@Walome (26.06.2015 09:18): pokud je to v rámci příběhový mise nebo nějakýho konkrétního úkolu pro frakci tak ti to jenom upozorní, že pokud opustíš oblast tak se zruší mise...jinak je JC právě ten příklad opravdový open world hry kde můžeš od začátku jít kamkoliv a plnit vše pokud si na to troufneš :-). Takže v tomhle si mimo a nevim proč sem taháš zrovna tuhle hru.
Diskuze
@Isair (26.06.2015 15:24): Město je nuda a stereotyp ? Počkej si na poslední oblast a úchvatnej bossfight :D.
@Walome (26.06.2015 09:18): Tak zrovna autoheal Dead Island neobsahuje:) (resp. se obnoví jen nějaké naprosto minimální zdraví, když je hráč téměř mrtev), jen si kupuješ lékarničky, které jsou tedy hodně levné a můžeš jich nosit neomezeně (čili jich sebou tahám kolem padesáti), což však také není zrovna ideální. Jinač mi samozřejmě autoheal vadí moc:).
Jo, je to na hlavu a ani nevidím příliš důvod onoho omezení.
Checkpointy jako takové by mi snad ani tolik nevadily, kdyby to bylo ve stylu "zkus to znovu, jinak", ale v současné podobě je hráč v podstatě nesmrtelný, anžto zabití nepřátelé zůstanou mrtví, zranění zůstanou zraněnými a hráč se oživí o pár kroků dále s full health= v podstatě nesmrtelnost:) (kdysi jsme si házeli ve Wolfech a Doomech cheaty na nesmrtelnost a dneska už jsou ve hře implementované rovnou:D- bez možnosti je vypnout:/).
Každopádně jsem teď ve městě a začíná to být už solidní stereotypní nuda, na mainstreamovku už asi zase dlouho nesáhnu po téhle zkušenosti:) (možná až na Dishonored, ten vypadá překvapivě slušně).
Jo, je to na hlavu a ani nevidím příliš důvod onoho omezení.
Checkpointy jako takové by mi snad ani tolik nevadily, kdyby to bylo ve stylu "zkus to znovu, jinak", ale v současné podobě je hráč v podstatě nesmrtelný, anžto zabití nepřátelé zůstanou mrtví, zranění zůstanou zraněnými a hráč se oživí o pár kroků dále s full health= v podstatě nesmrtelnost:) (kdysi jsme si házeli ve Wolfech a Doomech cheaty na nesmrtelnost a dneska už jsou ve hře implementované rovnou:D- bez možnosti je vypnout:/).
Každopádně jsem teď ve městě a začíná to být už solidní stereotypní nuda, na mainstreamovku už asi zase dlouho nesáhnu po téhle zkušenosti:) (možná až na Dishonored, ten vypadá překvapivě slušně).
@Isair (25.06.2015 18:02): Jojo, checkpointy co pár vteřin je standard.
To omezování během misí - je to absurdní, tak oni udělají open world hru a pak vytvoří umělou bariéru - např. v Just Cause 2 stačí trochu vybočit např z oblasti základny, kterou máš obsadit a už ti to hlásí tyhle srandy.
Autoheal nekomentuješ, takže tam sis asi zvykl :)
To omezování během misí - je to absurdní, tak oni udělají open world hru a pak vytvoří umělou bariéru - např. v Just Cause 2 stačí trochu vybočit např z oblasti základny, kterou máš obsadit a už ti to hlásí tyhle srandy.
Autoheal nekomentuješ, takže tam sis asi zvykl :)
@Walome (25.06.2015 17:13): Tak to jsem si trochu oddychl (už jsem si říkal, že to s tím mainstreamem jde více z kopce, než jsem čekal), byť i po dobu mise to musí být slušný vopruz. Ale v Dead Island je to vážně velký fail... kdyby ta hláška alespoň vyskočila někde daleko od podbřeží, tak dejme tomu, ale takhle to vážně dokáže slušně nabořit immersion.
Ale z onoho prvku - "zhebnutí v podstatě nic neznamená a respawneš se s full health o pár kroků dále" se už pomalu standard v sandboxech stává, koukám :/ (o to hůře, že to proniká i do indie sféry viz. Super Trench Attack! apod.). Fakt je to skvělý pocit se nemuset vůbec snažit, protože nejde prohrát, eh :/.
@Borghal (25.06.2015 17:37): :)
Ale z onoho prvku - "zhebnutí v podstatě nic neznamená a respawneš se s full health o pár kroků dále" se už pomalu standard v sandboxech stává, koukám :/ (o to hůře, že to proniká i do indie sféry viz. Super Trench Attack! apod.). Fakt je to skvělý pocit se nemuset vůbec snažit, protože nejde prohrát, eh :/.
