Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mě hra zamrzne asi tak na vteřinu když zničim první tank nebo někdo zničí první tank a já jsem na dohled, mám takové podezření že to dělá ten nový zvukový efekt, neví někdo jestli může mít nějaký vliv nové ozvučení na performance?
proste podle mne ta hra de uz 5 abgeju do pi........ ajelikoz tam pletou paty prez devaty a nekoukaj na lidi zajima je jak videlat nic jinyho mam kompl jak krava a nedam takovou hru to je na palicu
@kaktusak76 (22.04.2014 22:30): poor coding, v pátek by měl vyjít hotfix, snad ti to pomůže

jinak Havok in 9.2 or 9.3, hmm bývalo 9.1 nebo 9.2, pak 9.2, pak možná v 9.2 a teď tohle :D tak nějak pochybuju jestli to vůbec někdy vyjde :D
mam dotaz před aktualizaci jsem jel na 100% grafiku a měl sem 108Fps tet jedu na nejlehčí a mam sotva 15Fps jak je to možný
Me se dneska zadarilo s TOGem, akorat teda moho to byt kousek lepsi, jedna rana me delila od tretiho Radley Walterse...
@pipboy (20.04.2014 20:53): SU-26 byla dobrá mrdka i s tou posabnou arty gameplay mechanikou, ale jak udělaly zbytečný plošný nerf tak šla do kytek, ale co máme tu přeca FV304 :)
@Bursoft (20.04.2014 20:54): určitě to vliv mít může ;), ale na testu sem nebyl takže nemůžu soudit jestli byly ok nebo ne, ale taky si myslím že to jen WG okecává svou neschopnost.
@Arc (20.04.2014 20:49): Zajímavý, že u mě stíny vypadaly normálně na testu. A určitě to nemůže mít takovej vliv na hru, jen bullshit, co devové teď píšou, ftr sleduju a přijde mi, že jednoduše neví co s tím, protože takovýto bugy mají být opravený do pár dnů, zvlášť, když na testu se nic podobnýho nedělo. I za cenu rollbacku a velké ostudy :)

@pipboy (20.04.2014 20:53): Jj, pamatuju, že SU-26 byl docela postrach na nižších tierech, teď je to shit. Zatímco ten grill mě mile překvapuje.
@Bursoft (20.04.2014 20:41): na testu to běželo líp protože se špatně renderovaly stíny a ten bug s tím prvním výstřelem se řeší (nebo už se vyřešil), random crashování se řeší (a jelikož tím moje hra trpí, nehraju), alepoň podle infa z FTR :) kdyžtak tam koukni

a mimochodem já mám FPS increase :) ale jinak ty dropy taky nechápu
Je hrozně zajímavý, jak wargaming pošle do světa 4 kola testovacího serveru, kde všechno běží v pohodě, plynule a bez bugů a na ostrej server nahodí totálně dojebanej engine s bugama a pocitově snad i horší grafikou. Osobně mám asi o 30 fps míň v průměru, hra už mi párkrát crashla (když se jednou snažila načíst HD model shermana) a nepříjemně freezuje po prvním výstřelu a killu, kterej se stane kolem vás.

Anyway, Crusader je hodně what the fuck tank. Moje nová stocková IS-8 jezdí z kopce rychleji než tady toto. Je ještě pomalejší než covenanter, camo opět nula, pancíř nula, deprese horší, traverse speed příšerná (jednou jsem zkoušel ukroutit T-150 a tvrdě jsem narazil :D). Jakože nenapadá mě jediná věc, proč hrát toto místo T-34, která je snad i agilnější.

