Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nainstalujte si XVM! XVM není jenom o tom vidět kdo má jaký skill, ale třeba taky vidět kde byli nepřátelé naposledy viděni (abyste se nedivili že "střílí na mě hellcat a já ho nevidím) a hlavně, ukáže vám na mapce dohledové vzdálenosti, které jsou absolutně nezbytné pro vyšší hru (hlavně 500m hranici někteří nechápou)
Někdo může tvrdit že "je to mod a ve hře by to být nemělo". Faktem ale je, že to je oficiálně schválený mod a ukazuje věci, které (jak už jsem řekl), jsou pro slušnou hru prakticky nezbytné.

Systém pro matchmaking založený na skillu existuje, jde jenom o to, postavit na tom ten matchmaking.
Nejde o to postavit vedle sebe hráče stejných skillů. To by byla blbost, protože pokud noob hraje jenom proti noobovi, nikdy se nezlepší, protože nebude muset.
Jde o to vybalancovat týmy nejen podle váhy tanků, ale také podle jejich skillu. A toto není závislé na počtu hráčů - prostě když narvu 30 lidí do jedné místnosti, vezmu jejich staty a rozpočítám je tak, aby jeden tým nebyl plný rajčat a druhý nebyl plný oranžových až zelených hráčů.
Je jasný, že se takto nepodaří perfektně vychytat úplně každá hra, ale bude to lepší než to, co tam je teď. A úplně bych zabránil lidem co mají méně jak 1500 her vstupovat na tier 6 a výš. Je naprostá katastrofa s takovými lidmi hrát.

A budu se opakovat nevím po kolikáté, ale WOT naprosto potřebuje pořádný a detailní tutoriál a mimo to i ukazovat doposud skryté vlastnosti všeho, jako třeba odpor pásů, elevace a deprese děla, kolik DMG snese motor atp. atp.
@Say (12.02.2014 17:35): Ty jsi asi maďar nebo já nvm.. Říkám ti že hráči do wot přicházajů a odcházajů průběžně. To znamená, že když nekdo zkušený odejde tak nekdo kdo už nejaký čas hraje sa na jeho úroveň dostane. Už to chápeš?
Kdyby počet hráčů markantně klesal, tak by to bylo neco jiného, ale taky by mohl klesat o rajčata.
@Say (12.02.2014 16:52): Je to utopie, protože hráči, co jsou nad průměrem jakýhokoliv ratingu, by čekali nehorázně dlouho na bitvu. Už teď má MM systém dost problém, protože je přehlcenej 8. tierem (nedávno když jsem grindil na Leoparda, jsem kolikrát čekal i přes minutu na bitvu). Dokonce kvůli tomu teď upravovali pravidla pro matchmaking. Odchylka +- 200 WN8 je nereálná, možná tak +-500, ale to už v podstatě není rozdíl tady proti tomu random rozdělování..
@Matthew.J (12.02.2014 17:30): Víš, skill se odráží taky od času stráveného hraním, učený z nebe nespadl... A s reklamou/popularitou se nával opravdu stálých hráčů markantně snižuje v poměru vůči hráčům, kteří to hrají jak se jim zlíbí = hodnocení hráčů úměrně klesá. Kapišto?
@VonSmallhausen (12.02.2014 17:17): Dnešná ratingy už jsou natolik komplexní, že jde určit docela přesně, jak kdo hrát umí a jaké má zkušenosti. Když vezmeš např. WN8, tak by stačilo udělat odchylku +- 200 a hned by byla struktura bitev naprosto rozdílná. Noobové by byli mezi svými, zkušenější stejně tak... Tok nadávek a povolených nervů by se zklidnil, hráči by byli spokojenější.