@Borghal (25.06.2015 17:37): :)
@Isair (25.06.2015 16:21): Ne všechny to řeknou takhle... Zaklínač 3 má hlášky typu: Tady žijí už jen draci. A nějaký Battlefield měl "Vrať se do boje vojáku, nebo bdeš zastřelen za dezerci", ale to pravda není mco otevřené.
@Isair (25.06.2015 16:21): není :-) ale je to fail. Většinou té hra v určitém omezení drží jen po dobu mise, pokud vůbec.
To "vrať se do herní zóny" (pár centimetrů od pláže, kdy mnohdy nejde obejít ani sebemenší útes), je dneska standardem i v otevřených hrách? Jestli ano, tak to potěš koště teda.
@Fatality (19.02.2015 12:55): Nevim, určitě jsem pro to měl tehdy pádnej důvod. Asi proto, že se nemůžu rozhodnout mezi tím jak mě to bavilo a tím, jak je celá hra debilní a béčková :)
@Walome (19.02.2015 12:53): Proč ti chybí hodnocení u téhle hry?
@mazar1234 (19.02.2015 12:47): Ono se to odvíjí od obtížnost a hlavně levelu spoluhráčů, na 1. levelu ti pádlo vydrží dýl, než ocelová trubka na vyšším. Což nemění nic na tom, že je to pro některý lidi asi voser, ale ono se to pak dá vytunit a sekáš mačetou hlava nehlava.
@Mitisko (komentář): Musim na miliardu percent suhlasit s jednou vecou (ale aj s dalsimi) - retardovanejsie implementovane opotrebovavanie zbrani ako je v DI som za cely svoj zivot este nikdy nevidel.
Hned prvy dovod, kvoli ktoremu som zacal mysliet na zmazanie hry pri testovani gameplay "demoverzie", nasledovane prisernou nudou po par hodinach nekompromisny uninstall.
Vyzera to pekne ale je to sracka ako hovado.
Hned prvy dovod, kvoli ktoremu som zacal mysliet na zmazanie hry pri testovani gameplay "demoverzie", nasledovane prisernou nudou po par hodinach nekompromisny uninstall.
Vyzera to pekne ale je to sracka ako hovado.
@Mitisko (komentář): Dal jsem ti plus bo to imho hru celkem vystihuje, ale kristepane chlape, aspoň to před publikováním příště hoď do Wordu na kontrolu pravopisu. Překlepy, i/y, v/ve apod. se za hovorový projev schovat nedají :-)
@Mitisko (komentář): Jako budiž, ale ono to má být tupé :)
@Walome (22.11.2014 10:24): víkend trávím v práci..:(...nicmene určite by jsme se pak mohli dohodnout kdyz by byl stále zájem:)
@ChimeraEye (21.11.2014 18:40): Jo, klidně já, ale nemám moc času, ale třeba zejtra klidně, na chvíli.
Je tu nekdo kdo by zahral??? konečne jsem si poridil i datadisk tak bych si to chtel projet cele znovu...naposled pred 3 lety jsem hral základ...klidne i lidi co hru mají jako ,,rest´´ a pustili by se do ní :)
@ChimeraEye (19.10.2014 18:28): Pokud tě baví MOBA tak ano. Jinak od od toho můžeš klidně zůstat dál. Nahrál jsem v tom asi 20 hodin a je to hrozně P2W.
Hraje nekdo Dead Island Epidemic?? mam 3 volné Steam gifty na tuto hru....stojí to za hraní a čas???
@ViRus (12.08.2014 12:44): No to je jasný, technicky je to vymakanější a herně asi furt stejný, takže ideální kombinace.
@Walome (12.08.2014 10:24): Na obě se moc těším :-)
@pajmič (29.06.2014 17:13): Tak to se občas můžeš stát, měl jsem to taky tak. Tahle hra je jen o chození a zabíjení zombie a blbých cutscénách :)
@Walome (29.06.2014 16:13): Jo už jsem prošel fora, takže už vím, díky. Jo, přišělo mi to opravdu divný, možná měli v brzké verzi měli zabudovaný dynamický počasí pak to asi odstranili, ale zapoměli smazat zvuky, protože opravdu slyšim hřmění, i když je slunečno :D
@pajmič (29.06.2014 15:31): To čteš asi špatně, denní doba se nemění a pokud občas sprchne, tak je to skript.
Takže neboj, není to bug, ale taky mě to zmátlo, protože zombie hra ve dne mi přišla podezřelá :)
Takže neboj, není to bug, ale taky mě to zmátlo, protože zombie hra ve dne mi přišla podezřelá :)
@pajmič (29.06.2014 15:31): Já mám dojem, že déšť se mi spustil poprvé až ve městě. V té první lokaci si pamatuju neustálé slunečno.
