Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@valcik (05.12.2013 12:22): Vyvrcholeni okolo cisarstvi, naposled jsem tam vybijel Vault. Ulohy spojene s nemocnici me asi minuly. Nastoleni vlady v Corathe nevim, sejmul jsem zabugovaneho Strycka.

Nicmene. Ja nejsem povinen questy aktivne hledat. Na co po ceste narazim, na to narazim, co se mi zamlouva, to splnim (idealne teda, tady kdybych plnil jen to co se mi zamlouva, mel bych tak level 8). Neni smyslem hrani RPG projit vsechno. Stejne tak nemusim za par set zatek nakoupit haldu harampadi jen proto, ze kdyz to udelam, dostanu nejaky Obsah.
Aj tak si ale minul veľkú časť obsahu hry, máš takmer o polovicu XP menej než by bolo záhodno. Pri prvej hre som postupoval podobne a preto sa tvojmu rozčarovaniu vôbec nedivím. Voči autorom sa ale pri svojej kritike nesprávaš férovo, pretože hodnotíš hru, ktorú ešte nepoznáš ani spolovice. (Mám dojem, že si minul najlepšie zápletky a hromadné bitky z celej hry - vyvrcholenie udalostí okolo Cisárstva, úlohy spojené s nemocnicou, nastolenie vlády v Corathe.. Mýlim sa?)
@pipboy (04.12.2013 17:38): Mno, tá postava je naozaj slabá. Trait Skilled ťa obral o jeden perk a s obratnosťou 7 si mal zo začiatku 8 AP, to znamená že bez traitu Fastshot si mohol v každom kole vypáliť len jeden výstrel z pištole Desert Eagle. So Small guns 102 si si nemohol dovoliť ani mierené výstrely, to sa potom bojuje naozaj ťažko. Máš železné nervy, keď si takéhoto polovičného fráju dotlačil až do záveru hry! :)

edit:
Pre porovnanie, toto je postava, s ktorou som nedávno dokončil prvý testovací run pre chystaný patch. Bez grindu, len som sa kvôli testovaniu snažil plniť každú dostupnú úlohu. Do poslednej lokality som vstupoval na 18 úrovni: http://i40.tinypic.com/14k8m15.png
@pipboy (04.12.2013 19:27): "od te doby co chodim do prace me mnohem vic nez nejake penize nasere ten promarneny cas "
A ty jsi nějak nesvéprávná osoba, že předáváš zodpovědnost za svůj čas vývojářům/modderům? WTF?
@pipboy (04.12.2013 19:27): Reagoval som predovšetkým na Mounta aka konvice, nie na teba. Ale keď už inak nedáš.... úprimne, aký iný argument som už mal použiť? Tiež ho pritom príliš neuznávam. Akákoľvek kritika je samozrejme legitímna. Jedna vec je napísať, že to dotyčnému za to nestálo a že to mohlo byť ďaleko lepšie. Akceptujem dokonca aj explicitnejší príspevok na adresu toho premárného času. Ale neustále hatovať niečo v každom príspevku je choré. Neustále prizvukovať aký je to kus hovna a niekto, komu sa to páči je vymetená mrdka je mimo a ďaleko trápnejšie a lacnejšie ako argument, ktorý som použil ja. Toto už proste vyznieva ako troling, ktorý len vyvoláva zbytočný flame a Mount sa na ňom priživuje. Aj keď to možno nebol tvoj úmysel, tak to vidieť musíš. Mne je hodnotenie iných, pokiaľ výrazne neovplyvňuje hodnotenie v podstate ukradnuté a nikomu neuberám právo na jeho názor, ale nad tým kam sa uberá táto diskusia mi stojí rozum.

Len môj názor...
@M.a.t.t. (04.12.2013 19:07): Podívej se, řeknu ti to takhle, veškerá kritika je naprosto legitmní a to z toho důvodu, že si dovolili prznit dílo, které jim vůbec nějakým způsobem nenáleží a já mám legitimní právo kritizovat to, jak moc to podělali a jak moc špatné a falloutu vzdálené to je. Bodka.

