Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Přidal jsem do odkazů link na Brutal Doom mod, který Bodkin připomněl níže videem.
Pro ty, kdo nezkoušeli, nebo jsou Doomem již trochu znuděni, je tato modifikace podstatné vylepšení nejen vizuálního, ale hlavně herního zážitku a zahrnuje i některé prvky známé z moderních her, které ale vedou k určité změně ve způsobu a taktice hraní a stojí za to si s Brutal Doomem znovu projít celého Dooma znovu. Stojí to za to.
O kvalitě modu svědčí to, že dne 7. listopadu byl na MODDB nejpopulárnějším modem (Brutal Doom Facebook)
Vlastně jsou skoro stejný oba díly... jen ve dvojce jsou nový monstra a nová zbraň (když teda pominu, že se to odehrává v jiných mapách :)
Po dvou letech jsem se k tomu vrátil a musím říci, že je to více práce než zábava. Zlatá jednička.
Našel jsem tohle, ale nevím, zda se jedná o to, co hledáš. Mrkni na podrobnosti do texťáku pod komentáři.
Aaron Hill: Těch modifikací Doomu bylo nespočet, pokud se dobře pamatuju, vyčníval akorát Porno Doom. I když ta verze se sprejem mi taky něco možná říká.
Možná bych mohl trochu přispět, když jsem poprvé hru hrával v roce 1997 neměl jsem standardní verzi Dooma 2, což jsem zjistil až později. Kromě zvuků a hlášek, o kterých se tu mluví, si pamatuji, že místo motorovky byl sprej, kulomet vypadal úplně jinak a při god módu avatar zezelenal a vyplázl jazyk.
To já vim, že těhle možností je tuna, zvlášť teď, když je venku i zdroják. Tenkrát ale nebyl net, nebyly editory, prostě kulový. Zajímavý, že si to všichni pamatujou, takže by to mělo být vcelku rozšířený, ale ať googlim jak googlim, nalézám prdlajs.
to Karasman: Upravit iwad soubor dooma 2 je otázka pár minut, lze vyměnit zvuky, textury a veškerou grafiku. Takových úpravných módů existují tuny. Perverse doom počínaje a nikde nekonče... To co zmiňuješ si ale taky pamatuju :)
Neviete ako v DOOM-e 2 rozbehnúť Modern Weapons mod? Cez GZDoom som konečne rozbehol RickRoller, ale k hentomu som sa zatiaľ ešte nedostal.
Karasman: Kamaráde, kdyby jsi o tom sem nenapsal, tak bych si na to už nikdy nevzpoměl :)) Mám každopádně stejnou zkušenost a rovněž bych byl rád za odpověď.
Karasman: Čau, sice ti neodpovím, ale setkal jsem se s tím také... Brokovnice a rotačák měly úplně jinej zvuk (lepší) a pěchota měla hlášky, co popisuješ.
Jedna věc mě žere už léta a třeba mi to pomůže některý zdejší Doom maniak vyřešit. Když mi bylo nějakých 10-12 let, viděl jsem poprvé u kamaráda Doom 2. Všechno bylo tak, jak všichni Dooma 2 známe, ALE zvuky byly kvalitnější než ty, co znám já. Pamatuju si, že plasma zněla fakt jako elektrika, ten borec s rotačákem řval "Hey, you!", neviditelný prasata zase dělaly něco jako "chachá" atp. Nikdy se mi nepovedlo tuhle verzi sehnat a pochybuju, že tam měl ten kámoš nějaký mod, to tenkrát sotva hrozilo. Neví někdo, jaká verze Dooma 2 to byla? Byl bych vděčen...
Tak to se docela těším. Megawady o počtu dvaatřiceti map mám nejradši.
My teď s klukama už několik dní pracujeme na mapsetu, co bude mít nových 32 map - čistě český projekt :))
Matthias: V podstatě souhlasím se vším, co v komentáři zmiňuješ. Loni v Létě jsem těm modifikacím do Doomů propadl a jen žasl na tím, kolik jich je. V přehledu na fóru jsem vybral ty nejlépe hodnocené, které bych osobně chtěl někdy vyzkoušet. Zatím jsem hrál jen nepatrný zlomek z nich, ale dění na Doomworldu sleduji, v příspěvcích The Newstuff Chronicles , pravidelně.
Hmm, tak jsem to napsal za 7 minut 18... Ve feedu mě zmátlo, že v titulku "QuakeCon 2010 Steam Sale Continues with DOOM" nebylo nic jako x % off. :-)
Všechny DOOMy (jednotlivě nebo v packu) levněji na Steamu. A ano, pořád platí, že $1 = 1€...
yap, ZDoom vážně výborná věc, prostě doom s principy dnešních fps. Výborně vylepšené textury, modely a ovládání, vše navíc maximálně k uživatelskému přizpůsobení. Narozdíl od ostatních klonů a "vylepšeních" působí přirozeně, má výbornou hratelnost a totožnou atmosféru s originálem.
Mohl bych to dlouze okecávat, ale shrnu to do tří slov, který vystihnou pravou esenci Dooma 2:

Nabíjení Dvouhlavňový Brokovnice :)

Stejný názor,jako na předešlý díl+dvouhlavňová brokovka.S ní kosení nepřátel dostalo "nový rozměr"
Tak tahle záležitost mě asi natrvalo přikovala ke copmu. První mapa a statísíce fragů!!!
K dokonalosti této hře chybí především dobrá stavba úrovní. Hledat zastrčený klíč asi baví málokoho.
Nightmare to rozhodně nebylo, myslím nějaká střední obtížnost. Vím že jsem se hodně drsným hnusákům vyhýbal a víc než pistolku jsem používal motorovku. Ale taky jsem to nedohrál za pár hodin, trvalo to docela dlouho. Bohužel na ten třicátej level si už moc nevzpomínám, je to už docela doba, co jsem to tak hrál. Ale určitě to zkusím a dám vědět. Ve spoustě případů šlo ale o kličkování mezi nepřáteli. Nicméně, když vidím na netu nějaké speedruny, tak musím říct, že jsem ještě amatér.
Karasman: Asi jde o to, že všechny rozhodně zabíjet nemusíš, např. koulím od impů se dá často lehko vyhnout (a ideálně je "nasměrovat" na jinou potvoru). IMHO se ale 30. level jen s pistolkou (bez cheatů) udělat nedá.

A taky záleží na tom, na jakou obtížnost to hrál. Nějak si nemyslím, že to byla Nightmare.
Chark: Osobně mám Doom 2 propařený skrz na skrz, ale jen s pistolkou jsem to nikdy nezkoušel, tak se zeptám - jak je to s náboji? Vždyť přece jen na zdolání Cyberdemona jich potřebuješ stovky, kde je jako pořád bereš? A třicátý level jen s pistolkou musí být taky nářez.