Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Usermator (05.01.2014 10:15): Weakspoty muzes vetsinou ignorovat. 75mm je malo na prostreleni. Problem je jenom s vezi, ktera je obrnena podstatne lepe. Navic, sice je to na pomery tezkych tanku rychly stroj, ale neni az tak rychly a kdyz proti nemu jede nejaky schopny medium, tak ta KV-1s pozna ze alpha dmg neni vsechno.
Tak, KV-1S jde se zamířením bezproblému prostřelit do weakspotů, do vany a pod věž, ale když stojíte 1v1 a nemáte čas na dlouhé míření, je to skoro neprůstřelné. Ale nejlepší název co jsem slyšel bylo OP1-S :D
Jinak zadna konspirace s pancirem se urcite nekona. Zrovna vcera jsem si liboval jak Type 58 s cca 128 mm penetrace hezky loupa KV-1Sky.
Jako kdyby se to nestávalo i s jakýmkoliv jiným tankem, akorát protože je to ta zlá, zlá a zlá KV-1Ska tak si toho člověk všímá. Co já už dingnul do všech možných tanků a "papírově" to měla bejt jistá penetrace ...
Zrovna jsem skončil po hře, kdy jsem s Nashornem (203mm pene) třikrát cinknul tři různé KV-1S do kolmého předního pancíře. Celkově to ale byla troll hra, protože jsem pak ještě cinknul 59-16 do věže a E25 kdo ví kam...
@LIUWIL (05.01.2014 01:43): Toto není hra o náhodu. Podle mě i s nejnižším rollem na penetraci není možný, abych v takovým úhlu to KVčko neprostřelil, kdyby opravdu papírově měl těch 75mm pancíře, autobounce úhlel to nebyl 100%. Prostě ruská hračka pro ruský děcka, kterým stačí držet "W" a klikat na levý myšidlo.

Neříkám, že v této hře neexistuje smůlu, jednou jsem 2x po sobě dingnul s WZ-131 Hellcata, ale když jsem se zpětně díval na replay, chudák měl prostě smůlu, že mi mířil vysoko na věž a trefoval mi v podstatě úplnej vršek (tzn. autobounce úhel pro jakýkoliv dělo). Tady to KVčko je blbej vtip.
@Bursoft (05.01.2014 01:26): Tady se spíš ukazuje hra o náhodu, která někdy dokáže pěkně nasrat. Třeba dneska jsme jeli dost ostré tažení s Hellcatama na čtyři bezmocné KV-1S ze vzdálenosti, na kterou nás nemohli zpozorovat. Čtyřikrát jsem vystřelil na dva různé tanky a všechny čtyři střely dopadly jako kritický hit za 0HP. Naštěstí jsem si to pak vynahradil na ubohých hellcatech, kteří už nestihli svým těžkým tankům přijít na pomoc.

A taky jsem zažil, že můj Hellcat odrazil střelu z KV-1S mířenou na mantlet, nebo že jsem na WZ-131 měl po bitvě přes 2000 potenciálního DMG a bitvu jsem přežil. A na lehkých tancích mě vždycky dostane, když nějaký Tier 10 tank mi střelí do pásů z 0 DMG a zbytek týmu ho tři vteřiny na to rozseká (a není to nic ojedinělého).
KV-1S NENÍ OP!!!, protože přece 225 mm penetrace nemá nárok prostřelit 75mm přední část ruskýho tanku. 3 střela ze 4 byla špatně zamířená, zbytek by do každýho jinýho tanku šel jak máslo..
@Matthew.J (04.01.2014 19:22): Já jezdím lehké tanky. O tom, jak zcela nelogicky těžký tank bude první střílet na mě, raději než aby střílel na medium co mu zrovna odstřelil pásy, mi fakt nemusíš nic vykládat :)
Ale dá se to využít ve prospěch týmu. Jakmile se k tanku dostanu blízko, odprásknu mu pásy a začnu zajíždět za něj. Samozřejmě se začne soustředit na mě, takže namísto toho, aby hitoval moje spoluhráče, se snaží namířit a zabít mě. A miliju případy, kdy hyperaktivní artina chce takový nehybný tank trefit a samozřejmě zabije mě.
Jasně proč ne... dneska mně t30 střelila za roh enom aby nemnosela trefit tank 5 metrů ode mňa. Mám replay kdyby nekdo chtěl. Hra předtím zase 7 výstřelů 6 zásahů jedna penetrace. Kromě jednoho dingnutí byly všecky zboku T54, E75 nebo E100. WTF?!

