Ahoj, da se nejak hra pustit pod W7? Diky
Diskuze
@Lukaskon (10.03.2013 14:58): Samael je jedním ze sedmi archandělů, ochránce Ezaua a Římské říše. Je považován za dobrého i zlého. Je to anděl smrti a vládce pátého nebe, ačkoliv sám dlí v sedmém. Je často chybně zaměňován s Kamaelem.
Lilith je Adamova první žena a sukuba, vládkyně démonů, noci a měsíce.
Lilith je Adamova první žena a sukuba, vládkyně démonů, noci a měsíce.
@Lukaskon (10.03.2013 14:58): Souhlasím :-)
@Drolin (10.03.2013 14:26): To je narážka na mě :) Ale tak já netvrdím, že to někomu nesedne. Jsem otevřený jiným názorům a zrovna ty tři zmíněné věci nepovažuji jako nedostatky. Ovládání pohodlné a chytré - mizení aktivních předmětů napomáhá spádu hry a omezuje zkoušení všeho na všechno. Nutnost PTM nepovažuji za překážku, ačkoli uznávám, že by to být nemuselo. Slabé dialogy - tak to bych rozhodně netvrdil. Podle mě mají náplň, jsou věcné a i když občas působí škrobeně tak to je řekl bych dáno rozdílem šlechta X běžní lidé. No a backtracking - to jest zpětné prohledávání a sběr dříve neaktivních předmětů, pokud se nemýlím (možná mýlím, já těmhle názvům moc nerozumím). V tomhle posledním (pokud to je to, co myslím) ti dávám za pravdu ale není to tak zlé, jak by mohlo být - nakonec je to i logické brát s sebou věci nikoli do zásoby pro strýčka příhodu ale jen tehdy, když jsou zapotřebí.
@Jab (10.03.2013 14:02): Tak tebou (a některými recenzemi) zmíněné špatné ovládání, slabé dialogy a backtracking beru jako jasnou věc. Očividně ale některým tyto nedostatky nevadí.
S tím dabingem to může být stokrát pravda, ale jen ten zahraniční recenze nekritizují. Na jejich menu ani není na vrcholu. :-)
@Lukaskon (10.03.2013 12:56): Vše možné. Reagoval jsem na tvůj příspěvek, v němž píšeš o vysokých hodnoceních v recenzích.
@Lukaskon (10.03.2013 12:56): Vše možné. Reagoval jsem na tvůj příspěvek, v němž píšeš o vysokých hodnoceních v recenzích.
j
@Jab (10.03.2013 12:40): jak pise Drolin, hra mela otresny anglicky dabing, ta tu hru hodne zruinovala.
@Jab (10.03.2013 12:40): jak pise Drolin, hra mela otresny anglicky dabing, ta tu hru hodne zruinovala.
Jinak má PS svou fanbase i mimo ČR, ale obecně jde o jednu z dalších lehce nadprůměrných. Obecně v TOP10 uživatelů ag skoro nefigurovala.
@Jab (10.03.2013 12:40): Těch 58 myslím z poloviny dělá hrůzný dabing, tak špatný - při obecném nadhodnocování (Botanicula, Still Life... :) - Posel totiž zase není :).
@Jab (10.03.2013 12:40): Těch 58 myslím z poloviny dělá hrůzný dabing, tak špatný - při obecném nadhodnocování (Botanicula, Still Life... :) - Posel totiž zase není :).
@Jab (10.03.2013 12:40): Což může být dáno tím, že je to česká hra (prostě předsudky atd.) Další dva díly dostaly na metacriticu víc (a jsou made in Germany!) a přitom tady na DH jsou naopak horší. Ono je otázka jestli hráč dá na názor ofic. recenzantů nebo hráčů anebo v ideálním případě se řídí jen sám sebou. Kolikrát se už stalo, že mě příjemně překvapila hra, kterou recenzanti tak zkritizovali, až se zdálo, že by to hrál jen blázen.
Rovněž bych připomněl, že dostala vysoká hodnocení toliko v českých recenzích. http://www.metacritic.com/game/pc/the-black-mirror
Mě to zas tak nechytlo už tehdy. Ale to hlavně kvůli naroubované zdlouhavosti. Plus konec hry.
