@Ebb (25.10.2013 17:52): Shadery byly několikanásobně vylepšené.
Diskuze
@Bodkin (25.10.2013 17:57): V ktorom paralelnom vesmíre?
@Ebb (25.10.2013 17:52): yep.
@pajmič (25.10.2013 15:33): Grafika v ME2 je niekoľkonásobne lepšia od ME1? :-)
@KRoman47 (25.10.2013 17:38): Všetko je uzavreté a to že z toho ľudia robia bordel ešte neznamená, že si na to hráč nemôže spraviť názor sám. O to viac, že ide o uzavretie Sheppardovej trilógie, ktorú by mal každý fanúšik prvých dvoch dielov absolvovať. Tvrdenie že si o nič neprišiel a dôvod pre ktorý hru odmietaš je viac než zvláštny ale budiž, my vieme, že si o niečo určite priśiel :)
@JohnCZ (25.10.2013 15:01): Právě co jsem ze trojky viděl a četl ten bordel okolo těch zakončení a dalších DLC, co zase nic neuzavírají ... dělají z lidí blbce. První díl se mi fakt líbil nejvíce, byť ne vše tam bylo perfektní.
@Chuck (25.10.2013 10:08): chucku naprosto chápu že se ti ME1 zdála průměrná, v mnoha ohledech totiž byla. Jako střílečka naprosto nepovedená, avšak pokud se ti ME1 nelíbilo jako akční RPG tak ME2 je něco co by se to mohlo líbit. Prakticky vše od grafiky po gameplay je zde několikanásobně lepší. Krom osekání RPG prvků tvz. menší strom schopností a vytržení inventáře. :)
@KRoman47 (25.10.2013 10:17): Ale přišels :)
@rikuhahl (25.10.2013 14:34): Je fakt, že napotřetí bych si to už konečně za paragona zahrát mohl=) Jenže když on ten renegad má ty kůl svítící jizvy...
Tak já už mám ME trilogii dohranou, ale rád bych ji už konečně vlastnil (hrál jsem ji na DVD od kamaráda) a rád bych si ji jednou zahrál znova.
@Say (25.10.2013 13:14): Já už to tam jednou mám, ale ještě sem se k tomu nedostal - nějak se mi poslední dobou přemnožily hry :D
@tomi2k9 (25.10.2013 13:02): Nebýt to na Steamu, tak to beru=)
Mám na Steamu gift ME Collection (ME1 a ME2 Digital Deluxe), kdyby někdo chtěl, tak dejte vědět, nějak se dohodnem. Rozhodně to nechám levněji, než je to teď na Steamu v akci .)
ME série za zahrání rozhodně stojí. Když člověk překousne začátek jedničky a trošku se do toho vžije, horší to pak není. Jako celek je ME série rozhodně jedna z herních nej...
@rikuhahl (25.10.2013 09:50): Obávám se, že EA sérii ME na Steam nedoplní. Hlavní důvod, proč se s Valve rozhádali, byl ten, protože Valve má pro vydavatele podmínku, že nákupy přídavků musejí probíhat přes Steam, ale EA na to má v ME síť Cerberus Network. Oba první díly jsem dohrál 2x se staženými DLC, protože ta jejich hovadská síť mi ve hře jaksi nedovolovala ani free DLC a pak mě EA už vším tak s*alo, že jsem na ně hodil bobek a od té doby od nich nic nekupoval. Také ME3 jsem pohřbil s tím, že to hrát prostě nebudu a ani necítím, že bych o něco přišel.
@musa (25.10.2013 09:55): Ano, dříve (cca 2007 - 2009) jsem je vyloženě preferoval, ale jak zpívá Kristina, "Čo bolo včera, nebýva dnes". :-)
Edit: No nic, nechme to plavat, ať se neubere někam, kde to není žádoucí.
Edit: No nic, nechme to plavat, ať se neubere někam, kde to není žádoucí.
@Chuck (25.10.2013 09:45): nemrač se strejdo to jsem nikde nenapsal. prostě je cca 90% tebou hraných her akčních, jednička ME je oproti dvojce víc rpg a míň akce = první logický důvod, co člověka napadne.
Mě štve, že EA se se steamem někdy v roce 2010 rozhádalo a jeho hry tak od tý doby na steamu nejsou. Násilný to je zejména v ME sérii, kdy jednička a dvojka na steamu jsou, trojka už ne :( Myslíte, že se někdy v budoucnu dohodnou? A pak případně dodaj na steam i svoje starší hry (ME3 apod.)? Jo a jak to je s DLC k ME na steamu, daj se tam nějak přidat zvlášť, nebo jsou už obsažený na steam verzi (tušim, že ne)?