Tu část o tom:" tak se předvěď ty s modovanim", raději vynechám, protože tohle není žádný argument, ale laciné zvolání. To že je to zdarma? Jak jinak by to měli být, nemají žádný právo jakýkoliv honorář, není to jejich dílo.
@Mount (04.12.2013 18:50): Nechcem tvorcov obhajovať, pretože niečo mohli zvládnuť aj lepšie, ale zaujímalo by ma aký mód by si vytvoril ty. Hral som ich viacero a nájsť v nich kvalitu je občas veľmi náročné. (napríklad drvivá väčšina módov k Amnesii je rýdza amatérčina) Ressurection pripomína ďaleko viac profesionálny projekt a rozhodne je cítiť, že do neho bolo investované množstvo času. To že niekomu nesadne na čo dali dôraz a že by si mnohé veci predstavoval inak, nemení nič na tom, že mód oproti väčšine pôsobí ozaj profesionálnym dojmom a pritom za to nikto nechce žiadne peniaze. Chcel by som vidieť, kto by len tak pre radosť stvoril niečo podobné a obetoval tomu toľko času. Argument, že za ten čas by si vytvoril niečo lepšie ti zoberiem až vtedy, keď niečo podobné naozaj vytvoríš. Potom môžeme porovnávať. Tvorcovia Ressurection to spravili a napriek tomu z pár miest schytávajú kritiku... a prečo vlastne? Znova pripomínam, že mód je zadarmo, nikto do neho nemusí investovať peniaze, aby následne ľutoval ich stratu a stále je to pritom len mód, ktorý nie je nutné brať ako regulérny Fallout. Je to len vízia tvorcov.
@pipboy (04.12.2013 17:38): Asi tak.

@Daemon (04.12.2013 18:11): však má pravdu, tohle na 10/10 nemůže být ani ze srandy, ale je mi jasné že to možná imponuje tvému egu jak je ten váš kus MH skvělý! Mě tady za můj názor na to MH taky slovně napadli, takže jak to říct.... zameťte si před svým prahem ;-)

Pip boy tu naopak argumentuje velice slušně, nidko není zvědavej na infanitlních radostné reakce fotrů od rodin, co u tohohle zavzpomínali na své počestné dětství a tatlačili slzu v oku. Tohleto nesahá falloutům ani po kontíky a jestli někdo tvrdí opak, považuju to za obyčejný trolling.

Já spíš nechápu, že nemáte vůbec žádnou soudnost, tohleto to vypustit a být s tím spokojený, to mi prostě hlava nebere.
@Daemon (04.12.2013 18:11): to bych rek je ponekud zobecnujici. Kazdopadne od "profesionalniho" ceskeho herniho webu (jasne je to EG, ale i tak pisalci tam dostavaji penize, afaik) ocekavam kriticky pohled na vec a ne fanboyovske promo. Kriticky se podivat na FO1.5 a vysledek zhodnotit za 10/10, to je myslim vykon hodny takoveho titulu. Kdybyste byli EA nebo tak nekdo, zduvodnil bych si to rybnikem kapriku, ale to nemuzu.

Me by treba zajimal koment od MtM.
Dalo sa čakať, že nie všetci z toho budú nadšení a nedalo sa čakať, že mód automaticky zamieri na prvé miesto v rebríčku, ale že negatívne komentáre zatiaľ prevažujú nad pozitívnymi je vcelku prekvapivé :)
Kluci nejak vam ten vas mod v komentech zacinaji rozsekavat, u par jedincu mam pocit, ze i trochu naschval. Asi si to budu muset taky zahrat, abych to rozsoudil.:0)
@M.a.t.t. (04.12.2013 15:37): no, psal jsme to trochu ve spechu, enhtel sjem to moc dlouhe a kratsi altenrativou byla snuska nadavek :)

@Sadako (04.12.2013 16:36): normal, respektive nesahal jsem na obtiznost tak snad tam neni prednastavene nejake svinstvo.

@Kubulus (04.12.2013 16:20): o tom kde a jak pipboy plytva ruznymi slovicky si pipboy zvlada rozhodnout sam.

No kruci jeste mi kolega v praci ukazal ze tomu nejaka vymetena mrdka dala na EG 10/10 a to uz je zrale na hitler parody.

