Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ono je WoTko plné nelogičností, od těchto až po neuvěřitelně OP rusáky. Budiž, KV-1S jsem už trochu překousl, na IS-7 jsem si taky už trochu zvykl, ale asi nikdy mě nepřestane totálně srát SU-122-44, protože to je vážně největší OP ve hře, někdy si říkám, že s timhle tankem je WoT spíš už pay to win. Mě opravdu nepříjde, aby to nabíjelo na sedmém tieru rychleji než T28 a mělo to stejná damage. Argumenty, že to má jen 175 penetraci nikomu fakt nesežeru, protože na tieru VII moc tanků s vyšší nen, vím snad jen o Němcích, Amerikánech a Frantících a na to, že má ten tank omezený MM na 8 tiery je to fakt P největší. Někdy mám chuť dojít do centra WG, ustřelit jim palice a všechny tyhle OP sračky jim vymazat...
@LIUWIL (17.07.2014 17:47): To spotovaní přes kopce a hory jsem si doteď vysvětloval že když se tank pohybuje za překážkou tak je možno ho naspotovat podle zvuku motoru? stejně jako při výstřelu? to nemá se spotovacíma bodoma na tanku nic společného ne? nebo se pletu.
@LIUWIL (17.07.2014 17:47): minimalne na rozich tanku spotovaci body obcas chybej naprosto zasadne. Spotovacich bodu urcite neni dostatek, a spotovaci system urcite neni prisny, uz treba proto, ze visibility check na delsi vzdalenosti standardne probiha ve vic jak vterinovych intervalech.
@Arc (17.07.2014 10:48): Spotovacích bodů je dostatek a jsou dobře umístěné. Problém spíš bývá ten, že můžeš nepřítele naspotovat i když jeho tank v podstatě nejde vidět. Nejvíc se toto stává přes kopce, ale výjimečně i skrz rohy.
@Usermator (17.07.2014 09:15): Vtip je v tom, že ve WOT je velice přísný spotovací systém. Pokud nějaký nepřítel má (pro něj) dobrý úhel a vidí ti na výfuk, tak tě spotne. Jelikož jsi 15 metrů od toho keře, tak je velká šance, že k nějakému takovému úhlu tam dojde a někdo tě naspotuje i když se ti zdá, že by neměl. Jistotou vždycky je buďto mít malý tank, nebo se schovávat v chuchvalci keřů tak, že tě nikdo nenaspotuje z žádného úhlu.

Hlavně nezapomenout: Dokud skrz keř vidíš, tak ti po výstřelu nebude poskytovat žádný bonus.
@Usermator (17.07.2014 09:15): tahle emchanika by měla fungovat (asi tak jak funguje všecko ostatní...), bacha ale na to že tě někdo může vidět z boku nebo tě může odhalit neviditelný (bože to szní tak strašně směšně :D) skaut.
Můžu se zeptat: Oni ti chujové odstranili funkci maskování při výstřelu, pokud stojíte ve vzdálenosti za křovím tak, aby jste skrz něj neviděli? Protože teď ať se snažím jak se snažím, při každém výstřelu mě odhalí přes půl mapy a je jedno že mam supr cammo bonus, slabý 85mm dělo a maskovací síť...
Hrát proti tanku a hrát za něj je rozdíl. Taky jsem měl o některých tancích mylné představy, než jsem za ně odehrál větší množství bitev sám. IS-4 má nevýhodou jen v tom, že je pomalejší, což na randomu zas tak nevadí a pak, že má stejně jako IS-3 weakspot nahoře nad dělem, ale to plno lidí neví a taky není nejlehčí ho trefit. Jinak má proti IS-7 lepší boky na sidescrape a celkově je ten pancíř spolehlivější. A taky by mohla mít víc nábojů, už se mi párkrát stalo, že jsem to všechno málem vystřílel.
@Thellwin (15.07.2014 00:08): Hraju proti is-7 hodně a moc dobře vím, co to je za troll tank. S 270 pene na E-50 je šance tak 50/50 že ten tank prostrelim do vrchu korby, do spodku se mu zase stačí trochu nauhlovat a je to bounce. Byl jsem svědkem několikrát, jak kámoš střílel kolmo zboku do is7 s jagtigerem a neprostrelil. A to dělo je úplně v pohodě, kdyz vozis stabik a pohon dela zaraz, neměl jsem s tim nějakej problém. Taky si myslím, že is4 je zábavnější, nic nemění na tom, ze je horší..
To já spíš přemýšlím, že všechny heaviny prodám :-D Nějak mě to s nima poslední dobou moc neba. Koupil jsem si Obj 140 a bude fajn, až se s tím trochu naučím. Zatím jsou to takový meh bitvy, kdy ještě nevím co si s tím můžu dovolit a co ne. Ale jako líbí se mi dost už teď (85% posádka původem z T-50).
Až s tím budeš mít live aspoň 100 her, tak si můžeme promluvit znova, jestli pořád trváš na tom, co jsi k tomu tanku napsal :)

