@Walome (18.02.2013 13:57): Nejhorší jsou ti, co museli přežít po vystoupení z vlaku...
Diskuze
@Walome (18.02.2013 13:57): Vždyť ano, to jest ta "protitanková jednotka" :).
@Isair (18.02.2013 13:55): Nene, to Tě klame paměť (ale neboj, mě taky klamala) - musí jich vydržet dost, dokonce i v té snajperské misi, kde se pohybuješ v troskách města a všude jsou němčouři s bezchybnou muškou musí přežít aspoň jeden (nebo dva?).
Jo a pak vždycky musí přežít i ten kapitán nebo co to je, který je ve skoro každé misi. Jestli to je teda ten samej :)
Co mě ale překvapilo, tak jsem si pamatoval, že v té misi z dema (kostel) jsem byl vždy s parťákama po celou dobu, ale tentokrát mi pomřeli všichni hned na začátku.
Jo a pak vždycky musí přežít i ten kapitán nebo co to je, který je ve skoro každé misi. Jestli to je teda ten samej :)
Co mě ale překvapilo, tak jsem si pamatoval, že v té misi z dema (kostel) jsem byl vždy s parťákama po celou dobu, ale tentokrát mi pomřeli všichni hned na začátku.
@Walome (18.02.2013 13:52): Pokud vím, musí vydržet pouze ten letec a v první misi agent (a pravděpodobně ta protitanková jednotka v páté misi). Až v datadiscích máš v partě vždy někoho (většinou velitel), který to přežít musí.
@Isair (18.02.2013 13:46): Oni právě musí vydržet, to je ten největší problém! :-D
Já teda hrál oboje v době vydání a nijak podobné mi to nepřišlo. Ale je pravda, že oproti CoD je to úplně jiné (ačkoli i tak jsem čekal na jednu misi, která nepřišla a pak mi došlo, že byla v CoD (přehrada)).
Já teda hrál oboje v době vydání a nijak podobné mi to nepřišlo. Ale je pravda, že oproti CoD je to úplně jiné (ačkoli i tak jsem čekal na jednu misi, která nepřišla a pak mi došlo, že byla v CoD (přehrada)).
@Aaron_Hill (18.02.2013 09:33): Také se mi to dříve s RtCW trochu pletlo, může za to mj. i stejný engine. Ten core gameplay je však v MoH AA trochu odlišný, přesto bych si však při porovnávání neklepal úplně na čelo. MoH AA má na rozdíl od prvních CoDů spoustu do jisté míry "oldschool" sólo misí. Mise vyloženě v bitevní vřavě je tam pouze jedna, jinač se vesměs hra také zaměřuje spíše na stealth/infiltrační mise. Parťáci tam jsou jen tak aby se neřeklo (a beztak častokrát do konce nevydrží:)). Osobně MoH AA považuji za takový mezistupeň mezi RtCW a prvním CoDem (přestože ke CoD inklinuje více).
@Chuck (18.02.2013 10:33): Si to starý PC holt musíš nechat ;)
@ViRus (18.02.2013 10:45): Hýk hýk
@Aaron_Hill (18.02.2013 10:18): Hýk hýk hýk. Naštěstí se to hraje rychle - jak je to rozkouskované na ty krátké levely, tak si dáš vždy jeden dva před spaním a za týden dva máš hotovo :)
@ViRus (18.02.2013 10:45): Hýk hýk
@Aaron_Hill (18.02.2013 10:18): Hýk hýk hýk. Naštěstí se to hraje rychle - jak je to rozkouskované na ty krátké levely, tak si dáš vždy jeden dva před spaním a za týden dva máš hotovo :)
Když napsal Walome, že to rozehrál mám velké nutkání k rozehrání taky.
@Aaron_Hill (18.02.2013 10:18): A to já zas toho RtCW. Teda děsím se doby, až tahle relativně starší hra nepoběží na novějších HW. Už teď se při té představě chytám za srdce a s hlasitým chroptěním padám k zemi. :-)
@Walome (18.02.2013 10:03), @Chuck (18.02.2013 09:58): Máte pravdu :) Sakra, mám chuť si toho Medala teď zahrát, kde na to brát čas ))
@Aaron_Hill (18.02.2013 09:33): Dík. Ale podle mě je RtCW čistě typická fps, kdežto v MoH máš kolem sebe parťáky a klade se zde důraz na jiné věci. Ale ano, taky jsou tu stealth mise atd., místy si to je podobné, ale bitevní vřavy se dočkáš jen v jedné z nich ;)
No a... duchy a příšery v MoH taky nepotkáš :-D
Ano, jak píše Chuck.