Čtu o té hře, že se mění počasí, ale po 6 h hraní je stále slunečno. Občas slyším hřmění, ale mraky a déšť nikde? Jedná je o glitch/bug? Nebo se denní doba a počasí mění v závislosti na postupu v příběhu?
Trailer není špatnej, ale oproti jedničce i Riptide o dost slabší. I po technické stránce se mi nelíbí pohyb postav.
Jo a podbnýho týpka bych osobně oddělal mnohem nechutnějším způsobem.... :D
Jo a podbnýho týpka bych osobně oddělal mnohem nechutnějším způsobem.... :D
@HolyMeatball (10.06.2014 21:05): Vypadá to technologicky jako Shrek 2. To se moc nevytáhli. Oproti traileru k jedničce vůbec. Na hru se těším, ale trailer by mě teda opravdu nenavnadil.
@HolyMeatball (10.06.2014 21:05): Yep, souhlas.
@HolyMeatball (10.06.2014 21:05): Jsem na kluky z Yager dost zvědav. Trailer bezva.
Trailer na dvojku opět parádní, tentokrát si to ale naštěstí nehraje na velehluboké drama. ^_^
Stále se budím hrůzou z toho, že se mi po třetí dekapitaci rozbila magická mačeta a nemám už nic jiného:'(
@ViRus (25.04.2014 10:06): Tak to já vůbec, já běhal a kosil.
A teď koukám, že jsem tomu nedal procentuální hodnocení... zajímavé...
A teď koukám, že jsem tomu nedal procentuální hodnocení... zajímavé...
Jako jo arkáda to rozhodně je, ale mně přišla hodně atmosférická a "dospělá", já zas tolik zombie filmů a her neviděl/nehrál, takže nemůžu říct zase zombie. Párkrát jsem se zasmál nad porcovačkou, ale jinak prostředím (hlavně druhý akt), i některými postavami jsem byl nadmíru spokojen.
@Bursoft (24.04.2014 23:01): Pravda, dobrej postřeh. Nejsi divnej. Tohle je arkáda jak prase.
@Walome (24.04.2014 22:56): Mně tam chybí víc nadhledu, přijde mi, že se ta hra tváří moc vážně, nato, že jde o zombíky a na to, co všechno se s nima dá dělat. Bych si tam uměl představit nějakou funny hudbu, když začne řežba (doslova řežba) a asi bych vypustil všechny ty supervážný postavy v příběhu. Nebo jsem možná jen divnej, když rozsekám 10 zombíků a směju se u toho až skoro brečím :D
@Bursoft (24.04.2014 22:54): Jo, to je taky fakt, no :)
Je to supr odreagovačka, bezvadnej gameplay, i když si ho umím představit lepší. Jen v dnešní době překvapí absence dynamické změny počasí, ale ničemu to neškodí.
Je to supr odreagovačka, bezvadnej gameplay, i když si ho umím představit lepší. Jen v dnešní době překvapí absence dynamické změny počasí, ale ničemu to neškodí.
@Walome (24.04.2014 22:51): Tady nejde o scénář, cutscény přeskakuju, protože ten příběh snad ani nestojí za čas, ale spíš i ty překlady zbraní. Něco jako "aušusový baseballová pálka" je tam celkem běžná záležitost.
Ale jinak teda vychytaná hra, porcování zombíků asi nikde nebyla taková sranda. Snad L4D2 konkuruje, ale tam je to spíš střílení..
Ale jinak teda vychytaná hra, porcování zombíků asi nikde nebyla taková sranda. Snad L4D2 konkuruje, ale tam je to spíš střílení..
@Bursoft (24.04.2014 22:49): Já to hrál tuším v čj a jo, bylo to hrozný :) ale on ten celej scénář je debilní, tak je to fuk.
Zdá se mi to, nebo tu hru někdo překládal přes google translator? Bo čeština je tady fakt tragická, uvažuju, že to někde přepnu do EN :D
diky. taky jedu na klavesnici a docela dobrý tak to tak nechám.
Na myš je nějakej fix, kterej odemkne analogovej boj (tedy stejně jako na padu páčky)
Píšu to proto že za mě taky klávesnce, ale ten fix jsem chtěl zkusit.
Píšu to proto že za mě taky klávesnce, ale ten fix jsem chtěl zkusit.
Klavesnice.
@bartas (06.10.2013 10:36): klávesnice
@bartas (06.10.2013 10:36): Za mě klávesnice, já ty fps neumim na gamepadu hrát ;)
@bartas (06.10.2013 10:36): Ovladač.
ovladač nebo klávesnice? dík
@morlun (14.08.2013 18:44): Na Athlon 64 3500+, 1GB Ram, ATI Radeon HD 4650 bez výrazných problémů s vysokým nastavením, tedy problém bude jistě jinde (když W2 ti funguje).