@mazar1234 (06.12.2012 22:07): Chtěl bych si přečíst nějaký delší komentář, co hru ztrhá. Aspoň bude nějaká změna:-)
Diskuze
@Všivák (06.12.2012 22:03): A podle mňa si nezaslůží ani mínus. Navíc to pomilionté nezakomponoval do husté omáčky...
@Všivák (06.12.2012 22:03): No co uz, zavahal som a lenivost ma premohla a koment som nakoniec nedal... teraz to mozno aj trosku lutujem.
Ale v podstate som uvazoval si takto:
"Ak nenapisem nieco v zneni - Mafia je tak dokonala hra, ze je az neskutocne dokonale dokonala cim sa stava uplne dokonalou a to dokonale a tak je to uplne dokonale dokonala hra az je fakt dokonala a to dokonale na 200%" tak iba nazbiera 200 minusiek k tomu 2-3 + od "totalne mimonskych retardov" typu Say a Bodkin. Takze som sa na to nakoniec vyflakol.
Ale v podstate som uvazoval si takto:
"Ak nenapisem nieco v zneni - Mafia je tak dokonala hra, ze je az neskutocne dokonale dokonala cim sa stava uplne dokonalou a to dokonale a tak je to uplne dokonale dokonala hra az je fakt dokonala a to dokonale na 200%" tak iba nazbiera 200 minusiek k tomu 2-3 + od "totalne mimonskych retardov" typu Say a Bodkin. Takze som sa na to nakoniec vyflakol.
Podle mě si plus nezaslouží, protože jenom asi tak po padesáté zopakoval to, co si tady většina z Vás myslí. Chtělo by to něco konstruktivnějšího, aby to stálo za to.
Mafiánští fanboyové neodpouští přehmaty. :) Já mu dal plusko, protože jubilejní komentář si to zaslouží.
Mně néni jasné čím si nové komentáře ty mínuska zasluhujů... Ten 100 je opravdu slabší, ale třeba ten Lichtenbergův je stručný řekl co chtěl říct a tečka. Nic špatného na tom komentáři nevidím, právě naopak dal jsem mu plus.
Pardón, moje chyba. Poslední zob.
@Say (06.12.2012 21:04): Drahý kolego, tvou konvicí si vytírám zadek. Moje náklonost k němu byla pouze z důvodu povrchních provokací, které jste ostatně hezky žrali. Jinak pane profesore Klaus..tedy drahý Matyáši, dej si pohov, a běž se proběhnout, vyčistíš si hlavu.
@Blackpooll (06.12.2012 20:02): Prosímtě, nehraj si na konvici. Díky.
@Eru (06.12.2012 17:45): Neblbni, ty už vidíš konspirace na každém kroku :-)
Jám musel samozřejmě, i proti své vůli, dát plusko...abyste se tu "intelektuálně" pokakali.
@Hrdlodus (06.12.2012 19:20): Who cares, ta hra si o to prostě žádá=)
@Say (06.12.2012 19:18): Cílovka? Mrkni na statistiku hodnocení. Jaká byla pravděpodobnost, že by stý komentář napsal někdo jiný než cílovka.
Mno... Cílovka se projevila, což?=)
Vždyť to dopadlo nejlépe, jak mohlo. Stý komentář první hry v pořadí, který si z principu budeme všichni pamatovat a navždy zůstane on tím prvním, napsal nováček jako svůj první komentář, hře dal 100 %, Mafii: The City of Lost Heaven popsal jako naprosto úžasnou, s úžasným příběhem, úžasnou ovladatelností, dobrou grafickou stránkou a úžasným vším (pouze ve zkratce, nebudu přepisovat celý komentář).
Také se mi líbí, že když nevěděl, zda má napsat "po grafické stránce" nebo "po grafický stránce", jednoduše ono sporné poslední písmenko vynechal.
Také se mi líbí, že když nevěděl, zda má napsat "po grafické stránce" nebo "po grafický stránce", jednoduše ono sporné poslední písmenko vynechal.
@M.a.t.t. (06.12.2012 16:47): Na druhu stranu ked si precitam ten 99, tak v nich nie je az taky rozdiel. Vo forme hej, ale v obsahu len minimalne :)
To bude určitě konvice.