Ten hull ti budou zepředu párat devítkový a desítkový TDčka v pohodě, jak se trochu natočíš, tak na světlo prochází i menší penetrace. A báje o neprůstřelné věži zahodíš hned, jak potkáš nagoldovaný desítkový TDčka ... navíc to dělo, je jedno z nejhorších co se týče X tier tanků, velká alfa to nezachrání, zaměřuje dlouho a i tak to lítá všelijak.

Mám s IS-7 696 bitev, staty trochu pokurvený tím, že to byla moje první desítka, ale i tak je IS-4ka dle mého názoru minimálně na random mnohem lepší.

EDIT

A když už sem píšu, tak se pochlubím dnešní hrou s SU-122-44 - http://wotreplays.com/site/1004045#severogorsk-thellwinux-su-122-44 ... 3133 expů s prémkem :)
Prosím pěkně, moje druhá hra s IS-7, russian armor stronk, not OP at all :D:D Na test serveru, střílel jsem klasicky APčkama. Upřímně nechápu, jak na toto můžou lidi nadávat, nejenom že to nejde prostřelit ani kolmo z boku úplně čímkoliv do toho představenýho pancíře, ještě je to rychlý a ve hře neexistuje náboj, kterej by prostřelil věž. A na 150mm hull armor je to docela neprůstřelný i ze předu.. Se 122mm z IS-8 by to byl ještě o dost víc OP tank :D Už se těším, až si to vyexpím na live..
@kurcatovium (13.07.2014 10:53): Tak znova... kliknul jsem Aslains xvm mod 3.7.6 a pak na The mod pack..
Ukazuje to, ze to je 1459.4 mb sam si to muzes overit, ktere se stahovali dlouho, puvodne hodinu pak se to seklo. Spustila se instalace .. ta zmizela sekla se ta ikonka s tím X porad to divne blikalo a rano to uz bylo nainstalované ... a ve slozce res-mods je xvm a mody, ktere se tam stahli 0,9,1 na tuhle verzi, ktere obsahovali 4,5 giga.
Poznamka jo ted jsem si vsimnul, nainstalovalo to tam i rar soubory takze si odecteme 1,56 od 4,56 a to jsou mody.

Psal jsem, ze jsem se drzel instalacniho postupu ;) a zadne, jak rikas ty "kraviny" nezaskrtnul ( nechal jsem vse, jak bylo) , když uz teda chces byt chytrej tak hitzony obsahuji 361mb+ a zvuky kolem 100mb. zabalené
Ve slozce audio má 550 mb mapy 800mb tanky 1000 xvm 755 + ten zbytek

Tohle je kompatibilni instalace, takže i kdybych si zaskrtnul vse, jako jeden clovek, co k tomu dela video tak to stejně slo a musí jit.. Jen mne to proste neslo..

Ale na to jsem se neptal, mě zajímalo jestli o tom někdo něco neví. Na netu je xxx nezodpovězených otázek, právě na ten samej problém. A pak jsou tam "odpovědi" ...

@LIUWIL (13.07.2014 11:48): Instaloval jsem to podle návodu od tvurce + koukal na video, kde vysvetlovali kazdy prd, co co znamena. Mě spíš zaráží, že to nefunguje.. Hra se zapne bezi do 80% cca odhad a spadne
Kdybych tedka stahnul 15 ruznejch packu s mody tak to pujde treba to bude rozhozené, ale půjde.
A verze toho modu je nejnovejsi.

