Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Geralt skáče jak šimpán, počas súboja dokáže vrhať elegantné saltá ponad hlavy súperov. Akurát na preskakovanie laťkových plotov trošku dlabe. ^^
@Jab (25.06.2013 14:37): Já mám EE krabicovku a opravdu tam stojí jenom ten jeden večer. Pamatuju si to, protože mi to při prvním hraní ušlo (zapomněl jsem na ni) a při druhém jsem si na to dával majzla a ještě jsem to pak zkoušel, jestli se jednalo o bug a nebo tam je opravdu jen ten jeden večer. :) Ale kdo ví, třeba je to v GOG verzi jinak.

Loadingy upravovala EE verze taky. Imo nejsou na dnešní dobu úplně nejrychlejší (resp. dvojka je má kratší), ale oproti původní verzi jsou prý MNOHEM kratší. To je dáno bohužel zastaralým (i když notně upraveným) Aurora enginem ještě z Neverwinter Nights.
Mám verzi z GoGu. Hnedle jsem psal, že tam je každý večer. Viz Eru. A milánkové než mi příště budete předhazovat, že kecám, páč jste to hráli pětkrát, tak si to běžte zahrát ještě pošesté. ;)

Btw délka nahrávání nebyla nijak tragická.
@Drolin (25.06.2013 14:12): Loadnig tiez medziinym, ale hlavne Risen mal dobry subojovy system o com si Witcher moze nechat tak leda snivat. Ale nechcel som porovnavat tieto hry, iba ma tak zarazilo ze mu vadi taka prkotina, ktora je vlastne nutnou featurou v ramci hratelnosti-plnitelnosti questov. Tak isto je to v Risene z pohladu reality a logiky totalne dementne sprostosti, ale z pohladu gameplaynosti potrebne featury takze ja osobne kvoli takymto vecia hodnotenie nejako neznizujem. Pokial by sa hra hrdila titulom SIMULATOR tak to by bola ina, to by hned islo 50% do prdele.
Také jsem šel k mlýnu až několik dní po splnění její záchrany, a byla tam. Důležité je pouze trefit čas. Patch 1.5.
@Bodkin (25.06.2013 14:08): Prave som nenarazal na poslickovanie, ale na to "stoji tam naveky"... Risen ma v tomto ohlade riadne slehy... vid v tom meste quest s prisne strazenym nebezpecnym vaznom........ ktory potom bude cele dni sediet v cele s otvorenymi dverami nehovoriac o tom strazcovi ktory si uziva s devkou tiez poriadne peknych par hodin. Keby poslickovanie, to je bezny standard v 90% RPG to vobec neriesim.
@mazar1234 (25.06.2013 14:03): Už zas. To že je nějaký případ horší (tj poslíčkování v Risenu), neznamená, že to naráz může debatované hře (tj Witcherovi) bude klad a ne zápor.

A za druhé, risen měl alespoň hezčí prostředí, lepší exploraci a plynulejší ovládání (tj můžeš tam skákat!)
@Jab (25.06.2013 13:56): Ehm, jako verzi patche jsi tam měl?

Pokud si dobře pamatuji, tak kvůli sbírání všech karet jsem právě u ní musel loadovat znovu předešlou pozici.
@Jab (komentář): Pokud hře vytýkáš "běhání od čerta k ďáblu", tak jsi asi moc RPG nehrál. Zaklínač má naštěstí spíše menší svět, takže toho úmorného běhání není ani zdaleka tolik, jako jinde. Ba spíše naopak.

Co se týče kopírování knih, v tom tak trochu souhlas, ale s tím rozdílem, že mě to teda vůbec nevadilo. Pro neznalé to vyzdvihuje kvalitní stránky knih a Sapkowského čtenáři (mezi něž se řadím i já) si můžou příjemně zavzpomínat.

Ale dvojka je opravdu jiná, sevřenější (otevřenější je akorát úvodní Flotsam) a s intenzivnějším příběhem, který se narozdíl od "povídkové" jedničky podobá spíše románové sáze (hodně politiky) - ze které si bere i některé nedovysvětlené prvky (konečně zmínky o Ciri, Yennefer, Divoký hon atp.).
@Walome (25.06.2013 09:03): No ak je v hre nejaka "waiting option" tak je to uplny nezmysel na to nadavat. Problem je ak sa tam musis len tak z prdele presusat hore dole aby uplynul cas, to je dost o hovne teda. Ale myslim ze vo Witcherovi predsa islo s casom narabat cez meditaciu nie?

@Richmond (25.06.2013 08:24): Hej s tymto tiez vobec nesuhlasim, suboje dost o nicom, navyse velmi pocetne cim je to este horsie.

Jo, Dvojka je rozhodne lepsie hratelna hra, prijemnejsia a hratelnejsia - oproti jednicke.
Pokud lidem v RPG vadí denní režim NPC, tak se nedivím, že ta herní scéna vypadá tak, jak vypadá. Já osobně jsem v pohodě s tím, že když mi někdo (dívka) řekne "sejdeme se v noci ve mlejně", tak že v tom mlejně v noci skutečně bude (pokud na dotyčnou nezapomenu, což se mi stalo :) ). Ale jo, chápu, že lidi prudí čekat na ráno a běhat od čerta k ďáblu, ale mně to neva (když mě hra baví).
@Jab (komentář): Vzhledem k dvojce máš správná očekávání. Možná tě ale až zaskočí, jak moc rozdílná oproti jedničce je. Stylem hry je to úplně něco jiného, řekl bych.
Souhlas se Sayem, ta věta mi kontrastuje jak se zbytkem komentáře, tak s uděleným hodnocením.
Jelikož český dabing vznikl pouze z odposlechu anglické dabingu, tak podle mě nedopadl vůbec špatně (viz video "O tvorbě českého dabingu" z LEVELu, co jsem přidal do videí).

Jenom pro zajímavost, když se dabovala Mafie, tak měli k dispozici daleko větší finance a navíc se toho údajně účastnil i Vávra, který informoval dabéry, v jaké situaci se daná dabovaná postava nachází…
Dnešní úroveň dabingu jde do kytek, prostě se s tím smiřte a neprzněte si zážitek z hraní=)
Vy ste na ten dabing nejaký prísni :)
Ten dabing vôbec nebol zlý, hlasy vybraly dobré, jediné čo mi vadilo, bola niekedy kostrbatosť prejavu (doteraz si pamätám, ako som v 1. akte klikol na nástenku a Geralt povedal takým monotónnym robotím hlasom: "ná-stěn-ka") a niekedy neprimeranosť reakcí ( v ktoromsi hernom časopise to dobre opísali, že random babka kričí: "prší!" tak, akoby mala vypuknúť tretia svetová a zasa niektoré alert hlášky postáv, ktoré by človeka mali dostať do pozoru, sú prendášané s kľudom anglického džentlmena), ktorá pramenila z toho, že to čítali z papiera a hru nevideli.
@Say (23.06.2013 15:46): Logiku pribehu ? Myslis to, jak reagoval na ruzne situace ? Jestli myslis to tak oni to dabovali z papírů a pomahali si anglickym dabingem.
Ale to je fuk :)
Az to priste rozehraju tak zkusim teda s polskym :) ..Treba ze serialu ten by mi taky nevadil.