No a... duchy a příšery v MoH taky nepotkáš :-D
Ano, jak píše Chuck.
@Aaron_Hill (18.02.2013 09:33): MoH je určitě hektičtější než RtCW, což je do jisté míry i logické, protože v MoH jsi na rozdíl od RtCW přímo uprostřed válečných bojů.
@Walome (18.02.2013 08:32): Pěknej koment! Jak zmiňuješ, že šlo o první hru svého druhu na PC, tak bych si možná dovolil tvrdit, že o rok starší Return to Castle Wolfenstein byl (vyjma mystické složky) dosti podobnou hrou. Vlastně se mi obě hry dost prolínají, ale to může být tím, že jsem je hrál současně a že už mi tolik neslouží paměť ))
@Isair (17.02.2013 23:25): Sakra, radar jsem chtěl taky zmínit. Já vždycky na něco zapomenu... a blikající lékárny... nu což.
Zamíření přes mířidla mi taky chybělo (v téhle hře je naprosto nevyužité pravé tlačítko myši), ale to jsem nezmiňoval, protože tohle byla první hra svého druhu a nebyl to tehdy standard. Kdyby to někde chybělo dnes, tak si budu ťukat na čelo.
Zamíření přes mířidla mi taky chybělo (v téhle hře je naprosto nevyužité pravé tlačítko myši), ale to jsem nezmiňoval, protože tohle byla první hra svého druhu a nebyl to tehdy standard. Kdyby to někde chybělo dnes, tak si budu ťukat na čelo.
@Walome (komentář): "žádné ukazatele, šipečky, prostě nic, co by vás rušilo v plnohodnotném zážitku"
Je pravdou, že žádné humpolácké šipky přes půl obrazovky se nekonají, nicméně vyznačování každé pitominy na kompasu a tudíž vedení hráče za ručičku mě také poměrně štvalo:).
Jinak fakt souhlasím s komentářem, shodou okolností jsem si Allied Assault (včetně datadisků) také nedávno (někdy kolem šestého) zopakoval a mám podobné pocity. Převážně jsem ocenil jistou "oldschoolovost" ve stavbě misí oproti pozdějším CoDům, kdy po většinu hry je hráč odkázán sám na sebe a není tlačen žádnými nekonečně se respawnujícími spolubojovníky, otravnými skripty či donekonečna se respawnujícím nepřítelem dokud nepopojdete o pár kroků vpřed (výjimku tvoří pouze pár misí se spuštěným alarmem, kde to ale víceméně má svůj smysl).
Pokud mi však něco krom útoku pažbou (který přinesl až datadisk) chybělo, je to možnost zamíření puškou.
Je pravdou, že žádné humpolácké šipky přes půl obrazovky se nekonají, nicméně vyznačování každé pitominy na kompasu a tudíž vedení hráče za ručičku mě také poměrně štvalo:).
Jinak fakt souhlasím s komentářem, shodou okolností jsem si Allied Assault (včetně datadisků) také nedávno (někdy kolem šestého) zopakoval a mám podobné pocity. Převážně jsem ocenil jistou "oldschoolovost" ve stavbě misí oproti pozdějším CoDům, kdy po většinu hry je hráč odkázán sám na sebe a není tlačen žádnými nekonečně se respawnujícími spolubojovníky, otravnými skripty či donekonečna se respawnujícím nepřítelem dokud nepopojdete o pár kroků vpřed (výjimku tvoří pouze pár misí se spuštěným alarmem, kde to ale víceméně má svůj smysl).
Pokud mi však něco krom útoku pažbou (který přinesl až datadisk) chybělo, je to možnost zamíření puškou.
U těhlech fps mě deptá ta nevyvážená obtížnost - v koridoru je to na hard tak akorát těžký, na medium se to dá hrát s prstem v nosem. Ovšem pak tě postavěj za kulomet v autě, nemůžeš se krejt, jsi tam jak panák na střelnici a to se na hard nedá hrát.
Sice jde obtížnost před každou misí zvolit, ale některý maj třeba 4 levely, což je necelá hodina hraní a asi nemám na to snažit se na hard abych na konci mise zjistil, že to nemám šanci udělat.
Sice jde obtížnost před každou misí zvolit, ale některý maj třeba 4 levely, což je necelá hodina hraní a asi nemám na to snažit se na hard abych na konci mise zjistil, že to nemám šanci udělat.