@musa (25.10.2013 09:35): A jéje, další, co si myslí, že se ve hře musím skrývat nebo kosit samopalem a ostatní mě absolutně nezajímá. :-/
@Chuck (25.10.2013 09:16): copak se ti nezdá na jedničce?
(málo ratatatatata bum prásk uááááá :) ? )
(málo ratatatatata bum prásk uááááá :) ? )
Za těch 5 € bych to možná bral -pro Pajase jak stvořené. I když ta videorecenze mě přivádí k myšlence, že bych to prubnul taky, když se to zas tolik nepodobá jedničce.
výborně, to je nejlepší kombinace, origo dabing + české titulky :)
@Say (24.10.2013 22:54): No tak to každopádně :D
@tomi2k9 (24.10.2013 22:46): Naštěstí jen titulky.
@musa (24.10.2013 22:23): Je v češtině - i titulky...
Jak je to s češtinou na Steam verzi? V info se tam uvádí české rozhraní, tzn. přesně co? Je případně dovoleno dodání titulků svépomocí odjinud?
@Aba (09.08.2013 13:05): Blahořečený ale ještě nejsem, takže máš smůlu.
@Say (03.06.2013 15:36): svatá pravda
@Say (08.08.2013 08:41): svatá pravda
Asi tě budu Sayi v brzké době svatořečit :D
@Say (08.08.2013 08:41): svatá pravda
Asi tě budu Sayi v brzké době svatořečit :D
@Arantir333 (08.08.2013 05:05): Zabugovaná nejspíš není, parťáci se často chovají jako kvalitní pacienti.
@Arantir333 (08.08.2013 05:05): Zkus ME1 a uvidíš, co je to dementní AI=D
Je má verze hry zabugovaná, nebo je vážně AI parťáků tak neuvěřitelně dementní?
@Arantir333 (01.08.2013 03:54): Nechci kecat, ale mám pocit, že jsem si pro dvojku (i trojku) snad upravoval config (nebo jak se to tady jmenovalo) přes jakýsi takový ten editační nástroj, kde jsem si některé klávesové zkratky upravil dle mých představ.
@Arantir333 (01.08.2013 03:54): Pokud vím tak můžeš točit kurzorem a nemusíš to nutně stopovat. A nebo když chceš zbraň co jsi měl minule tak dej X (aspoň ve trojce to tak funguje).
Nemohu přijít na to, jak k určitým zbraním přiřadit rychlé klávesy tak jako to bylo v prvním dílu. Například, na *5* pistole, *6* odstřelovačka a podobně? Takhle to docela kazí požitek, když v průběhu boje musím hru zastavovat *shift* a pak ručtně vybírat zbraň pro svou hlavní postavu.
@eremita (03.06.2013 00:53): je to tak, mimochodem hrál jsem na spektru
To já na všechno kde jsem nebyl ve vznášedle vzpomínám s láskou. I na to MS1 čekání v v chodbě na další nepřátelé nabíhající přes různě sestavené bedny...člověk si představoval jak chtěli autoři mít arénu plnou míst pro vzájemné krytí a ona to nabíhající AI protivníků udělala trochu jinak...možná kdyby se spawnovali...:))
@eremita (03.06.2013 16:00): Právě reptetivní eliminace respwanujících NPC na jednom místě (z halvy si vybavím 5-6 otravných lokací, které z hlavy fakt asi nikdy nedostanu) pro mě byl v ME3 největším trnem v oku.
@Say (03.06.2013 15:36): To mě tedy ano. Ta lokace je zpravidla celkem velká a nabízí široký prostor pro taktizování, samotné respawny nejsou k hráči nespravedlivé; skupinka nepřátel se respawnuje, načež se rozutečou (jak jsem říkal, engineeři tě třeba obcházejí). Rozhodně to tedy není tak, že by se nepřítel najednou objevil zčistajasna za tebou, máš prostor na zorientování se...
Hry hraju zpravidla na největší obtížnost a u ME3 jsem se na rozdíl od ME2 v některých pasážích musel snažit (u ME2 jedeš jak stroj) a občas reagovat na změny v chování nepřítele (např. mě příjemně potěšilo, když do mě jedna skupinka střílela, načež mi jeden z té skupinky hodil do krytu granát, já začal samozřejmě prchat a zbytek skupinky mě rozstřílel... tohle není vopruzácký, nespravedlivý/"umělý" druh obtížnosti, nýbrž komplexita spojená s férovým přístupem k hráči = umřel jsi, protože jsi něco podělal, ne proto, že jsme to nesmyslně nadesignovali). Ani v tomto případě se samozřejmě nevyhnuli lapsům, ale těch pozitivních zážitků/dojmů bylo z mé strany rozhodně více/převažovaly. Jako výborný příklad mi přijde jedna ze závěrečných lokací v Akademii pro biotiky, kde se k tomu všemu, co jsem popsaly navíc přidala i práce s vyvýšeným terénem.
