@Majkee (07.04.2014 20:02): takže se stabilita od Bety vůbec nezlepšila ? výpadky serverů v hlavním čase byly prakticky pokaždé, když sem testoval i na několik hodin :D
Diskuze
@Majkee (07.04.2014 20:02): Názorný příklad toho, jak jsou měsíční platby a omezení a všudypřítomné mikrotransakce naprostý nesmysl. Čekám na ten slavný den, kdy distributoři začnou chtít platit za opravdu odehrané minuty a ne reálný čas.
@Ebb (07.04.2014 13:58): Áno ! A to nestačí každodenní nesmyslný maintenance v hlavní hrací době (nezajímá mě, že to dělají Američané, tohle je EU server, tak dělejte údržbu v EU čase), oni se potýkají s problémy prakticky neustále !
Například právě teď, nelze se do hry přihlásit protože ... "Login timeout" Už to zkouším dvě hodiny a 30denní hrací doba běží. Forum je plné stížností, které nikdo neřeší.
Jak asi obstojí v konkurenci desítek MMORPG, které jsou ZDARMA a navíc obsahují relativně vyvedený end-game ? I to WoWko je velmi dobrá alternativa k současnému ESO.
Hlavně, že mi pořád grafárna hučí jak vysavač, připadám si, jak když hraju Crysis 3 na ultra...
Například právě teď, nelze se do hry přihlásit protože ... "Login timeout" Už to zkouším dvě hodiny a 30denní hrací doba běží. Forum je plné stížností, které nikdo neřeší.
Jak asi obstojí v konkurenci desítek MMORPG, které jsou ZDARMA a navíc obsahují relativně vyvedený end-game ? I to WoWko je velmi dobrá alternativa k současnému ESO.
Hlavně, že mi pořád grafárna hučí jak vysavač, připadám si, jak když hraju Crysis 3 na ultra...
@Abel (07.04.2014 15:22): Tak predsa je tam nejaká inovácia.
@Abel (07.04.2014 15:22): Tak to je pěkná prasárna.
Tak jen mimo komentář sem musím postnout tuto perličku: http://www.eurogamer.cz/articles/2014-04 ... predplatneho-na-kart
Po přečtení článku jsem zkontroloval svůj internet banking a skutečně je tam blokace na 365 od elderscrollsonline.com, nemám slov....
Po přečtení článku jsem zkontroloval svůj internet banking a skutečně je tam blokace na 365 od elderscrollsonline.com, nemám slov....
A co si o tom myslí Angry Joe? :D
@Jabba (07.04.2014 14:17): Myslím si, že predaj je značne nižší než očakávali, nižší než u GW2 aj ako u TOR (na základe "buzzu" na raptr a xfire). Patche nemajú čo opraviť, hlavné chyby sú ten prehnaný phasing, linearný dizajn, leveling, hodne nudné questovanie a celková taká priemernosť v každom smere. Možno keď prejdu na F2P o pár mesiacov to finančne pokryjú, ale hra sama o sebe bude rovnaký shit.
@Ebb (07.04.2014 13:58): v tom případě se těším na jeho koment :D
Mně přijde že spousta lidí tu působí dost sarkasticky aniž by zamýšleli a to nemluvím jen o TESO :D
Je trochu jen smutné, že lidi co tomu dávaj 80+ hodnocení, se ještě nezmohli na koment :D
Každopádně, jsem zvědavej do jaké míry to půjde zachránit patchama, co myslíš Ebbe?
Mně přijde že spousta lidí tu působí dost sarkasticky aniž by zamýšleli a to nemluvím jen o TESO :D
Je trochu jen smutné, že lidi co tomu dávaj 80+ hodnocení, se ještě nezmohli na koment :D
Každopádně, jsem zvědavej do jaké míry to půjde zachránit patchama, co myslíš Ebbe?
@Abel (07.04.2014 13:12): Príliš okatý sarkazmus od Majkeeho.... aspoň dúfam.
@Abel (07.04.2014 13:12): Nope.
@Majkee (07.04.2014 13:06): Nějaká sofistikovaná reakce na tenhle džihád se snad ode mne neočekává, ne?
