Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jj. Já to samo zkoušel. Ale zase si řikám že přerozdělení bez postihu taky není dobrý systém. Vidím že mám malý zastrašování tak si před rozhovorem přerozdělím a když pudu do boje tak si zase přerozdělím na bojový dovednosti?

Rakety jsou naprd, možná granáty...prostě většnou zůstanu sám a ještě polomrtvej. Nějak to neumím na malém prostoru, tak vždycky běžím dozadu a volám kamarády co však umřou dřív než se dostanou do krytí. Výsledek je že na to jaký maj všichni okolo řeči jsem slabej mátoha a navíc zbabělec:)))
@eremita (08.04.2013 14:50): Spektra se otevře, jakmile dohraješ na nejtěžší dostupnou obtížnost (tedy těžká - něco jako voják nebo tak).

@Red (08.04.2013 15:24): Mass Effect není týmová hra. Spolubojovníci povětšinou jenom supportujou. Sami toho moc nezvládnou. Co se ostřelovače týká, ten se inzeruje poměrně dlouho dopředu, tak se stačí za něco zašít - nebo i jen ukročit. Horší je to s raketometnými drony, kteří jsou v interiérech občas opravdu otravní.
@eremita (08.04.2013 14:50): Jo tak to asi jo, to věřim - teď hraju na možnou nejtěžší a občas umřu - ale zase to člověka nutí využívat ty schopnosti atd... ale o to víc člověka štve mizerná AI spolubojovníků :(
@Red (08.04.2013 13:05): Ee, ME netřeba rozjíždět znova, můžeš body přerozdělit znovu. Ale nemůžeš si vybrat třídu, to je fakt. Ale teda podle mě tuhle hru dokážeš dohrát jakkoli (já to hraju jen s pistolkou a taky to jde :)))
Na to nemám, i když hra je mimořádně stabilní tak bych nechtěl něco nevyzkoušeně rozvrtat.

Stejný problémy jako v klasických RPG, špatně jsem si rozvrhl postavu tak jedu podruhý. (chtěl jsem být paragon ale jel jsem zastrašování). Rabuju "jeskyni", vidím že na začátku už jde ochranka. Snažím se střílet, nejde, musím je prostě rozkecat. Družijníky posílám dozadu aby nebyli uprostřed jeskyně obklíčení a snažím se proklouznout...spustí se rozhovor, družijníci se při něm přiteleportujou zase ke mě a samozřejmě přestřelka....při ústupu oba ve 2 sekundách zhynou...tak to tam potom pět minut s puškou rozstřeluju s tím že jedna rána do mě a jsem mrtvej (takovej červenej paprsek, zřejmě zaměřovač ostřelovačky). Ještě že jsem si teď vytrénoval schopnost oživit parťáky.

Si tak představuju kdyby byl Mass Effect v enginu falloutu nebo BG a mohl bych chodit se všema družiníkama...škoda.
@Red (06.04.2013 21:49): Ne, takhle hrozně to prostě vypadá - teď to taky hraju a ačkoli jsem to hrál před nějakými třemi lety, tak pořád nemůžu uvěřit tomu jak děsně to vypadá :)
Hoj, je možná nějaká úprava grafiky? Připadám si jako na diskotéce s Elektronikem Supertronikem. Kamarád řikal že to měl stejně, takže to není mou graf. kartou.

Jinak se hrou jsem zatím spokojenej, začátek stylu mého oblíbené Hvězdné Pěchoty, i Ondrej Shepard vypadá správně metrosexuálně:)))
@Malignus (31.03.2013 17:14): Jj, je to jeden z odkazů...:)
Jsem si to uvědomil hned poprvé, jak se tam objevila. Hodně mě to potěšilo...:)

" The story of nearly complete extinction of a telepathic, sentient insectoid race and then a single Queen egg surviving to resurrect the race may be inspired by the Formics in Orson Scott Card's Ender's Game and subsequent sequel novels."
Největší fail téhle hry byl fakt, že nešlo mít romanci s královnou Rachni...