@Lukaskon (10.03.2013 11:08): Jj, ve všem máš pravdu. Ale sedm let plus zpátky ta dostupnost roli hrála.
@Drolin (10.03.2013 10:41): Taky má poutavý příběh, atmosféru, kvalitní CZ dabing, vznikly už další dvě pokračování, dostala od ofic. recenzí vysoké hodnocení, byla jednou z prvních českých nehumorných adventur,... Ono je toho dost a cena nebo dostupnost zase takovou roli nehraje, když si spoustu lidí hru s klidem stáhne.
@GodOfTheSick (10.03.2013 10:24): Byla mohutně propagována, byla za lidovou cenu, a na cd/dvd Levelu/Score se objevila nejednou. Ale jistě zahraj, s tvými propočty by to vyšlo na 10-20 procent :).
@GodOfTheSick (10.03.2013 10:24): Pretože je to česká adventúra?
Proč zrovna TBM je zde adventura s největším počtem hodnocení? Daleko před BS nebo TLJ? Asi se tomu budu muset podívat na zoubek...
@musa (09.03.2013 21:59): To sice ano, ale řekl bych, že málokdo si přizná, že vlastně hraje za vraha. Třeba mě to nenapadlo dřív než v páté kapitole po nálezu vlasů a i potom jsem měl za to, že v tom má prsty nějaký netvor, který na sebe jen bere Samuelovu podobu. Je to takové neobvyklé hrát za vraha i když Samuelova vina je dost sporná. Svým způsobem je na vině jiná osoba a teď nemyslím Mordreda - sem do diskuze k PS 1 se to ale nehodí psát.
@musa (09.03.2013 21:59): spoiler alert! ;)
že je samuel s největší pravděpodobností sám vrah bylo žel patrné celkem dlouho před koncem hry
@TeriiTerii (09.03.2013 21:05): a po jeho smrti jsi tipoval koho?:)
Roberta :-)) Asi už od prostředku hry.. Ale bohužel :-)
TeriiTerii : a koho jsi tipoval na vraha?
@Bodkin (08.03.2013 04:19): Kvality to má nepochybné, ale ty se týkají především zpracování a celkové vyváženosti. Indy IV například dodává i jistou nelinearitu, zajímavější charaktery (z nich také George a Nico vychází) a zajímavější téma (Atlantida x templáři).
@Bodkin (08.03.2013 01:04): Tak s tím nesouhlasím (ač, dohrál jsem jen BS z té trojice... ).
@Drolin (08.03.2013 00:52): Měkneš, tví führeři to určitě nevidí rádi!
A z té trojice je nejlepší BS, protože vydrží být zajímavý celou dobu. :P
A z té trojice je nejlepší BS, protože vydrží být zajímavý celou dobu. :P
@Bodkin (07.03.2013 23:55): Jo, to mě asi čeká :).
Ale Syberii jsem zmínil, že je z té top3 overrated tím nejlepším z mého pohledu.
(A Longest Journey jsem již akceptoval jako kvalitní :).
Ale Syberii jsem zmínil, že je z té top3 overrated tím nejlepším z mého pohledu.
(A Longest Journey jsem již akceptoval jako kvalitní :).
@Drolin (07.03.2013 23:47): Syberia je krystalicky čistá nuda! NUDA! Ani to prostředí tomu nepomůže, ba naopak. Ze začátku jsem byl nadšen a pak... fšůůůůůůůůů
@Richmond (07.03.2013 21:29): No, měl bych tu Syberii už někdy dohrát :). Nicméně i tak ji řadím o fous lépe než PS a BS, už jen kvůli zasazení do atraktivnějšího, a méně častého prostředí.
@Drolin (07.03.2013 18:25): Ta prazdna, nudna Syberia, zpocatku melancholicka, ktera ma v inventari vzdy tak max. 3 predmety ? :)
@90210 (07.03.2013 18:20): A fanoušci GK by si co nejdříve měli zahrát Lost Crown :). Ty hry mají více společného, než by se mohlo zdát.