@Matthew.J (12.02.2014 17:19): A ty měsíce zkušeností nabereš kde? Average WN8 Rating:817 podle WotLabs je momentálně asi o 200 menší, než když jsem před rokem opouštěl WoT. 2 roky zpět byl mírně pod 1100, ale to těžko považovat za výpovědní hodnotu, když se za tu dobu počítání WN dost změnilo. A vůbec... Přál bych ti hrát WoT pár měsíců po vypuštění ostré. To se hrálo samo.
@Matthew.J (12.02.2014 17:19): @Say (12.02.2014 16:52): A vůbec když už to tady takdle řešíme, mě je v celkem ukradené co mám v týmu za lidi mě záleží jen na tom aby byl můj tank ekvivalentně schopný v boji vzhledem k mým protivníkům. Nemám ani to xwm nebo jak se to jmenuje nehodlám se stresovat že mám špatné hráče v bitvě ještě před tím než vůbec začne.
@Say (12.02.2014 16:52): Tak se nad tím zkus zamyslet, statově je skill každého hráče velice proměnlivá konstanta na to aby se podle toho dal přizpůsobit systém na tolik že by MM zápasy dále by se muselo zohledňovat zda ten hráč dosáhl úrovně skillu na tom tieru na kterém se zrovna přihlásil neboli mam 20 000 bitev s lol traktorem s win ratingem 70% a hurá du si zahrát poprvé ferdu kterého mám za free expy. A rozhodně není pravda že by šikovných hráčů ubývalo, v klanu máme teď spoustu šikovných nováčků kteří už teď hrají na velice dobré úrovni.
@Say (12.02.2014 16:23): To je dobrý nápad ale v tak velkém měřítku jako je 15:15 mě to příjde jako ještě větší utopie než +1 -1

@Matthew.J (12.02.2014 16:17): 9. hraju ale mám i jiné tanky co mám rád a jen mě trochu štve že si třeba chci koupit premium tank (né na vydělávání, né abych dělal dojem) protože ten tank se mě prostě líbí jako byl P/m10 a t-34-3 a konkrétně u t34-3 je pro mě dost nepochopitelná penetrace 175 na takovym mega dělu?
@Matthew.J (12.02.2014 16:17): De spíš o to že je to tank od tanku a u některých tanků je to problém a pak jsou i tanky co můžou jezdit +3 jako Emil, netvrdím že je to nějak strašné, ale přeci jen není to war thunder kde prostě zyvřete oči, vystřelíte a dostanete eypy a peníže že jste někde poškodili něco na tanku, tady kde se všechno počítá a všechno má své pevné parametry a je to vyjádřeno v číslech, a někdy ten balance na některejch strojích prostě občas někde přečuhuje, nejde mě o nějaké nerfování nebo předělávání protože vím že když někde zacpete něco tak vám to vyleze jinde :D proto si myslím že snížení MM na +1 -1 by globálně zlepšilo balance.
Ač je nový update pouze mezistupeň můžu říct že jsem z něj nadšenej, víceméně, Zimní Himl je nádhernej stejně tak nová mapa a efekt z připravovaného enginu odrážení střel od tanku když vás někdo dingne vypadá famózně, jen tak dál, jo a abych tě moc nepřechválil milý WGngu tak MM i po těch letech pořád stojí za hov.., díky. :D
@kurcatovium (11.02.2014 21:04): U Emila se dá nejlíp využít jeho deprese buď nahoře na Himlu nebo při obraně na Erlsbergu v praho u toho potoka pokud si člověk dokáže chytře pomalinku najiždět vždy na jistotu tak vás častokrát netrefí ani z toho protějšího kopce vedle hradu a využívat podobné situace.
Tak dnes M na Emilovi. Zase jsem ho ani nečekal, ale nakonec se ukázalo, že jsem naflákal nejvíc z týmu (5k) a dokonce i něco nasvítil... Pěkná hra to byla. Ono s tím top dělem to třeba nebude až takový sr*č.
@VonSmallhausen (09.02.2014 16:02): "do vany ho střílí jen někdo kdo neví že se střílí do vršku věže"

