Ano první bonbon je nejsladší a desátý už hodíš dárci na hlavu. Taky to neberu jako argument, že je jednička lepší hrou ale že mě více bavila. Což je z komentáře patrné. A ano kdybych se objevil náhodném místě v Benátkách/Florencii (a později v Římě) tak nevím v jakým městě jsem, což u jedničky nehrozí.
Diskuze
@Red (22.01.2014 14:12): S argumentom, že prvý diel je najlepší, lebo je prvý som sa už stretol u viacerých ľudí. Ale za relevantný argument to nepovažujem. Ďalšími dielmi sa vždy vytráca ten moment niečoho nového a to že prvý diel prináša vždy niečo nové mi rozhodne nestačí na to, aby som ho považoval za lepší. Že ti prišli mestá v dvojke podobné je zvláštne, vzhľadom na to, že v prvom dieli sa na seba podobali ďaleko viac, ale budiž... :)
@Red (22.01.2014 14:12): Keď si teraz čítam ten tvoj komentár, tak nechápem, ako ti mohla prísť Florencia podobná Benátkam. :D
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Dvojka je o něco mizernější... a na další jsem už neměl odvahu :p.
@Say (22.01.2014 14:14): To nebude tim, každej ho už stejně musí mít kvůli předchozím dílům ;)
@Walome (22.01.2014 13:20): Uplay nikdo asi nechce=D
@M.a.t.t. (22.01.2014 11:56); @Matthew.J (22.01.2014 12:15): Viz můj komentář:)
@Say (22.01.2014 13:16): Ty vole furt ses toho nezbavil? :D Tak to mě pobavilo.
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Vidím to podobně. AC1 má zajímavé prostředí a přišla s něčím relativně novým, ale jinak je to tuna nudy. Dvojka zase vylepšuje to, co jedničce chybělo, ale má pro mě absolutně nezáživné prostředí. Vlastně jsem ji ani nedohrál... No a kdyby někdo chtěl klíč na 4. díl, tak piště PM=P
Pravdu mám samozřejmě já :)
@M.a.t.t. (22.01.2014 11:56): Nostalgie? :-)
Síce nechápem, ako môže niekomu prísť prvý diel lepší, ale vec názoru...
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Je to spíš zážitek než hra. Já mám jedničku nejradši (jako jedinou jsem ji dal opakovaně), ale ty herní prvky se obohatí v dalších dílech.
@Tulareanus (22.01.2014 09:10): S tím se shoduji, AS2 u mě také patří do výběru toho nejlepšího v posledních pěti letech (a to jsem k tomu přistupoval velmi skepticky, což obvykle končí ještě podpořením již tak negativního pohledu). Ono, jako hře ji nejde prakticky nic vytknout.
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Je to ako vraví Phoenix. Jednotka je ako nejaké technické demo oproti dvojke. Ja som väčšinou k hrám dosť kritický a i tak mi príde, že dvojka je asi najlepšia hra z posledných rokov, čo som hral.
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Nope, všechny jsou stejně hrozný, jen jednička je navíc ještě stereotypní.
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Nevím jak další díly, hrál jsem jen první dva, ale mezi jedničkou a dvojkou je přímo propastný rozdíl.
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Jsou na tom o mnoho lépe, určitě jim dej šanci.
Po dvou dnech hraní prvního dílu Assasina nějak nerozumím tomu fenoménu kolem této hry .. ano, panáček hezky skáče, pohyby plynule, ale ani to nepřebije ten neuvěřitelný stereotyp ...... boha, to je pak taková nuda! Furt stejny mise, furt všechno dokola a to má být jako zábavné?
Nějak doufám, že další díly jsou na tom o něco líp, pač tohle je vážně utrpení .....
Nějak doufám, že další díly jsou na tom o něco líp, pač tohle je vážně utrpení .....
@PoetaBezRymu (18.01.2014 21:27): Má to pár nových misií.
Proč je tu ten (Director's Cut Edition) ??? Co to konkrétně znamená?
@Garret (29.08.2013 10:18): Jj někdy to bylo maso :-)
stačilo držet krytí a při útoku na Altaira zmáčknout quick výpad. dalo se takhle posekat miliardu nepřátel bez větší námahy. přišlo mi to až jako bug.
