No zatim jsem v prvni misi a opakuji ji uz snad po15cty, ale taky jsem si v prubehu teprv osvojoval ovladani a styl. Ale uz jsem dosel az ke konci mise a pak me zabil posledni vojak, kterej se necekane zjevil ve chvili, kdy jsem si otevrel mapu abych se podival jestli je cisty vzduch :-))Nemoznost ukladat u tehle hry neni na skodu, aspon se musi hrac fakt snazit, ale zarazilo me ze hra neobsahuje ani jedno automaticky misto k ulozeni. Jinak to vypada na hodne zazivny hrani, to bude asi poklad mezi starymi hrami. A pokud se raspawmuji nepratele jen ojedinele tak diky bohu, protoze to by byl fakt neprijemnej opruz.
Diskuze
@mazar1234 (20.04.2014 12:10): Používal jsem jej v nějaké misi, kde byla většina nepřátel opravdu hodně daleko. Jinak "normálně hratelná" ... :-) Jednoduchá opravdu není, ale férová celkem dost. Většina nepřátel vydrží poměrně málo, hra klade důraz na paměť a taktiku, navíc člověk zkouší různé postupy v případě, že je posledně použitý evidentně nesmyslný (protože je současně většina levelů hodně otevřená). Borec jménem Stoupa IGI Master dohrál údajně celý Project IGI je za použití nože, pistole a granátů.
@Crash (20.04.2014 12:16): Pokud vím tak digitálně ne, ale zkus e-bay
@Crash (20.04.2014 12:16): Pokud vím tak digitálně ne, ale zkus e-bay
Ono se to asi nikde (ideálně v nějaký dig. distribuci) neprodává, co? Už o tom slyším po několikátý a s chutí bych si to koupil.
@Phoenix (20.04.2014 12:03): Coze? Taky exploit :-), to pocujem prvy krat.
Tiez mam najradsej free-savegame system, ale tato bola a priori vytvorena tak aby bola normalne hratelna bez save a to sa dizajnerom naozaj perfektne podarilo spravit. Je az neskutocne ako perfektne je hra vybalansovana, naozaj unikat gamedesignu.
Tiez mam najradsej free-savegame system, ale tato bola a priori vytvorena tak aby bola normalne hratelna bez save a to sa dizajnerom naozaj perfektne podarilo spravit. Je az neskutocne ako perfektne je hra vybalansovana, naozaj unikat gamedesignu.
@Poseiidon (20.04.2014 11:26): Tak jak říká mazar1234. Nicméně až na jednu možná dvě výjimky se nikde nepřátelé nerespawnují (a v oněch dvou výjimkách je možné rychlé utéci do oddělené části levelu), takže to chce si zapamatovat jejich pozice. Jsem obecně velký nepřítel nesvobodného ukládání, nicméně Project I.G.I. je jedna z velmi mála her, kde to podle mého bylo nakonec ku prospěchu věci.
Pokud bys potřeboval jednu fintu, tak při použití dalekohledu je možné zaměřovač přesně nastavit na vzdálenou postavu, která o Tobě zatím neví. Po přepnutí na zbraň a následné střelbě tak v podstatě každá puška funguje jako sniperka (bez použití dalekohledu není často možné díky rozpylu na tak velkou vzdálenost účinně střílet, případně jsou vzdálení nepřátelé dost špatně vidět, takže o "běžné" střelbě nemůže být vůbec řeč).
Pokud bys potřeboval jednu fintu, tak při použití dalekohledu je možné zaměřovač přesně nastavit na vzdálenou postavu, která o Tobě zatím neví. Po přepnutí na zbraň a následné střelbě tak v podstatě každá puška funguje jako sniperka (bez použití dalekohledu není často možné díky rozpylu na tak velkou vzdálenost účinně střílet, případně jsou vzdálení nepřátelé dost špatně vidět, takže o "běžné" střelbě nemůže být vůbec řeč).
@Poseiidon (20.04.2014 11:26): Presne tak, kazdu misiu musis postupne preskumat/zapamatat a potom ju uz v pohode prejdes. Ale rozhodne to nie je hra na nejakych 5-6 hodin.... chvilu ti to urcite potrva ale to je dobre nie?
Nahodou jsem na tuhle hru narazil a koukam ze v tehle hre bude o kvalitni zabavu postarany na hodne dlouho :-) Takze nejen ze nejde libovolne ukladat pozice ve hre ale hra nenabizi v prubehu mise ani jedno jediny automaticky ulozeni? Nebo jak?