Tipanec postavy cca 3 tahy pred koncem hry. (Utek ze zakladny jsem btw resil zurivym mackanim A >_>
pipboy zbytečně plýtvá ošklivými a nezdvořilými slovíčky, které nejsou na místě. O to víc, když se naprosto běžně probírá kupou hnoje z AA produkce, kde to nemá zapotřebí, ač by to bylo oprávněnější.
Obsahovo je ten komentár dobrý, ale štýl je hrozný, evidentne je splácaný strašne narýchlo (hovorím o pipboyovi) Inak celkom zaujímavé postrehy, aj keď sa s mnohými nestotožňujem.
Já musím zase nesouhlasit. Ve Falloutu si vzpomínám jak jsem se "vztekal" že jsem svou postavu špatně specializoval, objevoval časopisy na vlastnosti co jsem si už pracně budoval a mnohé schopnosti od vědy po energetické zbraně jsem využil až v poslední části hry. Je to právě motivace vyzkoušet si různé specializace v dalších hrách. Pokud designový laps není spíš ve VtM:B nebo PST když hrou můžeš projít celkem v pohodě bez boje/s magií až na závěrečnou řež? Nebo v Albionu, Hard to be God či Might and Magic kde po 95% hry používáš středověké zbraně? Tady je to přeci příběhově logické, vyšší technologie si zachovaly jen úzká společenství ke kterým se dostaneš ke konci.
@Say (04.12.2013 11:20): Porad mi neni tak uplne jasne, proc se mi tu snazite nakecat, ze bych se mel na neco extremne specializovat, kdyz jsem se v FO1/2 na nic specialozivoat nemusel. V momentě kdy jsem níže zmíněné veci vyhnal na 100 jsem proste sel rvat body do jinych uzitecnych veci (lockpick, kradeze, na opravy uz jsme se tentokrát vysral) a do tech primarnich uz strkam jen nejake jednotky bodu, tak jako to delam v kazdem Falloutu.

Jenze FO1.5 je proti FO2 maximalne tretinovy, pritom pozadavky na skilly ke konci hry jsou srovnatelne.
Uff, ještě že jsem zůstal věrný tagu na vědu. Po zkušenostech z původních Falloutů se mi to teda jeko vedlejší skill vůbec nezdá=)

pipboyi, pošli screen statů charakteru. Beztak si myslím, že ses snažil udělat postavu na všechno tak nějak dobrou, ale ve výsledku nic pořádně.
@Zero (03.12.2013 23:58): To proto, že se věda používá především při interakci s vyspělou technologií. Proto má větší užitek až v pozdější části hry. Vždycky šlo spíš o vedlejší méně vyznámný skill, kterýmu jsme dali trochu větší význam tím, že aspoň ke konci hry dává hráči více možností/výhod než kdy bylo v předešlých Falloutech. A to zdá se způsobuje rozruch :)
Jinak samozřejmě "desne dulezita" věda není, nic zásadního na ní nevysí, i závěrečná lokace se dá projít bez boje s nulovou vědou.
@valcik (03.12.2013 23:21): jak rikam, vedu jsem pred zakladnou obrody vyuzil snad jednou, ztratila jakoukoliv prioritu - to ze je pak na konci najednou desne dulezita je jen dalsi designersky fail. S trefovanim nepratel jsem problem nemel, spis s mnozstvim jejich hp.

Vubec samozrejme ze ted kdyz to mam projete muzu si udelat postavu na miru hre to kurva neni problem. Problem je ze hra si to do znacny miry zada.

Hm, coz mi pripomina, finalni boss me dal na 2 tahy, kdyz se mu postestilo, tak na jeden. I kdyz jsem vsech 9AP vyuzil pro pohyb, on ke me porad zvladal dojit a jednou me prastit. Bez kombinace gaussovky a pultuctu ultrastimpaku bych byl naprosto bez sance, navic se mi nejak povedlo mu zkriplit nohy, coz bylo dost mozna rozhodujici.

