Díky za postřehy. Testnu tu T-150 a dál se rozhodnu. ISko jsem nenáviděl, především kvůli dělu, tak si tou KV-3 taky nejsem moc jistej :D. KV-4 se mi osobně zdá jako dobrej tank (nebo spíš troll s tím jeho pancířem, trochu se natočí a už nejde prostřelovat - ta kopulka na věží je dost ošemetná, co jsem zjistil při nekonečným grindu indien pz). ST-1 vypadá jak horší E-75 (lepší dělo, horší pohyblivost).
Diskuze
K T-150 a KV-3 ke sa podpisujem pod to co pise Thellwin. Pokial hras defenzivne tak su to fajn tanky, relativne dobre staty som s nimi mal. KV-4 bolo peklo. Nejak som sa predral k topovemu delu a nechal stockove pasy/motor/vezu a trpel som s tym asi do 60k expov. W/L pomer okolo 45% pomale jak prasa, delo fajn, ale nez to otoci vezu a zameria, tak stihnete cigu. Strasny vopruz. Potom som sa nasral a tych 60 expov investoval do vybavy (s vedomim ze na ST-1 sa mi skoro nic neprenese) a takto vyzerala prva hra s top vybavou. Ano MM mi prial, mal som viac stastia ako rozumu, ale zrazu je z toho tanku dost slusna masina. Battleship. Tolko DMG som v zivote s KV-4 nenastrielal. Stale velmi pomaly, ale veza sa rychlejsie toci, ovela viac dinga (aj ta kopula) ale hlavne tomu skvelemu delu to citelne zvysilo rychlost strelby. Co je parada. Cize expov mam skoro nula, ale na oplatku ma to dost bavi. Goldy obcas prelezu aj cez X tier a tych 100 ton dobre ramuje.
@Bursoft (23.03.2014 23:49): T-150 můžu jakž takž doporučit. Dál jsem tu lajnu ale nejel, protože šnečí rychlost mě moc neláká. Z týhle linie by se mi líbilo možná tak ST-I, ale rodit kvůli tomu KV-3 + KV-4 fakt nehodlám...
T-150 je fajn, hodně dobrej pancíř, dělo dává šlupky, ale přišlo mi celkem ožralý
KV-3 je takové obrněné ISko, dělo ok, je to pomalý a dost hoří, ale jinak taky slušná pevnost (pokud se v dnešní době dá něčemu tak říkat)
KV-4 jezdím teď a než jsem vyjel topový dělo, tak to byl neskutečnej porod, protože s tou 122kou se 175 pene proti X tierům a ještě to lítalo všude možně. Navíc dilema, první věž má sice menší kopulku, ale každej mě tam prostřeloval jak se mu zachtělo, druhá věž jí má větší, takže se trefuje líp, ale zase občas dingne. No budu rád, až se toho zbavím, ještě 120k expů
KV-3 je takové obrněné ISko, dělo ok, je to pomalý a dost hoří, ale jinak taky slušná pevnost (pokud se v dnešní době dá něčemu tak říkat)
KV-4 jezdím teď a než jsem vyjel topový dělo, tak to byl neskutečnej porod, protože s tou 122kou se 175 pene proti X tierům a ještě to lítalo všude možně. Navíc dilema, první věž má sice menší kopulku, ale každej mě tam prostřeloval jak se mu zachtělo, druhá věž jí má větší, takže se trefuje líp, ale zase občas dingne. No budu rád, až se toho zbavím, ještě 120k expů
@Say (24.03.2014 00:56): Nvm, mně to dělo přišlo v pohodě celkem, minimálně na ten HT styl boje. Přece je to dělo z IS-8 a na IS-8 je to jediná dobrá věc :D. Hodně desítkových tanků má děla už z 9. tierů. No asi tu lajnu rozjedu, aspoň si trochu zpravím staty po T-43.