Rozehráno asi po sedmi letech. Nostalgie :-)
Lehce OT: Na nutnost mít CD/DVD v mechanice jsem používal následující postup, který ne vždy fungoval, ale většinou překvapivě ano - možno vyzkoušet, pokud se nechce zaplácávat místo na disku:
- přes CloneCD (nebo jak se to dnes jmenuje) vytvořit obraz disku
- stáhnout si 50KB prográmek zvaný "Mini Image Ripper"
- v něm otevřít vytvořený obraz disku a dát vygenerovat miniimage (jedná se o soubor o velikosti několika desítek MB s příponou MIR (tuším))
- nainstalovat DaemonTools a vytvořit virtuální mechaniku
- do virtuální mechaniky připojit MIR soubor (pokud ho DaemonTools nevidí, nutno v dialogu zvolit zobrazení všech přípon v daném adresáři)
- načíst a hrát (a několika gigový obraz z disku smazat)
Nepamatuju si, že bych kdy měl v mechanice médium, které by akorát rušilo, vždycky to řešila medicínka nebo MIR a nebo v těch pár ojedinělých případech celý 700MB obraz disku.
--Konec OT--
- přes CloneCD (nebo jak se to dnes jmenuje) vytvořit obraz disku
- stáhnout si 50KB prográmek zvaný "Mini Image Ripper"
- v něm otevřít vytvořený obraz disku a dát vygenerovat miniimage (jedná se o soubor o velikosti několika desítek MB s příponou MIR (tuším))
- nainstalovat DaemonTools a vytvořit virtuální mechaniku
- do virtuální mechaniky připojit MIR soubor (pokud ho DaemonTools nevidí, nutno v dialogu zvolit zobrazení všech přípon v daném adresáři)
- načíst a hrát (a několika gigový obraz z disku smazat)
Nepamatuju si, že bych kdy měl v mechanice médium, které by akorát rušilo, vždycky to řešila medicínka nebo MIR a nebo v těch pár ojedinělých případech celý 700MB obraz disku.
--Konec OT--
@Bodkin (23.10.2012 14:06): Ale Ty seš už rozmazlenej čoveče! Ale jako jo, taky mě to sere :)
@Walome (23.10.2012 13:14): Ten mám, sehnal loni(předloni?) za 250, bohužel musí mít CD v mechanice, takže je to takové k prdu.
@Bodkin (23.10.2012 13:11): Lepší totok. Já to mám, ale pětikilo jsem za to určitě nedal.
edit: tak jsem za to dal 300, asi nějaká sleva.
edit: tak jsem za to dal 300, asi nějaká sleva.
GOGed. No ty krávo
@PRIVATE MARTIN (15.10.2012 16:31): Precti si to jeste jednou. Pise " mnoho her se ji inspirovalo, jako napr. COD" a "COD, ktere je o rok mladsi".
Ale ano, neinsprovalo se ale je duchovnim pokracovanim od stejnych tvurcu.
Ale ano, neinsprovalo se ale je duchovnim pokracovanim od stejnych tvurcu.
themacs: Celkom dobrý komentár, akurát Call of Duty vyšlo až rok po MOHAA. A neinšpirovalo sa Medalom, ono je to v podstate duchovné pokračovanie.
Jo jo, ten framelimiter na 91 byl zvláštní :-D
Jestli někdo ještě hraje multiplayer, tak se můžete ozvat. Jsme dva, a sháníme dva, nejlépe dva, kteří se znají :D Abychom mohli dát 2 vs 2, na sniping team v Bridge, Toysoldiers, Stalingrad, klidně i další mapky, kdyžtak se ozvěte na sonnyq(zavináč)seznam.cz semka moc nechodím :-)
"Jinak je ovšem hra koridorová, ale určitě to není tak strašné, jako to jistě bude v případě novějších her ze série CoD i MoH."
Řekl bych, že AA je výrazně koridorovější než třeba MW2 a přinejlepším zhruba stejně koridorovej jako zbytek CoD série:). Nový MoH je ale asi ještě trochu svázanější, to je pravda...
Řekl bych, že AA je výrazně koridorovější než třeba MW2 a přinejlepším zhruba stejně koridorovej jako zbytek CoD série:). Nový MoH je ale asi ještě trochu svázanější, to je pravda...
Sakra, výročí Dne D a já půjčil MoH tátovi...
Chystám se MoH AA znovu rozjet... po letech... ale teda na hard si u deset let staré hry nevěřím :)
Ach bože, z toho komentára mám dojem, ako keby bol do slovenčiny preložený len cez google translator....
