novy osobacek (Pigr, 1515 basexp) yt
Diskuze
@pipboy (29.09.2013 18:31): Jo, jde to. Kdysi jsem to řešil u hitlogu. Ale přesné makro ti neřeknu. Nicméně otevři defualtní config a podívej se na něj. Najdeš to tam.
Eee to jsem asi nenapsal dobre. Proste u textu zobrazovynch ve hre moznost nastavit pevnou sirku nejake informace, aby z toho vzdycky byly rozumny sloupecky.
@Bursoft (29.09.2013 15:21): XVM ale čerpá s databáze WG, takže jak něco změní WG, musí měnit i autoři XVM.
@pipboy (29.09.2013 14:21): Na xvm config je nejlepší ten online editor. Jinak pokud si ten config otevřeš v pspadu, tak to bude vypadat normálně (nebo aspoň někde kolem 4. verze vypadalo).
@Say (29.09.2013 13:22): Nesouvisí, featura ještě neexistuje a xvm nedělá WG, takže není důvod, aby se to teď vypínalo.
@Say (29.09.2013 13:22): Nesouvisí, featura ještě neexistuje a xvm nedělá WG, takže není důvod, aby se to teď vypínalo.
@pipboy (29.09.2013 14:21): Zalamování čeho přesně? OTM?
asi ty nezvukovy mody vsecky vymazu a naistaluju je znova a rovnou napisu od nuly aji xvmconfig - zas hleda clanicons buhvikde. (coz mi propomina da se nejak nastavit zalamovani textu v tom configu?)
Nesouvisí to s tím, co chystají? Prý se bude přidávat featura na možnost vypnutí zobrazování svých statistik ostatním. Taková alibistická náhrada MM podle skillu hráčů. Ale osobně bych si to hned vypnul. Je lepší jezdit na poli v domnění že jsi noob a neohroženě snipovat bitevní pole, než všem hlásit, jaký máš skill=)
@Le_Chuck (29.09.2013 12:49): Od 8.0 mi jede wot uplně stejně. Zkus nový ovladače, aktualizovat DX a takový hovadiny, tvoje sestava by to měla tahat stabilně na 60 fps.. Nebo na nějakým replayi zkoušej nastavení. Ubírej třeba antialising, filtrování textur, post-processing, takhle zjistíš čím to může být, třeba to je bug ve hře.
@pipboy (29.09.2013 13:16): Mně funguje test 1 v pohodě, stahuje statistiky vždycky. Kámoš, s kterým hraju čety, ale stahoval test 3 a říkal, že akorát první tři hry mu to nenačetlo staty, od té doby nemá problém..
@pipboy (29.09.2013 13:16): Mně funguje test 1 v pohodě, stahuje statistiky vždycky. Kámoš, s kterým hraju čety, ale stahoval test 3 a říkal, že akorát první tři hry mu to nenačetlo staty, od té doby nemá problém..
8.8 XVM5.0.0-test3 funguje vam ok? Repsektive stahuje vam statistiky? Mi test1 stahoval asi tak v 1/4 pripadu ale co jsem akutalizoval na test3 tak mi k to k hracum nestahuje vubec nic. No budu se na to zitra muset podivat.
@Le_Chuck (29.09.2013 12:49): Na pokles FPS po tomhle patchi si stěžuje více lidí.
Zdravim, chcem sa sa Vas spyatat ako Vam slape WoT, bo mam pocit ze niekedy od patchu 8.4 je HW dost nevyladena. Stava sa mi ze s touto zostavou https://dl.dropboxusercontent.com/u/46775207/PC.jpg sa obcas dostanem na 10-15 FPS (prejazdy stomami, mesto). Hlam full detajly, bo obcas to spravilo aj na nizkych.
Whee, 3000 goldu v ramci vyrocnich manevru na PzIII A. Radost.
@Matthew.J (24.09.2013 13:17): Zkus nemecky dela a uvidis jak je to boostlo. Ale klidne ti to reknu - vubec. Protoze byly presny uz pred tim, takhle ten patch jenom smazl jednu z vyhod nemeckych a britskych del, protoze skoro stejne presne uz strili i rusky doom kanony.