@Abel (komentář): Nudné questy ? Pravděpodobně jsme každý hráli jinou hru, úkoly jsou mnohem zábavnější než v předpotopních vykopávkách s kostičkovanou grafikou typu BG1 či Planescape Torment. Takové hry už dnes nikdo nehraje ! Zenimax nám ukázal novou cestu, vytvořil moderní originální RPG, které navždy přepíše herní mapu. Bioware s CD Projektem by se měli pozorně dívat, jak se dělá skutečně chytlavá a zábavná hra ! Eso je herní orgasmus, který chytne a jen tak nepustí ! Škoda, že maximální hodnocení je sto procent, tento vybroušený drahokam herní scény by si zasloužil víc. Nejlépe investovaných 55 euro v mém životě, o tom není pochyb !
No pokud je to jak Skyrim tak nevím co by se tam dalo dělat. Loot byl hroznej, questy nezajímavý, levelování o ničem, jen ta krajina se povedla. Což u MMO může těžko fungovat.
@Say (07.04.2014 11:49): yep
"sever-prase-éčko-oheň-éčko-západ-prase-éčko-maják-čekání ve frontě na éčko" :D
"sever-prase-éčko-oheň-éčko-západ-prase-éčko-maják-čekání ve frontě na éčko" :D
@Abel (komentář): Výborný komentář=)
@Say (07.04.2014 00:36): Jo, přistihl jsem se, že u Skyrimu taky přeskakuje, ty dialogy (vlastně monology) jsou tak prázdný, až to bolí.
@MickTheMage (07.04.2014 11:29): Ehm a to nie je pokrok? Je to možno krok späť, ale následne dva kroky vpred. Vrátia sa na SW: Galaxies a následne ho obmenia aj s novými nápadmi. Po tých themeparkových šitoch to bude príjemná zmena, že príde AAA titul zameraný na sandbox. Ak to bude mať pozitívny komečný výsledok, tak sa v budúcnosti môžeme začať viac pripravovať na nelineráne hry zamerané na GAMEPLAY a nie na lineárne hry zamerané viac na cutscény a dabing. Okrem toho ten pokrok som skôr myslel v technologickom spracovaní.
@MickTheMage (07.04.2014 11:29): prostě nic nového :D
@Ebb (07.04.2014 11:12): EQ Next je/bude pravdepodobne Minecraft s questami a mozno nejakou pribehovou linkou. Fakt pokrok! ;)
@Ebb (07.04.2014 11:12): nejsem toho názoru, žádná next gen se konat nebude, je to jen stupidní vymýšlené reklamní označení, říkám to proto, protože to možná mnohem lidem ještě nedošlo.
Stačí se podívat jakým způsobem se mmorpg !vyvijí."
Stačí se podívat jakým způsobem se mmorpg !vyvijí."
@Say (06.04.2014 14:40): To za ten vyfázovaný, vyinštancovaný megaserver. Napriek všetkým negatívam je to aspoň snaha o zlepšenie technológie, keď už celá hra je viacmenej len ďalší copy paste.
@Jabba (07.04.2014 10:12): To je nezmysel, priestor pre vývoj a nové nápady je stále obrovský. Počkajme si na EQ Next.
@Jabba (07.04.2014 10:12): To je nezmysel, priestor pre vývoj a nové nápady je stále obrovský. Počkajme si na EQ Next.
@Jabba (07.04.2014 10:12): "obecně lze rozlišit hráče do čtyř skupin: Ti co honí max level, ti co honí gear, ti co honí hráče, a ti co si honí."
toš už vím proč sem nikdy nezapadl mezi komunitu MMO hráčů, nepasuju ani do jedné skupiny :D
toš už vím proč sem nikdy nezapadl mezi komunitu MMO hráčů, nepasuju ani do jedné skupiny :D
@Borghal (07.04.2014 00:23): Mno, v onlinovkách to dělá snad každej, můj postup odklikat a pak se podívat do quest booku :D. Onlinovky rozhodně nejsou přeci o interakci s npc, ale s hráči.
@7c (06.04.2014 23:27): upřímně, žádný vývoj, spíš stagnace, ale ono se není čemu divit. Všechny osvědčené recepty co fungují již MO byly aplikovány a teď už jen záleží na tom, jaký z toho kdo namíchá koktejl.
@Majkee (07.04.2014 07:52): Jop, a obecně lze rozlišit hráče do čtyř skupin: Ti co honí max level, ti co honí gear, ti co honí hráče, a ti co si honí.
@7c (06.04.2014 23:27): upřímně, žádný vývoj, spíš stagnace, ale ono se není čemu divit. Všechny osvědčené recepty co fungují již MO byly aplikovány a teď už jen záleží na tom, jaký z toho kdo namíchá koktejl.