Jinak teda dohral jsem na lvl 15 - to vubec neni uroven na ktere po me muze kdokoliv chtit abych boostoval skilly nekam vysoko nad 100 nez abych ty body radsi rval do jinych uzitecnych skillu.
@pipboy (03.12.2013 23:03): Heh. :)
Ale vážne, keď pozerám na informácie o tvojej postave, pýtala si talent na boj zblízka! S tým by si už na treťom leveli pobíjal pankáčov, radškorpiónov a geckonov jedna radosť. Na malé zbrane je škoda skillpointov, prečítaš dve-tri knihy a s brokovnicou alebo sniperkou trafíš súpera aj cez 15 hexov. Potom by zostalo dosť bodov aj na vylepšovanie reči a vedy, 80% je na hackovanie terminálov fakt málo.
Jako nevím trošku mi to připada tak, jako by tady měli někteří problem s lidma co pracovali na Resurrectionu, do toho mi ale nic není. Já si myslím, že hra byla zvládnuta na jedničku. Nevidím problem v tom, že nemůžu zvládnou vyřešit problem mezi Nestorem a Strýčkem na 5lvl...no tak si brouzdám pustinou dál, levlím si postavu a udělám to později. Tak jsem to udělal i já a nemám s tím nejmenší problém. V polovině dnešních RPG nemůžeš udělat přece hned všechno na nízkém lvl. Jo jak říka pipboy, zbytky anonymových poskoků mi taky udělali v Mrtvé čtvrti celkem peklo, ale aspoň byl ten souboj záživnější, než abys tam přišel a na pár tahu by si to vystřílel bez jediného problému. To je podle mě Fallout, kdy si ukládaš každý povedený tah a zkousíš to znova a znova. Nevím jak vy, ale tohle jsem v původních Falloutech dělal běžně...
@pipboy (03.12.2013 19:51): Bravo, pro mě je tvůj komentář, komentářem měsíce ! :)

Právě jsem to rozebíral s kámoši co si na můj tip ten mod taky zkusili a už se tu rozebírá jak dementní to celkově je a jak je to naprosto mimo obraz. Jinak pipboyi ty jsi podle sáhl na podstatu toho pudla, drží to fakt jen ty kulisy fallouta, který je tímto módem neuvěřitelné dishonostován a v podstatě zneužit. (pozn. rozšířit o toto svůj komentář k tomuto modu)
Uf, dohrano. Jako forma ocistce dobre, ale... no snad jste si ty leta vyvoje uzili, protoze ten vysledny kus hovna drzi nad vodou jen Falloutovsky zaklad.
@Daemon (03.12.2013 17:14): s hledanim questu nemam zas takoy problem, spis s lidma co je zadavaj. Ackoliv nakonec to sjtene musim oddrit vsecko uz jen z principu toho ze nic jinyho udelat nemuzu. Ted jsem obesel zbyvajici nesplnene questy. Parace vymlatim, ale plizeni 102 ocividne na vykradeni sejfu serifovy zeny nestaci.
@Mount (03.12.2013 17:23): Skúšal som, pri prvej hre! Cez úvod a strednú časť som s melee postavou prelezal ako nôž maslom. Do Seditu som doputoval iba s oštepom a v modrom pyžame, pretože na kožené sako nebolo dosť zátok, hehe. Ku koncu hry ale prituhlo a bez talentu na reč alebo vedu som v závere dosť tvrdo narazil. Frája hrdinsky zahynul! :(
@Mount (03.12.2013 17:23): To mám samozřejmě dávno vyzkoušené. Co si teda povíme?

Vyčítat modifikaci, že je modifikace... No je to tvoje hodnocení, kecat ti do toho nebudu :-) Jen by mě zajímalo, proč ti vadí, že nebude nový obsah, když se ti ten stávající stejně nelíbí? Nový obsah by dělali stejní lidé.
@Daemon (03.12.2013 17:14): Meleš, nesmysle! Vem si charakter čistě melee a pak si povíme :D
Ale díky za info(ohledně pouze odstraňování bugů), hned ho promítnu do hodnocení hry...co to tárám módu.



@pipboy (03.12.2013 16:50): "Cisarstvi vs Anonym, Nestor vs Strycek, Cisarstvi vs Lovci, Supermutanti vs Lovci." :D Tohle je fakt šíleně smutné :D
@pipboy (03.12.2013 16:50): Nemyslím si, že se musíš držet předkokládaných buildů. V tom se holt asi neshodneme. Musíš si akorát postavu specializovat a taky trochu hledat a přemýšlet, abys našel víc questů, ne vždy se nabízejí sami. A to byl záměr, takovou jsme hru chtěli mít. Ale samozřejmě chápu, že to někomu nemusí sednout.
@Daemon (03.12.2013 16:24): na ty lokace jsem narazil jne proto ze jsem si rikal ze jsem mozna nekde minul cely mesto a sel prohledavat celou mapu.
Mam i relativne vysokou rec (102) plizeni (102) vedu (86) coz byly moje talenty. Specialne vedu jsem doted vyuzil asi jednou, ale na zakldne obrody nehacknu ani kalkulacku. Ze zacatku jsem taky rval body do boje na blizko (76) bo kurna nebylo bouchacek.

