Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (23.02.2014 20:20): No... Když začne u mě ve Skyrimu pršet, lidé se stáhnou pod střechy, ti co chodí nasadí kapuce (stráže). Syčení do ohně tam sice nemám, ale z NPC kape, když vylezou z vody (nebo na ně prší). V interiérech je slyšet bubnování deště o střechu. Taky je vidět dopadající kapky.
@Say (23.02.2014 19:56): Já myslel právě původní Skyrim, tam je déšť jen jakože vidíš kapky, ale tím to končí.
Celkově jsem ale nikde ještě neviděl funkční déšť, takový syčení při dopadu do ohně, reagující NPC... aspoň v Zaklínači se utíkali lidi schovat.
Jsem navazoval na ten předchozí mód - samozřejmě že prší, ale prší i pod střechou :P
Hlavně by to ještě chtělo déšť... co jsem naposled hledal asi před rokem, byl na to jenom nějaký pokusný mód který fungoal jen někde a jen napůl.
@MickTheMage (20.02.2014 13:22): Wow, to jsou důsledky.

Podle mě by se vůbec nemělo na nějaké důsledky hrát. Nejsilnější jsou jednoduchý prostý příběhy, jakmile se jedná o celá království, světy, či vesmíry, je to dycky epickej maglajz. Ale když je dobře podanej (Mass Effect), proč ne.
A má to nějaký vliv na města ke které frakci se přidám? Změní se něco ve Skyrimu?
@Sinister (20.02.2014 12:08): Hra má zabavit i bez nějakého noření.

@MickTheMage (20.02.2014 12:10): Tak jsem si ho vygooglil a fakt nevim, všichni jsou stejný :) ale když je to ten jarl, tak toho jsem určitě potkal. Pokud mu radí ten šmudla ve vlčím kožichu, jsem jeho děvka :)

@Shoggot (20.02.2014 12:12): Já věřim tomu, že to mytologii asi má a asi dává i logiku, ale nehodlám číst 1000 knih a lozit po wiki :/ si to zatím užívám po svým.
@Sinister (20.02.2014 12:01): Tak Walome asi jen nedával moc pozor a má dost povrchní představy o pravici a levici ;).

@Walome (20.02.2014 12:04): Jinak jo, ten děj je dost plytkej a nezajímavej, taky jsem mu moc nevěnoval pozornost. A ta mytologie TES mě moc holt nezajímala nikdy. Asi načase, abych znova rozehrál Morrowind.
@Walome (20.02.2014 12:04): To nastastie este uplne nie je. Ale imho Todd Howard na tom pilne pracuje, aby bol plytky jak...

A teda, nepamatat si chlapika s takym hlasom ako ma Ulfric (a obzvalst ked ho dabuje herec ceskeho povodu ;))...
@Walome (20.02.2014 12:04): Kdybych to právě strašně moc neřešil a netrávil večery s nosem zabořeným v The Elder Scrolls mytologii, zabalil bych tu hru po dvaceti hodinách hraní a odepsal jí s 50%.
@Sinister (20.02.2014 12:01): Je možný, že už jsem ho potkal - já si jména nepamatuju :D

Ale teda kucí, vy nad tim děsně přemýšlíte a vnímáte ten děj, to já vůbec. Podle mě je to děsně plytký a bla bla bla, spousta postav, říší, měst, jeskyní a dalších kravin. Kdybych si měl každej prd pamatovat, tak mi praskne hlava. A ať se klidně Kabátníci vybarvěj, aspoň to dostane nějaký grády ;)
@Walome (20.02.2014 11:55): Problemom Skyrimu je imho Ulfric sam. Imperium potrebuje Skyrim, aby dokazalo celit Thalmoru, tak ako Skyrim potrebuje Imperium (z rovnakeho dovodu). Imperium urobilo Thalmoru ustupok, pretoze...nemalo moc na vyber. To stve Skyrim. To vyhovuje Thalmoru. Ak zvitazi Ulfric - je jasne, ze je koniec spojenectva medzi Cyrodiilom a Skyrimom. Zas to vyhovuje Thalmoru. Pokial zvitazi Imperium, bude sa snazit udrzat zvazok so Skyrimom, pretoze... vid vyssie. Uf. :)

Stormcloaks jsou jen náglové a pravicová svoloč. Jednou jsem za ně hrál a bylo mi z nich tak blbě, že jsem to musel rozehrát znovu.
@Jack_Dark (20.02.2014 10:29): Souhlas s Mickem, pokud zbaštíš mytologii Tamrielu, tak to HODNĚ řešíš. I když je to volba pro samotné hraní povrchová, tak pro tebe, jako hráče a tvůj požitek by mohla být klíčová.

@MickTheMage (20.02.2014 11:09): Já si myslím, že Bethesda si tradičně nechala spousta vrátek dokořán otevřených k navázání na příběhu dle momentálního rozpoložení. Každopádně já jsem toho názoru (pokud mytologii nějak výrazně neovlivní TES MMO), že se bude další příběh točit především právě kolem Thalmorů. Těch signálů je během hraní několik (ač o všech nevím, protože se mi prostě nepodařilo odolat stereotypu - asi malá rezistence nebo co :D ) - dokonce si umím představit situování následující single-playerové hry do Elseweyru (koneckonců - zviditelnění obou měsíců, aby si naklonili Khajity a řada dalších událostí by to naprosto ospravedlnila) a Hammerfallu (protože tam odpor probíhá opravdu velmi čile. I v případě MMO by se s postupnou nadvládou Thalmorů nad Tamrielem dalo velmi hezky pracovat, leč to bych Bethesdě opravdu neodpustil (když nepočítám simulace vláčků apod., je MMO můj vůbec nejneoblíbenější žánr a způsob hraní obecně).
@Jack_Dark (20.02.2014 10:29): NE! Je to filozoficky problem, ktory ma korene v tom ako pocitujes Tamriel ;) V konecnom dosledku je to jedno, kedze zalezi na tom, co si Bethesda vyberie ako kanon i ked - ako dokazuje Daggerfall - When the dragon broke... :)
@Jack_Dark (15.02.2014 19:29): Tak Thalmoři nejsou hrou vnímaní jako frakce, ale jako běžná - a nepřátelská (tedy většinou) NPC. Takže stačí nějak donutit, aby zaútočili a hotovo.
Ostatně mí Orci v Morrowindu a Oblivionu byli rasisti - anti-elfisti. Po nocích jsem potichu vyvražďoval elfy (především tedy High Elfy - zřejmě už tehdy jsem to tušil :D ) a vždycky se z toho dostal :)