@Kwoky (31.05.2013 17:15): Tak, když proskáčeš poslední misi na nejlehčí po lešení, tak to samozřejmě výzva neni:)
@campbell (31.05.2013 12:04): Tahle hra? Výzva :)
Asi půl roku se mi to válelo na disku. Dnes konečně po tom půl roce dohráno
@campbell (31.05.2013 12:04): veliká :D
Tahle hra.....Frustrace:-D
[neexistující příspěvek]: Kdyby jen to, ale pšt nikomu to neříkej, intelektuále.
@Aaron_Hill (31.10.2012 18:11): Konviceho koment byl smazán po hlasování ve VIP diskuzi (nebudu říkat, kdo to mazal, je to jedno). Diskuze se promazala proto, že odkazovala na už neexistující koment a jen by to zbytečně mátlo.
Zrovna TEĎ by ta diskuze potřebovala promazat! Hromada útočných plků...obětujte se někdo a mažte!
@Shoggot (31.10.2012 17:18): :DDD ty jsi trapka viď? :D Nejsi to náhodou ty kdo tu kope jako fakan? :D Já neměl potřebu na tvůj koment reagovat ale ty na můj :D mno a já si pak rád přihodím dřívko do ohníčku :D Je mi jasné že ten tvůj výblitek je jen další plakání děcka.
Jináč díky za pobavení :D
Až tu budeš déle děťátko pochopíš jak to tu chodí, ano mám možnot jim všem dát mínuska že nesouhlasím s jejich adore komentářem ale pak zas tady bude tolik pláče, ja je ten konvičák nespravedlivej, když dává mínuska a vyjadřuje tak své postoje. Já volím druhou cestu. Napíši si od srdce co hra pro mě znamená bez cenzury a všem dám pluska za pěknej komentář. Je to bezfňukání jen se pak občas vynoří chlapeček tvého ražení, který to morálně odsoudí a vypláče se tu jakej že to jsem blbec. Pro mě furt menší zlo :D ;-) tak si klidně pokračuj :D nebudu tě rušit
Jináč díky za pobavení :D
Až tu budeš déle děťátko pochopíš jak to tu chodí, ano mám možnot jim všem dát mínuska že nesouhlasím s jejich adore komentářem ale pak zas tady bude tolik pláče, ja je ten konvičák nespravedlivej, když dává mínuska a vyjadřuje tak své postoje. Já volím druhou cestu. Napíši si od srdce co hra pro mě znamená bez cenzury a všem dám pluska za pěknej komentář. Je to bezfňukání jen se pak občas vynoří chlapeček tvého ražení, který to morálně odsoudí a vypláče se tu jakej že to jsem blbec. Pro mě furt menší zlo :D ;-) tak si klidně pokračuj :D nebudu tě rušit
Nevšim jsem si, že by se něco smazalo.
@Aaron_Hill (31.10.2012 18:11): Já se nezlobím, ale mně to připadalo, že je jednoduší se postavit za někoho než vyjádřit svůj názor..... :-) nic osobního. Ale když tak PM.
K promazání diskuze bych zaujal nejspíš negativní postoj, i když opravdu nevím co tu před tím zmazáním bylo.....
K promazání diskuze bych zaujal nejspíš negativní postoj, i když opravdu nevím co tu před tím zmazáním bylo.....
@ViRus (31.10.2012 17:57): Nezlob se, ale já tu do nikoho nejel, jen jsem řekl že souhlasím s komentářem. Nepochopil jsem proč mi někdo smazal příspěvek a když jsem se ptal kdo, nikdo se neozval. Pak napíšeš ty, že dělám ranaře.. Wtf?!
@Aaron_Hill (31.10.2012 17:55): Tak to si radši první ověř fakta, než začneš někoho urážet.
@ViRus (31.10.2012 17:45): Možná proto, že mi ta hra nestála za to, abych si jí tu hledal. Tolik mě zase opravdu nenaštvala. Jestli máš v plánu mi příště mazat text z diskuse kvůli tomu, že se ti nelíbí když napíšu že souhlasím s konvicí, tak si radši polib prdel.
@Aaron_Hill (31.10.2012 17:43): To ani ne, jen že ses neozval v době kdy tě ta hra tak strašně naštvala....
@ViRus (31.10.2012 17:29): dělat ranaře? Když souhlasím s někoho komentářem?
Nechte konvici bejt! On je v určitých ohledech děsnej blbeček, ale většina jeho komentářů tady na DH až na pár vyjímek jsou krutěpřesná.
