Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Matthew.J (11.01.2014 02:16): Vážně nechápu, co tady meleš o konspiračních teoriích.
Jestli se bavíme o těch 50 metrech, tak ano, často se stává, že ani v okolí těch 50 metrů nejsou tanky vidět. A není to žádná konspirační teorie, zažili jsme to oba, já i Arc, a to hrajeme od začátku closed bety ...

A btw ... Tier 9 a 10 je nuda. A rozhodně neplatí čím vyšši tier, tím větší zábava. Ani omylem. Měl jsem T9 a T10 jak v betě, tak je mám i teď. V betě to bylo o něco lepší sice, páč nebylo tolik tanků, ale i tak to byla nuda. Každopádně ne tak velká, jako je teď.
@Matthew.J (11.01.2014 00:08): Proč bych ti měl něco posílat ?:) očividně tě nepřesvědčí ani tuna důkazů a hádat se s tebou fakt nemá cenu, hoplt když si někdo myslí že je ta hra dokonalá nedá se svítit ;)
@Arc (10.01.2014 22:50): ROFL popřít ju možu, protože poctivé konspirační teorie majů aspoň nejaké podklady. WoT má systém replayů, takže pokud by k nečemu takovému docházalo důkazy by tu byly, ale ono nic.
@Say (10.01.2014 23:47): Na co potřebuješ na 2. tieru goldy? Pamatuju si, jak jsem pedobeařil s Pz2 kdysi a nevystřelil jsem jedinej gold. Snad jen T18 nešla zepředu prostřelit. A to má Pz2 flak kanón, s normálním dělem tam snad neexistuje tank, co by něco neprostřelil :D
@LIUWIL (10.01.2014 22:55): Já mám 19 tanků z toho na 10 mám goldy z toho na jednom střílám výhradně goldama (francouzská tier 7 arty, ale poslední dobů ju skoro nehrávám). Už jsem goldy často používal u t25/2 a expil s něma top gun u IS8, ale jinak vozím 4-7 kvůli těm napínavým hrám a nejsu zvyklý na ně přepínat, takže jich skoro nevyužiju. Teď ale uvažuju o tom, že budu s goldama expit top gun u t30 možná t44.

Goldy používám, protože bych bez nich poskytl nepřátelom nefér výhodu. Ale kdyby bylo na mně tak v public matchoch goldy zakážu, nebo rozdělím na 2 skupiny s goldama a bez.
@LIUWIL (10.01.2014 22:55): "Pokud ale jsou rovnocenné tiery a někteří hráči tam ládují čistě zlaté hned od začátku hry, tak to beru jako prasárnu." Zkus T-43 nebo VK3002 DB :D Ne, jakože abych pravdu řekl, zas tak moc goldařů teda nepotkávám. Na vysokých tierech klasicky hráči T-54 nebo E-100, ale jinak se mi nezdá, že by to byl problém. Hlavně, ono jet jenom full goldy se nevyplatí nikomu, na 10. tieru by to byla bitva za bitvou 50k v minusu třeba.
Což o to, mě spíš rozesmívají vtipálci, kteří ládují goldy do zásobníků na druhém tieru... To je teprve "výdělečná" činnost :-D

Ale jako jinak proti goldům nic nemám. Je to součást hry, tak se s tím musí počítat. Jen ale nechápu, proč je pořád dávají do slevy - tím se pak vytrácí jejich význam jakožto drahého, ale účinného, špásu.
@Matthew.J (10.01.2014 22:12): Zlatá munice je taková taká. Osobně nemám nic proti ní pokud se používá pouze ve stylu "teď na tom závisí celá hra". Konec konců já taky na Hellcatu nosím čtyři zlaté, ale využiju je tak jednou, max dvakrát za měsíc. Zkrátka a dobře, pokud nějaký tier 5 tank střílí zlaté na moji IS-2, beru to tak, že si za to hezky připlatil a nevydělá na tom ani kdyby se posral.
Pokud ale jsou rovnocenné tiery a někteří hráči tam ládují čistě zlaté hned od začátku hry, tak to beru jako prasárnu. Prakticky pak není ani potřeba úhlovat tank, přemýšlet nad slabinami atp... Stává se z toho Call of Tanks
@Bursoft (10.01.2014 21:40): T9 a T10 je zase spousta kokotů co střílí výhradně zlatými náboji, takže jakoby neexistoval pancíř a i v T10 bitvách najdeš vymatlance kteří nechápou základní strategii boje.
@Armoran (10.01.2014 18:48): Toto je problém hry. Ačkoliv má hra relativně komplexní mechanismy, vůbec se neobtěžuje je jakkoli hráči vysvětlit a pro mnoho věcí si musíš skočit mimo hru.
Tanky totiž mají hromadu vlastností, které nejsou ve hře nikde uvedeny. Takže nováčka ze začátku prostě nenapadne, že na tanku není pancíř stejně silný po celé ploše, nebo že má nějaká slabá místa, a už vůbec ho nenapadne, že záleží taky na tom, jaký je úhel zásahu na pancíř.
Na toto je perfektní program Tank Inspector. Musíš si tam vytvořit účet (bacha, nechce to po tobě účet na WoT), ale je tam prakticky všechno, co potřebuješ vědět a jsou tam i modely tanků na který při namíření myší vidíš, jaká sílu má pancíř tanku z daného úhlu. Samozřejmě toto je spíš až se člověk rozkouká. Dozvíš se tam třeba, že kromě toho, že jsou tři druhy terénu, které budou tvým pásům klást různý odpor, tak zrovna tak různé tanky budou mít různé předpoklady pro odpor terénu.

