Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (24.07.2014 23:39): Jakože bych to pořád měnil? Nemyslím si. Taky jsem přišel na to, že ve chvíli, kdy se objeví to QTE kolo, stačí bušit do 'Y' bez ohledu na to, kdy je to správně. To taky řeší dost potíží.
@Sinister (24.07.2014 23:24): No a v momentě když by sis snížil obtížnost, zvládneš QTE levou zadní a vzápětí můžeš jít zase vejš. "Já nemám problémy" zní docela vtipně, vzhledem k tomu, že s tím zápasíš v první hodině hry :D
@Garret (24.07.2014 22:59): Mám to odtud. Zatím jsem to nezapl. Tak frustrovaný ještě nejsem. Sice mi to naprosto nabourává plynulost hry, ale zase se nechci připravit o kus gameplaye a (podle mazarova příspěvku) se připravit o díl hry. I když je úplně blbý.
@mazar1234 (24.07.2014 22:10): No, jakoby vůbec. Jednak na gamepadu vůbec nehraju hry, kde je potřeba něco zaměřit a zastřelit (teď teda začínám, protože si hodlám pořídit PS4), takže zabíjení vlků (druhá smečka) je očistec, zabíjení jinak než ze zálohy potom docela zajímavá kličkovaná, kdy se hlavně snažím hajzly házet z mostu - ale tomu říkám survival gameplay.
...na druhou stranu QTE, kdy naprosto není jasné, kdy zmáčknout (plus hra mi neběží úplně plynule), kdy se otřásá celá obrazovka a ukazatel mi lítá ze strany na stranu a tedy trvá, než se zorientuju, zda se to nějak změnilo nebo co... Je toho víc, samotné zapojení těchto věcí do hry by mi přímo nevadilo - nebo by mě alespoň neobtěžovalo, ale naprosto mě sere, že je to udělané naprosto jinak než jinde, tedy úplně opačně, než je normální.

EDIT: Aha! V nastavení hry je možnost vypnout QTE! Hra je udělá za mě a já se v klidu podívám na filmeček... Hm, ale to není úplně vítaná varianta. Chtěl bych si to přece jenom zahrát :/
@Sinister (24.07.2014 22:05): Musis prekusnut tu uvodnu fazu hry, potom uz v momente ked to budes chciet vymazat z disku zrazu sa tie debilne chujovske QTE utnu (taktiez prestanu kazdych 5 sekund filmecky/animacie) a prestanu tam otravovat a smrdiet. A konecne zacne normalny gameplay, ktory nie je debilne kazdych 5 sekund preruseny nejakou bezcennou otravnou zdrzujucou srackou.

BTW - ja som to presiel na klavesnici takze by si mal byt absolutne v cajku nie???
Nechápu, co je to do hajzlu za QTE? Normálně zmáčknu 'Y' na svým X360 Controlleru a... VŽDYCKY selžu. Nechápu, jak jsem mohl vůbec projít ten tutorial. To jako je takhle pořád? Nebo co to má znamenat?
Hru mám na Steamu.
@Zoltan (12.07.2014 14:34): Prosím mohl by si mi poradit jak splnit achievement Dokonči všechny výzvy. Mám všechno kompletní, při výběru lokace vždy 3/3 posbírano 10/10 dokončeno atd. Pořád nevim kde je problém, tak pokud by si náhodou věděl kde by mohl být problém, tak se ozvy, díky...
@Zoltan (12.07.2014 16:00): Nevim no... řekl bych, že zrovna u Lary je právě celkem žádoucí, aby kosila všechno. To že se snažili naroubovat nějaké prvky emocí a vážnost do příběhu je chyba, protože takové příběhy ve střílečce nemohou fungovat, jelikož v kontextu zabíjení stovek nepřátel bude každá snaha o něco vážnějšího působit komicky.

Kdyby Laru restartovali jako stealth hru, která bude kombinovat platforming, puzzle solving a nějaké sneaky plížení mezi nepřáteli (s tím, že občas někoho vyřídíte ze zálohy nebo pěkně z dálky), tak by vážnější příběh rozhodně mohl fungovat (a mě by třeba taková hra lákala víc než TR v současné podobě).

Každopádně pokud jde o arkádovou a efektní akci, která není úplně tupá (herními prvky), tak je nový TR super (a na PC asi nic lepšího ani není jestli se nepletu).
@Drolin (12.07.2014 15:43): Závěrečná fáze příběhu byla opravdu hloupá. Ale hratelnost i přestřelky byly fajn, stejně tak mě bavilo sbírání collectibles.

Vážně jsem zvědavý s čím přijdou v dalším díle, myslím že si budeme muset zvyknout na to, že je Lara schopná vymlátit vesnici plnou těžce ozbrojených zabijáků :)
@Zoltan (12.07.2014 14:34): U mě to bylo naopak, začátek velmi dobrý, postupně horší a horší (ruku v ruce s rostoucími počty padlých) až hraní, dokončení, bylo jen formální povinností. A zpočátku mě nadchlo, že je příběh o Himiko (viz. Šinoda), po krátké chvíli a ale začal nabírat takové rozměry, že ho mohu řadit mezi to nejhorší.

