Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Majkee (07.04.2014 20:02): Názorný příklad toho, jak jsou měsíční platby a omezení a všudypřítomné mikrotransakce naprostý nesmysl. Čekám na ten slavný den, kdy distributoři začnou chtít platit za opravdu odehrané minuty a ne reálný čas.
@Ebb (07.04.2014 13:58): Áno ! A to nestačí každodenní nesmyslný maintenance v hlavní hrací době (nezajímá mě, že to dělají Američané, tohle je EU server, tak dělejte údržbu v EU čase), oni se potýkají s problémy prakticky neustále !

Například právě teď, nelze se do hry přihlásit protože ... "Login timeout" Už to zkouším dvě hodiny a 30denní hrací doba běží. Forum je plné stížností, které nikdo neřeší.

Jak asi obstojí v konkurenci desítek MMORPG, které jsou ZDARMA a navíc obsahují relativně vyvedený end-game ? I to WoWko je velmi dobrá alternativa k současnému ESO.

Hlavně, že mi pořád grafárna hučí jak vysavač, připadám si, jak když hraju Crysis 3 na ultra...

@Jabba (07.04.2014 14:17): Myslím si, že predaj je značne nižší než očakávali, nižší než u GW2 aj ako u TOR (na základe "buzzu" na raptr a xfire). Patche nemajú čo opraviť, hlavné chyby sú ten prehnaný phasing, linearný dizajn, leveling, hodne nudné questovanie a celková taká priemernosť v každom smere. Možno keď prejdu na F2P o pár mesiacov to finančne pokryjú, ale hra sama o sebe bude rovnaký shit.

@Ebb (07.04.2014 13:58): v tom případě se těším na jeho koment :D
Mně přijde že spousta lidí tu působí dost sarkasticky aniž by zamýšleli a to nemluvím jen o TESO :D

Je trochu jen smutné, že lidi co tomu dávaj 80+ hodnocení, se ještě nezmohli na koment :D

Každopádně, jsem zvědavej do jaké míry to půjde zachránit patchama, co myslíš Ebbe?
@Abel (komentář): Nudné questy ? Pravděpodobně jsme každý hráli jinou hru, úkoly jsou mnohem zábavnější než v předpotopních vykopávkách s kostičkovanou grafikou typu BG1 či Planescape Torment. Takové hry už dnes nikdo nehraje ! Zenimax nám ukázal novou cestu, vytvořil moderní originální RPG, které navždy přepíše herní mapu. Bioware s CD Projektem by se měli pozorně dívat, jak se dělá skutečně chytlavá a zábavná hra ! Eso je herní orgasmus, který chytne a jen tak nepustí ! Škoda, že maximální hodnocení je sto procent, tento vybroušený drahokam herní scény by si zasloužil víc. Nejlépe investovaných 55 euro v mém životě, o tom není pochyb !
No pokud je to jak Skyrim tak nevím co by se tam dalo dělat. Loot byl hroznej, questy nezajímavý, levelování o ničem, jen ta krajina se povedla. Což u MMO může těžko fungovat.
@MickTheMage (07.04.2014 11:29): Ehm a to nie je pokrok? Je to možno krok späť, ale následne dva kroky vpred. Vrátia sa na SW: Galaxies a následne ho obmenia aj s novými nápadmi. Po tých themeparkových šitoch to bude príjemná zmena, že príde AAA titul zameraný na sandbox. Ak to bude mať pozitívny komečný výsledok, tak sa v budúcnosti môžeme začať viac pripravovať na nelineráne hry zamerané na GAMEPLAY a nie na lineárne hry zamerané viac na cutscény a dabing. Okrem toho ten pokrok som skôr myslel v technologickom spracovaní.
@Say (06.04.2014 14:40): To za ten vyfázovaný, vyinštancovaný megaserver. Napriek všetkým negatívam je to aspoň snaha o zlepšenie technológie, keď už celá hra je viacmenej len ďalší copy paste.

@Jabba (07.04.2014 10:12): To je nezmysel, priestor pre vývoj a nové nápady je stále obrovský. Počkajme si na EQ Next.
@Jabba (07.04.2014 10:12): "obecně lze rozlišit hráče do čtyř skupin: Ti co honí max level, ti co honí gear, ti co honí hráče, a ti co si honí."
toš už vím proč sem nikdy nezapadl mezi komunitu MMO hráčů, nepasuju ani do jedné skupiny :D
@Borghal (07.04.2014 00:23): Mno, v onlinovkách to dělá snad každej, můj postup odklikat a pak se podívat do quest booku :D. Onlinovky rozhodně nejsou přeci o interakci s npc, ale s hráči.