Muj problem je hlavne v tom, ze jste tam fanboyovsky naboostovali obtiznost aniz byste meli dostatek obsahu (a i ten co mate jste de facto odstavili tezce nesympatickyma postavama) ktery by umoznoval dostatecny zisk expu, aby se hrac nemusel vylozene drzet nejakych predpokaldanych buildu.

Vsechny situace kdy jsem se dostal k nove zbrani/zbroji vychazely z ucasti na konfliktu dvou silnejsich frakci: Lovci vs Obroda, finale hlavni questlajny v Rat Hole, Cisarstvi vs Anonym, Nestor vs Strycek, Cisarstvi vs Lovci, Supermutanti vs Lovci. V podstate jen obiram mrtvoly ktere z vetsi casti nadelal nekdo jiny, az ted ke konci se da rict ze sam neco zvladnu, ale v Mrtvy ctvrti si me zbytky anonymovych poskoku porad bez rpoblemu daji k veceri.
@Mount (03.12.2013 16:28): Můžu tě celkem s jistotou ubezpečit, že nové lokace a questy se přidávat nebudou. Hru považujeme za hotovou a patche budou jenom o opravě bugů a maximálně doladění situací, které příliš skřípou.
Já hraju charakter na boj bez zbraní a je to celkem vážně výzva a těžké. Navíc mám neuvěřitelnou smůlu na společníky, za celou dobu jsem kromě čokla žádného nenašel a to běhání mezi stovkou npc úplně k hovnu mě vážně nebaví :D


Celkem škoda těch úkolu některé jsou opravdu trapné a onu kompexnost tam fakt zatím nevidím. Za komplexnost rozhodně nepovažuji to, že dvě strany chtějí dosáhnout stejného cíle a vadí jim v tom jeden bod, který je třeba vyřešit.
Dialogy mi teda přijdou hodně slabé a jsou snad psané přes kopírák chybí mi tam určitá diverzita právě dialogů a postav.
Jen se modlím že s tím modem se neskončí jen u updatu bugů, ale bude se dále rozšiřovat jeho obsah včetně měst úkolů atd.

Jinač moje postava kdyby vás to někoho zajímalo a měli byste typy jak ji rozvíjet dále:
http://www.imagehosting.cz/?v=mojepostav.jpg rád si počkám na typy, chci být vážně na blízko, ale bohužel ta hra na to nikdy nebyla snad ani stavěná :D
@pipboy (03.12.2013 15:28): Za zápornú postavu som to celkom elegantne s talentami v reči, vede a doktorovi bez výraznej investície do akéhokoľvek combat skillu. Je pravda, že za postavu kladnú by to išlo podstatne ťažšie, ale tam mi stačili ľahké zbrane a opäť som ťažil predovšetkým zo skillov viazaných na charizmu a inteligenciu. Sakra, ide konieckoncov o post apo, tak sa dá predpokladať, že výsostne diplomatická cesta nebude najschodnejšia.

A prosím, prosím, odpusť si už konečne ten fňukací tón. Vzhľadom na to, že skoro nikto z ostatných hráčov na podobné problémy nenaráža, tak je možno čas na večernú chvíľku sebareflexie a prestať tu nasrane funieť na vývojárov vždy, keď sa módom nekĺžeš tak hladko, ako by si chcel. Pôsobí to dosť... trojročne.
@pipboy (03.12.2013 16:12): To jsi měl nějak málo bodů na level, ne? Každopádně rozhodně je hra dělaná tak, že aspoň jeden bojový skill to chce zhruba umět (takže by ti stačili ty střelné), přece jenom jde o postapo svět a s předchozími Fallouty to nebylo o moc jiné. Ale i tak se lze zaměřovat i jinak než bojově a navýšení řeči dokáže slušně pomoct nejenom přežít. Blbý akorát je, že ty máš tu smůlu, že patříš do skupiny hráčů, které se objevuje bug světové mapy způsobující, že se někdy v náhodném setkání vygeneruje víc nepřátel než má (v patchi bude ošetřeno).

Co myslíš hlubším smyslem? Ty dvě lokace tam samozřejmě nejsou jen tak. Ta prázdná vpravo dole je bug, to tam vůbec nemá být.