Dneska tomato parade jaků jsem tento rok eště neviděl...
@Usermator (04.01.2014 18:06): No neříkám, že ho budou dělat jako v reálu, protože na rovince se opravdu dostávaly na těch 100km/h a jejich akcelerace (a vůbec mobilita) byla taková, že jediné, na co si posádky stěžovaly, byla otevřená věž (prostě to byl stíhač tanků v pravém slova smyslu)
Mohli by ale Hellcat posadit na vyšší tier místo T25/2 (které tam sedí jenom aby ti znepříjemnilo už tak příšerný grind na top dělo T28 Prot.) s tím, že by přidali akceleraci a otáčení věže a mírně (1-3 vteřiny) zrychlili nabíjení.
@Say (04.01.2014 17:13): Otázkou ale je, co budou u Hellcatu považovat za OP - jestli vysokou kamufláž (která v pohodě umožňuje střílet na nepřátele z 400 metrů aniž by tě viděli), nebo to dělo. Hellcat má totiž spoustu nevýhod - pomalá věž, pomalé otáčení, malá akcelerace, otevřená věž (HE střely a střelba z artilerie má katastrofické účinky na posádku i tank a na tank není možné připevnit ventilaci) a v podstatě neexistující pancíř... tento tank by byl velice nezajímavý pokud by přišel o kamufláž nebo o dělo. V současném balancování, v okamžiku, kdy je Hellcat spotnutý na blbém místě je to téměř okamžitá smrt a má taky jedno z nejnižších DPM ze všech tier 6 destroyerů.
Jedině, že by Hellcatu dali jeho manévrovatelnost blíž k realitě, tzn. zvýšili akceleraci a otáčení, zrychlili otáčení věže a nechali jenom 76mm dělo, možná s vyšší penetrací.

T49 je podle mě v pohodě jak je - lidi to hrají hlavně aby se dostali na Hellcat.

EDIT: Možné taky je, že změny provedu i v rámci T25/2, které je na svůj tier dost na prd.
Teď teda akorát moc nechápu, jak velký rozdíl bude mezi KV-122 a T150. Zbraně jsou jasné, T150 má větší DPS, ale nižší alpha. Děla zůstávají na svých tierech, mění se pouze tanky. Zajímá mě, jak na tom bude pancíř, rychlost a manévrovatelnost. Možná by pak totiž stačilo, kdyby se ten jeden kanon přesunul na T150 a bylo by.

Doufám, že na Hellcat sahat nebudou, to by mě naštvalo.
@Matthew.J (04.01.2014 12:33): To sice ne, ale jestli se to má jmenovat něco jako KV-122 a KV-85 (takhle o tom mluvil Serb na fórech), tak to prostě a jednoduše bude 85mm dělo. A teď je jen otázka, jestli to bude ten dementní shit anebo to lepší, co je na 34-85 jako top.
@Matthew.J (04.01.2014 09:31): Protože je to logický, když 100mm gunu expíš až na ISku a 85mm je tam stock. A pokud má ta guna tak příšernej výkon na tanku o tier výš, nedělal bych si iluze, že na KVčku by to bylo lepší.. Ale tak však uvidíme, co tam namontujou..
@Matthew.J (04.01.2014 01:26): Jo tohle si myslel, no neboj to sem do výpočtů nezahrnul :) (samozřejmě XVM není jediná utilita kterou sem využíval, klasický papír na zápis (odečet) dmg pokud měl tank menší HP než maximální dmg střely)
@Bursoft (03.01.2014 23:07): Mno pokud mňa IS8 bude bavit dál jak do teď, tak sa k tej IS3 asi vrátím a zahraju si ho aj buffnutého...

@Arc (03.01.2014 23:05): Když nekoho killneš tak přitom dáš skoro dycky below average. Nepřítel má 6HP a ty ho sejmeš s ISU-152 takže máš poddamage, který ti statistiku setsakra ovlivní. U děla s takovů alfů aj doražení nepřátel s 100, 200 nebo 400 HP mosí s takovů statistiků sakra zacvičit. Čím víc killů tím zkreslenější. U t28prot by sa to týkalo enom nepřátel se 100 a 200 HP, ale stejně.