Dobry takze nevíte nevadí :) vsak svět nekončí.. Dneska byl fajn den za hodku a pul dohranejch 16 tanku to se stava malo, kdy. Vetsinou tak za 3 hodky.
@kurcatovium (13.07.2014 10:53): Přesně, Aslain's mod hromadu věcí musí stáhnout, zvlášť ty obrovské soundpacky a podobně, takže pokud člověk zatrhne všechny, hezky si u toho posedí. Nehledě na to, že některé věci jsou "buď tohle nebo tohle" a stáhnutí obojího právě může vést k problémy se hrou.

Většina těch věcí tam je na prd. Nejdůležitější je mít pokročilou mapu (mít vyznačené zóny dohledu, směr tanku a věže, no a samozřejmě poslední známé lokace nepřátel), hitlog a koho to zajímá, tak i ty staty. A ozvučení pro 6th sense je taky užitečné.
@FildasCZ (13.07.2014 07:48): Ten mod od Aslaina používám už asi 3/4 roku a nikdy jsem neměl žádný závažný problém. Nechápu co děláš, že ti to stahuje 4,5GB - to sis tam asi v tom instalátoru zaškrtnul všechny kraviny jako hitzóny a všemožné zvuky. Ono totiž si to při té instalaci chce aspoň trochu prohlídnout a zaškrtat jen to potřebné a ne bezmyšlenkovitě kliknout na "nainstalovat vše"...
Aslain's XVM Mod zna nekdo mod? Podle instrukci jsem to nainstaloval do wot a to ted nejde zapnout...Stahne to 1,5 giga souboru pak se to instaluje pul dne ke konci je to 4,5 giga .. a pak hra nejde zapnout.. Potazmo jde, ale vypne se.



Poznámky. Po znechucení jsem to ještě zkoušl a jediný, na co jsem přišel, že když nedam nezakrtnu ten the mod pack tak to jde spustit.. Wtf ? Protoze to nainstaluje jen 12 mb modu a ne tech gigantních 4,5 giga... Jenze ja ten The mod pack chci,.


To není normální opet delali neco s hrou z 50 fps na 18 ... bravo.. Ta sama mapa jen jinej tank a hups.. Ping prej 28 serveru podle modu.. odezvu netu mam 20ms a ping na mape 338..




A ano hraju stejnou hru se stejným patchem.. Ano vám se to neděje mně ano. Chápu.. Myslíte si, že dělám něco špatně. Mýlíte se. Jen pro ty, Hnidy, co radi štouchaj.

+ Tedy pro ignoranty, kteří se rádi zapojují a prd o tom ví, že at se zdržují.

Do třetice, Zajímají mě jen věci ohlědně toho modu Aslain's XVM Mod ..
No, poridil jsem T69, prvni bitva ve stocku, 2k+ damage, rikam si dobry, ale na konci jen tankista 3.tridy - to me trochu desi :)
@TOMIN (11.07.2014 08:51):
1 - Každý tank má určitý dohled a každý tank má určitou kamufláž. Tyto vlastnosti jsou ve hře vyjádřeny hodnotami a tyto hodnoty proti sobě neustále bojují. Čím je od tebe nepřítel dál, tím slabší je tvůj dohled na něj. Pokud jedeš v něčem jako KV-1, tak absolutně není problém, aby tě nějaký lehký tank s prasáckou kamufláží objel, projel kousek od tebe a tys ho vůbec nezpozoroval. Pokud je zalezený v křoví, naspotuješ ho s takovým tankem až když od něj jsi vzdálený jen 50m (kdy zpozoruješ cokoliv i když to nevidíš - tzn. i skrz zeď)

2 - Když na nějaký tank míříš, kurzor ti ukazuje, jestli daný pancíř prostřelíš nebo ne. Červený znamená že neprostřelíš, oranžová že možná prostřelíš a zelená znamená, že ho zaručeně prostřelíš. Vtip je ovšem v tom, že tento mechanismus nepočítá úhel pancíře. Takže máš třeba tank se 100mm pancířem. Když do něj střílíš přímo, tak prorážíš 100mm pancíře. Pokud se však ten tank naúhluje, najednou střílíš na 150mm efektivního pancíře. Pokud má tank sám o sobě úhlovaný pancíř, tak to může být klidně i dvojnásobek.
No a pokud je úhel příliš velký, dostane se pancíř do hodnoty "autobounce", tzn. že bez ohledu na tvoji zbraň, střela se vždycky odrazí. Jsou tanky, které na sobě mají černé díry. Tuším, že je to případ IS, nebo některého tanku z této linie - hnedka pod mantletem má docela velký prostor, do kterého když střelíš, tak se ta střela prostě odrazí bez ohledu na to jak velkou máš penetraci. Nevím jak je to s HEčkama.
Dalším faktorem je pak dvojitý pancíř (kdy prorazíš ten první, ale druhý ne - hra hlásí, žes prorazil, ale tank nedostane žádný damage). A samozřejmě je potřeba myslet na některé externí moduly, které zahlásí "critical hit", ale opět žádný damage.