@Bursoft (24.09.2013 12:55): Já bych řekl, že to je boost pro všecky děla a pro všecky vzdálenosti... Dřív dost střel létalo náhodně úplně do... S S35CA jsem si užil svoje (mluvím o stockovém dělu).
@Matthew.J (24.09.2013 10:47): No a ted si vem kruzitko a udelej kruh kolem 0,43, jak je to oznaceny na te ose a vyjde ti, ze s plne zamerenym 122mm delem je mnohem pravdepodobnejsi se po 8.6 patchi trefit, nez bylo driv :)
Jak pise Arc, velkej boost na velky vdalenosti pro nejmin presny dela ve hre.
Jak pise Arc, velkej boost na velky vdalenosti pro nejmin presny dela ve hre.
@Matthew.J (24.09.2013 10:47): Přesně jak bylo psáno střely dopadají míň k okraji zaměřovače, docela dost velkej boost na větší vzdálenosti ;)
http://worldoftanks.eu/dcont/fb/imagesfo ... IA_PREFIX=/dcont/fb/
Tady máte ten ultra epic accuracy boost, kvůli kterému jste tak naříkali.
Tady máte ten ultra epic accuracy boost, kvůli kterému jste tak naříkali.
@Matthew.J (22.09.2013 17:22): Nn, všechno mám odsud. Týpek, kterej se asi hodně nudí, každej den prolízá ruský fóra a sbírá info od vývojářů.
"1. T57 Heavy and Foch155 will NOT be nerfed in the next patch (0.8.9) but they will be nerfed in patch 0.9.0."
Jinak s tím KVčkem jsem to blbě napsal - nebude nerfnutý v blízké budoucnosti, ale nejspíš se rozdělí na dva tanky..
"1. T57 Heavy and Foch155 will NOT be nerfed in the next patch (0.8.9) but they will be nerfed in patch 0.9.0."
Jinak s tím KVčkem jsem to blbě napsal - nebude nerfnutý v blízké budoucnosti, ale nejspíš se rozdělí na dva tanky..
@Matthew.J (22.09.2013 17:22): Určitě reload time zvýší.
@Bursoft (22.09.2013 16:17): hmm tak T57 heavy asi nestihnu před nerfem. :D Píše sa tam nekde aj jak ho nerfnů?
Tak z ruských fór, v 9.0 se bude nerfovat T57 heavy a Foch 155 (potřebujou to) a v "blízké budoucnosti" i KV-1S (pravděpodobně se rozdělí na dva tanky s různýma kanónama).
@RedDwarf_Cz (20.09.2013 19:49): Já jen, jak se WG pořád chlubil zakázanými módy... Tohle je jasný důkaz toho, že žádné zakázané módy nejsou, protože to prostě nemají jak detekovat.
Druhý týden po sobě sleva na garáž. Já potřebuju slevu na kasárna. :(
@Say (20.09.2013 09:04): No a? Férově, neznám online hru, kde by se nečítovalo, snad si někdo nemyslel, že ve WoT nejsou číty.
A ikdyby ve v.8.8 tohle odbourali, tak za pár dnů je nová verze.
A ikdyby ve v.8.8 tohle odbourali, tak za pár dnů je nová verze.
Toto je fakt prokletí nízkých tierů :D Celou dobu se jen modlíte, aby byl váš tým míň blbější, než ten jejich :D
WarPack (hack na kde co) je i v 8.8 stále nedetekovatlený a použitelný, screeny tu.
GJ, Waregeyming.
GJ, Waregeyming.
Ty názvy japonských tanků jsou fakt úžasný :D. Už vidím, jak loaduju bitvu a vůbec netuším, proti kterýmu z těch Chi, Ha a Typů jedu :D
@pipboy (19.09.2013 13:44): Opravdu bych se nebál, že by WG nevymyslel další 3 prdele prototypů.
@Say (19.09.2013 13:06): Tak jasne, ale Amici taky meli tri prdele vsemoznych tanku.
@pipboy (19.09.2013 12:17): Velikost stromu je banální záležitost a nacpou tam za chvíli kde co. Pamatuju dobu, kdy Američani měli jen jednu lajnu heavy a střední do tieru 9. A co je tam teď.