A to je přesně ten důvod, proč se ta diskuze promazala.... :-/
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:22): Komentář jsi psát nemusel, ale zmínit v diskuzi třeba ano a ne teď dělat ranaře, když se někdo ozval a schovávat se za ním ;-)
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:22): Komentář jsi psát nemusel, ale zmínit v diskuzi třeba ano a ne teď dělat ranaře, když se někdo ozval a schovávat se za ním ;-)
kristapána..
@konvice (31.10.2012 17:03): Jo, kopat kolem sebe jako malej fakan a přisuzovat ostatním neprokazatelné vlastnosti, to je správná cesta blbce. Pokračuj. Stačilo by napsat, že to je mizerná a opravdu blbá hra. Jestli tě prostě nenapadla jiná slova, která by vhodně vyjadřovala tvůj postoj ke hře, je to prostě omezená slovní zásoba a tak to pak chápu a nemám ti to za zlé. Nula od nuly pojde, a zbytečně a ostentativně vulgární blb nebude nikdy nic jiného než zbytečně a ostentativně vulgární blb.
Přisuzování mi vlastností bez jakéhokoli základu je pak prostě jen dalším projevem ublížené dušičky, která kolem sebe musí kopat, křičet, plakat a fňukat a hned si zjednodušit život tím, že kdo prostě se mnou nesouhlasí je to a to.
Vůbec jsi se v mém popisu osoby nemohl splést více, ale pokud pak budeš lépe spát, klidně si to mysli. Dětská uražená dušička tu totiž vane odněkud jinud, než ode mne.
Ne, není. To nemá žádnou logiku. Je to hra, nemůže se tě to nijak dotknout a pokud se ti nelíbí, že někdo chválí hru, která se mu prostě líbí a tobě ne a cítíš se uražený, jsi duševně nemocný a vyhledej okamžitě odbornou pomoc. A to beze srandy, to nemyslím ani jako urážku. Jdi za psychiatrem. Okamžitě.
Navíc jsi se teď přiznal, že to děláš jen jako provokaci a že kolem sebe pliveš hovna a píšeš naschvál blbě jen proto, že tě sere, že se někomu hra líbí a napíše to. To je docela blbý. To je prostě na psychopata.
Přisuzování mi vlastností bez jakéhokoli základu je pak prostě jen dalším projevem ublížené dušičky, která kolem sebe musí kopat, křičet, plakat a fňukat a hned si zjednodušit život tím, že kdo prostě se mnou nesouhlasí je to a to.
Vůbec jsi se v mém popisu osoby nemohl splést více, ale pokud pak budeš lépe spát, klidně si to mysli. Dětská uražená dušička tu totiž vane odněkud jinud, než ode mne.
Ne, není. To nemá žádnou logiku. Je to hra, nemůže se tě to nijak dotknout a pokud se ti nelíbí, že někdo chválí hru, která se mu prostě líbí a tobě ne a cítíš se uražený, jsi duševně nemocný a vyhledej okamžitě odbornou pomoc. A to beze srandy, to nemyslím ani jako urážku. Jdi za psychiatrem. Okamžitě.
Navíc jsi se teď přiznal, že to děláš jen jako provokaci a že kolem sebe pliveš hovna a píšeš naschvál blbě jen proto, že tě sere, že se někomu hra líbí a napíše to. To je docela blbý. To je prostě na psychopata.
@konvice (31.10.2012 17:03): Preco to smerujes na mna?, ja som ti pouzity slovnik nijako nevytykal.... tiez kopec hier povazujem za sracku a nehanbim sa za to.
Nechapem o com teraz hovoris, kde som co pisal na teba ohladom slovnika, kde? si sa preklikol alebo co?
EDIT - aha takze si sa preklikol, dobre uz je mi to jasne.
Nechapem o com teraz hovoris, kde som co pisal na teba ohladom slovnika, kde? si sa preklikol alebo co?
EDIT - aha takze si sa preklikol, dobre uz je mi to jasne.
@konvice (31.10.2012 17:03): Tak to je pocta, že to bylo kvůli mě. Já jsem vlastně jenom zhrzený fanoušek.
@Všivák (31.10.2012 16:59): o tvojí pozornost fakt tak stojím :D
@Shoggot (31.10.2012 16:56):
jak jinak napsat slušněji slovo sračka? když se jedná o sračku? Nijak použil jsem ta slova která expresivně vyjadřují můj postoj k této hře. Jsem rád že koukáš na filmy ve kterých se nemluví sprostě a čteš jen křeštansou literaturu, převážně školního charakteru. Chápu že tě pak můj komentář urazil s celou tvou čistou morálkou a jelikož jsi člově který nikdy nepoužil vulgarismu...je mi to opravu líto, že svým komentářem zraňuji tvojí dětskou dušičku.