Hry hraju zpravidla na největší obtížnost a u ME3 jsem se na rozdíl od ME2 v některých pasážích musel snažit (u ME2 jedeš jak stroj) a občas reagovat na změny v chování nepřítele (např. mě příjemně potěšilo, když do mě jedna skupinka střílela, načež mi jeden z té skupinky hodil do krytu granát, já začal samozřejmě prchat a zbytek skupinky mě rozstřílel... tohle není vopruzácký, nespravedlivý/"umělý" druh obtížnosti, nýbrž komplexita spojená s férovým přístupem k hráči = umřel jsi, protože jsi něco podělal, ne proto, že jsme to nesmyslně nadesignovali). Ani v tomto případě se samozřejmě nevyhnuli lapsům, ale těch pozitivních zážitků/dojmů bylo z mé strany rozhodně více/převažovaly. Jako výborný příklad mi přijde jedna ze závěrečných lokací v Akademii pro biotiky, kde se k tomu všemu, co jsem popsaly navíc přidala i práce s vyvýšeným terénem.
@eremita (03.06.2013 15:22): Lineární jsou oba díly po stránce leveldesignu. S tím rozdílem, že u ME2 jdeš v před a prostředí je variabilní, NPC se nerespawnují, pouze spawnují. U ME3 se hýbeš v na pomyslných 100m² tam a zpátky a eliminuješ dokola respawnující se NPCčka... Promiň, to mi jako "lepší" varianta z hlediska hratelnosti opravdu nepřijde.
@Say (03.06.2013 13:11): Jak jsem řekl, i takové pasáže tam byli, ale ty dobré na mě udělali dojem a rozhodně jich nebylo málo... ME2 je v podstatě lineární koridor, navíc s mnohem méně variabilním prostředím (rozuměj copy/paste lokací, častý to jev u BW her). Ostatně ME2 je z hlediska hratelnosti nejjednodušší díl, což právě s level designem dost souvisí
Asi nemá smysl to řešit, jelikož se neshodneme, ale IMHO je ME3 po stránce level a gameplay designu o krok před ME2.
Asi nemá smysl to řešit, jelikož se neshodneme, ale IMHO je ME3 po stránce level a gameplay designu o krok před ME2.
@eremita (03.06.2013 00:53): Promyšleněji rozvržené? Děláš si ze mě fakt ptáky? Dyť ty mapy o velikostech 10x10m, kde se neustále spawnovali nepřátele a tys je kosil furt na stejném místě... To ti přijde jako dobrý design? Mě se to jeví jako snaha ušetřit a uměle natáhnout gameplay. Tohle ME2 nikde nemá!
@Say (03.06.2013 00:28): Jak říká pajmič, byly méně lineární a promyšleněji rozvržené, pročež jsi mohl lépe taktizovat, stejně tak ale i nepřítel. Když se to spojí s o dost komplexnější AI (např. Engineer se odpojí od hlavní skupiny, obejde tě a do zad ti postaví turet), hra tě tak ve výsledku nutila více přemýšlet, nikoliv jen postupovat tupě vpřed a kosit vše před tebou (i když i takové pasáže tam samozřejmě byli)...
@eremita (03.06.2013 00:00): V tom případě jsi musel být při hraní ME3 pod vlivem nějakých silných drog=)
@Say (02.06.2013 22:27): Ano, myslel jsem design map.
@Say (02.06.2013 22:27): To se fakt bavíte o ME3?
@pajmič (02.06.2013 22:18): Protože tam je leveldesign + respawn naprosto odpudivý, příšerný, nasráníhodný...
@Say (02.06.2013 22:16): EEE....ANO? :D
@pajmič (02.06.2013 22:13): E... Bavíme se stále o ME3?
@Say (02.06.2013 18:00): hm asi myslí arénu v DLC Citadel? Nebo pokud myslí jako přímo mapy...dalo by se souhlasit. Nepřátelům se dá snadno vpadnout do zad a celkově jsou stavěné tak aby byli co nejméně lineární.
@eremita (02.06.2013 17:37): Jaké arény?