@Bursoft (23.03.2014 23:49): Mno... Rok zpátky to byla pěkná šunka. Dost mizerné dělo. Dokonce jsem ho měl týden v garáži, ale s klidným svědomím prodal. Dneska už to ale může být úplně jinde=)
Kruci to Chi-To se nezda, no asi ho prodavat nebudu :)
(moje treti nejlepsi hra vubec na base xp)
(moje treti nejlepsi hra vubec na base xp)
Má tu někdo zkušenosti s IS-4 (především co ji pár patchů nazpět opravovali) + grindem přes tu její lajnu? Testoval jsem to na CTS a celkem jsem čuměl, kolik střel ten tank dokáže snést. Nejen díky 2,5k healthům, ale hlavně tomu neskutečnýmu bočnímu pancíři, díky kterýmu se ten tank může úhlovat opravdu hodně, popř. sidescrappovat jak boss. Vjel jsem omylem do xichtu britské 183, nasolil to do mě zepředu a dal mi kolem 500 dmg. Každopádně mě spíš zajímá porovnání s ostatníma T10 heavynama. IS-7 "no skill no brain" mě moc neláká, i když k ní mám kousek vlastně, E5 je v prdeli kvůli kopuli (plno lidí říká, že to není tak jednoduchý prostřelit - je to jednoduchý prostřelit i s 8čkovým tankem, co má aspoň 180mm pene). E-100 vůbec, pokaždé když to vidím, tak si říkám, že E-75 je mnohem lepší tank. Sice jsem se zařekl, že na heavyny dlouho nešáhnu, ale jelikož WoTko teď hraju hodně málo, tak bez premka můžu grindit spíš nižší tiery, T-150 mám vyzkoumanou, tak nad tím přemýšlím.
59-16 byla super sranda, hlavně s tím topovým autoloaderem. Sice na Mko jsem dosáhl asi jen jednou, ale stačilo kolem 950 base xp. Jsem detrackoval JgPzE-100, dokud ho nestáhli z plných HPček :D Jinak se hodí na antiscouting, s tím autoloaderem rozstřílí cokoliv mnohem rychleji, než enemáci, proti artynám taky paráda..
Ale souhlasím, že WZtko je větší sranda, furt čekám, jestli nebude ve slevě 132..
Ale souhlasím, že WZtko je větší sranda, furt čekám, jestli nebude ve slevě 132..
@kurcatovium (23.03.2014 15:33): Já jsem dostal M myslím nekdy po 50-60 bitvách.
@Le_Chuck (23.03.2014 13:04): 59-16 by se u mě asi dal zařadit do rage sell škatulky. Ani za nic jsem s ním nemohl udělat "M" ani po vyzkoumání WZ-131, tak jsem ho prostě prodal. Nešlo mi to s ním a moc mě nebavil, zato ta WZ-131 je o 100% lepší a mám ji fakt rád.
@Le_Chuck (23.03.2014 13:04): 59-16 má dost slabé děla (mně osobně přijde nejlepší to stockové s největší pene), takže jsi sním závislý na týmu. Jeho následníci by na tom měli byt o dost líp.
U mna to ma nahnute 59-16. Niekde som sa tu docital ze WZka su fajni scouti tak som isiel tuto lajnu a zial to neviem vobec hrat. Mizerne statistiky, vobec ma to nebavi.
A z ineho sudka: WoT live zo Syrie.
A z ineho sudka: WoT live zo Syrie.
Hm, rage sell asi ne, cokoliv zvazuju prodat jeste chvili zkousim nejak zmaknout. Ovsem PzIC jsem koupil uz aspon trikrat :)
Master tankery na skautpanterovi
Master tankery na skautpanterovi
@Bursoft (22.03.2014 20:31): jo T-43 má stupidní MM a debilní dělo, ale dá se s tím něco dělat když schytáš dobrej team.
Jinak ne nepopírá to jejich MM pravidla, jediné pravidlo je že budeš mít stejný počet bitev v top tier jako v posledním místě tabulky, ale nikde není psáno ani řečeno za kolik bitev (tzn. můžeš mít i tisíc bitev po sobě MM kde budeš poslední, to je sie extrém, tak špatně ten systém zas udělanej není, ale nemá k tomu daleko :)
Jinak ne nepopírá to jejich MM pravidla, jediné pravidlo je že budeš mít stejný počet bitev v top tier jako v posledním místě tabulky, ale nikde není psáno ani řečeno za kolik bitev (tzn. můžeš mít i tisíc bitev po sobě MM kde budeš poslední, to je sie extrém, tak špatně ten systém zas udělanej není, ale nemá k tomu daleko :)
@Le_Chuck (22.03.2014 17:33): Jo, Panther 2, když jsem se už dávno po vyzkoumání E-50, snažil udělat ace tankera. Po asi 8 prohrách za sebou jsem to nasranej prodal, už nemyslím, že bych se k tomu někdy vrátil..