Vychvalující komentář hovno do výšky, je naprosto stejně urážlivým pro soudného člověka, jako vulgární. Já vám říkám přestaňte psát tyhle ubohé trapné adore komentáře na hovna a já přestnu psat vulgární, na hovna. ;-)
@Shoggot (31.10.2012 16:56):
jak jinak napsat slušněji slovo sračka? když se jedná o sračku? Nijak použil jsem ta slova která expresivně vyjadřují můj postoj k této hře. Jsem rád že koukáš na filmy ve kterých se nemluví sprostě a čteš jen křeštansou literaturu, převážně školního charakteru. Chápu že tě pak můj komentář urazil s celou tvou čistou morálkou a jelikož jsi člově který nikdy nepoužil vulgarismu...je mi to opravu líto, že svým komentářem zraňuji tvojí dětskou dušičku.
Vychvalující komentář hovno do výšky, je naprosto stejně urážlivým pro soudného člověka, jako vulgární. Já vám říkám přestaňte psát tyhle ubohé trapné adore komentáře na hovna a já přestnu psat vulgární, na hovna. ;-)
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:52): Já bych spíš řekl, že konvice se akorát snaží upoutat pozornost. Proč by jinak psal komentář ke hře, kterou evidentně skoro nehrál. Mě tenhle přístup osobně docela sere. Nikomu to ale necpu, jenom jsem se musel ventilovat.
@mazar1234 (31.10.2012 16:54): Například delta force ač tam byli vojáci taky totální dementi furt lepší než v tomhle. Slušnou dnes má třeba Sins of Solar Empire. Už v prvním quake jsou chytřejší jednotky než tohle a za pytel sraček jsem tu hru považoval i v té době. Graficky pěkná ale to bylo všechno. To že jde otočit za 43 minut jen svědčí jak na to hra s inteligencí je, jednotky jsou jak vážně statické terče.
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:52): Ale on klidně mohl napsat negativní komentář a hru strhat, že se mu nelíbí. Neřekl bych, že je problém, že by byl kritizován za to, že má jiný názor než ostatní (což je vždycky prázdný výkřik do tmy od těch, kteří se setkají právě s kritikou).
Jestli tohle má vyvolat zdání, že ostatní nepíší to co si myslí a sdílejí nějakou kolektivní mysl, tak to teda nazdar.
Průser je v tom, že pokud si něco myslíš, tak to není problém. Napiš to ale jako člověk a ne jak kretén.
Jestli tohle má vyvolat zdání, že ostatní nepíší to co si myslí a sdílejí nějakou kolektivní mysl, tak to teda nazdar.
Průser je v tom, že pokud si něco myslíš, tak to není problém. Napiš to ale jako člověk a ne jak kretén.
@GodOfTheSick (31.10.2012 16:46): Hovado :-), ale mas recht!
@konvice (31.10.2012 16:40): No ale ta hra je z roku 2000 tak zacni menovat hry ktore na tu dobu disponovali nejakou povsimnutiahodnou AI.... A vobec dodnes to nikto uspokojivo nevyriesil lebo je to moc programatorsky narocne, keby to bolo jednoduche tak ma kazda sracka super-mega AI s IQ9000.
@valcik (31.10.2012 16:45): No neviem podla mna Misia c.3 je uplne najlepsia z celej hry a mala (kratka) teda nie je vobec.
@valcik (31.10.2012 16:53): Tiez si myslim ze AI je tu uplne standardna aku ma 90% vsetkych hier co existuju.
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:52): Ale musim uplne suhlasit s Aaronom, neexistuje ziadna hra ktora by bavila kazdeho nech by mala akukolvek fanusikovsku zakladnu a je to normalne. Pre mna su trebars uplne blbosti, ktore nikdy nebudem hrat z takych ocenovanych napriklad, Tomb Raidery, GTA.... a viacero dalsich vseobecne 90-100-vkovych hier. Pre mna ale nezaujimave blbosti.
@konvice (31.10.2012 16:40): No ale ta hra je z roku 2000 tak zacni menovat hry ktore na tu dobu disponovali nejakou povsimnutiahodnou AI.... A vobec dodnes to nikto uspokojivo nevyriesil lebo je to moc programatorsky narocne, keby to bolo jednoduche tak ma kazda sracka super-mega AI s IQ9000.
@valcik (31.10.2012 16:45): No neviem podla mna Misia c.3 je uplne najlepsia z celej hry a mala (kratka) teda nie je vobec.