Tzn. polovina populace UE1 i 2 :)
Když lidem ukážeš bok, často bou střílet právě do něj a to i v případech, kdy má autobounce úhel.
Je to to samé jako když s T29 vjedeš mezi partu nováčků - uvidí obrovskou věž a budou střílet právě do ní.
@LIUWIL und @pipboy: tak určitě má smysl bavit se o úhlování tanku jehož úhlování nemá absolutně žádnej smysl protože do vany ho střílí jen někdo kdo neví že se střílí do vršku věže, minimálně ze předu.
Ace Tanker s T-43, nějak se mi naschvál neuložil replay (i když bitvu před tím i po tom už jo hmm) takže přikládám screeny, dokonca to byla nevybalancovaná mapa a ta špatná strana co nemá šanci :D
A stejně si myslím že sem v té předchozí bitvě co sem tu postoval udělal víc než teď...
(on asi fakt nejde udělat Ace Tanker v jiné bitvě než v T7 only s enemákama tak debilníma že prohrajou vyhranou bitvu...)
@pipboy (09.02.2014 09:15): I když jsou strany z papíru, při naúhlování mají efektivně větší než papírový pancíř. Jde jen o to, jak moc daný tank naúhluješ. Tanky s papírovými boky musíš naúhlovat jen trochu, lépe obrněné tanky naúhluješ rovnoměrně a jsou pak třeba tanky jako 110, které zase úhlovat nesmíš.
Nejlepší je každý tank poreferovat v tank inspectoru, kde si můžeš změřit sílu pancíře v určitých úhlech a taky se můžeš z blízka podívat na slabiny tanku.
u spershinga stejne nauhlovani jen odkryva papirove strany ne? Ja se ho teda snazim hrat celem primo proti nepriteli stejne jako Pigra.
Jsem si poridil toho SuperPershinga a prvni 3 bitvy jsem skoro nic nedingnul, jsem si rikal vyhozeny prachy. Pak jsem na ferovku 1v1 ustrilel z plnyho healthu IS-3, prostrelila me jednou. Takze snad to nejak pujde :)

Also, AMX 13 75 Mastery - v T10 bitve jsem s tim nasekal 2.3k damage.
@Matthew.J (07.02.2014 22:44): Já mám odehraných 31 bitev a byl jsem tak 2x top tier. Většinu bitev s tím šrotem hraju proti devítkám. To je pak prdel sledovat, jak goldovým nábojem neprostřelím E-75 kolmo z boku..
@Arc (08.02.2014 06:17): Jop, to delo ani neplanujem skumat. To ze ma nulovy pancier by som prezil, ale je to strasna obluda ktora svieti na 3 kilometre. Skusim tam dat tu 57ku a nejak to pretrpet.
Jo, kdyby "absolutne zadny pancir" znamenalo, ze je prumerna heavina smazne na ranu, tak nereknu. Ale to nehrozi. Stejne tak podobne schopny skaut je svym vyskytem de facto unicum, kdezto derpovat s RmB zvladne kdejaka lama. Wafletraktory T8+ jsou OP.
@Arc (08.02.2014 06:17): Pokud je scouti nejsou schopni naspotovat, je to fail týmu, nikoli OP tank. A pokud jsi v situaci, kdy se nemáš za co schovat, rozhodně to není případ OP tanku.
@Le_Chuck (08.02.2014 02:21): Flakbus je parádní stroj pokud na to máš mapu (ne každá mapa se pro něj hodí, ale to se dá říct o celé té lajně), hrál sem převážně se základní pětasedmou, jelikož první 88mm má menší pene a ta druhá je tak velká, že má ten gun malý náměr.

@LIUWIL (08.02.2014 03:25): WT jsou OP bo je málokdy uvidíš dřív než do tebe vysypou dostatek nábojů aby tě zabili :)
@Le_Chuck (08.02.2014 02:21): Waffentragery, leč některými považovány za OP tanky, jsou všechny stejný typ tanku - boží dělo, ale absolutně žádný pancíř. Obvykle ti hru pokazí hned první scout co tě spotne, protože ti pancíř prorazí absolutně všechno co se na tebe zrovna dívá.
A právě kvůli svým zbraním a nulovému pancíři jsou WT to první na co se střílí - většina sere i na lehký tank když zrovna dohlédne na WT.
Dufam ze nemecka waflovacia TD lajna bude stat za to, bo po Mardrovi 38T je ta vytupena zehlicka za trest. Strasny tank.