edit: No každopádně nemám daleko k prodej T-43, protože takový nervy jsem u wotka nikdy nechytal, jak tady s tím dojebaným tankem. Dneska jsem s ním hrál asi 10 her, ani jednou jsem nebyl top tier (což snad popírá i MM pravidla). Většinu času si připadám jak ocas za ostatníma tankama, totálně neschopnej jakkoliv ovlivňovat bitvu.
edit: No každopádně nemám daleko k prodej T-43, protože takový nervy jsem u wotka nikdy nechytal, jak tady s tím dojebaným tankem. Dneska jsem s ním hrál asi 10 her, ani jednou jsem nebyl top tier (což snad popírá i MM pravidla). Většinu času si připadám jak ocas za ostatníma tankama, totálně neschopnej jakkoliv ovlivňovat bitvu.
@kurcatovium (22.03.2014 18:36): aspoň sas dostal k tej frontě :D
První dojmy z verze 9.0 - fronta loginu je opravdu dlouhá. Aktuální pořadí 81 175. Pokračování příště.
@Le_Chuck (22.03.2014 17:33): Nikdy. Když mňa tank takto omrzí tak ho přestanu hrát a po čase sa k němu vrátím.
@Bursoft (22.03.2014 15:10): Tak dojmy z 0.9.0 testu: nemůžu se přihlásit, jelikož mám ACC z bety (respektive z doby před EU/NA splitem serverů)... (nemám slov k tejto naprosto nelogické idiocii) asi si příště pro jistotu vytvořím účty všude včetně SEA serveru (co sem tak koukal na Inglsovo video z 9.0 tak ho to přihlásilo právě na SEA účet)
@Le_Chuck (22.03.2014 17:33): AMX 12t v době kdy byla nižší tier, T-43 po zbytečném nerfu (odebrali topové dělo), málem sem nevydržel s Jpz4kou a artynky po úplně prvním nerfu (to bylo dokonce možné ještě v betě) :)
Hosi mali ste niekedy ragesell? Ze Vam proste dojde trpezlivost s nejakym tankom a proste ho predate? Ja si takto spominam na AT8, KV-2, ELC AMX ci Crusadera. K niektorym som sa potom vratil a bol spokojny (napr. AT8 s topovym delom, AMX-ko) a zvacsa vola chyba vo mne, ze proste si to vyzadovalo zmenit styl hry, proste byt flexibilnejsi a menej noob. Teraz ma nasrala francuzka T6 atryna a nebyt kodu tak uz leti na blsak. :)
Tak dojmy z 9.0 testu. Grafika se od pohledu zdá lepší, asi si nějak pohráli s renderem, HD modely celkem porno, kdyby tak už vypadali všechny tanky, tak WoTko vypadá aji jako hra z této dekády. Celkem se těším na druhý kolo testu, doufám, že tam přidaj ten HD model M103, kterej z videí vypadá zatím nejlíp. Pásy kopírující povrch jsou jenom u těch HD tanků, ale jak jinak super, už to nevypadá tak trapně, když tank nezajíždí pod zem. Hýbe se to všechno plynule, v fps necítím nějakej rozdíl, takže asi nekecali s tou optimalizací, vzhledem k těm grafickým vylepšením. Jinak do hry přidali nesmyslnej zvuk při výbuchu tanku, kterej zní příšerně. Historický bitvy jsem nehrál ještě, nějak mě to neláká.
@TOMIN (19.03.2014 13:54): Podle toho co píšeš má 38t scout MM. Jeho úkolem je spotovat tanky pro spojence. Scouti nejsů vhodní pro začátečníky.
KV má jeden z nejsilnějších pancířů na T5. Abys mu způsobil co nejlepší DMG vyhni sa střelbě do pásů (pásy sa chovajů jak spaced armor a velice silně redukujů HE damage) Stříláš doufám HE municů? Houfnice nejsů na palbu AP granátama. Tak leda do slabě pancéřovaných cílů.
KV má jeden z nejsilnějších pancířů na T5. Abys mu způsobil co nejlepší DMG vyhni sa střelbě do pásů (pásy sa chovajů jak spaced armor a velice silně redukujů HE damage) Stříláš doufám HE municů? Houfnice nejsů na palbu AP granátama. Tak leda do slabě pancéřovaných cílů.
@TOMIN (19.03.2014 13:54): V téhle hre tolik veci nejasnejch.Mela by to byt fantasy hra..Kouzelna zed, ktera mi snizuje z 60 fps na 18 :D ..Nejkouzelnsi jsou ty nerfy a update
@TOMIN (19.03.2014 13:54): Rozhodně ne, odinstaluj to!
