Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ferdish (26.02.2014 13:24): Nemusíš nikam skákat, stačí se porozhlédnout kousek od hotelu Maggie Chow, najdeš tam lešení a schodiště... :)

Moment, jak jako utéct Anně v UNATCO? Vždyť vám přece Jacob nedá klíč ven do té doby, než ji zabijete, ne?
Mně se jednou podařilo utéct i Guntherovi v katedrále, jenže následně neproběhl rozhovor s holografickým Simmonsem. Simmons tam prostě tak stál a mlčel a nechtěl se se mnou bavit. Tak jsem se lekl a Gunthera pro jistotu zabil. A už to šlo :)
@Walome (26.02.2014 14:37): Pokud vím, tak ne, u podobné situace s Hermannem v Paříži hra počítá i bezvědomého Hermanna jako mrtvého. Rozdíl u Simmonse je v tom, že je možné mu bez nějakých speciálních technik (glitch/exploit/etc.) při prvním střetnutí utéct. Ovšem stejně tak hra počítá s tím, že jej hráč při druhém zabije.
@Ferdish (26.02.2014 13:27): Chápu, myslel jsem to trochu jinak, než to mohlo vyznít. Tím je možné zabít až ... jsem myslel nezabít při prvním střetnutí a následkem toho zabít až při střetnutí druhém, které jinak samozřejmě vůbec nenastane. Bossy obecně (Hermann, Navarre, Simmons) je s trochou cviku a štěstí možné omráčit místo zabití např. střelbou ze sniperky do nohou a podobně (z hlediska reakcí ostatních NPC se nicméně počítají IMHO jako zabití, takže asi není možné Hermanna ukecat díky tomu, že Anna žije)

@mazar1234 (26.02.2014 13:35): jj, přesně tak. Na youtube je i video, ve kterém J. C. Denton Anně Navarre při posledním střetnutí v UNATCO prostě uteče.
@Ferdish (26.02.2014 13:27): On to prave myslel takto opacne, akoze sa ho da nezabit vtedy a da sa ho zabit potom neskor v Area 51 Napr. ja som o tom tiez nevedel az kym som sa to nedocital na DH, totiz som ho absolutne vzdy zabil pod morom, nikdy ma nenapadlo proste utiect bez boja prec.
Human Revolution je kvalitní počin, ale jedničce nešahá ani po šourek :P

@Isair (25.02.2014 16:23): Jeden čas jsem se snažil najít všechny hesla k terminálům/počítačům apod...a hodně jsem jich dodnes nenašel :D
@Phoenix (25.02.2014 16:40): Tohle jsem se zrovna dočetl už kdysi zde v diskuzi, ale každopádně s tím, že při dalším a dalším hraní narazím opět na něco nového, tak nějak počítám:).
@Isair (25.02.2014 16:23): Já jsem jich dost přehlédl i při druhém a třetím hraní :-)) Například to, že Waltona Simmonse je možné zabít až v Area 51. V rámci této akce proběhne mezi ním a J. C. Dentonem podařený rozhovor.
Tedy musím uznat, že si při druhém hraní hru užívám o dost více. Já snad začnu ten Deus Ex mít opravdu rád:).

Nadto je tu vážně obrovská spousta detailů/secretů etc., které jsem při první hře přehlédl.
@Chuck (04.02.2014 10:54): Kliknúť na Všechny komentáře od nejnovějších, Seřadit dle hodnocení komentářů a prejsť na poslednú stranu. Nič ťažké, ani to nevyžaduje vysokú školu :)
@USER47 (04.01.2014 18:24): Je pravda, že byl asi zaměřený na boj trochu více než ostatní mody, ale pořád se mi hodně líbilo, co s enginem a herními pravidly borec zvládl udělat. Mody navíc hraju na obtížnost Normal (zatímco původní hru jsem hrál minimálně u dvou posledních průchodů na Realistic), tak to tolik nevadí.
2027 mi přišlo hrozně zaměřený na boj, kterej v DE tradičně za moc nestojí. Pokoušel jsem se hrát spíš stealth stylem a to mi tam moc nešlo:).
@USER47 (04.01.2014 16:41): Co se Ti nelíbilo na 2027? Je pravda dost jiný než zbytek, ale za zahrání určitě stojí (In Soviet Russia game plays you :-) ).

Hotel Carone je malý, v zásadě jedna velká budova (taky to byl jeden z prvních singleplayer modů). Nihilum je bombastické (konec je díky tuhým panáčkům z hlediska bojů asi nejtěžší záležitost, jakou jsem kdy v rámci Deus Ex hrál), Redsun 2020 byl podařený, Zodiak výborný. The Nameless Mod je geniální, dlouho jsem se mu vyhýbal, ale pak jsem si chrochtal neskutečným způsobem (dokonce na něj existuje také nějaký mod). Terminus Machina jsem nehrál, nesedl mi (nicméně zajímavý byl, to zase ano, ať už příběhovým komentováním současných událostí či kombinováním předmětů a vyráběním nových).

Na grafiku jsem používal HDTP, s Revision zkušenosti nemám. Shifter překopává hratelnost sympatickým způsobem (zkušenosti podle stylu hraní), ale zatím jsem neměl tu čest s ním Deus Ex dohrát.
2027 je pitomej, to už radši Nihilum a Zodiac. Ale stejně jako TNM se nejedná o klasický modifikace, nýbrž totální konverze - nový hry s využitím enginu a mechanismů Deus Ex.
@Chuck (16.11.2013 11:49): V Deus Ex Fixer 1.1 si můžeš vybrat rozlišení jaké chceš z dostupné nabídky, včetně 16:9 1920x1080 a 16:10 1920x1200. A ve Widescreen Utilitě si lze zvolit rozlišení vlastní, podle toho, jaký máš monitor. Pouze tam do políčka zadáš dané hodnoty, správný FoV a aktualizuješ změny. Jakýkoli z těchto programů doporučuji mít přímo v podsložce system v adresáři Deus Ex. A mám tam i No CD patch v podobě DeusEx.ini, abych nemusel pořád štrachat s CD (Score verze).
@Cobot (15.11.2013 09:11): Mám to momentálně s Deus Ex Fixer 1.1, což funguje v podstatě stejně jako ta Widescreen Utilitka. GUI defaultní, jinak bych nepřečetl texty. Zkoušel jsem i různě OpenGL, ale pod ním mi hra nešla vůbec spustit.