Murphyho zákony platíja takže poddmg dáváš když to nejmín potřebuješ a pak ti to nejspíš připadá, že ho dáváš častěj než naddmg. (mě to tak taky připadalo. A s T30 mám zatím RNG eště horší aj co sa přesnosti týče + nechápu proč nemože mět equipnutý stabilizér)
@Usermator (03.01.2014 23:29): To sice je, netvrdím že ne, ale je to o náhodě :D Proto tomu říkám blbuvzdornej tank. Důležitý je ho neúhlovat. Pokud proti mě stojí nenaúhlovaný IS-3, tak ho střílím vždycky do vrchního plátu, jenže děla s pene 175-225 to semtam prostřelí a semtam dingnou. Proto si furt připadám, že vůbec nevím, co s tím tankem dělám, ale tak hlavně že to dingá žejo :D
@Matthew.J (03.01.2014 22:48): Po změně profilu je na tom IS-3 asi tak, že žádnej spodní plát nemá (je tak hrozně naúhlovanej, že ho prostřelí jen vysokopenetrační děla). A vrchní plát je logicky taky víc protáhlej jakoby dopředu, takže tomu to klopení zvětšily kompletně. Vrch věže je weakspot, ale blbě se tam trefuje, to je jak snipit kopulku u T29. Nevím, přijde mi, že nějakej skill play s tím moc nepředvádím, až tak mě to nebaví, ale mám s tím momentálně hodně brutální staty. Ten tank se hraje sám prostě.

Jinak teda pochybuju, že tě to KVčko bude bavit po nerfu, když tě nebavilo před ním :D Buď budeš mít tank pomalej jak původní KV-1 s velkým dělem, anebo rychlej s tou 85mm mrdkou, co zaměřuje asi tak 4 hodiny, má přesnost jak artyna a penetraci jak loltraktor (zdravím stockový IS :))
@kurcatovium (03.01.2014 22:22): Mně prostě OP nepřijde, ale když je to teda statisticky dokázané tak budiž. Hlavně sa na ten nerf těším páč takto mňa kv1s nebavila a po nerfu bych si snad mohl udělat aj Mko s ňů.

@Bursoft (03.01.2014 21:53): Mno nvm jak je na tom IS3 po změně profilu, ale asi líp... Myslím, že když jsem s ním hrával já, tak měl spodní plát o dost větší. A celkově měl spodek vany níž, takže sa doň líp pálilo z boku. Rozhodně jsem nedingal 3/4 střel. Dingeš tak leda od věžě (když ti netrefíja kopule nebo ten odporný weakspot nad dělem) nebo od tej menší ale líp naúhlovanej půlky horního plátu, pokud teda bereš tier 8 HT a TD a většinu medek. Pokud teda nezlepšili aj úhly na horním plátu.

@Usermator (03.01.2014 22:12): Když ten weakspot KV5 trefíš u kraja tak dingneš protože je tam veliký úhel.

@Arc (03.01.2014 22:47): Jaks to měřil abys nezapočítával killy?
@Usermator (03.01.2014 22:12): Nejsou to náhodou bělorusové ? jinak 80% případů kdy můžu dát tank na ránu ho na ránu nedám (většinou nedám ani AVG DMG a 30% dám minimální dmg střely) a na tanku nezáleží, klidně to může byt i lehký tank (tj že nějaký pancíř nehraje roli), posledně se mi to stalo s Marederm 3 vs druhý marder, nechal sem mu 1HP a kvůli tomu sme prohráli bitvu, když sem hrál před půl rokem naposledy tak mi 88ma z tigra dávala menší než AVG dmg (měřeno podle XVM) a velice často to byl minimální DMG střely i několikrát po sobě (opět pancíř nehrál roli). Nad těmahle rádoby RNG kravinama už se ani nepozastavuju, WG je neschopný napsat spolehlivý systém takže už to lepší nebude.
Pořád nechápu, jak někdo může tvrohlavě odmítat OP status KV-1S. Ten tank je jeden velký troll vtip. Dělo jako kráva, vynikající mobilita, "papírový" pancíř, který odráží i střely daleko za 200mm pene, ... Co víc chtít?