3 - RNG Anglická zkratka pro "random numbers generator" (generátor náhodných čísel). Může se stát, že i když máš perfektní úhel, plně zamířeno a ty i cíl stojíte na místě, RNG tě osere a buďto střelu pošle někam úplně do prdele, nebo způsobí, že střela nepronikne i když měla, protože i relativně krátká vzdálenost stačila k tomu, aby penetraci srazila pod hodnotu pancíře. Někdo na to nadává, ale já to vidím jako stejnou záležitost jako třeba v XCOM - je potřeba počítat s tím, že i dokonale promyšlený tah se může posrat. Není frajeřina něco splnit naprosto bez problému, frajeřina je když se něco totálně posere a ty z toho i tak vyjdeš jako vítěz.
@TOMIN (11.07.2014 08:51): To ještě nevíš, že tahle hra je plná překvapení ? Já si pamatuju, že třeba jeli tanci a najednou zmizely a objevily se za zady a ja skoncil mrtvej. A to byl ping v poradku.. A nebo scout ja td zamerenej a nejdnou cvak zmacknul neviditelnost a pak se objevil u me a hned do me palil.. Tvuj tank ma dohled xxx a vidi -xxx
Včera rozčarování na mapě Himmelsdorf.Nepřítel prorval kopec,čekám pod kopcem nápor(löeve+bino),před horizontem zmizeli všechny jedoucí tanky nepřítele a objevili se až v polovině vydlážděné ulice,nechápu jak to udělali,mimochodem byli všichni z jednoho klanu,podotýkám,zrovna bez lagu.
A takových"zázraků" je čím dál vìc,nad damage,ale jako že jednou taková každým výstřelem,kouzlo nesmrtelnosti při tutové doràžce.
No, mrknul jsem o svyho archivu replayu (je toho asi 280 z 10.5k bitev). Nejlepsi vydelky na konkretni tank (bez eventu, s premiakem, po odecteni upkeepu):

1.) E-25 - 86.5k
2.) TOG II* - 76k
3.) Spershing - 71.5k
4.) Matilda IV - 60k
5.) T-25 - 55k
6.) Stug III - 54k
7.) Tiger P - 54k
8.) Nashorn - 52k
9.) VK4502A - 48k
10.) Tiger II - 44k
11.) KV-1 - 43.5k

Jinak teda prumerny damage T5 veci co mam v garazi (500+)
1) KV1 - 710
2) T49 - 624
3) BDR - 618
4) Matilda IV - 610
5) M4 - 550
6) T-25 - 535
7) Churchill III - 534 (na tom ted vozim par goldu, ale zatim jsem je myslim nepouzil)
8) T-34 - 508

Nejhorsi replay od Matildy IV co mam je za 630dmg(+15assist) a cisty zisk byl 30k, takze asi tak. (KV1 nehorsi ulozeny za 1436dmg a 28k)

Jestli s tema tankama nadelas vic ja mi neni uplne jasne co ma co delat s tim jak jsou dobre :)

Btw na Matilde IV mam 10 high caliber medaili coz je nejvic na cemkoliv co mam (38t 8, TOG 7, Ferda 5, SU100 4) a lidi stejne furt remcaj ze to ma mizernej kanon >_>
@Bursoft (08.07.2014 13:55): To možná jo, ale i tak dám radši 2 bitvy s nějakým zábavným tankem, než s takovýma krámama a vycvičím si jí taky. Mě prostě nějak nejde dohromady ta kombinace nic moc pene, nic moc armor, pomalý jak šnek ...