Hm, predstaven japonsky strom. Ale neni v nem I-Go, ktery potrebuju do GuP sbirky. A jak tak na to koukam, tak bud by ho museli dat jako T1 medko misto toho co tam je ted (coz v podstate neni zly napad, ale neudelaj to), nebo to nejspis bude T2 premium.
Ale teda strom je to docela maly. Jasne, casem dostanou i heavy vetev, ale... nevim. Vedle Japoncu a obzvlast pak Cinanu by CS strom blbe imho nevypadal, jen by nemel heavy vetev a posledni tiery by byly problem (bud nafouknout TVP projekt pres 3-4 tiery, nebo to zakoncit jen ruskyma tankama, coz je fuj.)
Ale teda strom je to docela maly. Jasne, casem dostanou i heavy vetev, ale... nevim. Vedle Japoncu a obzvlast pak Cinanu by CS strom blbe imho nevypadal, jen by nemel heavy vetev a posledni tiery by byly problem (bud nafouknout TVP projekt pres 3-4 tiery, nebo to zakoncit jen ruskyma tankama, coz je fuj.)
@Matthew.J (19.09.2013 08:39): Moc to hrotíš. A pořiď si filtr mód pro chat. Sám si nastavuješ podmínky, které ti vyfiltrují podobné spamy z chatu. Hra je pak mnohem přívětivější. A ty taky.
LOL nekdo to asi nemá v hlavě úplně vpořádku.
http://www.noobmeter.com/player/eu/victorip/505307404/
http://img818.imageshack.us/img818/2346/w67q.jpg
A když jsem mu pak chtěl napsat zjistil jsem, že mňa má v ignore.
http://www.noobmeter.com/player/eu/victorip/505307404/
http://img818.imageshack.us/img818/2346/w67q.jpg
A když jsem mu pak chtěl napsat zjistil jsem, že mňa má v ignore.
Já měl asi 7 proher v řadě a pak přišlo tohle: http://wotreplays.com/site/345136#self
Dnes jsem ragequitnul po 3 hrách...
http://www.noobmeter.com/replay/503246747.180458725327823
Jak je možné, že 6 lidí dalo 0 dmg (z toho arty AFK). Já jsem měl potenciální obdržené 3100 a t28 prot 3000. Prostě neuvěřitelné.
http://www.noobmeter.com/replay/503246747.180458725327823
Jak je možné, že 6 lidí dalo 0 dmg (z toho arty AFK). Já jsem měl potenciální obdržené 3100 a t28 prot 3000. Prostě neuvěřitelné.
@Bursoft (16.09.2013 18:54): To neznamená, že nebude.
@Say (16.09.2013 17:04): Implementovali, ale pochybuju, že to číslo je nějaká vypovídající hodnota.
@RedDwarf_Cz (16.09.2013 18:44): +1
@RedDwarf_Cz (16.09.2013 18:44): +1
Pro mě je to také zábavnější, než to bývavalo a to stačilo málo, zmizely artyny.
Neimplementovali teď do hry náhodou nějaké rozšíření hráčských statistik včetně nějaké nového bodového hodnotícího systému? A samozřejmě ohledem na MM jsem měl na mysli rozsah podobný jako je ten při vypočítávání tierů. Tzn. třeba v jedné bitvě by se poskládali hráči s max. rozdílem 500 WN7 bodů a nebo když už, tak ať je eff obou týmů vyrovnaná. Jenže to nejde... Protože... No to už tu bylo.
@Matthew.J (16.09.2013 16:40): Podle mě to je nereálný, protože těch topových hráčů (WN6 víc jak 2000) je tak málo a zároveň třeba málo online, že už by ten MM systém nebyl schopnej poskládat bitvu. A pokud by to mělo fungovat tak, že vezme třeba 10 takových skillerů a doplní je horšíma hráčema, tak to bude nespravedlivý vůči těm "míň zkušeným". Už jenom pokud jsi "skillem" v zelených číslech (tj. 1200+ WN6), jsi nad průměrem serveru. Pak by byl problém na tierech 6-9, kde je hrozná různorodost těch hráčů.
