Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No sakra, to vypadá PARÁDNĚ!!! Tak nějak jsem si ostrovy Skellige představoval i při čtení knih. Jestli bude potřeba upgrade, tak právě kvůli této hře. I když on by byl potřeba i na dvojku, v Enhanced edici už ani tu hratelně nerozjedu.

Není nic horšího, než mít doma limitku dlouho chtěné hry s nemožností si ji (znova) zahrát.
K tomu přehnanému respawnu - nebylo to ve dvojce 24 hodin? Pokud se člověk dlouhé hodiny neflákal po lese, tak často k tomu nedocházelo. Nepamatuju si, že by se mi zdálo, že je to moc časté. Čekání jsem ve hře prováděl do kopy snad jen tak 5x, jednak jsem to nepotřeboval a jednak mi několikahodinové čekání pro nic za nic nedávalo smysl z hlediska příběhu - většinou bylo pořád co dělat.
@Borghal (05.02.2013 22:34): No skill-tree je must-have to je jasne...

filler combat uz tak prilis nie, skor prehnany respawn vadi nez prvotny setup... lepsi je nejaky Gothicovy styl ako nekonencny respawn.

Ovsem prekopat solidne RPG na odklikavaci filmecek to uz je velmi nevhodne.
Rozbíjíte mi hračky! Já ve Witcherovi skill tree i filler combat chci, právě mlácení potvor Geraltem mě v obou dílech velmi bavil. A akční adventura už to beztak je, jen s "prvky RPG"(tm) :-)
A Witcher 3 bude poslední hra série, CDP už mají Geralta za tu dekádu plný zuby :D

Je mi to líto, ale nedivím se tomu. A lepší toho nechat když jsou na vrcholu, než to milkovat jako by to dělaly jiné firmy.
paráda. otevřený svět je přesně to, co Witcherovi chybělo. ok, vzbudili můj zájem ... :-)
@Drolin (05.02.2013 15:15): Nápad je to geniální jen tvůj konzervatismus ti opět brání ho pochopit. Tím jsem samozřejmě nemyslel zpátečnickou adventuru, ale něco jako La Noire - běháš po světě, kecáš s lidma, rozhoduješ se a sem tam něhoho sejmeš.
@GodOfTheSick (05.02.2013 14:41): Já bych byl pro a hlavně zredukovat ty nudné souboje a respawnující se nepřátele na minimum, pak by z toho mohla být fajn hra.

Popravdě ten vývojový systém ve Witcherovi (alespoň tedy jedničce) stál beztak za houby, vůbec jsem neměl ten radostný pocit z level upu a hloubání nad výběrem skillu také nějak absentovalo, anžto měl hráč těch skill pointů beztak přehršel a do závěru hry se mohl naučit téměř vše (a většina skillů beztak nebyla příliš zajímavá). Vedlejší questy najdi/přines/sedni/lehni na úrovni kdejakého béčkového mmorpg by mi také rozhodně nechyběly.

Z "RP" prvků bych asi nechal pouze ty volby v dialozích (a posléze následky z nich vyplývající), které zde jsou naopak docela fajn (byť mi skutečně neutralní možnost v některých situacích také chyběla).
@mazar1234 (05.02.2013 13:33): A proč ne? Však Geralt je vytrénovaný všeuměl. To je problém CDP. Když dělají hru podle knižní předlohy, tak není důvod dělat z bájného hrdiny naprostého chudáka, jenom proto, aby to bylo RPG a mohla se vylepšovat postava. Hlavní roli stejně hraje příběh, takže akční adventura by byl pro Zaklínače daleko vhodnější žánr. Geralt je hotový charakter. A vsadím se, že strom dovedností by nikomu nechyběl, stejně tak jako nikomu nechybí v spoustě jiných hrách...
Aby to nedopadlo jak Gothic 3...bojím se hlavně toho příběhu, když to bude mít otevřený svět.
To néé, ale chtělo by to po dvaceti letech přijít s něčim novym :) Geralt se má pořád co učit - za xp bys mohl např. odemykat vzpomínky na svou minulost nebo se učit právě ty úhybný manévry při soubojích, popřípadě větší a větší odolnost, naučit se tichý postup (a používat ho kdykoli a ne jen v předem nastavených lokacích), vraždit zezadu jak největší hajzl atd. Prostě jít dál a dál a ne zase odznova. Nebo máchat jednoručákem a do toho se ohánět dýkou nebo já nevim, prostě něco novýho.
@GodOfTheSick (05.02.2013 12:48): Zase udělaj úplně jinej strom dovedností, aby zamaskovali to, že se jede odznova :)

Já doufám konečně v nějakej pořádnej (nechci říkat reálnej, tak naivní nejsem) styl boje s mečem - né klikat a máchat jak blbec, ale funkční vykrejvání, nějaký úhybný manévry, údery loktem, kopy atd. Ne abys třikrát seknul a pak minutu skákal do stran, abyses stihnul zregenerovat.

Když to přeženu, tak rozdíl soubojů v Gothicu 2 a Zaklínači 2 je minimální :)
No tak pokud bude i ve trojce Geralt neschopný lempl, kterého je nutné všechno učit, tak to už bude vyloženě trapné. Jsem zvědav, čím to případně vysvětlí...
Až 2014 ? No doufal jsem v letošek, ale nevadí, aspoň si zopáknu jedničku a dvojku.
Nu, tak to jsem tedy dost zvědav.

Horší než jednička to být nemůže.
@Paul (05.02.2013 08:44): Dík za odkaz.
To chápu, ale už ve dvojice bylo pár kiksů (který ani v rozšíření nejsou opravený), např. na Tebe čekaj dva bijci, co na Tebe řvou, že Tě zmlátěj, protožes neprojel zápas v boxu - a to je vše, jen tam stojej, Ty do nich sekáš mečem a pohoda - anebo - ty pošleš Lorenza doprdele s nějakým questem a o minutu později na Tebe mluví jako největší kámoš při nesouvisející cutscéně.

Spíš by se měli soustředit na to, aby vychytali do nejmenších detailů podobný situace, nebo aby doladili cutscény (když už je tam chtěj mít), aby prostě dotáhli do konce to, co začli. A né, aby všeho bylo víc a víc až se v tom utopíme.

@Phoenix (05.02.2013 08:45): Přesně, naprostý souhlas. U toho Arkham City mě děsně sraly ty kecy! Ale fakt děsně. Furt slyšíš něčí prázdný dialogy přes vysílačky (pokud se nejedná o příběhový úkoly) a to mě děsně prudilo.
@Walome (05.02.2013 08:28): To byl přesně důvod, proč se mi Batman Arkham Asylum zdál o třídu lepší než Batman Arkham City (to, že se jedná o jiný žánr, v daném kontextu nehraje roli). S větší rozlohou může dojít k rozmělnění contentu, případně k tomu, že je ve hře spousta "filler contentu" (jen aby tam něco bylo). Čest výjimkám typu Fallout 2.
@Paul (05.02.2013 08:19): Proč si většina lidí myslí že větší = lepší? Naopak, mně hodně sedí to rozdělení do lokalit po kapitolách - méně bugů, větší důraz na příběh atd atd.

Začínám se bát toho, že dříve či později se ze Zaklínače stane "jdi tam a zachraň celý svět" RPG.

edit: jo počkej, to je celý? Aha, já si řikal, že si to nechám k polední pauze a vono to je na pár řádků :)