Jasně, skoro každý tank je v něčem dobrý (zvlášť když to s ním člověk trochu umí), ale holt některé ty tanky to mají trochu "šoupnuté".
@Bursoft (03.01.2014 21:53): IS-7 se dá prostřelit i s nižší penetrací, já s prototypem jí propářu v pohodě do vany nebo na spodek věže, do pantu mezi korbou a věží. IS-3 se dá (když to člověk umí) propenetrovat ze předu i s penetrací 170, přesně doprostřed korby, mezi ty dva pásy.
No, papírově hlavní výhoda IS linie jsou ta děla, ale mají obrovské výhody. Já té linii říkám, nechť se někdo neurazí, TFN(Tanks for noobs), protože, jelikož je WG společnost ruských vývojářů, zdá se mi, že přidali IS linii nějaký záhadný DYNG rating, protože když je tank z téhle linie na ránu, vy ho buď dyngnete, nebo mu dáte poddamage.
Takhle jsem jednou jel s proťákem, kterej má damage 400, týmovku, a byl jsem poslední a proti mě byla jedna KV-5, stříleli jsme do sebe, mě zbylo 240 HP a jí 300. Byla na ránu a já měl dobito dříve než ona. Co se nestalo? Já jí dal do největšího weakspotu (do tý kulometný věžičky vepředu) damage 299. Jí jsem nechal 1 HP! WTF? ona mě samozřejmě dyngla. Pokračovalo to zase. Já mam 250, ona 1 HP, vystřelim, a normálně jí dyngnu do té kopulky a ona mě propálí do nejsilnějšího pancíře normálníma APčkama. No nenasralo by vás to? Proto jsou pro mě ruský heavy tanky TFNka.
@Matthew.J (03.01.2014 21:40): Mluvil jsem o blbuvzdornosti u té lajny omg. Jakejkoliv pokus o skill úhlování nebo míření na cokoliv končí fiaskem, lepší jet dopředu, střílet za jízdy a všechno ničit - prostě ISka no :D Mám zrovna IS-3, vůbec netuším, jak nebo proč odrážím, ale odrážím asi 3/4 střel co na mě letí, dělo je super, mám s tím hodně přes 1000 průměrných XP na bitvu a přitom podle papírů by to měl být shit. IS-8 ok, to je docela slabej tank, ale furt není až tak pozadu kvůli dělu. A IS-7? To je totální vrchol blbuvzdornosti na 10. tieru. Abys to prostřelil, potřebuješ min. 260 pene (i když ok, takovou věž zepředu neprostřelíš žádným dělem a žádnou municí, dostat IS-7 hulldown = vítězství). Tank nepotřebuješ úhlovat, protože je naúhlovanej z výroby a i když ho omylem teda naúhluješ, stejně máš všude tolik spaced armoru, že je to prostě jen RNG jesi to propálíš. Poslední dobou trávím v tier 10 bitvách hodně času, abych věděl o čem mluvím..
@Bursoft (03.01.2014 20:48):
"edit:..."
sláva konečně jsme sa dobrali konca. :D

"myslím, že píšu jasně, že ruský tanky mají něco navíc vždycky - KV-1S je heavy, ale jezdí jak medko, T-54 je medko, ale má pancíř jak heavy pomalu + mají všechny vlastnosti, co by měli heavy/medka mít"

To snad nemyslíš vážně ne? :D Aj kdyby ty údaje nebyly vytržené naprosto z kontextu, tak vyjmenovals 2 tanky a z toho jeden čeká nerf. V kontextu co má T54 oproti ostatním medkám navrch v armoru to ztrácá v penetraci alfě, přesnosti, depresi, elevaci nebo nečem jiném. To je jak kdybych napsal, že "všecky ruské tanky sů slabší - SU101 je TD a má penetraci a armor medka a k tomu depresi 2,3°, IS8 je heavy, ale má armor pomalu jak medko"

"celá KV-1S lajna"

http://blog.noobmeter.com/2013/03/february-march-tank-winrates-and-op.html

IS7 8/9
IS8 7/8
IS3 3/14
IS 5/8
KV1S 1/7


U tej KV1S bych tomu snad byl aj ochotný věřit, že je OP i když mně to tak nepřijde, ale podívaj sa na zbytek tej lajny LOL. Kromě IS3 zabírajů všecky poslední přičky. :D

@Arc (03.01.2014 21:09): Ze začátku byli rusové OP, ale pokaždé když nekam napíšu, že WoT je s kažým patchem lepší a lepší, tak je můj přízpěvěk v červených čísloch. :D Bursoft napsal "je na hře cítit, že ruské (sovětské) tanky mají vždycky něco navíc, než ostatní" což je prostě kravinec! :D
@Matthew.J (03.01.2014 20:13): V parametrech tanků, který se ani nepřibližujou reálným předlohám právě kvůli prototypům (narozdíl od reálných WW2 tanků, který se aspoň trochu snaží přibližovat realitě v této hře). Pokud se tanky do 6-7 tieru navzájem potkávali i reálně, od toho 7. tieru dál se rozchází. Viz věta "Hra v podstatě boostuje prototypy z poloviny 40. let a nerfuje mnohem modernější tanky, aby se k sobě tierově vůbec hodili." Vezmi si KTčko na 8. tieru a T-54 na 9. tieru. 1 tier rozdíl, ale skoro 20 reálných let ve skutečnosti. A kvůli tomu, že každá lajna musí mít 10 tierů, tak KTčko ve hře jezdí s dělem, který se mělo montovat na TDčka ještě později, než se v reálu vyrobil.

