Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (17.03.2014 13:32): např: pevnost Loreda na ze začátku i při konci 1. kapitoly, proplížení se vojenským táborem ve 2. kaptitole pokud jsi se přidal k elfovi, nebo se proplížení tím táborem v kůži nějakého jiného zaklínače
Pár dotazů:
1. Když jsem se z vězení dostal mečem - tj. zmasakroval všechny strážně kromě jedné - bude to mít nějaký vliv?
2. Venku před vězením je pořád nutné se plížit?
3. Budou ve hře ještě plížící pasáže?
4. Chová se vám ve dveřích a při manipulaci s nimi taky Geralt tak divně? Nedá se to nějak opravit?
5. Když jsem si v prologu nepřečetl nalezené knížky, jak moc velký je to problém?
6. Dostanu svoje věci z prologu třeba někdy zpět?
@Hydr0gen (14.03.2014 13:19): Ano. Vytvoří se kolem tebe modrý štít který absorbuje zranění za cenu nemožnosti pohnout se a nějaké té energie úměrné k množství pohlcené dmg (a nebo to je fixní a dá se zlepšit ve stromě dovedností, teď si nejsem jistý). Krytí zbraní je ve FCR tuším vypnuto. Já osobně jsem se stejně nikdy zbraní nekryl a raději uskočil (nebo použil Qeen).
@Hydr0gen (14.03.2014 12:32): Quen funguje jako aktivní abilita. Tzn. např. na MMB si to navolíš a pokaždé v případě ohrožení zmáčkneš a držíš. Za držení Quenu se nespotřebovává energie, při aktivní odražení už jo. Při provádění nelze máchat měči, snad se ani hýbat nemůžeš, ale to mi přijde ok vzhledem k tomu, jak je Quen OP znamení. Dobré pak je třeba právě krajovy chapadla chytat tak, že hodíš na zem Yarden, popojdeš si o metr vedle a dáš Quen. Důsledky asi netřeba popisovat=)

@Sinister (14.03.2014 12:36): QTE jde vypnout (do únosné míry) v nastavení hry ;) Jinak zatímco u W1 FCR balancuje hlavně obtížnost soubojů, u W2 je jeho největší předností odezva ovládání a vychytání animací.
@Hydr0gen (14.03.2014 12:20): Protože Quen v FCR v podstatě není, resp.už nefunguje jako univerzální dočasná nesmrtelnost.

Proti takovýmto bossům to byla berlička, která je dost zlehčovala (a i tak s ní mají někteří lidé problémy). Bez ní to je úplně jiná liga - bosse na konci prvního aktu jsem na temnou dělal asi 20x
Tak jen informativně - dejte na Saye, když říká, že FCR je nutnost. Prozatím jsem si dal jen tři kola v Aréně, abych to ozkoušel a musím konstatovat, že to je nebe a pořádný dudy oproti původnímu combatu. Souboje daleko více připomínají moderní Batmany (zejména podle mého lepší Asylum). Paráda.
Teď se pustím do hlavní linie, abych si ověřil, že to není jen zdání, ale souboje jsou mnohem rychlejší, návaznosti dalekosáhle přirozenější, kombinace úhybů a úderů přejdou do krve snadno.

Jo, taky rytmus soubojů je mnohem přirozenější a namísto sekvencí jde opravdu spíš o vlákno perfektně propojených pohybů.
@Bodkin (13.03.2014 23:20): Nevím nakolik dokážu odlišit příběh od ostatních aspektů hry, ale řekl bych, že je to o dost slabší fanfiction než příběh W jedničky. Minimálně co sa dialogů týče. A taky je to sbírka krátkých povídek. To by sa dalo přirovnat tak k vedlejším Q z W1. Protože rozsah hlavního příběhu byl nekde úplně jinde řekl bych.
@Matthew.J (13.03.2014 23:15): Jestli se někomu líbil příběh jedničky, tak se v tom musí cítit jako doma, ne?

Ale co si budeme nalhávat, i W2 má pár 'WTF' momentů, naštěstí to není celá přříběhová linka.
@Say (13.03.2014 21:53): Fanfiction. Místama je to slabší (hlavně ty dialogy mně přišly divné) a vypadá to násilně (ne násilně jako násilí, ale násilně namontovaný příběh na Wiedzmina), ale lepší než drátem do oka.
@Borghal (13.03.2014 18:43): "Takže když už tak má problémy přežít v prostém vanilla boji, měl by si nainstalovat mód kde Geralt vydrží ještě méně?"
Už jsem to tu opakoval 100x. FCR nedělá souboje těžší, ale dynamičtější. Geralt reaguje mnohem lépe na ovládání a souboje se tak stávají mnohem menší frustrací. Tzn. technická stránka ničemu nebrání, jako je tomu ve vanille.
Huh ? na x360padu na hard bez problému, ještě před tím než obtížnost nerfli..jediný co mi zabralo pár pokusů byl Kayran. Je potřeba kotoulovat, využívat hodně znamení, lektvary, bomby, dýky..ale to k tomu patří, to ty souboje dělá zábavný.
@Sinister (13.03.2014 19:28): Ty souboje bohužel takové jsou. Postupně ten fakt, že je to samé pitomoučké uskakování a rubání, přijmeš a začneš se bavit. Zprvu to byl pro mě ovšem velký šok (hrál jsem to po vydání na normal a přišlo mi to velmi obtížné).
@Hydr0gen (13.03.2014 19:17): S Risenem jsem potíže měl. Ale Batman byla pohodička a zábava - navíc na X360 Controlleru to bylo úplně pošušňání.
Jenže Zaklínač 2 mi - alespoň celkově - přijde neuvěřitelně překombinovaný. Zkusím to na myši a klávesnici, ale to jsem teprve zvědavý na namapování kláves.
@Sinister (13.03.2014 17:57): Sorry, ale v tvém podání dostává hláška "you are doing it wrong" úplně nový rozměr:).