@davi.k (06.12.2012 16:36): To nie je komentár :)
100. komentář je tady! :)
@Walome (16.11.2012 17:49): Dvojka má luxusní jízdní model. Tam mě to i bavilo.
@Say (16.11.2012 17:47): Jo, tam je ten model taky dobrej - se zaplou simulací (a překvapivě i s vypnutou je to fajn).
@Matthew.J (16.11.2012 16:33): Zajímavé. Zatímco v Mafii 2 jsem cítil každou zatáčku, v jedničce jsem si připadal jak na pouťových autíčkách.
@Say (16.11.2012 16:11): To je nesmysl. Jiné zrychlení, maximální rychlost, hmotnost, odpružení a výška podvozku jdů poznat u všech aut u kterých jiné sů. V druhé půlce hry už sů rodzdíly mezi autama menší, ale to néni žádný fail hry. Ve WoT sů rozdíly markantnější protože u tanků to tak prostě je.
@Matthew.J (16.11.2012 11:02): Možná defekt z WoT=) Ale v Mafii se chová "jinak" akorát městské vs. závodní auta. Takové ty srandy jako brzdění motorem a ruční brzdy a feedback na volant a kdesi cosi si strčte víte kam ;)
K řízení vozů mám jen jedinou výhradu, a to že při manuálním řazení nelze podřadit kdykoliv, ale až když jsou otáčky dostatečně nízko, takže nejde pořádně brzdit motorem.
To já se v autě spíš bojím, jsem sváteční jezdec a navíc s Fordem z 30.let si nezajezdím :)
@Walome (16.11.2012 11:12): asi Carmageddon II: Carpocalypse Now? Nevím, nesnáším závodní hry
@Red (16.11.2012 11:12): Blábolení, vynikající pocit z jízdy jsem měl jen v autě. Ne ve hře
@Red (16.11.2012 11:12): Blábolení, vynikající pocit z jízdy jsem měl jen v autě. Ne ve hře
@Bodkin (16.11.2012 11:05): Ale každé jinak! :) A s tím mizerným nesouhlasím. A ne a ne a ne - řekni mi, kde se Ti řídila auta nejlíp?
V čem mizerně? Pocit jízdy vynikající, můžeš připojit i volant a myslím že i podporuje force feedback.
@Matthew.J (16.11.2012 11:02): Ovládají se všechny stejně mizerně.
Hmm opravdu odmítám věřit, že Say mafiu hrál když tvrdí že všecky auta sa chovajů stejně... nebo jezdil celů hru s jedním autem?
@Walome (16.11.2012 10:35): aha:)
@Feidias (16.11.2012 10:33): Ale Ty si pleteš mladýho se starym :)
počkejte mám pocit, že ho zabít šlo. Vím, že brácha koukal jak jsem se dostal na letiště protože se mu ho podařilo vyhustit už na mostě.
@Sasakr (15.11.2012 19:30): Nešlo - prostě game over, černá obrazovka. Jo to starej Morello, ten jde.
Jednou se mi ho povedlo zastavit ještě před přístavem, ale stejně myslím, že ho zabít buď nešlo nebo když ano, tak to hodilo konec mise. Zkrátka se to nedá ošálit.
Detaily, stejně tu jde jenom o příběh. Bez toho by to byla průměrná hra.
Když jsem to hrál poprvé taky jsem se ho snažil zabít už při pronásledování... asi by stačilo změnit název úkolu na "Pronásleduj Morella" a bylo by po problému :).
@Hrdlodus (15.11.2012 15:29): Jaký bug? Proč mi cpou vývojáři do zadání úkolu "Zabij Morella?" když ho prostě zabít nemám? Dělají ze mě blbce, nebo co?
@Say (15.11.2012 13:17): A jak bys mohl hrát jinak, než jak to připravili vývojáři? Nezapomínej, že Tommy vypráví, co zažil. A on pronásledoval Morella do přístavu. Je trapné, že máš zabít Morella a když ho cestou zabiješ, tak jsi prohrál. Ale to je bug. Hra neměla dát možnost nechat Morella zabít. A uličkou nevím, co myslíš.
