Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@LIUWIL (31.03.2014 21:47): Já vím, kde se tam začíná. Zase ber to tak, že hromada lidí si myslí, že je tam zakamuflujou ty stromy (což třeba takový Stugy, T49 nebo wafntrégry zakamuflujou). Horší je, že si to o sobě myslí i řidiči heavyn :D
@Bursoft (31.03.2014 20:37): @Say (31.03.2014 20:36):
Jenomže při encounter bitvě se nezačíná dole u těch domečků, začíná se tam na tom kopci. Kdyby sjeli dolů k těm dimkům a tam kempili, tak to i pochopím, protože tam je výhled na cap, ale oni prostě zůstali stát v prostředku toho kopce, takže jednak neviděli na nic a hlavně pak byli na ránu jak tankům co jely z kopce dolů, tak tankům co jely přes pole a tu minivesnici co je nad tím jezírkem. Nechápu jak se může tolik debilů sejít v jedné hře...
@LIUWIL (31.03.2014 20:15): Vždyť toto je standartní gameplay malinovky na 5-6. tieru, semtam se holt ty opice slezou i výš :D Ještě lepší je klasická bitva, kde se 12 z 15 tanků zakempí na spawnu a jeden po druhým jezdí přes pole umírat na druhou stranu :D

Nicméně poslední dobou je lepší rushovat to tou cestiškou ve vodě pod kopcem. Když se ti to podaří přejet na druhou stranu, tak naspotíš celej enemy team, včetně zakempených tdček a máš XP feed z naspotované dmg.. Nicméně IS-2 je na takový brodění asi pomalá, medka jsou na to ideální..
Tak to jo! Nový rekord demence. Encounter na malinovce - já v IS-2 a další dva med tanky jedeme nahoru k mlýnu, kde nás smete vlna šesti těžáků. Hned na to si všimnu, že téměř celý tým je "schováný" v keřích přímo na spawnu. Jenom pět tanků (včetně nás tří co jsme jeli k mlýnu) vůbec vyjelo ze základny. Následovalo Alt+F4 a vlna sprostých slov.
Neříkám kazit hru,ale není každá hra posvícení.Někdy tě blbě trefí a seš hned NOOB a nejlepší jsou ti co je hned na začátku pošlou do garáže a samozřejmě za to může tým,já se snažím při blbé smrti aspon týmu omluvit,beru to totiž jako svou chybu.Uznávám,že je to někdy s týmem těžký,ale to většinou poznám hned a proto se snažím vzít ssebou co nejvíc nepřátel.
Jinak mají to dobře vykoumaný,jak se víc blíží vyexpení novýho čehokoli,tak vás MM posílá do náročnějších bitev,nezbývá jen hrát a hrát.Doufám,že tam nezačnou skákat reklamy jak ostatně všude poslední dobou.Jinak super hra na relax,jen to někteří berou moc vážně,je to pořád hra proboha.
@atide (31.03.2014 08:35): To je perk na veliteli posádky, nejde to nikde nastavit. Musíš mít velitele (commander) vyexpenyho na 100% a zároveň musíš mít na 100% skill/perk, co se nazývá šestý smysl (sixth sense). Samozřejmě na každým tanku se to musí expit zvlášť.
Ahoj, jsem tady i ve hře nová, hraju asi týden a fakt mě to vzalo, prosím o radu, jak nastavit žárovku která se ve hře ukazuje nad nasvícenými tanky? Dík všem za rady
Hosi existuje nejaky web, kde sa daju pekne tabulkovo porovnat tenky po parametroch? A ktory je aktualizovany. Dik.
@Gordon (29.03.2014 16:24): Kdyby se to už neřešilo milionkrát a kdyby se už nechystala pitva KV1S a rozdělení tanku na 5 a 6 tier, dal bych vykládání o tom proč tank s takovou mobilitou, dělem a věží nepatří na 6. tier. Ale to by pak začala vlna flamu a jsem si jistý, že by v té mele někdo zmínil Waffentragery a jelo by se znova.
Pokud víš jak na KVčka a ISka tak nemáš žadnej problem je sestřelit, hlavní je znát slabiny (to ale platí snad u všech tanků). Zezačatku mi dělali problém i pětkový KVčka protože jsem jim pálil do středu kde jsou nejlíp obrněne. Toť můj názor.
@Arc (29.03.2014 15:27): @Bursoft (29.03.2014 15:59):