@ViRus (28.08.2013 23:36): No tak to vůbec nehrozilo, já tam snad na konci musel nahodit i trainer či co=D
@Say (28.08.2013 23:33): Mastil jsem je gamepadem, a opravdu to byla lahůdka, útočil jsem mečem na jednoho, jakmile se vyhl, přepnul jsem na dýky, zaměřil jiného, skolil jej dýkou, přepnul na meč a vykryl útok jiného a následně ho zabil seknutím do krku :-)
@ViRus (28.08.2013 23:31): Možná tě to netrápilo, pokud tě ovládání poslouchalo a šlo ty NPCčka hravě porcovat... Jak jsem psal v komentáři, mě to ovládání v soubojích dělalo co chtělo=/
@Say (28.08.2013 23:26): Jo tohle.. to mě docela překvapilo, dostavil se pocit trochu násilné natlačení, ale tak rozhodl se, že ho oddělá a musel počítat s oběma vojsky a respawnu jsem si ani nevšiml, já když došel na místo tak už tam čekalo obvyklé množství zájemců o rozpolcení své vlastní osoby.
@ViRus (28.08.2013 23:21): Já měl teď na mysli ty tuny respawnujících nepřátelských NPC, které hráč musel rozsekat a neměl ani možnost se nimi "assassinsky" protáhnout.
@Say (28.08.2013 23:12): Mno tak trochu jsem jej čekal (jako Desmond), možná v době vydání bych byl hodně wtf, jinak se mi příběh líbil pozadí templářů a jejich vliv v křižáckých výpravách, každý charakter dal prostor k polemice jen tedy závěrečná část za Altaira byla už krapet přitažená.
@ViRus (28.08.2013 23:11): A ten závěr ti žíly netrhal? 8◦
Další rest dokončen, jako koment je myslím zbytečný. Celkově jsem si to užil, jediné zásadní mínus je repetetivnost, než se hráč dopracuje k hlavnímu cíli, ale když si to dávkuje po kouscích tak strašné to zase není, mno prostě to není hra "ještě tento úkol, level atd. a jdu spát".
@Matthew.J (28.08.2013 13:23): Jo, ale v poslední setině se celý posunul po ose x, tak aby zapadl přesně do vozíku XD
@Say (28.08.2013 12:10): Hlavně padal většinů tak, že by si urazil hlavu o ten vozík. :D
@Say (28.08.2013 12:10): Náhodou to bylo vysvětleno na začátku, tak proč ne, já spíše nepochopil, proč musí získávat zpět některé vlastnosti, chápu, že byly odebrány zbraně a chápu, že to má co do činění z postupným vylepšováním.. Ale jako zapomenou či spíše mít zakázáno jak se vyhýbat při boji nebo při skoku zachytit je na hlavu :-)
@Red (28.08.2013 12:36): Ne, ale hromádky by mohly měnit velikost!!=D
@Say (28.08.2013 12:10): Bys chtěl slejzat nebo co? :p
@Matthew.J (27.08.2013 23:28): To skákání do hromádek sena ze sebevětší výšky jsem taky nepobral=D
@Matthew.J (27.08.2013 23:28): Jo přesně, až jsem měl závrať :-)
Damašek.
@ViRus (27.08.2013 22:46): Tiež Acre, ten výhľad z kostolnej veže bol najlepší moment hry aj keď ten súboj na lodiach bol otravný.
@ViRus (27.08.2013 22:46): Viz komentář. U mě je favoritem Damašek (v těsném závěru Acre)=) Např. u AC2 tohle nejde vůbec říct. Ty lokace jsou takové neosobní, jednička má tohle lépe zmáklé.
Které z těch třech měst se vám líbilo nejvíce? Já hlasuji pro Acre (Akkon), jedním slovem nádhera, z každého koutu dýchá středověk a křižácké výpravy, scenérie při vylezení na nejvyšší rozhlednu je libová.
@Say (28.04.2013 19:56): Tvůj komentář jsem četl už dávno. Trvám na tom, že komba šly na klávesnici dělat úplně vpoho.
Say asi myslel ovládání na klávesnici bez myši.
@Matthew.J (28.04.2013 19:33): Tak tak. Na klávesnici se to hraje naprosto bezproblémově, na gamepadu jsem to ani neměl potřebu zkoušet.
@Indian (28.04.2013 19:43): Na PC se to kupodivu taky ovládalo dobře. Jen ta comba prostě nešlo skládat. A když se zadařilo, tak omylem. A nejsem jediný, kdo si na to stěžuje (viz ostatní komentáře).
@Matthew.J (28.04.2013 19:37): Přečti si komentář, ať víš, o čem je vlastně řeč. Díky.
@Matthew.J (28.04.2013 19:37): Přečti si komentář, ať víš, o čem je vlastně řeč. Díky.
@Walome (28.04.2013 19:34): žádná debata nezačne, osobně sem to na PC nehrál, takže posoudit nemůžu, ale na Xboxu se to ovládalo velmi dobře.
@Walome (28.04.2013 19:34): Mno myslel Say vykrytí a protiútok ne?
@Matthew.J (28.04.2013 19:33): ach, že by započala tradiční debata? :)