Jinak k tomu OP - zaprvé to nebylo myšleno jenom na ruský tanky, ale na všechny (myslím, že píšu jasně, že ruský tanky mají něco navíc vždycky - KV-1S je heavy, ale jezdí jak medko, T-54 je medko, ale má pancíř jak heavy pomalu + mají všechny vlastnosti, co by měli heavy/medka mít). OP tank je třeba E-75, když víš jak na něj, Hellcat, T49, Stug, KV-1. Je rozdíl mezi blbuvzdorným OP tankem (celá KV-1S lajna - mimochodem to není můj výmysl, už je i statisticky dokázaný, že je extrémně přeboostlej právě proto, že i špatní hráči s ním mají dobrý výsledky) a OP tankem, kterej se OP stává ve chvíli, když víš jak ho uchopit (SU/ISU-152, Hellcat, E-75, T57 Heavy, WT E-100).

edit: Dobře, asi jsem to napsal trochu nešťastně. Chápu, že balancování parametrů tanků nesouvisí s existencí tanku. Chtěl jsem prostě říct, že kvůli nutnosti plnění děr v jednotlivých tierech, se tanky nesmyslně boostujou nebo nerfujou vůči reálu, i když nižší tiery se balancem jakž takž drží reálu. Thats all..

@Say (03.01.2014 20:21): S naúhlovaným Tigerem tě Sherman neprostřelí s tím jeho flusátkem :)
@Matthew.J (03.01.2014 20:13): Souhlas... Ono WoT je tak silná arkáda, že o nějakém balanci na základně reálných statistik není vůbec možná řeč... Dyť Tigera zepředu takový Sherman sotva propálil. WoT? Není problém.
@Bursoft (komentář): "Vývojáři kvůli tomu musí zavádět prototypy tanků anebo tanky, které vznikli pouze v nákresech, což zase vrtá do balancování."
Už jsem to psal nekolikrát. BULLSHIT reálná existence nebo neexistence tanku nijak s balancem nesůvisí. Balanc spočívá enom v nastavení parametrů těch tanků.

"Jelikož je WoTko běloruská hra a vývojáři se musí zavděčit především východnímu trhu, je na hře cítit, že ruské (sovětské) tanky mají vždycky něco navíc, než ostatní. Samozřejmě v každém národu a na každém tieru je tank, o kterém by se dalo říct, že je OP, ale u těch ruských je to moc okaté."
Bullshit again... Jediné OP tanky do osmého tieru včetně sů Matilda a T18. KV1S je hodně rychlý tank s celkem trolloidním armorem, ale dělo které má největší alfu na svůj tier, trollí střelce stejně poctivě jak cíle. Navíc KV1S dostane nerf, po kterém všeci plačů.

Jinak parádní koment.
Dobrý den,
dovolil bych si Vás pozvat ke sledování našeho streamu: http://www.twitch.tv/laxtly
http://www.wotlaxtly.4fan.cz/
O čem budeme streamovat? To je JEN na VÁS!! Na našich stránkách naleznete anketu. Podle ní se zkusíme přizpůsobit, aby si každý našel to co si přeje vidět.
Určitě by jsme chtěli pořádat akce pro diváky, různé zábavné blbosti jako jsou závody, soutěže atd.
Nebojte se psát do chatu na twitch, zkusíme na všechny dotazy odpovědět.
Streamujeme "trochu " nepravidelně, ale většinou každý den od 18. (Začínáme v sobotu)
Konec není pevně dán, závisí na dnu a jak se daří.
Děkuji za pozornost a těším se na Vás!
@Gordon (02.01.2014 17:56): Něco takového by údajně mohlo být v historických bitvách. Historické bitvy budou dost jiné jak balancováním schopností, tak způsobem balancování počtu.
Jen pro zajímavost, takový AT7 měl mít dvě děla, jedno z nichž mělo být auto-loader.
@Gordon (02.01.2014 17:56): Njn, jenže ty děla jsou ve skutečnosti větší kulomety, který se současným systémem těžko něco udělají nepřátelským tankům :D

@Matthew.J (02.01.2014 17:34): Ne, já jsem jen retard, jsem zapoměl, že jsem první badge dal včera za prohru :D Ale máš pravdu, že IS-3 chce hodně, kámoš to taky kdysi dostal za 1400+ xp..