@Majkee (07.04.2014 07:52): Jop, a obecně lze rozlišit hráče do čtyř skupin: Ti co honí max level, ti co honí gear, ti co honí hráče, a ti co si honí.
@Borghal (07.04.2014 00:23): Dělá to tak 95 procent hráčů. Včera jsem to sledoval, maník přiběhne k NPC, které dává quest a za dvě sekundy odběhne. MMORPG je bohužel jen hon na maximální level, nějaké questy nikoho moc nezajímají. Čest vyjímkám.
@Say (07.04.2014 00:36): No já to vidím tak, že přeskakování rozhovorů už tak dost křehkou imerzi rozbíjí ještě víc, a o to teda nestojím :-)
@Borghal (07.04.2014 00:23): Srsly? Mě teda nepřijde moc zábavné sledovat několik hodin téměř totožné dialogy v podání většinou podivně rozhýbaných polygonů, které se snaží křečovitě a napodobení realistické mimiky. Witcheři budíš výjimkou, tam se člověk u toho i zasměje, ale něco takového dělat např. u nějaké BioWare hře či Skyrimu, tak umřu=D
@Say (06.04.2014 23:38): Proč by to někdo vůbec dělal? O.o Hry snad hraješ kvůli zábavě, takže jaký pak má smysl tu zábavu zkracovat? (Bavíme-li se o prvním průchodu ofc)
@7c (06.04.2014 23:27): K tomu dabingu... By mě zajímalo, kolik hráčů neodklikne namluvený dialog dřív, než si přečte titulky=)
@Say (06.04.2014 14:40): No, minimálně -30% bylo za nedostatek Lovercrafta, ale taky by mě názor docela zajímal (ne, že bych chtěl hrát, ale kvůli dalšímu vývoji MMO jako žánru).
A ano, plně hlasově namluvené questy jsou základ MMO... 4. pilíř vládne všem! (nebo tak něco, podle Bioware alespoň)
A ano, plně hlasově namluvené questy jsou základ MMO... 4. pilíř vládne všem! (nebo tak něco, podle Bioware alespoň)
@Jabba (06.04.2014 21:16): Uz mam odohranych nejakych 30+ hodin, takze zaklad sa uz zaplatil :) A zvysok uz bude zalezat ako bude chut.
@MickTheMage (06.04.2014 21:09): jsem zvědavej jak dlouho vydržíš :D
@musa (06.04.2014 16:47): Wow-ko co viem je nehorazna sracka, a vzdy bola :) TESO je na tom podobne, ako kazde MMO. Ale imho, co sa questov tyka tak rozhodne lepsie ako cokolvek co som hral. Ale zas ja som hral vsehovsudy 5 MMOciek aj to som vzdy skripal zubami, takze... moj nazor je tu irelevantny :)
@Jabba (06.04.2014 19:58): v klidu, ať má i chudák z něčeho radost.
@musa (06.04.2014 13:26): vidíš to, tu hru jsem hrál a zapomněl ji ohodnotit, díky za připomenutí..to byla ale sračka 0 %
@musa (06.04.2014 13:26): Ale vždyť já vím.... jinak bych asi nepsal že je robot, ne. :P
@Majkee (06.04.2014 17:40): Porovnání questů s WoW se nedá podle mě udělat tak jednoznačně. Questy ze základní hry jsou vesměs tragické (klasika "najdi, zabij, přines, promluv"), v BC se začali objevovat ve větší míře skripty a ve WotLKu přidali vozidla. Questy od Cata dál pak s přehledem trumfnou jakýkoliv quest, který SWTOR nabízí (a ty které znám z TESO).
WoW má ale hlavně výhodu, že Blizzard absolutně rezignoval na jakoukoliv smysluplnost a vážnost nových questů a nesnaží se o nějaký strašně vážný příběh jako SWTOR. Většina těch questů v SWTOR je pak ve spojení s mimikou, dialogy a dabingem strašně k smíchu. A TESO mi přišlo v tomhle úplně to samé (pokud se to nějak zásadně nezlepšuje v dalších lokacích).
WoW má ale hlavně výhodu, že Blizzard absolutně rezignoval na jakoukoliv smysluplnost a vážnost nových questů a nesnaží se o nějaký strašně vážný příběh jako SWTOR. Většina těch questů v SWTOR je pak ve spojení s mimikou, dialogy a dabingem strašně k smíchu. A TESO mi přišlo v tomhle úplně to samé (pokud se to nějak zásadně nezlepšuje v dalších lokacích).