@valcik (31.10.2012 16:53): Tiez si myslim ze AI je tu uplne standardna aku ma 90% vsetkych hier co existuju.
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:52): Ale musim uplne suhlasit s Aaronom, neexistuje ziadna hra ktora by bavila kazdeho nech by mala akukolvek fanusikovsku zakladnu a je to normalne. Pre mna su trebars uplne blbosti, ktore nikdy nebudem hrat z takych ocenovanych napriklad, Tomb Raidery, GTA.... a viacero dalsich vseobecne 90-100-vkovych hier. Pre mna ale nezaujimave blbosti.
@konvice (31.10.2012 16:40): Ona ani tá Mafia nemá extra vymakanú AI, keď si spomínam na prestrelky. Dokonca mi to pripadá na rovnakej úrovni. ^^
@Všivák (31.10.2012 16:29): Hrál jsem to chvilku, nemám co psát a ani hru nebudu hodnotit. Jinak asi nejde o to, kdo co napíše líp, je to vždycky subjektivní názor a ne umění. Spíš se mi líbí, že je tu alespoň někdo, kdo napíše to co si opravdu myslí a nenechává se ovlivnit "ejchuchu" kolektivním názorem.
@konvice (31.10.2012 16:40): Zapoměl jsi ale i na kladné prvky AI. Nepřátelé se snaží střílet skrz zdi. Za roh háží granáty. Když uděláš větší rozruch, jsou schopní přiběhnout z celého tábora. Samozřejmě, že je nahovno, že moc nereagují na to, když vedle nich padne mrtvý parťák, nebo, že tupě nabíhají do do rány. Alespoň neni obtížnost až tak šílená. Zvlášť, když na normal ke smrti stačí jedna dobře mířená rána.
Na AI se u her nezapomnělo, jen je to docela složitý problém a tak se dneska řeší krapítek jinak.
@konvice (31.10.2012 16:40): Tak si zkus někdy v reálu vykrást banku nebo alepsoň sběrnu surovin a zjistíš, že úrověn umělé inteligence ve hrách není zase tak daleko od reality :-) Holt lidstvo není geniální, většinu tvoří blbci a podle toho to taky vypadá...
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:22): Treba odohrať aspoň prvé tri-štyri mapky, potom to začne byť zaujímavé. Lokality sú väčšie a vojaci agresívnejší.
@Všivák (31.10.2012 16:29): právě že všiváku mohl jsi si všimnout že jestli něco neztrpým ve hře je primitivní AI. Jsme v 21 století a ve hrách se stále objevuje AI jako z her 90. let, co je kurva špatně? grafika jde nahoru, detaily všechno ale jaksi na Ai se zapomnělo, project Igi má tak trapnou ai, že se mi tomu nechtělo až věřit, takový záporáci z dooma se chovají mnohem lépe. Já zas nechápu jak z téhle sračky můžete tak kvést.
@Aaron_Hill (31.10.2012 16:22): Tak něco napiš, třeba se ti to povede líp. Podle mě je to absolutně nevypovídající komentář. Přijde mi to jako napsaný podle kwokyho videa.
@Všivák (31.10.2012 16:10): Ta snůžka hoven celkem přesně reprezentuje moje necenzurované pocity ze hry. Tvůj komentář mi zase přišel jak k jiné hře..
@konvice (31.10.2012 16:08): ty tvy komenty jsou proste best :D bys mohl delat pro SCORE :D
@konvice (31.10.2012 15:40): Nejstupidnější komentář. Hlavně, že ty jsi tu hru dojel.. Chytráku. Ta AI je šitá přímo pro tebe. Měl bys napsat víc než jenom snůžku hoven.
@Aaron_Hill (31.10.2012 15:40): Tak kvůli vtipu se tu snad ještě nestříli to už by bylo fakt jak za bolševika.
@Blackpooll (31.10.2012 15:14): ten někdo bude asi trochu debil, když zcenzuruje kompletní diskusi okolo komentáře. Máš tip kdo to byl?
@konvice (31.10.2012 15:40): dávej bacha, Big Brother tě vidí!
@konvice (31.10.2012 15:40): dávej bacha, Big Brother tě vidí!
@Aaron_Hill (31.10.2012 12:08): asi má někdo z adminů v genech estébáka, to víš většinou se tyhle charakteristické rysy dětí po otci :D
@Aaron_Hill (31.10.2012 12:08): Někdo to tu prostě musel svým zásahem "spasit".
Si projeď seznam VIP + admini, a můžeš hádat..
Si projeď seznam VIP + admini, a můžeš hádat..