti řeknou 'udělej tohle' tak to uděláš, proto jsi všechny zabíjel. Právě od toho jsou tam ty choice momenty, kterých sice není moc, ale dává ti to aspoň nějakou "útěchu".

Řekl bych, že tě hra zklamala ne proto, že by byla až tak blbá, ale spíš proto, že jsi měl nepřiměřená očekávání (i to vyplývá z toho co píšeš ve svém komentáři). Hlavně že BF3 jsi dal 80 % a MoH 70 %. To mi přijde dost neúměrné vzhledem k tvým 60 % SO:TL.
Tato hra mne opravdu překvapila, myslel jsem že to bude zas něco s malým rozpočtem, co se bude jenom tvářit jako akční hra, ale po odehrání cca 45minut jsem se do toho zažral :-D Akce je tu plno, zbraní taky, postavy mají svou osobnost, příběh jak z filmu. Jedna z her co mne nejvíc překvapila a potěšila.
A je to na Steamu do 11. za 5€, to jsem si chtěl dát tak na půl roku pauzu od nákupů. xD
@Kubulus (26.12.2012 20:11): To je nepochybně zajímavá myšlenka, ale takhle do hloubky jsem zas nešel. Pokud bych to bral takhle do detailu, tak bych se v případě válečných her mohl brzy dopracovat k tomu, že druhá světová bylo pěkné svinstvo (která válka ne, že?) a přece nebudu tak zvrhlý, abych takové utrpení oživil znovu.
@Chuck (26.12.2012 19:25): On to myslel USER47 tak, že celá hra je spíš "zážitek", který tě má donutit si uvědomit, že ses celou dobu do toho zabíjení čím dál více ponořoval, a po konci zvážit, jestli to opravdu všechno stálo za to. A tím, že se chceš do válčení pustit znovu, jdeš vlastně proti filozofii samotné hry. On to tak zamýšlel i scénárista, jenž byl mj. popuzen právě proto, že byl do hry kvůli komerčním účelům přidán multiplayer, který snažení jeho singleplayerového sdělení zásadně rozvrací.

Tím tě nechci od opakování odrazovat, ale snad jsem dovysvětlil ten tobě adresovaný post.
@USER47 (26.12.2012 18:27): Díky za rady, ale jestli to nejspíš nebude tím, že jsi ten koment nepsal Ty, ale já? Příběh obvykle u akcí stavím na druhou kolej a gameplay naopak na první a pro mě kvalitní byl. A divnější než můj komentář je spíš Tvůj druhý odstavec. Jasně, hra stísněnou atmosféru měla (pokud Ti teda šlo o tohle) a vnitřně se cítit mizerně můžu, ale to snad nic nemění na tom, že si ji někdy (neřekl jsem brzy!) pro svoji kvalitu zopáknu.
Uh, to je divnej komentář. U takovýhle hry ani nezmíníš příběh, jakým způsobem autoři kritizujou akční žánr atd.? Celej koment je věnovanej jen popisu toho, jak se pěkně střílí, přitom zrovna u Spec Ops je ten gameplay na vedlejší koleji a sám o sobě ani není dvakrát zajímavej či propracovanej.

Řekl bych, že hra se ze všech sil snažila, aby ses při hraní cítil mizerně, a pokud sis to takhle moc užíval a chceš si to brzo zopáknout, je to spíš znak toho, že hra selhala, než čehokoli jinýho.
Podle mě je to tu jako s nejvyššími obtížnostmi v CoD. Nevyhnutelný opakování pasáží rozbíjí spád a koncentraci na příběh a je to tak spíš kontraproduktivní. Obě hry si víc užiju jako plynulou příběhovou jednohubku, než jako challenge, protože ani v jedný hře mě ten core gameplay nebere natolik, abych to hrál kvůli němu:).
Ale není to tak zlé.. mě obecně nebaví střílet ve hrách a přesto občas nějakou střílečku zahraju..
Zatím je to super, teď tam byla scéna s bílým fosforem.. dost z toho mrazí..
Ach ta hra je super, všude mozky, střeva, mírné zpomalení času při headshotu :D Ne samozřejmě je to ta největší nuda hrát to, ale ten děj, videa a určitě i ty twisty co mě čekají.. už teď se na ně třesu :P Není tu nějaký zájemce který by to předemnou odehrál ty přestřelky? zaplatím mu :D vždycky houkne když bude video nebo důležitá scéna..
Dohrál někdo na obtížnost FUBAR? Jelikož docela dostávám rychtu a to jsem teprve 4 kapitole. Myslel jsem, že jsem lepší hráč :-)
@Strady (19.11.2012 20:37): Mě to prošlo. Dej si bacha a po každé neúspěšné koupi si zkontroluj stav účtu u banky. Mě to taky jednou na oko neprošlo a ve výsledku mám pořád v záloze jednu kopii Borderlands 2...
Chuck: Každopádně to nic lichotivýho neříká o kvalitě překladu. Vzhledem k tomu, že síla týhle hry stojí a padá na kvalitě scénáře, asi bych se všem těmhle šílenejm překladům snažil vyhnout, pokud je to jen trochu možný.

Sám jsem taky s češtinama musel kdysi hrát, ale od tý doby, co jsem přestal, jsem si uvědomil, jak velkej vliv má samotnej styl psaní na vnímání příběhu a atmosféry, a že zdaleka nejde jen o hrubej význam vět.
@marwel (20.10.2012 20:54): Já tam mám češtinu odtud, funguje, ale téměř nepřekládá menu před spuštěním hry. Jinak během hovorů jsem z hlediska kvality žádný problém nezaznamenal, takže ji klidně použij.
Ma nekdo zkusenost s neoficialni cestinou do hry? Jaka je kvalita a jestli se tedy vyplati to vubec zkouset instalovat. U hry, kde jde v takove mire o pribeh, bych kvalitni cestinu docela uvital.