A slza nakonec, nezkoušejte rozehrávat stockový tanky o víkendu, prohrál jsem 6 bitev s IS-8 za sebou, double jsem radši vzdal.

btw. Koupil jsem znovu Grilla, abych dodělal Mko a zdá se mi to nebo se artynám po tom "nerfu" upravoval MM na +-2 tiery, jako mají ostatní tanky? Protože když jsem s pětkovým grillem v pětkové bitvě, tak si připadám hodně jako badass, když dávám KV-1 a T1 heavy na ránu z full HP :D
@Arc (20.04.2014 11:39): tak nic moc historickeho krom setupu tanku a nazvu na tom neni a kdykoliv si dam radsi random, konfrontaci a vlastne i ta pitoma tymovka byla zajimavejsi >_> Medaile za ucast vsechny tri mam, takze do nejakeho udpatu na to uz nesahnu.
@pipboy (20.04.2014 08:43): já ale neříkal, že se ti to má líbit, já jen tvrdím, že si stěžuješ na něco co prostě není špatně (počet hráčů, MM většinou, ano bude se ještě balancovat). Nechceš HP pool ? nechceš zakrslé mapy ? toš to si teda ve špatné hře :D (jinak já osobně bych jiné mapy nechtěl, jelikož jejich antium při balancování map je až katastrofální), jak říkám nesnažím se tě přesvědčit aby se ti to líbilo, mě se taky hodně věcí nelíbí, proto se taky těším na WT, jen tvrdím že tu haníš něco co není špatně v rámci té hry :)
@Arc (20.04.2014 06:23): eeeh, zabavne? Na vlastnich mapach treba? S HP poolem a 1x1km mapama to stejne asi vzdycky bude stat za prd, ale to se mi to kvuli tomu ze lip to nejde snad ma libit?
@Say (20.04.2014 00:39): Co se dohledu týče nevím, ale ten Chaffee je vražednej stroj, už jsem viděl víc takových výsledků s ním od různých lidí. Samozřejmě jet na něj teď už nemá smysl, jelikož se do US light lajny budou přidávat tanky (takže určitě nutnej nerf), ale gg, pěkná hra..
@Arc (19.04.2014 23:07): MM yep. Vyjma te Murovankovske, tam jsem ochotny akceptovat ze to haze rozumne tymy. Jak ale rikam tam se to zvrhne v kampfest bo rusaci nemaji dohled a nemci zas kanony. A nejake reci o spolupraci jak by to slo a jak se to musi sice desne fajn, ale v praxi ta spoluprace prekvapive funguje prave tak dobre jako v randomu. A na tohle cekam v prumeru 4 minuty, a to jeste vybiram nizsi tier u nim popularni strany abcyh mel vetsi sanci ze me to nekam hodi.

A vubec tvrdit ze ten mod je v poradku po tom co mi vyjmenujes co vsecko mi na nem nesmi vadit je jako co za vtip?
@pipboy (19.04.2014 21:40): jak říkám dal sem zatím jenom 10 bitev, víc nemůžu bo random crashes, ale stále si mi neobjasnil (ano, nepochopil sem to, sem debil, co andělám :D) co je na nich posraného ? MM ? nope (z těch 10ti bitev mi ani jedna nepřišla nevybalancovaná, vždy se to dalo uhrát), mapy ? nope, tanky ? nope, stále mi to nedochází
@Arc (19.04.2014 21:10): hele ze jsou historicke bitvy jeden velky sranec me taky nijak zvlast neprekvapuje, ale to ze je v takovem stavu nasadili a zaroven k tomu zrusili konfrontaci, ktera byla minimalne o rad lepsi, mi prijde absurdni.
(btw jestli bezne cekas 1-2 minuty, tak to mas celkem stesti)
@pipboy (19.04.2014 19:36): dal sem 10 bitev, MM mi přišel v pohodě, mapy taky, useless je jen ten tank který nespolupracuje, bohajeho já si dal s M4 shermanem KTčko, který z těch teamu nespolupracuje a nevyužívá dané možnosti ten prohrál (na randomu se to dá ještě uhrát, tady ne), připadal sem si v KTčku jako bůh do doby než naši pochcípali a já stál proti 8mi tankům