A to asi skoro každému :). Model ala Angelina Jolie patří do 90. let, proměna Lary měla přijít v sérii dříve. Na druhou stranu, tento nový "model" se do hratelnosti, kde umírají lidé a ne divoká zvířata, zcela nehodí.
Dohráno. Nakonec to nebyla tak špatná hra. Ze začátku mi přišla hratelnost trochu jalová, ale pak jsem se do toho nějak dostal a nakonec hru dokončil na 100%.
Příběh místy hloupější, resp. spíš příběhové reakce Lary - např: Lara do deníčku: Bůů, zabila jsem člověka :( A o pár hodin později kosí kulometem desítky banditů. Popřípadě - Lara se proplíží nenápadně do zákrytu, chvíli pozoruje a najednou vyskočí a zařve na celou oblast: "SAM, NÉÉÉÉ!" Hlavně nenápadně :D Ale jinak 75% jakože jo, i když je do dalšího dílu co zlepšovat.
PS: Povahově i vzhledově se mi tahle nová Lara líbí víc než ta vyprsená kozatina z dřívějška :)
Splnil jsem všechny výzvy na 100% a přesto jsem nedostal achievement, nevíte někdo jestli se nemusí udělat ještě něco, nebo je to jen chyba?
To srovnání konzole vs pc je docela směšné. Srovnávat Walking dead s Last of us je hodně dementní, a srovnávat Uncharted s Unearthed je buďto slabý pokus o to něco jako Uncharted najít nebo jen vtip.
Zdravim.
Mám problém s dokončením achievementu: Bývalý dobrodruh (Former Adventurer). V prvním hraní hry mě po kliku na SHIFT správně naskočil symbol pro úskok: "blesk" a následně mohl být Protiútok v úskoku dokončen. Bohužel jsem jich 25 v daném hraní nestihl a chtěl se na to soustředit v druhém hraní. Za celou dobu mi ale ani jednou!, po kliku na SHIFT nenaskočil symbol "blesk", ale "vykřičník v kosočtverci", což je útok cepínem a do Protiútok v úskoku mi to nic nezapočítalo. V další hře jsem si pro jistotu ani nevzal dovednost Zabití v úskoku, ale výsledek byl stejný - klik na SHIFT nezobrazuje symbol "blesk".
Nemá někdo tušení, jak hru donutit, aby SHIFTem zobrazila "blesk"?
Předem dík.
Už mě sere, jak se z Lary stal rychle tank na zabíjení Rusáků. Teď sem dostal ohnivý šípy.
@Walome (07.03.2014 20:42): Není o co stát. Jsou tam asi dva nebo tři graficky pěkný levely, ale dost balastu a ani ty dialogy už tak nesršely kvalitou jako u dvojky.

@Fg (07.03.2014 20:43): No mě se třeba u TR (oproti Uncharted) líbí ta progrese, že si tam vylepšuju postavu a není to tak tupý. Plus ta aspoň trochu naznačená otevřenost světa, kdy některý lokace jsou fakt velký a je příjemný je prozkoumávat. Plus ten luk. Já mám holt přesně opačný názor, mě přijde že Uncharted nejsou ničím extra vyjímečný (jen ta dvojka je opravdu dobrá, co se neambiciózního lineárního popkornu týče). Last of Us se mi od ND líbilo o dost víc.
@Paul (07.03.2014 20:36): tak je to o vkusu, mne TR nepříjde , že by byl něčím výjmečný, herně suchý a naivní...prostě solidní hra, kterou mi ovšem stačí zahrát jednou a víckrát se k ní nevracet, narozdíl od konkurence. TR2 bude už pecka :))

btw ty PR kecy, jak se těžce bude střílet, survival, že nám Lary bude líto...no jen jsem kroutil hlavou :)

jinak obě hry nemají moc dobré střílecí části, ale tak ani jsem to nečekal, U je pořád stejné a TR byl co se zbraní a střílení dycky mimo :) - ikdyž tady udělali skok vpřed
@Fg (07.03.2014 20:29): Uncharted má zábavný postavy a dialogy, ale příběh jako takovej je o ničem, a hlavně, tón těch her je úplně jinde. Tomb Raider je z velký části survival horror, tak je jasný že tam nebude Lara házek jokes a Marca Póla v bazénech.
Tomb Raider má ale o dost propracovanější herní mechaniky, není tak šíleně lineární, má silnější sense of place. A ikdyž je tam těch soubojů taky fakt hodně (až moc), tak je to furt pohoda oproti Uncharted, hlavně 1 a 3, kde mě ty vlny nepřátel fakt sraly (a hlavně ten kontrast Drake hodnej klučina co zabíjí stovky nepřátel jako by se nechumelilo).
@Coldplaz (07.03.2014 16:25): Krom žánru nevidím mezi Walking dead a Heavy Rain žádný styčný bod. A DIRT je zparchantělé rallye a GTR vyšlo před osmi lety. GRID vyapadá slibně, ale má 4x menší vozový park. (A to srovnávám GRID 2 a Forzu 5, ve srovnání se čtyřkou by to bylo tak 10x + dvojnásob okruhů) (A městské tratě. Nemám rád městské tratě. Chci zpět různorodost jako Sekvoje z NFSHP a Alpy z NFSII :-)
@Borghal (07.03.2014 16:22): Na PC je Walking Dead, ktorý je dobrá kombinácia Heavy Rain a The Last of Us a namiesto Forzy máme GRID, GTR a DIRT

A pripomínam, že ak chcete vidieť dobrú vykrádačku Uncharted na PC, zahrajte si toto.
@Fg (07.03.2014 01:36): Jaký má smysl řešit něajkou vykradačku Uncharted, když Uncharted je exkluzivní na konzole? :-D Kdyby na PC vyšly přesné kopie Heavy Rain nebo Forzy, budu jen rád :-)
@Fg (07.03.2014 01:36): Dyť Uncharted je klasická TPS, já nevim co z toho všichni dělaj za zázrak. Tohle teda samozřejmě taky. Kdybych měl zvolit, co je lepší, tak upřímně nevim.