EDIT - můj odpor možná pramení i z toho, že tyhle nízký tiery v podstatě nehraju a když už, tak právě něco zábavnýho, co se rychle hejbe a má slušný dělo, aby se s tím v tý záplavě rajčat dalo něco ovlivnit.
@pipboy (07.07.2014 20:44): CHu. III jsem koupil a zatím musím říct že super, 6 hull s 5 veží a dělem, když to porovnám s premium matildama tak BP je 4 hull s věží tuším nějakej stock cronwell? Rychlost je děsná pořád mám pocit že church je na tom líp a ta ruská matilda prostě mám pocit že na 5 tank je ta rychlost + hull děsná k tomu ta ještě horší penetrace. S KV nemám problém s rate of fire se daj ustřílet pokud člověk neni uplně blbej a ze předu se daj bez problému penetrovat ikdyž KV je všude 75 takže vlastně je to fuk :D a ano věž je problém, snadno propenetrovatelné místo, ale komu to vadí na 5 tieru který je plný wotkových paniců, na ten tier je ten tank až moc dobrý. :)
@pipboy (08.07.2014 09:58): Tak jsem si schválně projel všechny ty úžasné 5 tier prémiové křápy co máš a s průměrným dmg 400 až 600 na všech si troufnu opravdu tvrdit, že se Stugem, T49 i KV-1 vydělávám víc jak ty bez problémů. Zkus sem postnout nějakou průměrnou hru s nějakým z těch šrotů s dmg okolo 500, kolik ti to vydělá, fakt by mě to zajímalo :)

Já jsem vždycky marně přemýšlel, kdo si takovéhle tanky může kupovat ...
@Thellwin (07.07.2014 23:29): VK 30.01 se svými 157mm pene, vysokou přesností, 12 výstřely za minutu a 360m dohledem je taky parádní. Jen se s ním musí jezdit opatrně kvůli slabému pancíři, ale dělo je použitelné v celém MM rozsahu.
Myslím, že mnohem víc zábavy a podobné výdělky nabídně na tieru 5 třeba KV-1, Stug III, T49 ... moc nechápu lidi, co kupujou tyhle mizerný lowtier prémiáky. Ještě T 25 by se možná dala.
Tu línou ludru Churchill III bych nechtěl ani zadarmo, natož za 750 goldů. Jako jo, dělo slušný (jako T-34), ale díky té pohyblivosti je to trochu zazděný a těch 110 pene nemusí stačit = každej blbeček s KV-1 si tě vyndá jako nic...
Kdyby nekdo uvazoval nad tim Churchillem III za 750 goldu:
+ RoF je super. Alfa je na urovni T4 lightka, ale RoF zajisti slusny dmg output
+ opravdu z toho leze nejak vic xp nez by melo, nebo mi to tak aspon prijde. Vubec pomerne slusne vydelava.
- 110 pene na heaviny frontalne moc nestaci, asi nakoupim nejaky goldy
- deprese nic moc + vez uprostred, takze dycky vystrkuejte velkej kus tanku, nehlede na to ze vez je papirova a kazdej do ni strili


9 bitev zatim, vetsina z nich dobra, ale zadna vylozene extra.
Prijde mi to jako takova sazka na jistotu - svoje si obvykle nastrili, ale tahnout s tim hru si teda nedovedu predstavit.
Matilda IV mi prijde stylem hry zajimavejsi a i kdyz je taky relativne pomala, nemam problem prenechat silnyho nepritele nekomu jinymu, Churchill III se vetsinou uz nestahne.
@Marty McFly (06.07.2014 18:31): Nezáleží jen na dmg, velkou roli hrajou killy, hraje roli, jestli s tím Tigerem střílíš do 5. tierů nebo 9. tierů, kolik dmg "naspotíš" apod.. S Tigerem jsem dlouho taky Mko nemohl dát a pak jsem nějakou bitvu protankoval za skoro 1500 base xp, ale faktem je, že to chce víc jak 2700 dmg, od těch 7. tierů výš to chce aspoň těch 3k..
Mka za který jsem rád
T29 (5096 max damage)
SU-152 (3422)
Hellcat (3527)
KV-1S (3512)
KV-2 (3222)

Mám Mastery badge u 57/137 tanků co jsem hrál. Na druhou stranu mám pár 2-badge a nejvíc her mám z nich odehráno na Tiger I (78), kde mi ani 2705 damage nestačilo na víc jak 2nd class badge. Asi v tu chvíli lidi hráli dobře.