Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zdravím všechny, tak jsem neodolal a po dlouhé době si hru zahrál. Mám ale problém, podle toho co jsem vygooglil nebudu jediný. Zvuk jede, všechno ok, ale postavy nemluví. Zkoušel jsem různé kodeky zvukové, v nastavení jsem vypínal Hardware Sound a různě zkoušel testovat, ale nic nepomohlo. Při vypnutí Music a Hardware sound postavy mluvily asi minutu, pak zase ticho. Mám Windows 10. Nenapadá někoho něco??

Nicméně, i přesto jsem si říkal budu hrát, nějak to přežiju. A hele, u 8. kapitoly, po dekodování sejfu (ten za tou pastí, kde sjíždějí dolů ty hroty), se nestane nic. Googlil jsem a údajně stačí do sejfu jen střelit a otevře se. Zkoušel jsem a nic. Hru jsem restartoval, zkoušel kompatibilitu měnit, nic nepomohlo. Setkal se s tím někdo?
Tak musím uznat, že druhá půlka je opravdu mnohem lepší. Po tom Japonsku, Rusku a Indii jsem opravdu nečekal, že se to tak zvedne. Nejlepší prostředí základna Unity a podvodní Harm, vizuálně krásný a druhý i pěkně členitý, ale zase mě hra donutila to proběhnout dvakrát:/ Bavila mě i ta mise na Antarktidě (jinak ruská základna číslo 2? :D), adventurní zjišťování a potom útěk před supervojákem. Už mám za sebou dva bossfighty (nic moc, jenom bullet sponge bez nápadu), opouštím to zatím na ostrově Kios, to bude podle všeho závěr.
@H34D (25.07.2021 12:39): To srovnání s jedničkou už by bylo na komentář, ale když srovnáš ty základní atributy jako příběh, postavy, gameplay, lokace, zbraňový arzenál...tak přece nemůžeš říct, že nedošlo k výraznému sešupu, kvantitativnímu i kvalitativnímu. Příběh už nedává žádný smysl, prakticky tu nejsou briefingy, žádné překvapení a atmosfréra, postavy jsou ti putna. V úkolech převládá čistá demence typu najdi 5 výbušnin a rozmísti je/deaktivuj. Přetrvává tu schizofrenie, kdy ti hraje svižná hudba a akce, no ty pořád backtrackinguješ a hledáš knoflík, přitom odstřeluješ po padesátý toho stejnýho nepřítele tou stejnou zbraní (proti Rusům AK, proti HARM Gordon smg). Ty slabé lokace Rusko/Zimní základna a Indie (v jedničce srovnatelné možná s tím nejslabším uvodem v Maroku) se tu polovinu misí opakují, pro jistotu procházíš všechno minimálně 3x,

Dvojka má lepší grafiku. Dabing a humor je asi věc názoru.
@Red (25.07.2021 11:33): Řekl bych, že podle většiny lidí je NOLF 1 a 2 naprosto konzistentní v kvalitě, popravdě nechápu, jak se někomu může líbit jen jeden díl a ne ten druhý. Myslím si, že hru kvůli HW kritizuješ - ne slovy, ale hodnocením - před svým postem si měl 40%, nyní 20%.