@90210 (07.03.2013 18:20): :)
Jj, ten žebříček je daleko horší než ten minulý "top 50" z 60-něco čísla. A Planescape 66stý ?? Jen Indy IV jako nejlepší adventura by možná obstálo (čekal jsem, že jí dle nich bude BS, Syberia nebo Posel :).
Jj, ten žebříček je daleko horší než ten minulý "top 50" z 60-něco čísla. A Planescape 66stý ?? Jen Indy IV jako nejlepší adventura by možná obstálo (čekal jsem, že jí dle nich bude BS, Syberia nebo Posel :).
@Drolin (07.03.2013 18:07): Cim driv si vsichni fanousci adventur zahrajou GK, tim lip. Aspon pak prestanou psat o genialite a unikatnosti Broken Swordu apod.
BTW procetl jsem ten Score zebricek 150-ti nejlepsich her vsech dob a adventurista by fakt zaplakal, dokonce se umistil i Broken Sword 2, kterej by se neumistil ani v zebricku 150-ti nejlepsich adventur. Je videt, ze to davali dohromady Bludr s Tukanem, to byli vzdycky "experti"...
BTW procetl jsem ten Score zebricek 150-ti nejlepsich her vsech dob a adventurista by fakt zaplakal, dokonce se umistil i Broken Sword 2, kterej by se neumistil ani v zebricku 150-ti nejlepsich adventur. Je videt, ze to davali dohromady Bludr s Tukanem, to byli vzdycky "experti"...
@90210 (07.03.2013 16:59): To je jako přesedlat z Tatry do Bentley. Postupně dávkovat Syberii, pak např. Blade Runner a pak teprve vyzkoušet GK.
@TeriiTerii (07.03.2013 16:20): Zahrej si spis Gabriel Knighta...
Red No upřímně, je tam opravdu hodně stejných motivů použitých z BS.. Hrála jsem všechny díly BS a na tomto Poslu smrti je to prostě znát, že něco bylo převzato. Teď nemyslím grafiku, ale pár situací, které mi BS okamžitě připomněly.
Hrozně se těším až si zahraju i jiné díly Posla smrti, teď si opravdu užívám první díl a je prostě skvělý, bez ohledu které hře se podobá ;-)
Hrozně se těším až si zahraju i jiné díly Posla smrti, teď si opravdu užívám první díl a je prostě skvělý, bez ohledu které hře se podobá ;-)
Méně odlišné 2d adventury vás srovnávat nenapadlo? To je teze, antiteze a dědeček Gabriel Knight je ta správná syntéza.
Souhlasím, že BS je lepší. Nicméně i PS je výborná adventura, a to neříkám jen proto, že tenhle díl uhnětly české packy:).
@TeriiTerii (05.03.2013 22:08): O_O Na BS to nemá ani zdaleka...
Mám tuto hru rozehranou, nemůžu uvěřit.. Velice se přiblížila mému favoritu Broken sword! Je prostě skvělá! Nemůžu jí přestat hrát :-D
Rozmýšľam, že si túto skvelú hru zahrám znova...
@M.a.t.t. (06.11.2012 21:38): Víru... a taky energii, protože je to hlavně dřina :))
@Matthias (06.11.2012 21:28): Ale raz za čas to môže výjsť aj jednoduchšie. Hlavne netreba strácať vieru :)
@Kubulus (06.11.2012 21:28): No, můžeš se na mě v poště klidně obrátit s konkrétním dotazem, ale nemám moc zkušeností přímých - tj. já osobně jsem teda se rukopisem ještě v žádném vydavatelství nebyl, protože jsem taky nenapsal nic zajímavého. Ale mám hodně nepřímých zkušeností - tj. znám se s hodně spisovateli a pisálky osobně, pořádáme společně různé workshopy, přispěl jsem do pár pseudo-sborníků a ták no :D No a znám pár lidí, co už knížky vydali a oni mi to samozřejmě detailně popsali, čím vším si prošli ;)
@M.a.t.t. (06.11.2012 21:11): Tvůrčí psaní je prostě dlouhá cesta. Někdo píše den co den několik xxx let a procpává svoje povídky do různých soutěžích a teprve až na konci té dlouho trnité cesty se teprve stane, že mu vydají knížku.
