Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

MGS 3 bylo velmi dobré (zvláště ohledně samotné hratelnosti, která je myslím nejlepší ze tří dílů), ale zatím u mě platí MGS2>MGS>MGS3.
Měl jsem tu smůlu a hrál MGR Revengeance. Vzdal jsem posledního bosse (6 hodin), kterého ani na třicátý pokus nejsem schopen zabít. Obtížnost snížit nelze a začít od začátku mě nikdo nedonutí.

Toho, kdo měl na starosti kameru by měli pánové z Platinum Games na hodinu vyhodit. Vždy se elegantně vyhýbá nepřátelům, takže odrážení útoků je noční můra. Slavný Raiden, řezající desetimetrové roboty jak máslo, neumí dvojskok ani blok, takže pořád dostává po hubě. Člověk má pocit, že místo katany používá srolované noviny.

Příběh je nezajímavý a nové postavy jakbysmet. Navíc vedou pořád nudné řeči přes codec. Snad jen bossové stojí za pozornost, bohužel dostávají minimální prostor. Vyhnout se obloukem.
@Clorky (27.10.2013 10:02): Samozřejmě nevím, jak to začalo, ale co vidím je, že Konvice rozesírá diskuze a píše do komentů voloviny tak dlouho, až mu je admin smaže. To mi přijde jako naprosto normální postup. Zajímavé je, že nikomu jinému není potřeba nic mazat, protože na DH je jediný účastník, který se vyžívá v pruzení ostatních tak dlouho, až dostane po perkách.
@Maximus (18.05.2013 10:11): Mmm... mě přišel zajímavější než Portable Ops. (A první Metal Gear (MSX), ale to se nedá srovnávat.) Docela jsem se u něj bavil, příběh byl správně ujetý a zajímavě prošel Raidenův charakter... a hratelnost fajn.. nestěžoval jsem si.
Nejsem si jistý, jestli už to tu někdo nepostoval, ale interview s Joakimem Mogrenem prozrazuje něco ohledně MGS V a důvod absence Hayterova dabingu.

@NateLogan (29.03.2013 01:14): hele vůbec ne, Solid má pořád hodně prostoru v Zanzibarlandu, ale každopádně už i Big Bosse stačilo, fakt bych se nyní zaměřil na The Bosse, formování Cobra Unit, jejich tajné mise za WWII a hlavně ty v Normandii a taky vznik Patriotů, to mi příjde jako sakra nejzajímavější období celé MGS série. A The Boss byla jedna z nejlepších(ne-li nejlepší) vedlejší postava a je tam co ukázat. Těch "slepovaček" mezi jednotlivými díly je myslím už moc.

Sám Kojima někde napsal, že by o The Boss udělat hru chtěl, tak snad ta 6tka už o ni bude.
@Fg (28.03.2013 17:35): By mne zajímalo, odkud pochází tahle informace. Hayterův Twitter sleduji, a pokud jsem něco nepřehlédl, tak tohle nikdy neřekl.

K tomu zasazení a počtu her: Já jsem rád, že se Kojima drží Naked Snaka. Příběh Solida je už víceméně uzavřený, teď ať dojede Naked Snaka a až pak ať se pustí do The Boss. A vydání vícero her najednou? Šmarja, to by i HL3 vyšel dřív.
@NateLogan (28.03.2013 13:08): no původně to vypadalo, že bude MGS:GZ, MGS: Phantom Pain a ještě někde v zádu vykukovala možnost MGS5(doufal jsem v tu WWII)

takže ze 3 možných her máme "jen" jednu MGS:TPP :/

ale tak nemám pochyb, že to bude absolutní pecka a věřím jim na 100%, takže předobjednám nějakou nejdražší edici, co půjde, naprosto přesně vím, že to nebude hra jako 99% produkce, co teď vychází

jen ať co nejdřív příjde 6tka s The Bosse,

btw myslím, že MGS5 měla být launchovka na PS4, vydat to na PS3 a ještě k tomu Xbox není moc moudré, hlavně teď odpadá nutnost koupit PS4 hned při vydání, jediný MGS by mě přinutil, jako v případě PS3, jejich škoda, počkáme si...
Mno, v MGS4 Big Bosse taky nedaboval Hayter... (bylo by divné, kdyby daboval Snaka i Big Bosse). Možná to dělají proto... možná se v MGS5 potkáme i se Solidem...:)
ale absence Davida Haytera je prostě katastrofa! :( Snake bez jeho hlasu není on prostě, dost smutný :X
a já se těšil na 2 hry a hlavně na jsem chtěl, aby 5tka byla za The Boss :/ no jsem zvědav, trailer na GZ mě tehdá zaujal více...
už chtějí vzít hlas Snaka v další hře! Snad se tak nestane :/
Tuhle hru mám moc rád, ale bohužel mě na ní štve dost věcí. Nevím, jaké dát hodnocení. Pro mě králem série stále zůstává MGS3.
Mě MGR neskutečně sklamalo. Má to skvělej potenciál, dobrej nápad. Ale ve finále je to odfláknutý a stereotypní. Proč tam nedali možnost odrážet kulky katanou jak to vždy v MGS bylo nebo možnost counter attacků nějak logičtěji než použitím stejného tlačítka jako útok.... Blokace útoků pro mě fakt byl pain in the ass....
dohrání MGR jen za 5,5hodin? si dělají srandu? MP tam není, takže bych čekal na SP aspoň 10h, kor u rubačky...teď hraju Castlevanii a ta je až moc dlouhá, snad kolem 20hodin

jestli tam bude 2h cutscén, tak je to další hřebík do rakve
Dnes dohráno demo MGRising a přesně podle očekávání celkem hrůza. Z "rozsekej všechno" zůstalo "najdi, co jde rozsekat" (i když ,uznávám, jde toho zničit dost). Nevím, jestli je možnost později Raidena nějak vylepšit, ale co do pohybů umí poměrně málo. Např. skočit na zeď a odrazit se od ní v 90 stupních se mi nepovedlo. Souboje jsou o mačkání jednoho tlačítka plus držení L1 a sekání, doplňeno občas quicktime eventy.

Vidím to na nový hit bazarů.
Absence dual audia mi taky dost vadí (i když ne zrovna u MGS). Nutno ale říct, že jestli se u her něco zlepšuje, mimo grafiky, tak je to dabing.