ČAU
WOT jsem začal nedávno,rozčarovánì přišlo u němce 38 t,soustavně mně MM posílá proti 7-8 T.
Pořídil jsem Stug LOL osazen 105 houfnicí,pokaždé mně vykostì Kv ktrýmu maximálně odřu nátěr,je to normàlnì?
WOT jsem začal nedávno,rozčarovánì přišlo u němce 38 t,soustavně mně MM posílá proti 7-8 T.
Pořídil jsem Stug LOL osazen 105 houfnicí,pokaždé mně vykostì Kv ktrýmu maximálně odřu nátěr,je to normàlnì?
@pipboy (17.03.2014 22:35): The More You Know *
:D :D :D
:D :D :D
@Say (17.03.2014 22:22): Jo, protoze kdyz clovek hraje neco na pocitaci, tak to automaticky bezi v 60fps.
@Say (17.03.2014 22:22): No možná právě proto to do WoTka přidali, protože držet tam standartně 60 FPS ve fullHD a max nastavením, je úkol pro superpočítač od Googlu..
@kurcatovium (17.03.2014 22:18): Hlavně je to efekt, který se projevuje u filmu, tzn. 25 FPS a pochopím ho max. jako berličku u konzolí s lockem na 30FPS, ale nepatří to do PC her, kde se standardně dodržuje hranice 60FPS.
druha problematicka vec je(byla?) jedno z tech zatrztek kolem stop pasu ,ale uz nevim ktery.
@Say (17.03.2014 21:59): Taky tu ohavnost nesnáším...
@Bursoft (17.03.2014 16:10): Motion blur je snad první efekt, který vypínám ve všech hrách.
@LIUWIL (17.03.2014 14:59): Vše mám vyplé možná bude problém přímo s mojí grafikou, nebo ještě lépe s ovladači.
@Say (17.03.2014 14:13): Jak píše pipboy, pokud máš motion blur, tak ho vypni, už na testu s tim měli problémy to odladit, popř.zkus vypnout vsync, u sebe nezaznamenavam podobný problémy.
@FildasCZ (17.03.2014 13:08): Tak to je potom stutter. Dělalo mi to když jsem měl zapnutý VSYNC.
@Say (17.03.2014 14:13): shod si kvalitu motion bluru, jinac nevim.
@Bursoft (17.03.2014 14:06): Já teď nemyslel ping, ten mi ukazuje průměrně 30ms. Ale už jenom samotné otočení kamery, nebo míření ve sniper módů ve švenku, je něco příšerného. Tedy rozhodně ne na 60FPS.
Tak oni přesunuli EU1 do Amsterdamu za druhým serverem, takže ping trochu vyletěl, ale osobně nemám s nějakou neplynulostí problém, spíš se semtam objeví mikrolagy na pár sekund..
Teda, s latenci uz par tydnu problem nemam, to se jim ted zas neco dosralo?
@Say (17.03.2014 13:29): Pamatujs na hru lemings ? Neco, jako wormsici.Hrali jsme to na skole a desne se to sekaloa nevedel jsem tenkrat, proc(nevedel jsem ani, co je pc jen me bavilo na to hrat hry) a byla to desna zabava.A pak jsem to hral na kvalitnejsi sestave a bylo to nudna hra pac se to nesekalo..:D..
TOhle je, ale není sranda :/
TOhle je, ale není sranda :/
@FildasCZ (17.03.2014 13:08): Ano, fps u mě sice ukazují 60FPS, ale poctivě je odezva naprosto tragická. Prostě do*raná optimalizace engine. Největší maso je zahrát si bitvu ve WoT a pak přepnout na nějakou FPS=D
Meli zlepsit latenci.Místo toho ted mám 60 fps a seká se to, jako prase.Pripadam si, jako kdybych mel 15 fps.To jsem to meril frapsem jeste bandicamem. Se tohodle nezbavím :/
Tak jsem to dneska na chvili pustil a vysledkem druhe bitvy je moje prvni Oskinova medaile. S Chi-To. Nejako jsem preskocil Lehvaslaiho >_>
@pipboy (15.03.2014 14:30): yea GuP FTW :D
@kurcatovium (15.03.2014 14:58): prece Pz IV Ausf.D :)
@pipboy (15.03.2014 14:30): Co je to za hnus?
@kurcatovium (14.03.2014 10:43): daaaamn. Zatim mam vyzkoumanou jen druhou vez na tom.