Ještě jednou taky připomenu, že nelze hledět jenom na staří samotných her. Tanky ve WT se dělají pro letošní rok. Tanky ve WOT jsou několik let staré a dělaly se pro tehdejší HW. To samé platí pro mapy. Novější tanky už mají high-poly modely a akorát dostanu lepší textury, ale zbytek se prostě musí jeden po druhém předělat. Současné "HD tanky" nejsou finální věc. Navíc, pokud se nepletu, WT používá jenom stroje které skutečně existovaly, zatímco WOT musí vymodelovat i věci, které existovaly jenom na papíře.

Jinak je pravda, že ta konkurence je super a viditelně to rozhýbala.

Špinavé tanky jsou podle mě věc preference. Spíš bych uvítal kdyby se tank mohl zašpinit během hry.

Pojďme ještě pokecat jak je KV-1S OP :D
Jenže kdyby se WT začlo vyvíjet před 4 rokama, taky by dneska nevypadalo tak, jak teď vypadá. To je pointa. Mně je jasny že si WG vybralo archaickej engine hned ze startu z jakyhokoliv důvodu a teď na to doplácí a zároveň jedinej důvod, proč se WoT zaclo vylepšovat, je war thunder. Taky ale podle vývojářů se budou efekty dál vylepšovat. To s těma špinavýma tankama je prý v plánu, chystá se havoc apod. Mně by se taky líbilo, kdyby vyšel 50 gb patch s komplet novým WoTkem, ale tady to postupný přidávání picovinek je čistě kvůli strachu z konkurence a aby lidi viděli, že se na té hře opravdu dělá.
@Bursoft (29.03.2014 14:44): si mě nepochopil, srovnávat je můžu protože se obě vyvíjí, no a co jako že je WT novější hra ? klidně si mohli vybrat stejný nebo jiný engine stejně tak to mohl udělat WG.net (ta možnost tu byla).
Pokud nemůžu srovnávat graficky hry co sou starší a novější: Rambo the videogame vyšla teď a stejně vypadá hnusnějc než CoD z roku 2003, ten samý případ akorát je to obráceně. (můžeš namítnout, že novější hra má možnost jestli byt lepší nebo i horší, jenže WoT tu možnost mělo taky co se enginu týče :)).
A mimochodem já se vůbec nehádám o tom co je graficky lepší: jistě že WT, má technologický náskok a nečekám ani že "lusknutím prstu" se WoT promění na něco lepšího, sem si vědom toho co BigWorld engine dokáže :) jen sem reagoval na LIUWILa, že to nejde srovnávat. jde ale každý si pod tím představuje něco jiného (ty například že haním WoT protože WT vypadá hezčejc, já sem tím myslel současný stav HD tanků vs WT tanky jako takové).
Tak to bacha, stavit se do pozice jsem konzument tak mě zajímá jen výsledek, je v.tomto případě blbost. WoT je mnohem starší hra než WT a čekat že wargaming luskne prstem a najednou budou mít o 3 roky novější hru je bullshit. Mimo to konečně opravdu zapracovali na optimalizaci, hra mi jede stabilně na 50-60 fps s tím, že výrazně vylepšili shadery a celkově je ta hra mnohem koukatelnejsi.

Souhlasím každopádně s tím, že ty HD modely jsou jak pěst na oko a na.těch mapách je třeba taky zapracovat. Na druhou stranu mně osobně se to nový nasviceni tanků líbí, v druhým testu přidali i dynamic lightning (např. při výstřelu). Nepotřebuju aby ta hra vypadala superrealisticky, ale dobře.
@Arc (29.03.2014 14:09): Vývoj obou her je úplně jiný. Nejenom co se enginů týče, ale i způsobem vývoje. Jasný, jako dvě hry co stojí vedle sebe je srovnávat můžeš, ale těžko budeš srovnávat jejich grafiku relativně k jejich technickým možnostem. O tom se bavím hlavně - resp. o jejich možnostech při tvorbě této předělávky. Tanky ve WT jsou úplná novinka. Ve WOT ty tanky sedí už několik let a jak jsem řekl, je potřeba je kompletně přemodelovat.