@musa (06.04.2014 16:47): ESO má v porovnání s WOW mnohem lepší questy, jsou plně namluvené a kvalitou zhruba stejné jako SWTOR. Narozdíl od WOW neexistují huby, kde bys posbíral Q a vydal se je plnit, ale musíš je aktivně hledat po celé mapě. Počet abilit je omezen na šest (5 základních + 1 ultimate, která se postupně nabijí) a tak si musíš dobře rozmyslet co chceš používat. Podobně to má např GW2 či Neverwinter Online.
Hráči co vylevelovali postavu na maximum si stěžují, že není dostatečný end-game, jsou k dispozici pouze tři dungy a snad i nějaký ten raid. PVP je RvR jako je tomu v GW2, klasické battlegroundy se nekonají.
Dále hra obsahuje rozsáhlý systém achivementů, celkem zajímavé craftění předmětů, spoustu věcí k objevení (podle Zenimaxu se ve hře vyskytuje celkem 2235 knih) a jako první MMO nabízí originální guildy, které fungují mezi frakcemi napříč. Navíc každý hráč může být členem až pěti guild zároveň.
@Say (06.04.2014 14:22): ESO pravděpodobně uspěje (čili bude v plusu), stejně jako uspěl SWTOR, který po přejítí na f2p vydělal EA obrovské peníze.
Hráči co vylevelovali postavu na maximum si stěžují, že není dostatečný end-game, jsou k dispozici pouze tři dungy a snad i nějaký ten raid. PVP je RvR jako je tomu v GW2, klasické battlegroundy se nekonají.
Dále hra obsahuje rozsáhlý systém achivementů, celkem zajímavé craftění předmětů, spoustu věcí k objevení (podle Zenimaxu se ve hře vyskytuje celkem 2235 knih) a jako první MMO nabízí originální guildy, které fungují mezi frakcemi napříč. Navíc každý hráč může být členem až pěti guild zároveň.
@Say (06.04.2014 14:22): ESO pravděpodobně uspěje (čili bude v plusu), stejně jako uspěl SWTOR, který po přejítí na f2p vydělal EA obrovské peníze.
otázka pro ty, kteří teso hrají: jak vychází v porovnání s wow? podobné herní postupy, hratelnost, nakolik jsou si podobné atd.?
Ebbe, 30%? Za co? =D
@StriderCZ (06.04.2014 14:18): Nejdřív toho kopy nakecali, jak úžasné to bude, pak udělali beta víkendy, takže už se tolik snažit nemuseli. Poměrně klasika v dnešní době.
@StriderCZ (06.04.2014 14:18): Já jsem zatím spokojený... Fanboyovksý hype se nekoná = TES jako online značka neuspěje a další díly budou zase SP.
Jsem čekal takové to hype, jak bude hra úžasná, suprová, umělá inteligence, nekonečné možnosti, aby pak všichni zjistili, že hra je v podstatě úplně stejná jako všechy předešlé (až na pár detailů a grafiky)...
@StriderCZ (06.04.2014 07:05): Malý hype? Na jaké planetě žiješ? Tam chci taky.
@John Mirra (05.04.2014 10:15): nevím, přestal jsem to sledovat, zbytečně bych byl opakovaně natěšený / zklamaný. až se to bude reálně v dohledu, začnu tomu věnovat pozornost.
@Borghal (06.04.2014 01:32): je to watilla, jmenuje se wonkers a je to hračka zoe z Dreamfall: The Longest Journey.
@Borghal (06.04.2014 01:32): je to watilla, jmenuje se wonkers a je to hračka zoe z Dreamfall: The Longest Journey.
Co mně u téhle hry překvapuje? Malé hype přecházející vydání.
Jinak napsat své potřehy a zklamání ze hry pod hlavičkou komentáře, je hoodně odvážné...
Jinak napsat své potřehy a zklamání ze hry pod hlavičkou komentáře, je hoodně odvážné...
@musa (04.04.2014 23:45): Myslíš jako gorila != opice? Já bych řekl že v obecné mluvě to tak funguje. A že to je robot... no tak je to mechanická opice :-)
@musa (04.04.2014 23:45): Kdy že má vyjít trojka? (nechce se mi to hledat :D)
@Jabba (04.04.2014 23:41): klasická herní neznalost. ne, můj avatar v ikonce není opice.
@musa (04.04.2014 20:25): a já jsem se dozvěděl, že jsi fialová opice!
Koment více rozvinu, díky za upozornění.
Koment více rozvinu, díky za upozornění.