Tak nějak se mi začalo stýskat po druhé světové.
Čtyřminutovej trailer na MoH 2010. Vypadá to na parádní jízdu ve stylu CoD a hlavně noví Linkini :-).
Má první multiplayerová hra. Dosti srdcová záležitost
novy trailer!!! http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/Section. ... _bw-zurnal-multi_osk ten konec je dobry:), zeby to bylo treba i vice pribehove?
a celkem i pekna pusobiva hudba, coz,jak sme se presvedcili u MW2, je velmi dulezite v techhle hrach
a celkem i pekna pusobiva hudba, coz,jak sme se presvedcili u MW2, je velmi dulezite v techhle hrach
Na multiplayeru dělají DICE, takže se dá očekávat nějaká ta kvalita.
Divokej západ je pořád ještě zoufale nevyužitej.
Mě se líbí, že přechází do novější doby, kdo má furt hrát s náckama ty samé hry, které se mezi sebou liší jen trochu pár prvky. Mě se líbí spíše střílečky z moderní doby, ale upřímně také východ zrovna nejvíce nemusím, přesto je to fajn oproti druhé světové. Ještě takový Juarze je fajn.
Moderní konflikty teď ve hrách holt letí, tak se toho jak obvykle chytne hned každej, aby se také trochu přiživil. Dávám tomu tak dva až tři roky a zase přijde do módy jiné období. Aspoň je možnost si z toho množství her se stejnou nebo velmi podobnou tématikou vybrat ty kvalitní kousky :)
Mě pro změnu štve,že poslední dobou vychází samé tituly z moderní doby.MoH byl pro mě vždy hra z období ww2
NateLogan: My nevlastníme žádnou konzoli, takže je PRO MNE prvním dílem AA. :-) Ale také mi připadá, že se nikdo moc nesnaží o variabilitu. Svého času AA+CoD druhá světová, pak nějaký ten Vietnam, Tichomoří a dnes samý hnědý východ. Jsem obyvatelem mírného pásu a lesní kopečkovité lokace jsou pro mne prostě nejsympatičtější. Nějakou moderně zpracovanou válku v Evropě bych si zřejmě (ke svému mírnému překvapení) taky rád zahrál...
Falagar: Mě se líbili i první dva díly na PSX, Underground možná i více než AA (Spielbergův rukopis tam je setsakramensky znát). Proč se vůbec nevrátí ke kořenům série? Ano, opustili je, protože druhá světová byla tenkrát už pasé, ale kdy naposled vyšla nějaký FPS z okupované Francie (City Interactive budgety nepočítám)?
Ale dát už do traileru to "AC-130 like" ostřelování pozemních cílů (aneb takový trademark MW) chce hodně odvahy. :)
Přiznám se, že mne už ty hnědé východní lokality ve střílečkách unavují. Ale určitě nesouhlasím s tím, že by to byl první slušně vypadající díl MoH - HoH:AA se mi líbil opravdu hodně a není v tom žádné liché prohlášení - naposledy jsem jej dohrál cca před rokem.
Mě to spíš přijde, jako by se EA snažili rychle a levně splácnout hru se zvučným jménem a zároveň se svézt na oblíbenosti CoD6 (koho by nelákali podobné zisky, zvlášť když mu teče do bot?).
Pivo: do te doby se stane treba zazrak a budu mit nove PC nebo PS3!!! :D
První Medal, co vypadá trochu obstojně. Exteriéry dost slušné a vypadá to celkem akčně, ale půlka videa stála za prd a interiéry nějaké chudé modré kvádry, bez čehož bych se jak v traileru a možná i ve hře obešel.
Fg: No ty se ale stejně budeš moc dívat jen na videa :-P :-D
Fg: No ty se ale stejně budeš moc dívat jen na videa :-P :-D
http://www.gametrailers.com/video/medal-of-spike-tv/59827 MASAKR!!! tak to vypada hodne dobre! ikdyz mi to strasne pripomina Modern Warfare
Dunemaster: To tvé "promiň" bych chápal jedině, pokud je ironické ;-)
Že jsem nemlčel, zrovna jsem dodělal pracnou editaci i s vylepšením :-/
"První hra ze série Medal of Honor (MoH) nastartovala pravidelný ..."
Eh, tohle je první hra ze série MoH? A co třeba MoH: Underground?
Eh, tohle je první hra ze série MoH? A co třeba MoH: Underground?