Jinak ty confrontation bitvy jsou pěkná pičovina. Je to totálně nevybalancované. Když se skupina sedmi T29, v čele se dvěma T32, vydá přes kopce na absolutně cokoliv, je to jako lovit ryby dynamitem.
@Arc (29.03.2014 14:09): +1 pro konzumenta je důležitý výsledek, ne "kupy hnoje", co se za ním skrývají. A nutno dodat, že WT je graficky prostě někde jinde, ať se WoT s HD staví na hlavu jak chce...
@LIUWIL (29.03.2014 13:54): ono to fér je, i WT se vyvíjí co do grafiky (DX11 tu taky před tím nebylo, že ?:)) je jen problém WG.net, že si vybral přestárlý engine stejně jako je Notchův problém, že napsal MC v javě. Nezajímá mě dneska kdo je první, nebo poslední, pokud je tu možnost vybrat si z více druhů enginů, jazyků,...

To je prostě holt riziko: koupit si ne moc pěkný, ale na programování jednoduchý a levný engine nebo zainvestovat do vlastního nebo licencovat lepší engine když nevíš jestli se to uchytí, ale jak sem řek, jako hráče mě to prostě nezajímá :)
@pipboy (29.03.2014 13:36): Mapy taky přijdou na řadu. Podívej se jak vypadaly dřív. A popravdě, 90% času člověk hledí na samotný tank - prostředí samotné je méně důležité.
Posunovat to budou postupně. Dřív než tankům dají nové textury, budou muset mnohé z nich přemodelovat. Kromě grafiky ještě implementují Havoc engine a hlavně musí zapracovat na optimalizaci, protože velké procento lidí hraje na nižším než minimálním doporučeném HW.
Warthunder je mnohem novější hra. Srovnávat tyto dvě hry po grafické stránce není zrovna fér, zvlášť teď, když je grafické zlepšování WIP.
@Arc (29.03.2014 13:30): ale kulovy, hlavni rozdil je v tom ze prostredi ve WoT je poskladany z par hnusnejch nedeilnich prvku a ty tanky do nej vubec nepasujou s HD modelama to bude jen horsi. Nemuzou mit tanky detailni jak cyp a na zbytek hazet bobek. Filtry a bobek.
@pipboy (29.03.2014 13:23): jediný rozdíl je v tom že jsou WT tanky špinavé a ve WoT jsou čisťounké jak z továrny (přičemž mají deformovaný pancíř jak po boji), bohužel ve WoT podle posledních informací nebude tento "špinící" mechanizmus jako má WT :(
Ja si nemuzu pomoct ale porad mi WT prijde po graficky strance mnohem realistictejsi, WoT jsou furt takovy neblejskany modylky. Chce to snizit odlesky, srovnat meritko nekterych objektu na mape a notne pridat na variablite co se tyce flory. Idealne teda i vetsi mapy.
@LIUWIL (29.03.2014 12:28): Já si na testu teď docela ujíždím na té nové grafice. Posunuli to dost dopředu. A zjišťuju, že IS-8 vůbec není takovej shit, jak jsem si myslel, asi na to vlítnu, až doexpím 30k xp na IS-3..
Tak jsem po dlouhé době dostal chuť zahrát a nestačím se divit těm změnám na mapách. Z Redshire jsem byl úplně vedle, to jsem chvilku měl pochyby o své inteligenci, protože jsem chtěl vjet na ten velký kope co tam býval a najednou prostě nevím kde jsem. Pak jsem začal přemýšlet jestli to náhodou není nějaká úplně jiná mapa.
@Thellwin (25.03.2014 21:17): DBčko je hodně dobrej tank. Hrál jsem to se stockovou věží a 75mm dělem a luxus (leda devítkový bitvy byly hodně problém). Ale Indián hned po něm hrozný zklamání, špatnej tank.
Já jsem KV-3 taky zkoušel s tím menším na začátku. Ale přišlo mi na dvě věci, takže pak jsem nahodil 122ku a pocitově to bylo lepší dávat za 400. Moje nejlepší hra - http://wotreplays.com/site/260251#self asi už nepůjde přehrát, ale zajímavé je tam to, že jsem toho dost odstřílel na dálku a to dělo výjimečně trefovalo skoro vše (14 z 16) a taky skoro každá rána penetrovala (13 ze 14) :)