Jinak asi si nehrál historiky ve WT bo jinak by sis nestěžoval že to nikdo nehraje (podle infa jen pár procent hraje historiky a jen mizivá menšina z toho hraje simulátor bitvy, u WoT to bude tak samo), jinak to že chcou hrát jen za němce (nebo jinak jen za jednu stranu) bylo jasné už dopředu, komu ne ten je hlupák (nic proti), co mají jako ve WG.net proti tomu udělat ? to záleží na hráčích co si vezmou :), osobně mě nevadí čekat 1-2 minuty na bitvu i když ta skončí za 5 minut, k samotným bitvám: na malých mapách s tupým visibility systémem se nedá moc co vymyslet (WT tanky mají 2-3 CP ale jinak je to to samé, prostě se jen mydlí tanky mezi sebou)
@Arc (19.04.2014 19:16): eh, "historicke" bitvy jsou de facto jen omezene narodni bitvy s jeste debilnejsim MM, ktery nikdo nehraje (a kdyz uz, tak chcou hrat za nemce), Kursk je jeden velky campfest, ty zbyly dve maji naprosto sileny MM a opakujou se tam do kolecka asi 3 taktiky (vschini branej zakladnu z kopce / objet nepritele druhym kridlem a zabrat zakladnu driv jak on / chaos a smrt) takze taky desne zazivne. Top tiery jsou godlike, low tiery jsou useless, mid tiery jsou... mostly useless.

Narodni bitvy byly sice vubec nebyly vybalancovany, ale aspon to byla sranda, historicky bitvy nejsou ani jedno a jeste clovek trci ve fronte s tim, ze mozna ho to do tech 5 minut nekam snad hodi. Ja mel narodni bitvy rad. A rozhodne byly serioznejsi jak tohle.
Tak uz mam medaili za vitezstvi za obe strany od vsech historickych bitev a kriste pane to je tak neuvertielne uzasne domrvene, ze se ani nevidim ze to skoro nikdo nehraje.

Chcu zpatky narodni bitvy, to byla aspon prdel, aji kdyz clovek predem vedel ze nema sanci.
@TOMIN (18.04.2014 18:27): ty tanky mají textury pořád stejné, jiné je nasvícení a stínování (a to je proto že budou HD tanky, všechny, časem), "jakýsi zubatý" a nebude to náhodou absencí AA ? které tam stejnak nikdy nebylo
To jo,ale celkově po grafické stránce je to horší,jakýsi zubatý,jako kdyby zamlžený,tanky pokrytý primitivníma texturama.
Tím chci jen naznacit,že takovej šrot zase nemám.Všeobecně letecké simulátory jsou na grafiku jedny z nejnáročnějších.Jasně záleží na enginu hry.
Ale vadí mi že v patchi 8.11 jsem to hrál v pohodičce a po "vylepšení" takovej hnus.
@TOMIN (18.04.2014 13:31): tvou neadekvátní reakci nechápu, proč srovnáváš WoT a hru co se odehrává převážně ve vzduchu (analogie k WT, u letadel máš taky víc FPS než u tanků) a navíc u hry která má psané doporučené požadavky CPU: C2D a GPU GTX260, nebo mi něco uniká ?:) (hru sem nehrál takže netušám)
@TOMIN (18.04.2014 13:06): máš FPS dropy až k 10-15 ? je to bug v rozložení zátěže na více jader a už se pracuje na jeho odstranění (a už je venu i neoficiálně oficiální hotfix v podobě vypnutí této fíčury), jinak to jestli máš (nebo nemáš) slabý komp je ale čistě tvůj problém :)
@Arc (17.04.2014 18:34): Je to v příspěvku číslo 514.

Да, нет конечно, все хорошо, я не об этом. Я про распределение нагрузки по ядрам, ведь на многоядерных цпу с низкой тактовой частотой будет уже все плачевно....
Там будет полностью загружено одно ядро и примерно наполовину второе.
С вводом клиентской физики найдется работа и для всех ядер многоядерных процессоров.
@LIUWIL (17.04.2014 17:05): tos čekal blbě a nečetl novinky :P podpora více jader tak jak si myslíte ani nebude, akorát až bude havok, tak se bude počítat na jiném jádře, ale render bude pořád jen na jednom

@Say (17.04.2014 15:50): AA jakože prej bude, někdy, pochybuju :D (jinak není to tím že existuje blbost jako deferred shading ? same for mafia 2), multithreading není, to bude asi že threadování je hardcoded a navíc ani nevím co by měli počítat ty další jádra (oh god jak já bych si přál multithreading u X3:TC, tam by to dávalo smysl mnohem víc)