Otázkou pak je, jestli se bude prodávat, nebo skončí v propadlišti dějin :)
Otázkou pak je, jestli se bude prodávat, nebo skončí v propadlišti dějin :)
@Matthias (06.11.2012 21:05): Tak to sorry - nevěděl jsem že píšeš. Btw tohle jsem tak nějak tušil, a pokud si to zkoušel, tak fajn. Mě jde spíš o těch X %, co to ani nezkusí, protože mají před očima podobný pesimistický obrázek :-)
Jinak pokud máš nějaké větší podrobnosti ohledně toho, nechceš se s nimi podělit do pošty? Sice jsem nikdy nenapsal ani řádku a zřejmě ani nenapíšu, ale i tak mě tohle dost zajímá. A pokud máš tedy nějaké osobní zkušenosti, vynásob mou zvědavost deseti.
BTW neházej flintu do žita - Prousta taky nejdřív odmítli a kam do ten kluk dopracoval :-)
Jinak pokud máš nějaké větší podrobnosti ohledně toho, nechceš se s nimi podělit do pošty? Sice jsem nikdy nenapsal ani řádku a zřejmě ani nenapíšu, ale i tak mě tohle dost zajímá. A pokud máš tedy nějaké osobní zkušenosti, vynásob mou zvědavost deseti.
BTW neházej flintu do žita - Prousta taky nejdřív odmítli a kam do ten kluk dopracoval :-)
@Matthias (06.11.2012 21:05): Teraz si mi úplne zničil ilúzie. Takže to asi bude chcieť nejaké kontakty vo vydavateľstvách :D
@Lukaskon (06.11.2012 20:31): No, Pán Prstenů je přesně z té doby, kdy to bylo IN psát takto.
@Kubulus (06.11.2012 20:43): Mám velmi bohaté zkušenosti a věř, že vím, co přesně člověk musí splnit, aby mu vydali knížku. A věř, že 330 stran dlouhý text úplného začátečníka, totálně neznámého s minimální čtenářskou základnou, který zřejmě nebude ochotný se účastnit propagací své knihy a pořádat různé akce, nebude mít peníze na nějaký ty základní náklady, nebude mít nějaké publikované povídky v různých sbornících, nedostal se do první poloviny nějaké literární soutěže (O dračí řád, Cena Karla Čapka), nedokáže konkretizovat pro jakou věkovou kategorii je román určen a nepíše extrémně zábavně, tak je jeho šance, že jeho román vydají roven k nule ;)
@Kubulus (06.11.2012 20:43): Mám velmi bohaté zkušenosti a věř, že vím, co přesně člověk musí splnit, aby mu vydali knížku. A věř, že 330 stran dlouhý text úplného začátečníka, totálně neznámého s minimální čtenářskou základnou, který zřejmě nebude ochotný se účastnit propagací své knihy a pořádat různé akce, nebude mít peníze na nějaký ty základní náklady, nebude mít nějaké publikované povídky v různých sbornících, nedostal se do první poloviny nějaké literární soutěže (O dračí řád, Cena Karla Čapka), nedokáže konkretizovat pro jakou věkovou kategorii je román určen a nepíše extrémně zábavně, tak je jeho šance, že jeho román vydají roven k nule ;)
@Matthias (06.11.2012 20:21): A zkoušels to? A u kolika nakladatelů? Jinak nevím, jak si můžeš být tak jistý. Já se obyčejně setkávám spíše s lidmi, co si píší pro sebe, a když se jich zeptám, proč to nevydají, rezignovaně mi říkají, že by to nikdo nečetl. Přitom to ani nezkusili. Abych to upřesnil - nemluvím o nikom, kdo píše nějaký srajda povídky na pět stránek, kterých je po internetu fůra, ale tři sta stránkový román... to je už přeci jen něco jiného (tenhle jsem nečetl, u něj konkrétně nevím, ale jde mi spíše o princip).