@Say (16.09.2013 11:41): "MM podle skillu hráčů" Tak to ani nemosíš zkůšat. Na publicu to nehrozí podle mňa ani za milion roků.
Tady ta hra zraje jak víno, to že mě teďka nasrali několikrát v patchích neznamená, že ta hra jde do prdele. VKčko byla moje srdcovka, ale na druhou stranu, mám s ním přes 500 bitev a už jsem ho hrál jenom v četách tak jako tak. Opravdu nejpalčivější změny, co mě vytočily, byl patch 8.1 - přidání goldové munice za kredity a 8.6 - buff ruských kanónů s přesností (na druhou stranu jsem si aspoň rozjel chvíli předtím KV-1S a pojedu na IS-3 a teď jsem začal expit T-34-85 a TDčka).
Mimochodem 8.8 byl docela velkej patch, hlavně co se změněnýho interface v garáži týče, určitě k lepšímu. A WG dokazuje jak jsou hrozně zlí a všechny nesnáší tím, že dávají týdenní a měsíční mise, kde hráč může v pohodě nahrávat miliony kreditů, spotřebních doplňků a free premium účtů zadara, když na to má buď hodně času nebo dostatek skillu..
Mimochodem 8.8 byl docela velkej patch, hlavně co se změněnýho interface v garáži týče, určitě k lepšímu. A WG dokazuje jak jsou hrozně zlí a všechny nesnáší tím, že dávají týdenní a měsíční mise, kde hráč může v pohodě nahrávat miliony kreditů, spotřebních doplňků a free premium účtů zadara, když na to má buď hodně času nebo dostatek skillu..
@Matthew.J (16.09.2013 11:32): Taky se chystám tak za rok vyzkoušet znovu, čistě ze zvědavosti. Uvidíme, jestli si mě zase chytnou (není vyloučeno, pokud výrazně zvýší "level up progress" a rozdělí MM podle skillu hráčů).
@Say (16.09.2013 10:33): Ty jsi nejaký zmatený asi. Bavíme sa tu o tom jestli "ta hra de ještě víc do prde...", nebo naopak. Ne jak rychlo tam jde.
Co by podle tebe WOT tak potřebovalo?
Původní wot jsem hodnotil 70% (možná 65 teď nvm jistě). Ale když jsem začal hrát podruhej přišlo mně to mnohem lepší a 5% jsem přihodil. Pokud budů poračovat tak jak doteď postupem času přibude dalších 5.
Co by podle tebe WOT tak potřebovalo?
Původní wot jsem hodnotil 70% (možná 65 teď nvm jistě). Ale když jsem začal hrát podruhej přišlo mně to mnohem lepší a 5% jsem přihodil. Pokud budů poračovat tak jak doteď postupem času přibude dalších 5.
@Matthew.J (16.09.2013 10:29): Uch, někomu fakt stačí málo. Ale tak když hru hraješ for fun na průměrné úrovni, tak to docela chápu.
@Say (16.09.2013 07:43): Drobný buff těch němců, když prohraješ a máš medajlu dostaneš XP jak za výhru, týdenní a měsíční mise, k nim interface ve hře. Snad každý patch pro mňa přinášá změny k lepšímu. Snad jediné co mě zatím vadilo byl nerf T-50 a to rozhodně néni změna, kvůli kterej bych přestal hrát.
@Arc (16.09.2013 08:18): Jasně, protože ty máš lepší statistiky a podklady k tomu co potřebuje balancovat, než wargaming LOL.
@Arc (16.09.2013 08:18): Jasně, protože ty máš lepší statistiky a podklady k tomu co potřebuje balancovat, než wargaming LOL.
Ale tak jako určitý progres tam je. Někdy k lepšímu, jindy k horšímu. Třeba teď mě docela potěšil nerf gold nábojů u číňanů a u T69. Těch 300mm bylo naprosto absurdních...
@Matthew.J (16.09.2013 07:22): rebalanc rebalancu rebalancu, hlavně když rebalancují špatné tanky to opravdu není zlepšování ;)