Osobně můžu srovnat NOLF 2 s čerstvě dohraným Chronicles of Riddick - hry jsou si podobné svými zjednodušenými stealth prvky, které má hráč tu možnost nerespektovat. Možná NOLF 2 je více akční oproti Riddickovi a přesto má stealth prvky mnohem lepší. Přečetl jsem si znovu svůj koment k NOLF 2 a vybavil jsem si tu situaci, kdy jsem tiše zlikvidoval vojáka na sněhu, odtáhl ho pryč a přesto jeho parťák, poté, co dokončil kolečko, kouknul na zem, řekl "Footprints, where do they go?" a přišel za mnou do skrýše... Prostě geniální. V které jiné hře se s tímhle potkáte? Naopak obvykle ve stealth hrách zůstanou po killu na zemi zbraně, či krvavé skvrny a umělá inteligence na to nereaguje.
Kde jsem ji kritizoval kvůli HW? Jenom konstatuju, že mi nejde dohrát a nic nepomohlo. Ve hře jsem strávil 8h, tak mám snad právo na hodnocení.
A to je opravdu tak těžké, dříve než chci hrát nějakou starší hru, se rychle mrknout na pcgamingwiki? 90 procent všech problémů co kdo tady mívá se staršími hrami řeší právě pcgamingwiki.
@Red (25.07.2021 01:15): Hru jsem dohrál 2x a nesetkal jsem se s tím. Prostým googlením jsem zjistil, že tento bug může vzniknout pouze při framerate vyšších než 60. Můžeš stáhnout NOLF 2 modernizer, který FPS zastropuje na 60 a tím to vyřešit... Nebo můžeš snížit hodnocení na 0% a dál psát hlouposti. :)
V misi s pronásledováním mima je gamebreaking bug. Jednoduše řečeno, mim se pohybuje mnohem pomaleji než vy jako pronásledovatelé a tak se na konci mise nespustí správný script. Mima lze různě povzbudit změnami nastavení zvuků, grafické karty, jiným OS, střílením do mima apod, no udělal jsem takových dvacet pokusů bez úspěchu.
Tak jsem z toho rozpačitej. Výtky byly proti první misi, no ta mi přišla ještě fajn. Teď už jsem tak 4h ve stejným šedivým prostředí na ruský základně s respawnujícím protivníky. Občas tu vtipný hlášky protivníků jsou, ale to byl v jedničce titěrný bonus, prim hrál celý humorný příběh a interakce Cate Archer.
Já to hrál kvůli tomu tuším ve 4:3, ale to bylo dávno před všemožnými widescreen fixy.
Mám problém s rozlišením 1920 a titulky. Vypadá to, že funguje buď jedno nebo druhý. Text je na širokoúhlém rozlišení buď osekán nebo se nezobrazuje vůbec a roztáhnutí 1280 na široký monitor zase nevypadá vůbec dobře. Jak jste to hráli?
V této hře mě dostal nejvíc rozhovor dvou členů zločineckého syndikátu, který byl o tom, jak ho sere tchýně a neví co s ní :D
[neexistující příspěvek]: ok, pameť mám tedy dobrou..komentáře nahoď zpět a bude to fajn ;-)
[neexistující příspěvek]: děkuji, právě jsem ještě našel novelu Taras Bulba od Gogola v mrtvé japonce..co chtít víc :) btw jen mimo téma, nebyl jsi zde kdysi něco jako admin? Mám tvou ikonku s něčím takovým spojenou..
Hm, právě rozehráno po prvním dílu s vložkou v podobě C-Jacka a hned poté, co jsem vyšel na první kopec, jsem se do hry zamiloval. Katana, dovednostní body, po 5ti minutách zatím super :D
@Filom3n (komentář): Nedá mi to a musím znovu reagovat :) Tohle už je celkem slušný koment ale co ty tečky uprostřed vět a překlepy? To je fakt tak těžký si něco po sobě přečíst a opravit? :)
@Jumas (16.11.2014 17:16): V druhom dieli je Volkov komplet v sádre. Hráč má veriť tomu, že za to môže Kate a preto sa jej chce pomstiť, neskôr sa dozvie, že je to dôsledok nehody pri lyžovaní. Záver J.A.C.K.a odkazuje práve na túto situáciu a hráč si to tak v NOLF2 môže vyvodiť dopredu.
Dej to tak, jak jak jde příběh. 1, CJ, 2. Já to tak měl taky a podle mě je to ideální. Z dvojky pak budeš po CJ víc hotovej :-D
@Jumas (15.11.2014 14:27): Contract J.A.C.K. sice není žádnej zázrak, ale je to standardní střílečka. Navíc co si pamatuju i celkem krátká. Dej první Jacka a pak si sprav chuť dvojkou.
Právě jsem se stal vlastníkem jak NOLF 2, tak Contract J.A.C.K. a zajímalo by mě, který díl bych si měl zahrát dříve. NOLF 2 je sice starší, ale J.A.C.K. se odehrává mezi oběma díly před NOLF 2. Vím, že to není žádný hit, ale chci si po nedávno dohraném prvním dílu zahrát i ty další, i když NOLF 2 jsem už hrál, ale před spoustou let. Jo a rady tipu "Na J.A.C.K.a se vykašli" mi ve výběru moc nepomůžou.
@Poseiidon (29.07.2013 15:56): U toho Vivisectoru by se to dalo omluvit tím, že je to sci-fi a dost potvor, aspoň co si pamatuju, se rádo teleportovalo hráči za záda. Ovšem u NOLFa mě to zamrzelo. Byly tam lokace (zmiňovaná Sybiř), kde jsem měl přesně odpozorováno, že když zabiju určitou postavu, tak ze dveří o kus dál vyběhne další a tak pořád dokola a bylo to místy pořádně otravné - obzvlášť pokud jsem musel danou lokací pendlovat sem a tam a nechtěl jsem spustit poplach. A restart mise a zkoušení jiné cesty k jinému výsledku nevedlo...
No ja jsem se s obnovovanim protivniku v lokacich ktery uz jsem vystrilrel a logicky by tam nemeli byt,, napr v nejake mistnosti kam uz se nemel protivnik jak dostat a pri vraceni do mistnosti tam zas najednou byl zcistajasna, setkal ve vic hrach, zrovna myslim i v Soldier of Fortune 2 nebo Vivisector. Taky casto to prestalo v momente, kdy jsem ve hre pokrocil dal (Vivisector), tak jak pise Cobot. Ale v pripade NOLF2 je asi rec o trosku necem jinym....
@Poseiidon (29.07.2013 14:13): V NoLF 2 je to spíše výjimka, která potvrzuje pravidlo (stejně jako se to stávalo třeba v jedné mapě Chasera).

