@
Marty McFly (18.08.2013 01:19): Děláš z komára velblouda. Krom toho rozděluješ hráče černobíle, jak kdyby byli jen ti, co goldy nemají vůbec a pak ti, co střílí jenom s nima (ten příklad co jsi psal je taky blbost mimochodem). V randomech full goldy hrajou jenom lidi, co se nedokážou naučit hrát s T69 anebo je nebaví dingat s E-100, ostatní mají jenom pár goldů v zásobě a v takovým případě to není až taková výhoda (ostatně nikdy goldy nejsou až taková výhoda, protože se dost nerfovali a odráží se poměrně dost i s pekelnýma penetracema). Rozhodně nepotřebuješ 10 mega, abys je nakupoval, jak jsem psal kdysi, pokud je používáš s rozmyslem (tím myslím, pokud máš opravdu šanci vyhrát nahnutou bitvu, popř. se potřebuješ zbavit líp obrněnýho tanku), vyplatí se ve výsledku, i když na kreditech třeba něco málo proděláš (krom toho, že i s goldama se dá vydělávat, stačí mít dobrou mušku).
Jednoduše, říkám to tak, že nějaký procento goldů je dobrý vždycky mít, stejně jako je dobrý mít aspoň 1 HE náboj na resetování capů, stejně jako je dobrý mít 100% posádku a stejně jako je dobrý mít vybavení jako ventilace, rammer, bino apod. Prostě součát dobře vybavenýho tanku, ne pay2win výhoda, která ti má usnadňovat život.
Jednoduchej příklad. Jseš se svým M4 Sherman poslední hráč v týmu a proti tobě je taky poslední hráč nepřátel - KV-1. Na 5. tieru docela běžná situace. Za Shermana si dosaď třeba PzIV nebo PzIII/IV, mají stejný děla v podstatě. Jezdíš se svým 76mm dělem se 120 pene cca. KV-1 má sice 75mm pancíř, ale jelikož je to ruskej stroj, máš tak 50/50 šanci, že ho prostřelíš, protože jeho pancíř prostě trollí. Zahodíš dobře zahranou hru, několik killů a hromadu dmg jenom kvůli tomu, že sis dupnul a goldy neláduješ anebo obětuješ těch 2 tisíce kreditů, naláduješ tam APCR náboj se 170 pene a to KVčko propálíš téměř jistě? Dostaneš o 50% víc kreditů a XP za výhru, bonus za přežití a bonus za extra kill. Ve výsledku ti to boostne XPčka o víc, než si myslíš.