Hraje se to jinak než jednička...jakože úplně. Přijmi to a pak to musí jít. Jestliže tě v prvním souboji u balisty zabíjej i na lehkou po tom, co Enhanced navíc počáteční obtížnost dokonce snížila (tzn.bývalo to těžší), tak věř tomu, že chyba není ve hře.

Hodně štěstí.

P.S.: Jsem si myslel, že budeš nějaký zarytý tahovkář nebo max.diablista, ale koukám na tvůj profil a Batman, Risen?! Nechápu jak s tímhle můžeš mít problémy (na easy...).
Neříkám že to není dobré... ale přišlo mi to těžší než vanilla - jak jsem psal, na střední obtížnost jsem nepotřeboval vůbec žádné serepetičky krom meče a Quen :-) FCR člověka už trochu nutí používat každou výhodu.
@Sinister (13.03.2014 17:57): Bohužel je ve hře potřeba dělat neustále kotouly. Samotné krytí mi nikdy moc nepomáhalo.
Petardy jsem použil občas, oleje taky, vrhací dýky prakticky vůbec. Lektvary mi ale přijdou jako nutnost. I ostatní věci ale poslouží dobře, snad až na ty dýky.
@Sinister (13.03.2014 17:57): No pokud tě nepřátelé zabíjejí i lehkou obtížnost při které v podstatě vůbec neblokují a víceméně se jen nechávají zmasakrovat pak ti už asi zbývají jen dvě možnosti:
1. Cheaty.
2. Přijmutí faktu že tahle hra ti prostě není souzena.

:-)
To není normální. Já jsem v životě horší bojový systém neviděl! Poté, co mě asi stokrát porazila první skupina nepřátel, jsem to vzdal, zapnul jsem výuku - kde jsem byl zmasakrován. Naprosto rozsekán na sračku! Ve výuce!
Dávám se podat - je v tom nějaký fígl? Co to sakra je? Mám podříznout sedm černých slepic, pětkrát se zatočit dokola a třikrát odplivnout? Protože v tuhle chvíli skutečně začínám věřit, že to bude mít lepší účinek než moje pokusy.

...a ano, obtížnost je nastavená na lehkou.

EDIT: A vůbec - jsou ty souboje v průběhu hry tak příšerně překomplikované jako ve výuce? Jakože petardy, pasti, oleje, lektvary, vrhací dýky? Kde je sakra pohodové hraní z jedničky? :(
@Bodkin (12.03.2014 16:33): Taky mi přišlo že si to s Lethem rozdat nebylo to pravý, ale lhal bych kdybych tvrdil že jsem si to neloadnul a nezmlátil ho, ta bitka byla hodně zábavná.
@Garret (11.03.2014 22:20): Ale nejde snad o to, kolik jich má, ale o to, že Tvůj příběh skončí logicky a na základě toho, jak jsi jednal. Samozřejmě, že změny budou kosmetické, ale proč ne. Mně velmi mile překvapila možnost vyhnutí se bossfightu na konci dvojky.
jehehe, kazdymu jsem v praci rikal, ze to letos nebude, at s tim nepocitaj. Neverili. Tesim se na jejich ksichty :)
@Garret (11.03.2014 22:20): Oni ale nikdy nezapomenou dodat že se jedná o permutace "state of the world", kdy ty permutace můžou bejt velmi podobný. 36 konců tam bude, ale samozřejmě nebudou všechny úplně jiný s jiným epilogem. Je to podobný jako Fallout 2 - taky má několik desítek (nebo stovek, tisíc?) "konců", ale jedná se jen o to jaká kombinace slajdů ti na konci vyjede.
Tím samým se chlubila všude Bethesda - Fallout 3 má 200 konců!!! A jednalo se o závěrečnou animaci.
(http://www.destructoid.com/fallout-3-wil ... fe-again-77392.phtml)
Už to, že bude mít TW3 tři různý epilogy je dost nevídaný.
A zda je to sci-fi uvidíme, já si to nemyslím. V době vydání na tom budou dělat 4 roky v nějakých 150 lidech, na již funkčním, hotovém enginu. Takovéto resources zatím ještě na žádnou hru neměli.
@Paul (11.03.2014 19:24): taky řekli, že tam bude 36 konců... nemůžeš čekat, že každý z těch konců bude natolik odlišný, abys je od sebe rozeznal. slovíčkaří. a upřímně - zachovat nahuštěnost Witchera na tak obrovském prostoru TESu je (dle mého skromného názoru) poněkud sci-fi.
@Matthew.J (11.03.2014 20:02): Pamatuju si z jednoho jejich video že tam skutečně mají být regiony. Hlavní otázkou je, jak budou udělaný. Třeba mě se osobně líbí regiony a la Borderlands, protože změna prostředí je tam ospravedlněná. Umožňuje to hře nenásilně změnit prostředí (nenásilně rozuměj nezmění se krajina a post-processing jenom co uděláš krok z lesa).