Dříve se takto FPS běžně nedělaly (Doom na Nightmare je něco jiného), v podstatě až s nástupem koridorových FPS, zaměřených na co "nejintenzivnější" zážitek se používá respawn, aby je hráč nemohl hrát uvážlivě a pomalu.
@Poseiidon (29.07.2013 14:04): Jasně. Buď jako důsledek designérského rozhodnutí nebo vlivem chyby (stejný již proběhlý skript pro objevení nepřítele se spustí znovu).

U bossů to bylo "by design", na Sibiři je to IMHO chyba. Báze je poměrně velká a dá se do ní vstupovat různými vchody, takže asi došlo ke špatnému vyhodnocení skriptu. Možná na to může mít vliv i spuštění poplachu, jenomže ten by měl fungovat tak, že doběhnou již existující nepřátelé, ne že se objeví stejní znovu.
@Poseiidon (29.07.2013 12:49): Na základně na Sibiři byl (+ u některých bossů). Osobně mě to štve také a nejen proto hodnotím dvojku o fous hůře než jedničku (přestože se pořád jedná o téměř dokonalý kus).
Tak jednička mě nijak extra nebrala zato tohle jsem dohrál prakticky bez přestávky. Škoda že tuhle hru mám asi 3 roky ale nějak jsem jí nevěřil:-)
To je tak zoufale trapné uvádět ceny bez DPH větší. Fakt ubožáci.
Hm, tak to bych bral, ale zvláštní je "Obal a manuál: SK", odkdy je Slovensko herní velmoc? :)
Na Surtep.cz za kilčo tak kdo ještě nemá v originále honem kupovat! :-) Sic to je kolekce extra klasika, ale to je teď vedlejší.
@marwel (15.02.2012 23:34): No, já sice nevím jak na tom jsou s penězi ale tak nějak mám tušení že jim to vůbec nevadí. Proto koneckonců tak bojovali o značku FEAR.

Holt dnešní doba nápaditým a vtipným hrám bez debilních nápadů a trapného opakování všech možných klišé nepřeje.
@Giovanni Antonio Kekelli (15.02.2012 23:08): Nemyslim si, ze to delaji vylozene dobrovolne. Nemaji Monolith stale status nezavisleho vyvojarskeho studia? Ja si myslim, ze maji a pokud pro NOLF nenajdou investora (a to bych si docela vsadil, ze na takovou hru investora nenajdou), hra proste nebude.
M.a.t.t.: :D

Kluci dychtiví po trojce: Radši ne. Dneska by z toho udělali COD křížený s FEARem s ženskou hlavní postavou.
Aspoň máme spinoff s postavou ktorá sa v prvých dvoch dieloch ani nemihla :D
@CJ (15.02.2012 22:10): Hm... a nemohli by sa pokúsiť zafinancovať si trojku cez crowdsource funding? Prosto, že by sa im na to fanúšikova vyzbierali? Ja by som rád prihodil nejakú korunku.

Chcelo by to trojku...a uzavretie príbehu.
Jj, základna na Sibiři je přesně pasáž, u které jsem tolik prskal. To se tvůrcům vážně moc nepovedlo a vůbec nechápu, co je k tomu vedlo, protože to byl úplnej nesmysl. Ale jinak je ta hra prozatím skvělá. Souboj v tornádu neměl chybu!
Respawn je na vojenskej základni na Sibíri a v Japonsku. Neskôr som sa s ním zatiaľ nestretol.
Respawn tam bohužel je. Nejvíc si na něj pamatuju na nějaký ruský základně. Asi jediná věc co mi na tý hře vadila.