A u aut moc nechápu, co by kdo chtěl po autech. Auta prostě v 90 % případů jezdí stejně. A v té době zejména neohrabaně.
A u aut moc nechápu, co by kdo chtěl po autech. Auta prostě v 90 % případů jezdí stejně. A v té době zejména neohrabaně.
Já koment u Mafie taky ještě nemám, ale na stý komentář si asi netroufnu, raději si toho někdo ujměte nebo přijde nějaký nováček a všichni víme jak takové komentáře většinou dopadají...
@Say (15.11.2012 13:24): To si piš! Ale ne z důvodů, že bych byl nasranej na hru... i když, když Paulie "zapomněl" nabít THHHoMSn a já se pak musel prostřílet přístavem... jo, to jsem byl hodně nasranej :) a přitom jen stačilo nastoupit do auta a dojet na konec...
@Walome (15.11.2012 13:18): Ano, nepochopil. Přístup hratelnosti Mafie je mi cizí. Jenže zjištění, jak na to nebylo s reakcí "Sakra, jsem debil, to je přece jasné" ale "WTF? To myslí vážně?".
Vsadím se, že sis u prvního hraní taky pěkně zanadával=)
Vsadím se, že sis u prvního hraní taky pěkně zanadával=)
@Crash (15.11.2012 12:21): Přemýšlel jsem u psaní, že napíšu, že řidičák nemám :) nemám, no, ale princip asi zůstává stejný.
Např. v GTA tachometr neni a nikdo si nestěžuje - jen já teda - prostě vidíš, když jedeš rychle jak ďábel - jestli jedeš 160 nebo 170, to je ti (ve hře) jedno.
@Say (15.11.2012 13:17): Já to nechtěl napsat na plnou hubu - prostěs to nepochopil :) a nedávej příklad s tim "zabij Morella", kde ho ve skutečnosti máš jen honit, tam to přijmout dokážu.
Např. v GTA tachometr neni a nikdo si nestěžuje - jen já teda - prostě vidíš, když jedeš rychle jak ďábel - jestli jedeš 160 nebo 170, to je ti (ve hře) jedno.
@Say (15.11.2012 13:17): Já to nechtěl napsat na plnou hubu - prostěs to nepochopil :) a nedávej příklad s tim "zabij Morella", kde ho ve skutečnosti máš jen honit, tam to přijmout dokážu.
@Walome (15.11.2012 11:03): Když jsem musel hádat, co po mě vývojář vlastně chce, tak tvrdím, že je těžká?=D
Vývojář se spíš neumí vyjádřit, nebo mi odepírá možnosti, kterými by se za normálních okolností dalo misi celkem bez problémů splnit. Viz. zabití Morella nebo mise v uličce.
Vývojář se spíš neumí vyjádřit, nebo mi odepírá možnosti, kterými by se za normálních okolností dalo misi celkem bez problémů splnit. Viz. zabití Morella nebo mise v uličce.
@USER47 (15.11.2012 12:25): Taky jsem při čtení téhle věty pozvednul obočí.
"...Brilantní příběh tvořen vynikajícím filmovým scénářem, který by se nemusel stydět ani před špičkou žánru typu Kmotr nebo Tenkrát v Americe..."
WTF? SRSL?
WTF? SRSL?
@Walome (15.11.2012 12:15): Te´d hlavně neříkej, že máš řidičák... ;-)
@mazar1234 (15.11.2012 11:36): Hm, to je zajímavý - vždyť je přece fuk, kolik jedeš, ne? Víš, že 40 mil v hodině je povolená rychlost a tím to končí - a pak už jedeš buď pomalu nebo rychle :)
U měn to samý - pokud něco stojí dolar a Ty jich máš deset, tak víš, na čem jsi - kdybys měl 300,- a to něco stálo 30, vyjde to nastejno.
Samozřejmě ten metrovej systém je dobrej v momentě, když máš ve Flashopointu někam dojít, ale jinak je mi to asi jedno.
U měn to samý - pokud něco stojí dolar a Ty jich máš deset, tak víš, na čem jsi - kdybys měl 300,- a to něco stálo 30, vyjde to nastejno.
Samozřejmě ten metrovej systém je dobrej v momentě, když máš ve Flashopointu někam dojít, ale jinak je mi to asi jedno.