Co se toho zviditelňování tanků týče: Jak už bylo zmíněno, na vzdálenost 50 metrů vidíš úplně všechny tanky, i když je mezi tebou a nepřítelem budova a ty nemáš vizuální kontakt. Každý tank potom má několik úrovní dohledu. První je základní (ten je uvedený ve hře). Jenomže do toho základu se nepočítají schopnosti posádky a ani moduly. Dohled je tedy možné několika způsoby vylepšit. V první řadě se ti bude zlepšovat jak se tvojí posádce zlepšují procenta a hodnost a v druhé řadě jsou na to speciální schopnosti posádky a dva vylepšovací moduly tanku.
Velice důležitou veličinou je kamufláž tanku (opět něco, co není uvedeno ve hře). Kamufláž určuje, jak težké je tě spatřit. Na kamufláž má vliv jestli jsi v pohybu nebo jestli stojíš, jak velký je tvůj tank nebo jestli střílíš. Těžké tanky v pohybu spatří skoro všichni, střední už je těžší, lehké tanky jsou za pohybu stejně špatně detekovatelné jako když stojí. U stíhačů je to různé. Pokud stojíš za keřem nebo některým padlým stromem, tak ti přidává kamufláž, ale nesmí z toho keře čouhat ani kousek tvého tanku směrem k nepříteli, jinak je to jako by tam ten keř nebyl. Střelba většinou sníží kamufláž téměř na nulu, ale liší se to podle typu zbraně. Jsou však tanky, které když stojí tak mohou střílet, aniž by byly tanky s horším dohledem detekovatelné, a to i když střílí v jejich zorném poli. Střelba vždycky dočasně "vymaže" všechny okolní keře a stromy z rovnice.
Kamufláž jde zlepšit dovedností posádky a potom taky sítí (vylepšovací modul), který ti dává extra krytí pokud se několik vteřin nehýbeš. Můžeš si pak taky tank nechat pomalovat :), což ti taky přidá kamufláž

Jinak žádný tank není schopný detekovat žádný jiný tank na vzdálenost větší jak 445 metrů. Za touto vzdáleností potřebuješ, aby spřátelené tanky nepřátele detekovali. Nepřátelské tanky uvidíš až na max. vzdálenost 500 metrů a na tuto vzdálenost je uvidíš bez ohledu na to, jak velký máš dohled. Je však potřeba mít dostatečné rádio, abys mohl komunikovat s přátelskou jednotkou, která tento tank vidí.
Jinak i pokud má tvůj tank dohled těch 445 metrů, rozhodně má cenu si dohled zvětšovat, protože celková velikost tvého dohledu neustále bojuje proti kamufláži nepřátel. Pro tanky se špatným dohledem je normální, že lehké tanky schované v keři nemají šanci detekovat dokud se nedostanou na vzdálenost 50m.

Doporučuji si stáhnout již nějakou uvařenou verzi XVM, kde vidíš všechny tyto vzdálenost na minimapě.
@Matthew.J (10.01.2014 20:41): Tier 9/10 je brutální nuda a ani nemám tak vysoké tanky, zbytečnost ;) a jelikož má WoT totálně zmršené měřítko tak ano stává se že ani na těch 50 metrů nic neuvidíš ;)
@Arc (10.01.2014 18:09): "počkej až budeš hrát takovou Malinovku ve vyších tierech to se jen kempí a nic nedělá" Tys asi s wot seknul hodně dávno že? Na vyšších tierech (9, 10) sa kempí enom když sů 3 arty (jakákoliv mapa) jinak sů to dobré matche.