Jinak můj Ace s KV-4 - http://wotreplays.com/site/625856#self a jeden Top Gun - http://wotreplays.com/site/683376#self ... ale celkově jsem s tímhle tankem moc extra dobrých her neměl. Ve spoustě bitev jsem nestihl nikam dojet a můj tým všechno vystřílel, ve spoustě z nich do mě prali goldama jak zběsilý, takže jsem brzo šel do garáže.

V poslední době mám radši medka - http://wotreplays.com/site/715262#el_halluf-thellwinux-vk_3002_db plus http://wotreplays.com/site/715262#el_halluf-thellwinux-vk_3002_db
@LIUWIL (25.03.2014 19:52): Jo, dps není všechno. Hrozně hezky je to vidět na Leopardovi PT, kterej s 90mm má asi 2400 dps, ale i tak bych řekl, že na jeho styl hraní je lepší topová 105 s nějakýma 1900 dps (přesnější, standardní munice je APCR, o pene nemluvě).
Tady ty první ruský 122mm jsou takový, že na KV-1S je to totální apokalypsa, ale na ISku už je to celkem shit dělo (a grind k BL-9 s IS-3 byl hodně bolestivej, 10k xp jsem bral z freeček). Taky bych tu KV-3 jel s tím menším dělem..
@Bursoft (25.03.2014 12:43): E-75 jsem nejezdil, ale co jsem jezdil KV-3, vžycky jsem musel být co nejvíc v pohybu. Stát na jednom místě a mířit by byla hrozná nevýhoda. Může se lehce stát, že nestihneš projet lajnu a zbytek hry si nezahraješ, protože rychlejší tanky to dorazí.
Mě osobně KV-3 ze začátku hrozně nebavil, ale když jsem se s ním sžil, tak jsem si ho velice oblíbil.

Věc s dělem na KV3 je ta, že to nejvyšší má DPS nějakých 1900 a to druhé nejvyšší má asi 1600. Jenomže to slabší má stejnou penetraci, rychlejší reload, rychlejší míření, větší přesnost a náboje do něj stojí jenom 270 peněz. Prostě mi přijde jako mnohem lepší moneymaker.
@LIUWIL (25.03.2014 08:37): právěže na ISku je to k ničemu, protože nez to dělo domeri, tak tě kazdej tank stihne 3x strelit a ještě si u toho uvařit kafe + ISko je papírák zepředu, mnohem lepší je na sidescrap. Ty KVčka si maluju něco ve stylu E-75, taky má nepřesný dělo, co poměrně dlouho zaměřuje, ale odráží střely, takže to domerovani nevadí. Vsak uvidím, když mě to nebude bavit, prodám to, grindim i jiný tanky..
@Bursoft (24.03.2014 23:53): Pokud ti vadilo dělo na IS, vůbec bych nechodil do KV-3.
Celá lajna jsou tanky se strašně nechutným grindem na hlavní dělo. U KV-3 navíc není hlavní dělo zrovna tou nejlepší volbou kvůli firerate, dlouhému míření a velké nepřesnosti. To dělo je dobrý na IS, protože můžeš vykouknout, vystřelit, zalézt zpátky, počkat a opakovat. Tato strategie u těch tanků nefunguje. T-150 a výš je lajna na posunování linie - jak někam vjedeš, už tam zůstáváš. Rozhodně však nepotřebuješ stát na jednom místě, dvacet minut mířit a pak stejně netrefit.