:D
Já jsem královnu Rachni vždy ušetřil. Nezdá se Vám to uzmuté z Enderovy hry (Mluvčí za mrtvé, Xenocida) Orsona Scott Carda?
Asi záleží na tom, jak se na to hráč dívá. Takové protipóly jsou řekl bych: 'Já jsem člověk, kdo je víc?' a 'Všichni jsme inteligentní bytosti a jsme si rovni'. Já osobně zastával jednoduchou zásadu - pokud mě nebo mé přátele nikdo přímo neohrožuje, není důvod mu ubližovat.
@mazar1234 (31.03.2013 00:12): Nadřazené humanoidní rasy? Oprav mě, pokud se mýlím, ale aby nebyly nadřazené humanoidní rasy vyhlazeny, daly kroganům zbraně hromadnýho ničení. Opravdu hromadnýho. Načež krogani zase málem vyhubili nadřezený humanoidní rasy (ačkoli oni sami jsou humanoidi). Nějak mi rasy v ME připomínají historii Spojených Států.
A hlavně s královnou rachni se to má přece všechno jinak - s rachni obecně
@Walome (31.03.2013 11:08): To záleží hodně na hráčově přístupu; buď můžeš do hrdiny promítat sebe jakožto hráče, nebo se pokusit o role-play, o hraní za určitej typ osobnosti... Pak se samozřejmě mění i tvůj pohled na postavu, můžeš se do ní převtělit, nebo ji vnímat jako odlišnou osobu (díky tomuhle přístupu jsem neměl problém vyhladit Gethy, jelikož na mého Sheparda to prostě sedělo).
Ono jde o to, jestli má hráč trpělivost koukat na činy svého hrdiny, i když s nimi nesouhlasí - ale tak zase hrát něco podruhé a stejně, toho jsem si dost užil u Deus Ex, protože tam jsou prostě momenty, u kterých nemůžu jinak :)

Ale řeknu vám, nespalo se mi dobře :-D
@Walome (30.03.2013 23:47): Tak ja zase nechapem ako ju niekto mohol nechat zit pri prvom gameplay, kde som jasne daval paragona som ten hmyzoidny (aj ked pavukovce nie su hmyz) povl nedokazal nechat zit :-) riziko pre nadradene humanoidne rasy bolo prilis velke
Asi půjdu znova do celé trilogie :)
Ale teda moc se mi nechce těm zlodějům dávat prachy za DLC :/ ale minimálně ke dvojce by to chtělo...
Je to tak pořád, že v dialogu něco vyberu, a Shepard řekne něco úplně jiného?
@mazar1234 (13.02.2013 22:09): Ako Oblivion sa dá hrať, len to asi nie je ten typ hry, kde človek neje a nespí, kým to nemá dohraté do posledného dungeonu. Morrowind bol ten typ hry, kde som si chcel ešte dačo poeexplorovať, splniť si questík, trošku zvýšiť nejaký skill a potom, že pôjdem spať a hľa ráno! Také bývali aj Baldury od BioWare, fakt neviem, kde sa to celé zvrtlo.
@HungryGhost (13.02.2013 20:58): No v prvom rade Oblivion je tak neskutocne zly priklad ze to az boli..... ta hra vobec nie je nejako povsimnutiahodne dobra...... dost nudna a bez nejakeho MODU na urovni OOO sa asi ani neda pri nej vydrzat a dohrat ju do konca.

@Tulareanus (13.02.2013 22:03): No M&M 6 je argument platinovo-diamantovy to je fakt. Ja teraz hram prvy krat MM8 a musim povedat ze ma bavi viac ako MM7, ovsem MM6 je samozrejme uplne najlepsie.
@HungryGhost (13.02.2013 20:58): Minimálne to, že sú tie hry kratšie, lineárnejšie a viac vedú hráča za ručičku (čo síce robí aj TES od Oblivionu). Nechcem sa tu zastávať Bethesdy a nejak čistočiste pľuť na BioWare, ale nemyslím si, že práve jednoduché dokončenie by akosi znamenalo, že je to znakom kvalitného RPG. Ja mám napr. teraz znova rozohrané po xtý raz Might and Magic VI a VII a nejaký Mass Effect so všetkými faceliftami pri dialógoch a urgentnosťou záchrany vesmíru a Zeme ako jedinej planéty s pivom, mi príde oproti tomu dosť slabý po väčšine RPG stránkach (možnosti, rozmanitosť prostredí, leveling/povyšovací systém, inventár a predmety, rozdelenie povolaní atď...).