@7c (06.04.2014 23:27): upřímně, žádný vývoj, spíš stagnace, ale ono se není čemu divit. Všechny osvědčené recepty co fungují již MO byly aplikovány a teď už jen záleží na tom, jaký z toho kdo namíchá koktejl.

@Majkee (07.04.2014 07:52): Jop, a obecně lze rozlišit hráče do čtyř skupin: Ti co honí max level, ti co honí gear, ti co honí hráče, a ti co si honí.
@Borghal (07.04.2014 00:23): Srsly? Mě teda nepřijde moc zábavné sledovat několik hodin téměř totožné dialogy v podání většinou podivně rozhýbaných polygonů, které se snaží křečovitě a napodobení realistické mimiky. Witcheři budíš výjimkou, tam se člověk u toho i zasměje, ale něco takového dělat např. u nějaké BioWare hře či Skyrimu, tak umřu=D
@Say (06.04.2014 14:40): No, minimálně -30% bylo za nedostatek Lovercrafta, ale taky by mě názor docela zajímal (ne, že bych chtěl hrát, ale kvůli dalšímu vývoji MMO jako žánru).

A ano, plně hlasově namluvené questy jsou základ MMO... 4. pilíř vládne všem! (nebo tak něco, podle Bioware alespoň)
@musa (06.04.2014 16:47): Wow-ko co viem je nehorazna sracka, a vzdy bola :) TESO je na tom podobne, ako kazde MMO. Ale imho, co sa questov tyka tak rozhodne lepsie ako cokolvek co som hral. Ale zas ja som hral vsehovsudy 5 MMOciek aj to som vzdy skripal zubami, takze... moj nazor je tu irelevantny :)
@Majkee (06.04.2014 17:40): Porovnání questů s WoW se nedá podle mě udělat tak jednoznačně. Questy ze základní hry jsou vesměs tragické (klasika "najdi, zabij, přines, promluv"), v BC se začali objevovat ve větší míře skripty a ve WotLKu přidali vozidla. Questy od Cata dál pak s přehledem trumfnou jakýkoliv quest, který SWTOR nabízí (a ty které znám z TESO).

WoW má ale hlavně výhodu, že Blizzard absolutně rezignoval na jakoukoliv smysluplnost a vážnost nových questů a nesnaží se o nějaký strašně vážný příběh jako SWTOR. Většina těch questů v SWTOR je pak ve spojení s mimikou, dialogy a dabingem strašně k smíchu. A TESO mi přišlo v tomhle úplně to samé (pokud se to nějak zásadně nezlepšuje v dalších lokacích).
@musa (06.04.2014 16:47): ESO má v porovnání s WOW mnohem lepší questy, jsou plně namluvené a kvalitou zhruba stejné jako SWTOR. Narozdíl od WOW neexistují huby, kde bys posbíral Q a vydal se je plnit, ale musíš je aktivně hledat po celé mapě. Počet abilit je omezen na šest (5 základních + 1 ultimate, která se postupně nabijí) a tak si musíš dobře rozmyslet co chceš používat. Podobně to má např GW2 či Neverwinter Online.

Hráči co vylevelovali postavu na maximum si stěžují, že není dostatečný end-game, jsou k dispozici pouze tři dungy a snad i nějaký ten raid. PVP je RvR jako je tomu v GW2, klasické battlegroundy se nekonají.

Dále hra obsahuje rozsáhlý systém achivementů, celkem zajímavé craftění předmětů, spoustu věcí k objevení (podle Zenimaxu se ve hře vyskytuje celkem 2235 knih) a jako první MMO nabízí originální guildy, které fungují mezi frakcemi napříč. Navíc každý hráč může být členem až pěti guild zároveň.

@Say (06.04.2014 14:22): ESO pravděpodobně uspěje (čili bude v plusu), stejně jako uspěl SWTOR, který po přejítí na f2p vydělal EA obrovské peníze.
otázka pro ty, kteří teso hrají: jak vychází v porovnání s wow? podobné herní postupy, hratelnost, nakolik jsou si podobné atd.?
Jsem čekal takové to hype, jak bude hra úžasná, suprová, umělá inteligence, nekonečné možnosti, aby pak všichni zjistili, že hra je v podstatě úplně stejná jako všechy předešlé (až na pár detailů a grafiky)...