@Armoran (10.01.2014 17:31): Tak promiň, ale to je nesmysl... Za 1.) vidíš dycky a každý tank v okolí 50 metrů (uvědom si rozměry těch tanků třeba KV1 má délku 6.75 m, šířku 3.32 m a výšku 2.71 m)
za 2.) pokud je ten tank v nejaké proláklině dál než těch 50 metrů (což je opravdu malé okolí tanku) tak ho nevidíš, ale jinak bys ho vidět měl.

Doporučuju ti používat XVM nebo locastans minimap, které ti na mapě zobrazíja přibližný dohled tvojeho vozítka a to 50M rentgenové kolečko.
@Armoran (10.01.2014 17:40): Ten systém je tam potřeba z důvodu designu map, jsou hodně hodně malé, počkej až budeš hrát takovou Malinovku ve vyších tierech to se jen kempí a nic nedělá, bez tohohle systému by se ta mapa ale nedala hrát. Viděl bys hned na začátku nepřátelské tanky a mohl bys je ostřelovat, což spolu s nevybalancováním mapy je jak uznáš nemyslitelné

Vývojáři i někteří poblouznění hráči stále tvrdí, že ten systém funguje tak jak má, což ale prostě není pravda :)
@Matthew.J (10.01.2014 15:29): "Na vzdálenost myslím 50 Metrů vídíš cokoliv aj přez pevné překážky." To té hře říkej teda, když hraju já, když nedokážu občas vidět tank na takových 10 metrů :D Takový Arc by mohl vyprávět :D
@Say (10.01.2014 15:20): Pak sa div, že ťa lidi považujů za konvicového alta, osle.

@Armoran (10.01.2014 15:09): WoT porovnává hodnoty dohledu vzdálenosti a camo ratingu. Na vzdálenost myslím 50 Metrů vídíš cokoliv aj přez pevné překážky. Jinak přez pevné překážky nevidíš nic. camo rating snižuje vzdálenost kdy budš vidět danů dohledem tanku. Camo rating přidávajů křoví, maskovací síť a skill posádky v maskování a je různě pro tank, když stojí/jede/střílá. Jakmile tank uvidí nepřítela informuje o tom vysílačků ostatní, takže ti ho vidíja taky. A tank sa zneviditelní nekolik vteřin po tom co naň nikdo nevidí. (myslím 5)
Čus lidi, nedávno jsem začal hrát a furt mi nedochází, jak se ostatní zneviditelňujou na mapě. Nevíte někdo??
@Say (08.01.2014 23:03): jenze to temer nikdy neni tak, ze by tam vsude jezdili jen totalni noobove, aspon pro me ne - v kazdem tymu je par hracu, kteri ten tym tahnou, a to mi jako challenge k radosti staci :)

Hm coz mi pripomina dalsi vec - s vyjimkou vysokych tieru by unicums stejne nemeli proti komu hrat :)
@pipboy (08.01.2014 22:48): Nemyslím si ale, že by lidi začli ve velkým tahat OP stroje. Takový ti modří a fialový hráči moc takový tanky nejezdí, nejčastěji je potkávám v nových lajnách (se teď můžu posrat ze všech těch skillerů, co tahaj 8-10 tier japonce). Určitej vliv na výběr stroje by to mělo ze startu, ale později, až by si takový ti lepší hráči uvědomili, že taková IS-3 je dobrá jenom proti kreténům, kteří neví, kam ten tank mají střílet, by byl výběr zase dost random.

Zas na druhou stranu, skill MM bych určitě chtěl vyzkoušet, ale obejdu se bez něj. Jak říkáš, tupců je vždycky tak vyrovnaně. Dlouho se mi nestalo, že bych projel 0:15 a nic neudělal v bitvě.
Mozna tak na nohy.

@Bursoft (08.01.2014 19:54): jo i to je podstatny problem, btw imho by se stat-padding solidne rozjel na obe strany - dokud je random mm, nema prakticky dopad na hru. A hlavne dokud je to random, clovek nemusi az tolik resit do jakeho tanku leze - uplne vidim jak jezdim na 8. tieru proti zastupu osmickovych ISek jak kdyz ted zapnu 7v7. Random neni problem - obvykle je pocet blbcu na obou stranach cca vyrovnany a v dlouhodobem meritku to tak je kazdopadne. Lidi whinuji, bo to ze nepritel je taky z pulky blby jak cihla neni moc videt. A schopny rajcata nebo natvrdly modrasci taky nejsou zas az takova vyjimka. A osobne by me sralo kdybych si v bitve nemoh nastrilet par noobu :)